Siembra Para Recojer (LA CAIXA)

pues nada yo creo que esto es debido a la condonacion de los 6,5millones de jeuros
http://www.avui.com/avui/diari/docs/index4.htm
semejante verguenza de pais

El govern català adjudica la gestió dels plans de pensions dels funcionaris a La Caixa
Els partícips seran uns 140.000 treballadors i el fons inicial de 40 milions d'euros Fins a l'any 2008 la Generalitat aportarà un 0,5% de la massa salarial
Noelia Vida

L'entitat catalana Caixa d'Estalvis i Pensions de Barcelona ha estat la seleccionada per la Generalitat de Catalunya com a dipositària del fons de pensions en què s'integra el pla de pensions dels funcionaris de l'administració central catalana. Vidacaixa és la societat anònima d'assegurances i reassegurances que ha estat triada com a gestora del pla de pensions, segons va anunciar ahir el departament de Governació i Administracions Públiques.

Aquest pla de pensions es formarà en un inici amb uns 140.000 partícips, corresponents al nombre de treballadors de la Generalitat i els seus organismes autònoms. El pla es constituirà amb un fons inicial de gairebé 40 milions d'euros, corresponents als exercicis 2004 i 2005, i el govern hi aportarà anualment, fins al 2008, una xifra que no podrà ser superior al 0,5% de la massa salarial del personal, d'acord amb la legislació vigent.

Des del govern no es tanca la porta perquè en el futur aquest pla es pugui ampliar a la resta d'administracions catalanes com poden ser els ens locals o les universitats. "Hi ha administracions, com els ajuntaments, que potser no tenen les possibilitats de fer-ho", comenta Joan Carles Gallego, president de la comissió promotora. Això donaria al pla una vocació de pla de pensions per a totes les administracions catalanes.

Procés de selecció

Segons Joan Plana, director general de la Funció Pública, es van plantejar dues fórmules per poder dur a terme la gestió de les pensions. D'una banda, es podria fer directament, "però no teníem ni bagatge de coneixements ni estructura per fer-ho", o mitjançant l'externalització.

La decisió s'ha pres després d'un concurs públic convocat per la comissió promotora mitjançant el qual s'ha dut a terme un procés de valoració "transparent i objectiu", segons Plana, a partir d'un seguit d'ítems que recollien elements com ara el projecte d'inversions previst, les despeses del pla, la política informativa envers els partícips i els beneficiaris, millores complementàries, experiència i solvència de l'entitat, entre d'altres. Gallego el defineix com "un procés molt ponderat per objectivar el procés i la decisió definitiva" i va afegir que "ha guanyat la que tenia els millors ítems per la comissió promotora". La ponderació s'ha fet mitjançant percentatges.

Característiques

Una de les característiques de l'oferta guanyadora és l'existència d'una comissió fixa del 0,1% i una variable que no podria sobrepassar el 0,2%. Les millores complementàries que oferia aquesta candidatura són, entre d'altres, informació telefònica, crèdits hipotecaris a un tipus d'interès inferior al que hi ha actualment, targetes de crèdit gratuïtes i assegurances.

Quan el pla entri en vigor, a partir de la primera quinzena de desembre, tant Generalitat com la Mesa de la Funció Pública formaran una comissió gestora del pla, que serà l'encarregada de decidir juntament amb La Caixa les inversions a realitzar per obtenir rendibilitat dels fons.

Segons els representants del departament, el pla per als funcionaris catalans "serà possiblement, el millor pla de pensions del sector públic de l'Estat espanyol".
Botons
1. Usa la busqueda, ya hay dos hilos sobre el tema.
2. En este foro se habla castellano, asi que creo que lo logico es que utilizaras ese idioma.

Saludos.
Yo soy Valenciano y lo entiendo perfectamente, pero me parece que habrá "algún que otro eoliano" que no se va a enterar de nada.

Me parece genial que te documentes en el diario en catalá "Avui", pero para ponerlo aquí busca una fuente en castellano, que no son pocas.

Porcierto, toma, te va a ser útil:
Imagen
skiper escribió:pues nada yo creo que esto es debido a la condonacion de los 6,5millones de jeuros


¿Por qué?
Un link pa traducir eso? puesto que no tengo ni zorra de catalan, es lo ke tiene ser de andalucía desde que nací... :-|
TriGuN escribió:Un link pa traducir eso? puesto que no tengo ni zorra de catalan, es lo ke tiene ser de andalucía desde que nací... :-|


Según Joan Plana, dirctor general de la Funció Pública, se plantearon dos fórmulas para poder llevar a cabo la gestión de las pensiones. Por un lado se podría hacer directamente, pero "no teníamos ni el bagaje de conocimientos ni la estructura para hacerlo", o mediante la externalización.

La decisión se ha tomado tras un concurso público convocado por la comisión promotora mediante el que se ha llevado a cabo un proceso de valoración "transparente y objetivo", según Plana, a partir de una serie de ítems que recogían elementos como el proyecto de inversiones previsto, los gastos del plan, la política informativa hacia los partícipes y los beneficiarios, mejoras complementarias, experiencia y solvencia de la entidad, entre otros. Gallego lo define como "un proceso muy ponderado para objetivar el proceso y la decisión definitiva" y añadió que "ha ganado el que tenía mejores ítems para la comisión promotora". La ponderación se ha hecho mediante porcentajes.




A ver si skiper pone un solo motivo para no creerse todo esto, y podemos empezar a creernos lo que dice. Que busque, por ejemplo, de las 15 entidades que se presentaron al concurso, si alguna ha protestado por la decisión.
Traduzco lo mas importante:

La decisió s'ha pres després d'un concurs públic convocat per la comissió promotora mitjançant el qual s'ha dut a terme un procés de valoració "transparent i objectiu", segons Plana, a partir d'un seguit d'ítems que recollien elements com ara el projecte d'inversions previst, les despeses del pla, la política informativa envers els partícips i els beneficiaris, millores complementàries, experiència i solvència de l'entitat, entre d'altres. Gallego el defineix com "un procés molt ponderat per objectivar el procés i la decisió definitiva" i va afegir que "ha guanyat la que tenia els millors ítems per la comissió promotora". La ponderació s'ha fet mitjançant percentatges.


La decision se ha tomado despues de un concurso publico convocado por la comision promotora mediante el cual se ha llevado a cabo un proceso de valoracion "trasparente y objetivo", segun Plana, a partir de una serie de items que recogian elementos como ahora el proyecto de inversiones previsto, los gastos del plan, la politica informativa de cara a los participantes y beneficiarios, mejoras complementarias, experiencia y solvencia de la entidad, entre otros. Gallego lo define como "un proceso muy adecuado para objetivar el proceso y la decision definitiva" i añadio que "ha ganado la que tenia los mejores items para la comision promotora". La eleccion se ha echo mediante porcentajes.

En definitiva eleccion por concurso publico, "La Caixa" es la mayor caja del pais y por tanto, capacitada para hacer la mejor oferta pero alguno hubiese preferido que la elegida hubiese sido caja madrid. [qmparto] [qmparto]

edit: bou te has adelantado [toctoc] [toctoc] [sonrisa]
esta en cataln pues no lo encontre en español


bou el por ke, joer venga ke huele

concurso? como las obras publicas
jejeje conocia a un arkitecto de bcn
ke me conto de todo
skiper escribió:concurso? como las obras publicas
jejeje conocia a un arkitecto de bcn
ke me conto de todo

Que fuerte, que fuerte!!
skiper escribió:bou el por ke, joer venga ke huele


Este hilo sí que huele.
pos ok huele, la verdad siempre es cruda
De qué verdad estamos hablando? Me pierdo.
Bou escribió:
Este hilo sí que huele.


Llevan 1 año y medio vendiendo humo... no esperarás que, precisamente ahora, se pongan a razonar nada con una base medianamente decente, no?
12 respuestas