Prolema con Zavvi y Cybertarjeta

Buenos dias chavales es la primera vez que quiero hacer una compra via Zavvi con la cybertarjeta pero solo hago que tener problemas:

We experienced a problem when trying to charge the payment card detailed below and as a result, cannot dispatch one or more of your order(s) until this problem has been resolved.

La verdad que no se que poner ya, aparte de que hay campos que ni idea de como son, como por ejemplo issue number, secuity number y card security number:

Attempt to recharge the card Attempt to recharge the card

Recharging the card may work if there were insufficient funds in your account when the card was originally charged. Alternatively, you should also try to recharge the card if you've checked the details of the card but can't see any problems.

Confirm Security Code: Security Code

(The last 3 digits on the long number in the signature strip on back of your card)

Correct details of this payment card Correct details of this payment card

Change Payment Card
Cardholder Name:
*
Card Type:
*
Card Number:
*
Valid From: Year:
Expiry Date:
Year: *
Issue Number:

(Switch/Maestro/Delta only)
Card security code:
*

Cardholder address
Name:
*
Address:
*
Street:
*
Address:
Address:
Postcode:
*

Not sure of your postcode? Open the Royal Mail postcode finder in a new window...
Country:
Phone Number:
*
Address Description:

A ver si alguien puede ayudarme please
a ver porque no es nada complicado.

Change Payment Card
Cardholder Name: Nombre del titular de la tarjeta
*
Card Type: Tipo de tarjeta, puedes poner lo que quieras, es un nombre para identificarla, como cybertarjeta o algo así
*
Card Number: número de la tarjeta
*
Valid From: Year: fecha de cuando la hicistes
Expiry Date: fecha de caducidad
Year: * año
Issue Number: aquí no pongas nada

(Switch/Maestro/Delta only)
Card security code: esto es el código de seguridad. son tres dígitos y viene en la cybertarjeta es el número donde pone CVC o CV2
*

Cardholder address
Name: Nombre del titular de la tarjeta
*
Address: Dirección del titular de la tarjeta
*
Street: calle
*
Address: más campos para poner la dirección, como el número, ciudad, pais.
Address: lo mismo
Postcode: Código postal
*

Espero que te sirva.

Salu2.
Pues lo tengo puesto toda igual y ahora estoy a espensas de q me diga si ta bien o no. Cuando me diga si hay algun problema lo pongo aqui a ver que me comentas. Muchas gracias Litos
ode nada. Cuando sepas algo ponlo. Poniendo así los datos no deberías tener problemas de ningun tipo. De todos modos asegurate de tener fondos por si acaso. jejeje.

Salu2.
4 respuestas