› Foros › Off-Topic › El rincón del eoliano
eTc_84 escribió:Som una evolució dels Knocks (si, els follets aquells d'Stargate), i també usem una evolució de l'idioma XDXD
eTc_84.nom=Adrià
eTc_84 escribió:Visca Catalunya Lliure!
morr escribió:PD: Visca la barra lliure!
morr escribió:PD2: Por cierto conozco a cierto personaje de Girona muy pero que muy catalán ( hasta el punto que se expresa con muchisima dificultad en castellano) y que encima es del español, que vive en un pueblo que se llama ( paren atención) ULTRAMORT.
eTc_84 escribió:Visca Catalunya Lliure!
morr escribió:Visca la barra lliure!
morr escribió:
tzare 69
Gerim 69
kurras 38
macarrone 35
keops 31
eTc_84 28
quelcom 24
Paboh 23
DANNY 21
sgaesux 20
macarrone escribió:d'on ets unknow? sud america?
(de donde eres?)
unknow escribió:Sip soy de Mexico, que no era suRamerica?
como veo que solo hablan en catala, creo que mejor me voy que estorbo
DANNY escribió:En catalaN, sur se escribe (y se dice) sud
Y no estorbas, pero no te vas a enterar de nada
eTc_84 escribió:S'hi ha aproximat més algú de fora que algú de qui...
CATALÀ
DANNY escribió:
En catalaN, sur se escribe (y se dice) sud
Y no estorbas, pero no te vas a enterar de nada
quelcom escribió:algú d'aquí
unknow, aquí tienes algo sobre Catalunya y nuestra lengua en el caso que sientas curiosidad:
http://es.wikipedia.org/wiki/Idioma_catal%C3%A1n
http://es.wikipedia.org/wiki/Catalu%C3%B1a
Per cert, la pàgina de Catalunya està protegida
Salut
keops escribió:Per cert la gent de Girona com va la pluja, que segons TV3 teniu problemas a diferents llocs.
eTc_84 escribió:Almenys s'estàn emplenant els pantans segons sembla
keops escribió:vols dir?? si tota la pluja forta a caigut a la costa, suposso que ha plogut tambe al Pirineu pero no ser si tant com a la costa.
unknow escribió:Sip soy de Mexico, que no era suRamerica?
como veo que solo hablan en catala, creo que mejor me voy que estorbo
Paboh escribió:Ah! Em dic Albert
sgaesux escribió:Esta molt bé el programa del Mikimoto pel simple fet de ser emigrants catalans els que expliquen les coses, et donen una visio des del teu mateix punt de vista si anessis al pais en qüestio. I el Mikimoto no es pot estar de dir una parida de tant en tant
Tot i aixi avui l'he trobat fluix.
Gerim escribió:quelcom, has parlat amb en RadiKl-Z? A veure si podeu venir junts, s'ha rajat, ha estat abduit...
Repeteixo, tema càmeres, algú en pot portar?
Gerim escribió:Sip, una mica fluixet. Encara que veure'l parlant en castellà amb accent peruà, xapurrejant el dialecte aquell amb tota la bona intenció del món i la gent mirant-lo amb cara rara, comprant coca al mercat, i amb el gorro aquell... no té preu!
Cafetino escribió:Jo duria la meva, pero les piles i targeta de memoria es van morir
Una cosa (sento fer-me pesat) encara no se a quin lloc de manresa s'ha d'anar... algú m'ho pot aclarar?. Que segurament en parlarem aquesta tarda l'etc i en cat_os a la uni
quelcom escribió:Sembla molt egoista per part meva pero que tal si quedem a la cafeteria de la estació d'autocars o a la mateixa estació?
Salut