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jeuxfrance.com escribió:In an interview granted to the Famitsu magazine, Hironobu Sakaguchi speaks about its project Lost Odyssey envisaged on Xbox 360, certainly one of the plays most awaited by Japanese on the new console of Microsoft. The person in charge for the Mistwalker studio indicates that its team works in this moment on the scene of intro of the play realized in CG (Computer Generated/Graphics), Hironobu Sakaguchi evokes even the possibility for the player of controlling the play directly starting from this type of scene CG, 'Us could not have developed this play on a machine other than Xbox 360.' it declares. It should be noted that it is Katsuyuki Motohiro (Bayside Shakedown) which is in responsibility of carry out all kinematics of the play. Hironobu Sakaguchi also gives some details on the name of the play ' Lost Odyssey' inspired by 'Final Fantasy', ' Odyssey' is an alternative to ' Fantasy', ' Lost' evokes the emotion more that ' Final', as, 'Lost Odyssey II' would be much more logical in terms of direction as 'Final Fantasy II'. The person in charge announces by the same occasion as a first playable version of Lost Odyssey will be available during E3 2006 to the United States, and than a third play (with Blue Dragon) is already envisaged! An advertisement should be made besides soon.
modo traducción ON:
En una entrevista con Famitsu, Hironobu Sakaguchi ha hablado de su proyecto Lost Odyssey para Xbox 360, ciertamente uno de los juegos más esperados por los japoneses para la nueva consola de Microsoft. El responsable del estudio Mistwalker ha indicado que su equipo trabaja en este momento en la escena de la intro del juego realizada en en CG (Computer Generated / Graphics), Hironobu Sakaguchi ha evocado mismo la posibilidad de que el jugador controlara el juego directamente a partir de este tipo de escena CG (no me pregunteis lo que quiere decir pero es lo que pone en jeux-france), 'Nosotros no habríamos desarrollado este juego en otra máquina que no fuera XBOX 360" declara.
A destacar que es Katsuyuki Motohiro (Bayside Shakedown) quien se está encargando de realizar todas las cinemáticas del juego. Hironobu Sakaguchi ha dado igualmente detalles sobre el nombre del juego 'Lost Odyssey' inspirado en el de 'Final Fantasy', 'Odyssey' es una alternativa a 'Fantasy', 'Lost' evoca la emoción que 'Final', y también, un 'Lost Odyssey II' será mucho más lógico que en términos de sentido que 'Final Fantasy II'.
Ha anunciado para la ocasión que que una primera versión jugable de Lost Odyssey estará disponible durante el E3 2006 en Estados Unidos, y que un tercer juego (junto con Blue Dragon) está ya previsto. Un anuncio debería ser hecho próximamente.
un saludo