seerj escribió:danitxu això al tinter queda de puta mare, el problema es que la realitat es ben distinta...com quan en Puma deia que no espantesim al pobre vasco que venia a vore la selecció...Clar, aqui ens inventem les coses per que si...trobo molt cofoi que vosaltres cregeu que penseu aixi i que el nacionalisme es aixo, pero espero que sapigueu que dista bastant de la realitat, i que el projecte electoral de Hitler el votaba fins jo mateix, per que prometia l'oru i el moru per tothom, xo no sigem beneits, tot comporta consequencies...i ser nacionalista comporta a llarg o a mig termini un menyspreu cap un altre poble, en aquest cas, l'imaginari i etern invasor que es l'espanyol...
A cas no l`hi veu exagerar al vascu? ell mateix ho ha dit, li veu posar com si tot el gol nord fosin 33 que el linxarien.
Els 33 son els nacionalistes dels que parles, una inmensa minoria a catalunya.
Ho segueixes englobant tot al mateix sac, aquest tipus de nacionalisme del que jo parlo ha existit sempre i el te el 99% dels humans , fins i tot en morr accepta que te aquest sentiment i no per aixo vol dir que hagi d`acabar com en hitler.
Tu tambe tens aquest sentiment, no l`apliquis a espana o catalunya, aplical a la teva ciutat, barri o quan eres un crio a la teva escola en front de les dels demes, es algu enganxat als humans i que per que uns pocs l`usin per fer atrocitats no vol dir que en sigui la causa.
I no intentis maquillar el que vas dir d`alatriste, vas dir que un fet positiu de la pelicula es que fos espanyola, que aixo sigui un fet positiu nomes ho es des del punt de vista nacionalista del que parlo.
I com be han dit el nacionalisme espanyol i el catala no son excloents per molt que et costi d`entendre.
morr estas segur que en seerj te rao? em sembla que el que has dit no te molt a veure amb el que diu en seerj, tu has acceptat el teu sentiment nacionalista cuant vas a l`extranger, en seerj diu que aquest sentiment du al extermini si o si . a cas en van entrar ganes de matar a tot cristo? o simplement es una cosa normal que senten tots els humans que viatjen?