Catalans aixakeuvus xD (#3)

17, 8, 9, 10, 11
no si yo no menosprecio ideas de nadie, pero no quiero que me metan en el cazo, o me obliguen a pasar por el aro, respecto a lo que tu comentabas... de la eurorregion... aqui hay algo interesante.
http://www.elmundo-eldia.com/2005/09/06/opinion/1125957606.html

un saludo, y yo mallorquin hasta la muerte, me encanta la gente catalana, española, francesa etc, pero esta gente que tiene en la idea de que baleares le pertenece, me molesta mucho. baleares is not catalonia, si algun dia, politicamente pasa a ser catalunya, pues vale, ok, pero que yo sepa eso aun no ha pasado asi que todos esos mallorquines, ibicencos, menorquines etc ( no se si habra alguno de cabrera :D ) no son catalanes, como tampoco lo son los valencianos, y si nos tenemos que poner a mirar que somos, somos del mundo, luego de europa, luego de españa, y luego de la comunidad autonomica a la que pertenezcamos, y luego al pueblo, barrio etc, esto se que molesta a muchos, pero es la verdad y lo que hay, como a mi tambien me molesta que me digan que soy dels països catalans, cuando no existen, pues un poco si me toca los cojones ver a mallorquines ahi, pero bueno, cada uno que haga lo que quiera con su body. eso si, esa lista esta mal. A dia de hoy no hay ningun mallorquin que sea catalan.
Jo no veig a Ivaner a la llista de catalans, pq s'emprenya? [reojillo]
Paboh escribió:Jo no veig a Ivaner a la llista de catalans, pq s'emprenya? [reojillo]


A veure, no es que s'emprenyi, nomès diu com es el sentiment mes comú a ses illes.
més be dic, com es el meu sentiment. no se si es el més comú o si llucia el comparteix, pero.... es el meu sentiment, i no dic ninguna mentida.
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
I ke hi vens a fer a la llista de catalans d'eol? Perke hi entres si no ets catala?
ja hi ha prous pikes a misce sobre el tema, no vinguis a trencar 'l'oasi' catala d'akest fil.
I si algun mallorki, irakia o guatemaltenc es sent català, aki se li dona la benvinguda, i es desicio seva, no teva.
tzare escribió:I ke hi vens a fer a la llista de catalans d'eol? Perke hi entres si no ets catala?
ja hi ha prous pikes a misce sobre el tema, no vinguis a trencar 'l'oasi' catala d'akest fil.
I si algun mallorki, irakia o guatemaltenc es sent català, aki se li dona la benvinguda, i es desicio seva, no teva.

tu lo que eres un nacionalista de cuidao!
y yo voy a donde me da la gana.
de osais nada, y sino te gusta, no lo leas, es la verdad, y vengo a decirtela y si quieres te la explico, ok?

ahora resulara que porque tu te sientas frances, lo seas, no te jode!
ah... no es un "fil" per sa gent que xerra català? jeje Nois, política no, que el mon exterior ja pudeix prou
xerra mallorqui i parla català, be, que el mallorqui no es mes que el catala del segle........ 17 crec si no vaig mal. dudas a la profesora que daba catalan en la uib! XD
i el fil no va d'aixo llucia
pero bueno, las verdades molestan, igual que a mi me molestan, y es lo que he explicado, a mi me molesta que me metan en el paquete de catalan o de los paises catalanes cuando no lo soy, y supongo que alguno de aqui no se siente español, pero no pasa nada, son cosas de ideologias, quien se moleste.... ya sabe lo que tiene que hacer, y al que me ha dicho que que hago yo aqui... esto es un foro, que haces tu aqui? lo mismo que los demas, a mi me encanta catalunya, pero no soy catalan, y los que he dicho tampoco lo son, pero bueno, eso no tiene nada que ver con que a mi me encante ver tv3, y me encante la ciudad de barcelona y su gente, no nos equivoquemos, a mi lo unico que me molesta, es que me digan que soy catalan cuando no lo soy, o que me diga uno que por sentirte catalan lo seas, y yo le diga que de eso nada, puede que su ideologia y la de algunos catalanes, sean parecidas, pero no por sentirte negro eres negro, o por sentirte portugues eres portugues, o lo eres o no lo eres, y a eso me refiero solo, ojo con lo de negro que no me tachen de racista, que mi amigo etoo se siente tambien catalan :D y es un pedazo de futbolista, a mi lo que me parece mal es que digan, catalans axekeuvos, y apunten a personas que no son catalanas en la lista de catalanes, pero bueno...... que es lo que quereis, me parece muy bien, pero esa lista esta mal, yo no soy andaluz, y no me van a apuntar alli, solo eso, y vuelvo a decirlo a quien le siente mal, dos piedras. y no busco polemicas ni comedias, solo he venido a decir lo que siento y pienso, a veces es mejor pararse a pensar y mirar las cosas desde varios puntos de vista, que encabezonarse en que tienes la razon, al final te la dan por cansino. lo dicho, un saludo.
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
tu lo que eres un nacionalista de cuidao!


I?¿
a mes si sapiguessis alguna cosa d mi sabries k estic absolutament en contra de incloure altres 'regions' a no ser k elles ho decideixin lliurement. Vaja el k jo voldria respecte a espanya i catalunya.

y yo voy a donde me da la gana.
!


Ja, i si jo entro al fil dels andalusos d'eol i començo a rallar pk un k es extremeny de pares andalusos per exemple ,es sent andalus i esta a la llista , no et semblaria k la estic cagant? Doncs apa, el mateix per aki.

a mi me molesta que me metan en el paquete de catalan o de los paises catalanes cuando no lo soy

Els k estan a la llista es perke ho han demanat. Per tant no tens res a dir al respecte. Es el seu sentiment i/o opció. Ningu obliga a ningu a inscriure's.

y no busco polemicas ni comedias, solo he venido a decir lo que siento y pienso, a veces es mejor pararse a pensar y mirar las cosas desde varios puntos de vista, que encabezonarse en que tienes la razon


No,ke va. Algu t'ha apuntat a la llista? Doncs si vols discutir el tema, crea un fil a misce, k segur k es mes apropiat.
Ivaner el que acabes de fer, es coneix como ficar la pota fins al fons, t'explico la gent que hi apareix a la llista es perque es sent catalana, i han demanat ser a la llista, i nosaltres els catalans no discriminem a ningu, sigui d'on sigui, fins hi tot recordo que hi habia una persona de Canarias que deia que sempre s'habia sentit lligat amb Catalunya i fins i tot parlaba una mica de catala i va demanar ser inclos a la llista, evidenment tothom el va acollir com un mes i no crec que cap nacionalista catala tingui les canaries com a una part mes de Catalunya, em sembla que ningu t'ha intentar incloure a la llista contra la teva voluntat, ni a tu ni a ningu visqui a Barcelona, LLeida, Castello o a Sevilla.

Per cert la llista que has possat no es la complerta, la complerta esta en un missatge del fil que ara mateix no recordo, pero segur algu recordara i es bastant mes llarga, el que passa es que el creador del fil fa temps que no actualitza el primer missatge.

PD: A la llista tambe hi ha un company de Malaga, "Que tiemblen los Malagueños que los quieren conquistar" [mad] [mad] [mad]
keops me parece muy bien tu explicacion, pero no generalices con eso de que no discriminais a nadie, porque eso lo hacemos todos por desgracia, efectivamente yo no sabia que la gente que estaba ahi, estaba porque queria estar, cada uno con su cuerpo que haga lo que quiera y con sus ideales lo mismo, pero que no las impongan, como franco, porque eso si molesta.
y respeto a todo el mundo que se sienta catalan, yo me siento mallorquin y ya he explicado que me molesta que me metan en ciertos paquetes, respecto al otro mensaje que hace tantas citas de mi, ( un dia de estos quedamos ;) ) me parece muy bien que seas nacionalista, pero lo que no me gusta, y lo repito por enesima vez, que se metan a las baleares en catalunya, ahora.... si alguien quiere ser catalan o se siente catalan, muy bien, ya he dicho que cada uno hace con su vida lo que quiere, pero entonces esa lista tendria que poner gente catalana y la que se siente catalana, porque sino pondremos, catalans, aixaceuvus, y se levanta el mundo entero ejejeje, en fin, no quiero discutir mas sobre el tema, yo no sabia de que iba la lista, pero es que tampoco lo pone, ahora me has explicado que el que la empezo hace tiempo que no aparece.... y me ha quedado claro, yo no me siento catalan, pero puedo opinar como mallorquin, ya que aqui, si nos imponen el catalan como lengua, y eso a mi no me gusta, y me jodo, para trabajar, en ciertos trabajos, sobre todo de cara al publico, te hacen tener el catalan A,B,C o D que son diferentes niveles de catalan, y eso para un mallorquin es un poco tocapelotas, y para otro quizas sea lo mejor del mundo, pero sea o no sea lo mejor ni lo peor, es una imposicion, asi como franco obligaba a hablar castellano, ahora te obligan a hablar catalan, no se si volvemos a los mismos tiempos, pero a la inversa, por eso y por mil cosas mas me disgusta que nos hagan tragar catalan, por cojones, y me parece muy bien que la gente se sienta catalana, pero que respeten a los que no, igual que los que no, tienen que respetar a los que si, las cosas impuestas a la fuerza, nunca son buenas, y los catalanes tendrian que ser los primeros en saberlo. Creo que he dejado claro lo que opino, y no quiero enfadarme con nadie, si alguien opina diferente o quiere decirme que tal o cual, yo estare encantado de responderle, siempre y cuando no se falte al respeto, lo dicho, perdon si no os escribo en catalan, pero... es que es mi segunda lengua y domino mas el castellano y lo domino poco :P asi que, estas son mis razones y hasta aqui puedo escribir, un saludo.
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
El problema ha vingut pk has postejat sense saber de k va el fil.
Tots ho haurem fet alguna vegada, per tant res a dir, pero entendras k per parlar d'alguna cosa s'ha d'estar minimament informat.I d'aki venen les meves respostes.
Inclus resulta (potser soc l'unic)ke a mi el tema 'paisos catalans' em fa mes nosa k servei, i k han d ser els pobles els k decideixin el seu destí.
O sigui k la propera vegada, intanta estar més a atinat [oki] i aixi la meva part nacionalista no et saltara a la jugular.
PD: respecte el tema catala imposat a balears, es podria krear un fil al respecte, pero rek k acabaria malament [360º]
pues acabaria como este, sino te moderas un poco y no saltas a la yugular! xD
bueno, dejo el hilo este.... y espero que acabe bien. un saludo a todos.
tzare escribió:PD: respecte el tema catala imposat a balears, es podria krear un fil al respecte, pero rek k acabaria malament [360º]


Anaba a possar el mateix, m'imagino que els nivells que diu que demanen de catala, A,B,C o D els demanara la administracio publica, i entenc que aixi sigui, ja que tu et queixes de que t'impossen el catala pero hi ha molts mes mallorquins que son de parla catalana als que sels impossa la llengua castellana, que minim que a l'administracio es puguin dirigir en la seva llengua propia, no? O aixo tambe ho trobes malament? per cert administracio en mans del pp aixi que l'exigencia no em crec pas que sigui massa forta.
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
Ivaner escribió:pues acabaria como este, sino te moderas un poco y no saltas a la yugular! xD
bueno, dejo el hilo este.... y espero que acabe bien. un saludo a todos.


Entenderas k para un hilo relativamente trankilo k tenemos, intente defenderlo (aunke no se si d la mejor manera, eso tb hay k decirlo).
Bastant cremats estem k sempre siguem els catalans (i Bascos) els dolents d la pelicula. [reojillo]
keops escribió:
Anaba a possar el mateix, m'imagino que els nivells que diu que demanen de catala, A,B,C o D els demanara la administracio publica, i entenc que aixi sigui, ja que tu et queixes de que t'impossen el catala pero hi ha molts mes mallorquins que son de parla catalana als que sels impossa la llengua castellana, que minim que a l'administracio es puguin dirigir en la seva llengua propia, no? O aixo tambe ho trobes malament? per cert administracio en mans del pp aixi que l'exigencia no em crec pas que sigui massa forta.

per aixo jo sempre dic, que es respecti el billingüisme! pero tan per un per al altre, l'imposan, i jo no soc del pp, no m'agraden res aquests politics, be, el que he dit avanç , aqui deix el fil que no vuig mes polemiques! saluts a tothom
Al final en Tzare parlant en castella i en Ivaner parlant en catala [buenazo]
Si posem fronteres perquè posem fronteres. Quan no posem fronteres perquè no posem fronteres...



Mira, et diré una cosa. Hi ha gent del País Valencià (o de la Comunitat Valeciana si t'estimes més) i de les Illes Balears que se sent catalana i que per a això lluirement i pública demana la seva inscripció en aquesta llista.

I si vols que et doni la meva opinió personal, crec que la seva actitut està perfectament justificada. Potser avui en dia l'existència dels Països Catalans està sent contestada o està en vies de desparició. Però crec que qualsevol valencià, balear o català (de la Catalunya "estricta") té dret -encara- a considerar-se com a part de la mateixa nació comuna.

El que no treu que gent com tu estigui en el seu perfecte dret a no voler-ne saber res. El que sí que em treu de pollaguera és que se'm titlli d'imperialista només per defensar coses com la unitat de la llengüa.



Salut i bon rotllo (i perdona si el to del post sembla massa sec ^^). [beer]
Buff, quina una està caient aqui ara, algú te una barca de sobres? [sonrisa]
Tredi escribió:Buff, quina una està caient aqui ara, algú te una barca de sobres? [sonrisa]


M'has fet sortir a fora a mira com plou, home tampoc tant, al menys en aquest moment, he estat jugant al RS3 tota la tarda i no m'enterat de res.

Edit: Ara si que esta caient fort [boing]
[buuuaaaa][buuuaaaa] Que no plogui demà [buuuaaaa][buuuaaaa]
que vull anar a Aquabrava [sati]

Avui al matí i migdia feia sol o ho he somiat?
Avatar cambiat, ja sem veu? [Ooooo]
ÑeK escribió:Avatar cambiat, ja sem veu? [Ooooo]

Sip. [burla2]


Demà vaig a l'UAB, només em falta saber si aniré en cotxe, en tren, en barca o en submarí. [comor?]
ÑeK escribió:Avatar cambiat, ja sem veu? [Ooooo]


sip

Etc em sembla que dema ploura [poraki]

Ed: segons el temps dema ploura, mira-ho pel costat bo, la pluja fa molta falta. [barret]
keops escribió:Ed: segons el temps dema ploura, mira-ho pel costat bo, la pluja fa molta falta. [barret]

Ara tinc el cotxe ben net. [ok]
keops escribió:Etc em sembla que dema ploura [poraki]

Ed: segons el temps dema ploura, mira-ho pel costat bo, la pluja fa molta falta. [barret]

No, si a mi em sembla molt bé que plogui, però que plogui el dijous a la nit, no durant el dia [poraki][poraki]

Vaig a veure si guanya Sèrbia [toctoc]
Pel que han dit a TV3 aquesta pluja no pujara el nivell dels embassaments ja que al pirineu practicament no hi ha plogut, quina llastima mab tota a que ha caigut.
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
Vaig a veure si guanya Sèrbia


ets un incendiari eTc_84 [+risas] [+risas]
Juas, al final un empat [chulito]

Ara han d'anar a la repesca o algo aixi, no? [barret]
Però la gent encara veu els partits de la selecció espanyola? xd
Heeeei, quin fil més bo, tots amb el mateix avatar XD jo tb me'l canvio
Paboh escribió:Però la gent encara veu els partits de la selecció espanyola? xd


Jo si :p El motiu?

Imagen

http://www.productesdelaterra.com/product_info.php?cPath=65_39&products_id=276&rel=raco

Salut!
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
Cagumdena, ara m'acabeu d'assasinar. Com cullons sortire viu del barri on curro si vaig amb akesta samarreta k penso comprar de seguida XD
Intento destrozar el hilo

Espero que com a mínim aquí et control·lis.


quelcom [qmparto][qmparto].



Fa uns dies que aquest fil està IMPARABLE, anem a pel #4!
Quina mala llet que teniu
[qmparto] [qmparto] [qmparto]
Gerim escribió:Espero que com a mínim aquí et control·lis.


quelcom [qmparto][qmparto].



Fa uns dies que aquest fil està IMPARABLE, anem a pel #4!

Hola Gerim!!! quant de temps XD

Per cert, algú tindria la bona voluntat de dirme exáctament com he de posar la firma perquè hem surti bé, és a dir, en quin ordre he de posar les U, I, SIZE's etc... és que no se'm veu XD
D'acord, ara ja es veu (?) no sé pq però es veu XD
Cafetino escribió:Quina mala llet que teniu
[qmparto] [qmparto] [qmparto]

Vas gastar el mític post 500 per opinar sobre IE7 en comptes d'utilitzar-lo al fil dels catalans? [flipa][flipa]
Banejat [poraki]


Salut [barret]

Edit, per cert, a mi em mola aquesta [sati]:
Imagen
the_master escribió:Hola Gerim!!! quant de temps XD

Per cert, algú tindria la bona voluntat de dirme exáctament com he de posar la firma perquè hem surti bé, és a dir, en quin ordre he de posar les U, I, SIZE's etc... és que no se'm veu XD
D'acord, ara ja es veu (?) no sé pq però es veu XD

Ufff tio, com passa el temps, eh? Sembla mentida. Perquè no has tornat a cap kdd?


Si haguéssis anat a l'enllaç de les firmes... ¬¬

Amb bandera:
[*center][*URL=http://www.elotrolado.net/showthread.php?s=& postid=1703147001#post1703147001][*img]http://www.turismecastelldefels.com/imgupload/cf29.jpg[*/img][*/URL]
[*size=4][*url=http://www.elotrolado.net/showthread.php?s=& postid=1703147001#post1703147001][*i][*b]Fem Diada: Campanya per a l'11 de setembre[*/b][*/i][*/url][*/size][*/center]

Sense bandera:
[size=4*][url=http://www.elotrolado.net/showthread.php?s=& postid=1703147001#post1703147001*][i*][b*]Fem Diada: Campanya per a l'11 de setembre[/b*][/i*][/url*][/size*]



La samarreta que em mola és aquesta:

Imagen
Apa companys, tanco la paradeta per avui. D'aqui poc fil nou (controleu-vos per la nit colla de spamers [666] ).

Salut!
Mireu aquestes:

http://www.quoniam.info/quoniam_sell.html#

A mi m'agrada molt la de "com anem!" xD

Imagen

Aquestes tb son molt originals


http://www.catalunyam.com/

Imagen
curioso lo que se parecen estos chavales independentistas catalanes a los jovenes nazis del 37 :)
IWOJIMA escribió:curioso lo que se parecen estos chavales independentistas catalanes a los jovenes nazis del 37 :)

Clavaditos clavaditos, hoiga. :)


Ahora que lo recuerdo, me parece que ya hace demasiado que no desfilamos de noche a la luz de las antorchas. Vayamos a apalizar unos cuantos perros españoles para celebrarlo. [beer]
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
Es la mescla d l' herencia del senyor dels anells i el govern de l'ansar [qmparto]
Gerim escribió:Ufff tio, com passa el temps, eh? Sembla mentida. Perquè no has tornat a cap kdd?


Si haguéssis anat a l'enllaç de les firmes... ¬¬

Amb bandera:
[*center][*URL=http://www.elotrolado.net/showthread.php?s=& postid=1703147001#post1703147001][*img]http://www.turismecastelldefels.com/imgupload/cf29.jpg[*/img][*/URL]
[*size=4][*url=http://www.elotrolado.net/showthread.php?s=& postid=1703147001#post1703147001][*i][*b]Fem Diada: Campanya per a l'11 de setembre[*/b][*/i][*/url][*/size][*/center]

Sense bandera:
[size=4*][url=http://www.elotrolado.net/showthread.php?s=& postid=1703147001#post1703147001*][i*][b*]Fem Diada: Campanya per a l'11 de setembre[/b*][/i*][/url*][/size*]



Merci! no sé que l'hi passava però la firma es veia de vegades. i, a més l'avatar meu aquest matí ja no el veia i l'he tornat a canviar, a veure que tal.
Doncs mira, és que ja no hem passo pels forums del racó de l'eolià ni miscelania. I pe'l que veig ara está tot dividit per zones XD

Vinga nois, SALUT I FORÇA AL CANUT!
Buon Giorno per la matina!! Ia tik akii!

Jue me piru dos dies i el merder que heu armat! xD Anem pel #4!

Veig que la campanya va recollint fruits dels bons i dels dolents xD
_WiLloW_ escribió:Qué asco me dais ...
pues simplemente no entres... ein?
kurras escribió: pues simplemente no entres... ein?

¿Acaso el hilo está vetado?

¿O directamente quieres acabar con la libertad de expresión ...? ein?
para venir a insultar mejor te lo ahorras...
501 respuestas
17, 8, 9, 10, 11