kurras escribió:http://www.elotrolado.net/hilo_creo-que-me-he-enamorado_1184582_s100#p1715628400 Mare meva, aquest finde no he parat de donar volts.. xD
Jeje, espero que no sigui ràpid, però quan tinguis la primera rascadeta, filosofia, filosofia..
mrt escribió:cada dos per tres sempre hi ha algu que li diu al eTc que si es madrileny xD, amb la firma que porta..... provocador!!!!
I això és lo més suau que em diuen, així que imagina't xDD
PD: Ja has registrat a la teva culé descencència a eol ?
que va, encara no he tingut temps xD, quan entro, llegeixo quatre posts, faig alguna opinio i ja tinc que estar pendent del nen es una voragine de bolquers i biberons xD
eTc_84
Freedom Fighter
26.252 mensajes desde feb 2005 en Vigilando escondidos
Editado 1 vez. Última: 11/04/2009 - 17:39:40 por eTc_84.
Feia mooolt de temps que no pasaba per aquí i ja de pas que paso a saludar, aprofito per fer una pregunta: com vull fer un "canvi d'aires", m'agradaria anar a viure a Terrassa, es que on estic ara es un poblet i no hiha quasi res, a part, la familia la tinc tota a Barcelona i aixi si visques a Terrassa la tindria mes aprop, aviam les recomanacions que em feu, moltes gracies!!
Feia mooolt de temps que no pasaba per aquí i ja de pas que paso a saludar, aprofito per fer una pregunta: com vull fer un "canvi d'aires", m'agradaria anar a viure a Terrassa, es que on estic ara es un poblet i no hiha quasi res, a part, la familia la tinc tota a Barcelona i aixi si visques a Terrassa la tindria mes aprop, aviam les recomanacions que em feu, moltes gracies!!
Si per mis fos, aniria a viure al meu barri mateix pero Barcelona es careta, i mirant per internet Terrassa está relativament a prop, te comerços, está comunicat i sembla que el pisos no están tan cars com a Barcelona. Es el que diem, la familia i la ciutat tira i ara estic una mica apartada de tot i aixo no pot ser
Si per mis fos, aniria a viure al meu barri mateix pero Barcelona es careta, i mirant per internet Terrassa está relativament a prop, te comerços, está comunicat i sembla que el pisos no están tan cars com a Barcelona. Es el que diem, la familia i la ciutat tira i ara estic una mica apartada de tot i aixo no pot ser
Hola,
No sé, pero crec que no trobaràs pisos més cars que barcelona . Sense tenir molta idea de com és sabadell, doncs terrasa millor
Pel que he mirat a internet, Sabadell es me careta que Terrassa, la idea es estar mes aprop de la familia, no com ara que estic a 80Km i al poble que estic no hi ha quasi de ress.
kurras escribió:hmm mhaig de posar un ratu a actualitzar la llista..
Crec que arribu tard!
No se com no habia vist aquest fil abans, ho he vist per el que s'ha obert a misce per apendre català,aqui un servidor es de sant vicenç, al costat de barcelona.
Bona tarda!
eTc_84
Freedom Fighter
26.252 mensajes desde feb 2005 en Vigilando escondidos
eTc_84 escribió:Ja ens han censurat l'altre fil, el demòcrata major de la plana d'eol
Quien quiera exponerme educadamente los motivos por los que debería ser abierto es bienvenido. A ti, etc, se te acabó la cuerda. Te dije que no te pasaría ni una, y ya han sido más de 20 desde entonces.
Ya ha fet bé l'Alejo I tancant laltre fil. Com ha dit, si aquest fil no es algu productiu es culpa nostra.. Tots els temes sobre el catala han de tenir cabuda aqui.
Una llastima lu del eTc, pero tenia un historial que deunido..
Las confianzas solo se toman cuando se tienen. Ya me he cansado de dejar que todo el mundo se ande pitorreando de los moderadores con eso de que andamos más permisivos.
kurras escribió:Ya ha fet bé l'Alejo I tancant laltre fil. Com ha dit, si aquest fil no es algu productiu es culpa nostra.. Tots els temes sobre el catala han de tenir cabuda aqui.
Una llastima lu del eTc, pero tenia un historial que deunido..
Doncs jo discrepo... i molt !!!!!!!
Per quina raó han de tancar un fil per aprendre català? Si poses aquí tot el sidral de com s´escriu tal o qual em sembla que aquest fil no tindria el sentit que té ara mateix.
Una barbaritat, em sembla que no es gaire just i que potser hi ha a qui li molesten aquestes coses. Es el que sembla.