S'altre costat << Ses Balears a EOL >>>

Qui hi ha a eol que sigui de Mallorca, Menorca, Eivissa o Formentera? O de Cabrera o Dragonera, qui sap!!!

Imagen

He fet allò de cercar i "búsqueda avanzada" que aquí són tan propensos a dir i no he trobat res, i he pensat d'obrir aquest fil perquè sa gent de ses illes tengui es seu raconet a elotrolado, o sigui s'altre costat com diriem noltrus. X-D X-D

Llista des que se declaren (o se senten!!) de ses Illes:

-EvansChild
-Escultor
-eimia
-trape
-rollospillo
-NekK0
-mocito
-Aniii
-yuseppe
-joniskorn
-Mizuono
-hattori
-elotrovado
-hardcrack
-Almik
-Princesa
-yuseppe
-Aniii
-hjs
-Zinnet
Yo no soy de las ISLAS, pero estos dias nos vamos unos dias AL ARENAL si pudierais comentar algo que merezca la pena [plas]

También me gustaria saber constumbres, comida tipica, vamos algo de cultura de la zona [toctoc]
Jo no soc de ses illes pero porto un any vivint amb dues ninas de mallorca aixi que soc com una mallorquina mes oi?:P

Visca mallorca!!

[Ooooo] [sonrisa]

(que conste que aun no domino el mallorquin pero bueno, aprendi mucho con ellas xDDD)
Newton escribió:Yo no soy de las ISLAS, pero estos dias nos vamos unos dias AL ARENAL si pudierais comentar algo que merezca la pena [plas]

También me gustaria saber constumbres, comida tipica, vamos algo de cultura de la zona [toctoc]

El Arenal esta muy bien si te gusta la marcha y las playas, pero eso es lo que hay y yata xD, en invierno es como una especie de pueblo fantasma.

Pero tiene la playa muy bonita, muchísimos metros de arena, y por la noche hay mogollón de pubs irlandeses y alemanes sobretodo, de esos de jarras de cervezas de litro xDD No he salido mucho de marcha por allí, pero si vais para eso no creo que os defraude ;)

De comida, pues lo típico, paella (que aquí se come mucha también, como en Valencia), fideua, mariscadas, y sitios de esos de hamburguesas y perritos calientes a saco xD

EvansChild escribió:Jo no soc de ses illes pero porto un any vivint amb dues ninas de mallorca aixi que soc com una mallorquina mes oi?:P

Visca mallorca!!

[Ooooo] [sonrisa]

(que conste que aun no domino el mallorquin pero bueno, aprendi mucho con ellas xDDD)

Hola!! Ido ja ets mitja mallorquina ;)
ale, pues aqui otro mallorquin.

Pero coño donde esta los EOLIANOS de mallorca, que solo de xbox360 habia como 30 gamercards i aqui no hay ni uno. Venga SALUDOS.
Eso eso !!

Que venguin sa gent de ses illes i nus conti ses seves mogudes [fies] [fies]

Deu!!
Ses illes! Que boniques que són. Bueno jo soc de Cataluña (Barcelona) pero em considero de Menorca també ja que CADA ANY vaig a estiujear a son Xoriguer X-D algu d'aki coneix la zona? Estic aprop de Cap D'artutrxt.

Visca Cataluña i Menorca!
yo tambien soy de mallorca y del arenal
Ido benvinguts colegues [plas] [plas]

MMmm El Arenal... [beer]
Aqui otro de Mallorca!!!

Puerto de Pollensa para siempre!!
Otra mallorquina de adopción!!! visca Mallorca!!
A poc a poc van sortint, si aquí tothom s'acaba coneixent ;)

[bye] [bye]
Otro por aquí de la Isla, Palmesano de condición pero Marratxinero de Corazón.
[toctoc] Otro Mallorquin del Molinar Jajaja [toctoc]
Newton escribió:Yo no soy de las ISLAS, pero estos dias nos vamos unos dias AL ARENAL si pudierais comentar algo que merezca la pena [plas]

Yo estuve el año pasado en el arenal de fiesta con los amigos una semana. Mucho alcohol, mucha fiesta y mucho aleman, nos lo pasemos muy bien, pero mis higados acabaron hechos polvo. Cuando esteis en el hotel supongo que iran a buscaros los relaciones publicas de las discotecas de mallorca como Titos, Pacha, etc... para haceros descuentos y eso.....Las Alemanas son bastante wuarrillas, tened cuidao XD.

PD: Jo tinc familia a Inca, algu del poble?
Ok está tarde actualizaré el primer post con el listado de los que habéis dicho ¡¡presente!!

Salu2 [beer] [bye]
Mallorquí i sonsardiner, per els cuatre costats.
Sonsardiner??? La mitad de mi familia es de allí jejeje...

Autovia NO!!!
como saben la gente ke las alemanas son unas guarrilas,eh? solo basta con verlas,fijo ke si estas por la playa y te encuentras con alguna alemana un poco toca de alcohol y te la follas fijo xDD
un altre mallorquí..de Santa Ponça. [bye]
He posat a nes primer post es nicks de sa gent que ha contestat [beer] [beer]

Deu!!
Aquí otro mallorquín, Inquero para más señas.
Aquí n'hi ha un altre, jo sóc llonguet ^^ (per als qui no ho sàpiguen, als palmesans ens diuen popularment llonguets ;))

Salut!
Acabo de llegar de las islas, hemos estado en el ARENAL y deluxe. Gente muy maja, nos hemos pasado por el CACAO, IBIZA, HOLLYWOOD, y cómo no por el Titos de Palma.
Por otro lado estuvimos en Calas, y también nos bañamos en CALA PI... todo muy bonito, pero tal vez en EL ARENAL demasiado guiri.
Newton escribió:Acabo de llegar de las islas, hemos estado en el ARENAL y deluxe. Gente muy maja, nos hemos pasado por el CACAO, IBIZA, HOLLYWOOD, y cómo no por el Titos de Palma.
Por otro lado estuvimos en Calas, y también nos bañamos en CALA PI... todo muy bonito, pero tal vez en EL ARENAL demasiado guiri.

La playa de cala pi se sale siempre que puedo me acoplo a la casa de mi novia [sati] [sati] aunque este verano estaba lleno de medusas y varios dias no me pude bañar.

En el Arenal el extranjero pareces tu cuando estas entre tanto guiri... pero si vas al interior de Mallorca por los pueblo ya parece que estés en España.
Però que passa aquí!!!
No hi han Mallorquins a EOL o som uns putes Vagos.

Cagondenaaaaaa
yuseppe escribió:Però que passa aquí!!!
No hi han Mallorquins a EOL o som uns putes Vagos.

Cagondenaaaaaa

No lo que passa es que sa penya posteja per altres fils, i jo mateix que vaig obrir aquest post de vegades no men record d'actualitzar-lo [jaja] [angelito]

dew!!
Otro mas de Palma pero viviendo en Sa Cabaneta.

Saludos!
Colcú de voltrus te es mòbil amb Amena?? Es que per sa ràdio he sentit tot es dematí que degut a sa fusió amb Wannadoo i nosequemés, que es logo de s'operador passaria a ser "Orange", però es meu mobilette està igual! ! [jaja]
Aqui otro de mallorca, zona escorxador jeje? Yo tinc mobil amena y ma passat a orange

Saludetes
Almik escribió:Aqui otro de mallorca, zona escorxador jeje? Yo tinc mobil amena y ma passat a orange

Saludetes

Ido a jo encara me posa Amena a sa pantalla, se veu que a Sóller ha de passar pes túnel i tarda més............. [jaja]
Com mola l'accent que teniu! He parlant amb bastants Illencs quan treballava de teleoperador :P
Paboh, l'accent t'agrada segons d'on siguis XD

Jo, per exemple, als barcelonins sol dir-lis "kamakus" ;) XD

A jo el dialecte que més m'agrada és el barceloní :)
WEEEEEEEEEE
Son Oliva City.
Apuntarmeeeeeeeeee

Soc Mallor-King
Princesa escribió:WEEEEEEEEEE
Son Oliva City.
Apuntarmeeeeeeeeee

Soc Mallor-King

Ohhhh una mallorquina que s'apunta :P [babas]
OOooOOooOOoOO
Sorry
Soc mallorki.
Lo des nick es per una moguda a un fill.
adew
Weeepp hola bones!!! Jo tambe soc mallorqui, em pensava no se crearia mai aquest tema a eol, me pensava erem massa poquets per ferlo, pero veig que ja en som uns quants!

Visca Mallorca xD!! [plas] [plas] [plas]
hardcrack escribió:Paboh, l'accent t'agrada segons d'on siguis XD

Jo, per exemple, als barcelonins sol dir-lis "kamakus" ;) XD

A jo el dialecte que més m'agrada és el barceloní :)

Kamakus? xDDD
A mi el que més m'agrada es el Lleidatà :D
AHHH Son Oliva, el Barrio de mi niñez-adolescencia... Ara soc Rafalero jejeje.
hola a tod@sss!!

no hay ninguna chica??????

soy la unica???
Aniii escribió:hola a tod@sss!!

no hay ninguna chica??????

soy la unica???

Holaaa

També hi ha na Princesa ;)

Edit: Ah no me equivocat xDDD Ets s'unica per ara !!
que fort!!!

saludosss!!
Un servidor de Menorca jeje, a ver si sale alguien más de por aquí jeje!!
Bueeeeno al·lotets i ara digau per on sortiu i per on vos moveu es divendres i dissabte es vespre, que feu on li pegau? on hi ha moviment?
Buuh jo fa estona que no surt, sa vida en parella te es seus "gajes" jajajajaja

Que ets de Muro Zinnet?? He vist ses camisetes per ses fotos que tens.

Jo sóc de Sóller [beer]
Sii soc murero, ses camisetes son des dia de san vicencs, i aquest dia es tracta d'agafar un bon cego!

Tambe he de dir que encara que mo passas molt be, unos hores despres de sa foto ja no m'aguantava dret [burla3] i me varen haver d'acompanyar a cameva... crec que es sa millor festa de muro amb diferencia
Si això es lo que sol passar a ses festes des pobles, aquí a Sóller no t'imagines com acaba tot cristu en acabar es Firó [qmparto] [qmparto] [buaaj]
62 respuestas
1, 2