› Foros › Off-Topic › El rincón del eoliano
lodis escribió:pd: tampax flower power????? po q estan pirats o q??? acabo de posar la tele i el 1er anunci era aixo... jo flipo...
A Ibiza no et pots perdrelodis escribió:jo de vacnaces marxo al setembre amb uens amigues a ibiza!! jaja, em fa gracia, mes q res pq com i vaig anar fa tems am els papes... nu es lu mimsu!! jajaja. alguna recomanacio?? wenu sobre tema dsicotekes amnesia cau segur...
nele escribió:despres pretenen que mirem la televisió.
lodis escribió:aixi q... q ens keda x veure???
NeLe escribió:-Naruto (la vaig deixar al capitol 70 i algo crec)
-Hellsing (no se ben bé si es manga o que, l'hai acabat avui )
-Law of Ueki (me van passar ahir els capitols del 1 al 15, i el capitol 2 no va... a ver si s'acaba de baixar ja )
-Bleach (la vaig deixar al capitol 70 i algo, cuan començaba més o menys el relleno)
NeLe escribió:
PD: Podrieu ficar tambè quines mireu, va animeu-vos!
X-D
NeLe escribió:Edito: Ara que hai vist que s'ha actualiztat la llista, fica Nele -> Móra d'ebre, Tarragona.
Torno a editar: Aqui detràs de casa meva estan fent unes proves de microfon, a ver si ho puc grabar perque es impresionant...
DiGiJoS escribió:Air DVD + OVAs + Air Prelude
Bakuretsu
Basilisk Kouga Ninpou Chou
Beck
Bokusatsu Tenshi Dokuro
Burn-Up Scramble
Buzzer Beater
Chobits
Cowboy Beebop
Elfen Lied
Evangelion + OVAs
Final Fantasy Unlimited
Fly
Full Metal Alchemist + OVAs
Futokai
G.T.O (Great Teacher Onizuka)
Gankutsou
Gantz
Geneshaft
GenshikenX-D
Girls Girls Bravo
Girls Girls Bravo 2 temporada
Golden Boy
Gravion
Green Green TV + OVAs
Grenadier
Gundam Seed Destiny
Gungrave
Hack Dusk
Haibane Renmei
Heat Guy J
Hellsing
Ichigo 100%
Jinki Extend
Jojo no himinoya bouken
Kenran
Kenshin + OVAs
Kujibiki Umbalance
Louie: El guerrero de las runas
Madlax
Maria-Sama 2 temporada
Matantei Loki Ragnarok
Ninja Scroll + OVAs
Oh My Godness
Paradise Kiss
Peach Girl
Rec
Record of Lodos War
Samurai 7
Samurai Champloo
s-CRY-ed
Serial Experiment Lain
Shingetsutan
Soukyuu no Fafner + OVA
Speed Grapher
Star Ocean EX
Tactics
Tide Line Blue
Trigun
Trinity Blood
Tsukuyomi - Moon Phase
Wolf's Rain
Xenosaga
Yugo, el negociador
Dear Boys
Midori no Hibi
2x2 Shinobuden
Fate Stay Night
Tsubasa Chronicle
Bleach
Blood+
Eureka 7
Naruto
DiGiJoS escribió:Vinga va... perque ets tu no et fare esperar un mes per aquesta modificacio... ^_^
lodis escribió:[beer] gracies!!! ara ja soc feliç!! jejeje.
sobre series d'anime... abrevian, tot lo q a pasat x tve3 (wenu i 33) jeje i bastantes de la llista de digijos, estic gossa x escriure tots els animes q e vis...
DiGiJoS escribió:Fly
lodis escribió: lo de cafe del mar ja ho tenim planejat anari i les cales ja se q son makisimes, lo imprt, anem sense coxe aixi q depenem del bus...ktal esta el tema? si penses en algu mes, jam diras.merci!!
DiGiJoS escribió:Gracies a la TV catalana m'he fet adicte a l'anime. Desde petit amb Club Super 3 fins al dia d'avui amb 3xl.net No ens podem queixar els catalans amb el tracte que hem tingut en aquest ambit
DiGiJoS escribió:NeLe, la meitat (si no mes) son de AU http://www.aunder.org un dels fansubers mes bons que hi ha ara mateix. Mes d'una has de coneixer fijo ^_^
lodis escribió:possss seguramen si tenim prou pasta es lu q farem....
pq paso d pagar taxi, encara q segur q n es tan car com aki a tgna....(vam sortir com els 1ers ala llista de llocs d'espanya on els taxis son més cars jeje)
Cafetino escribió:La veritat es que AU son els putus amos
Per cert unes suggerencies més:
- Ghost in the Shell - les dues pelis i les series
- Appleseed - la de 1988 i la nova
Com no, les dues son del mestre Shirow
salut
jojojojj okai! la memoria em falla, ja fa un any que la vaig veure xD :D:D es = son 43 capitolos molt bons!!DiGiJoS escribió:
Les tinc pero de GITS nomes he vist les 2 OVA's i part de la primera temporada (SAC) Estic a l'espera d'acabar de baixar la segona temporada (2 GIG) per veure-la tota del tiron.
Appleseed no la he vist pero se que es de Shirow. A veure si la baixo un dia d'aquests.
De totes formes on estigui Hayao Miyazaki ja em dona igual la resta. Aquest home es un crack, mes que el mestre Shirow.
^RöKöKÿ^, G.T.O son 43, no 48
Un saludo
^RöKöKÿ^ escribió:tots feu servir bittorrent o la mula??
Quina sort.. io ara maxecu.. Fastic de mocs, mal de coll..Cafetino escribió:Apa m'en vaig de festa a platja d'aro
aya escribió:apa men vaig altre cop amb les motos Gp q ho he deixat amb el Pedrosa 2n ^^
lodis escribió:iiieeee!!
jo me despertat ala 1 i pq ma trukat ma mare q ta fora i caru em deixa sola al finde i e d aprofitar x sobar q dma altre cop al curro...
ara vai a mirar F1.
ja diras com a kedat.
kurras escribió:Quina sort.. io ara maxecu.. Fastic de mocs, mal de coll..
Hi havia ambient ahir? Suposu k si..
Aya_cat escribió:jo aquest estiu veure Lain!!!!! me l'estic baixant a saco!
apa men vaig altre cop amb les motos Gp q ho he deixat amb el Pedrosa 2n ^^
Cafetino escribió:Compte amb Lain, la serie esta be, pero s'ha de vigilar de no patir un colapse mental
Blau escribió:
AQUESTA NIT LA NIT DEL COR!!! que creieu que pasara? Jo per mi que lassasi es el pitu, k se sabra tot el k ha pasat entre el peris i l'Angela, a l'Andreu li entrara algo xungo i estara a punt de morir pero... li faran el transplant a temps, (em puc fer guionistaxD encara que es tot logica...)
Blau escribió: (em puc fer guionistaxD encara que es tot logica...)
Aya_cat escribió:al meu carrer no pero dos més enllà si q hi han killos i una nit els hi va donar per cremar un cotxe
+1!! Viena Roolz.lodis escribió:acabo d'arribar fa un ratet de sopar al viena buas q bo!! feia mol d tems q n i anava...