T'odio.
T'odio en blanc i t'odio en negre.
T'odio en gris i també en vermell.
T'odio de dia i t'odio de nit.
T'odio de bon matí i també de matinada.
El meu odi no té colors ni horaris.
T'odio. Però no com es pot arribar a odiar qualsevol persona. El meu odi va molt més enllà.
Et vaig fer un lloc dins meu. Et vaig acceptar ingènuament, amb la mateixa inconsciència d'aquell qui s'enamora per primera vegada. En canvi, tu, et vas apropiar de la meva vida, i allò que m'has robat mai ningú no m'ho retornarà. T'odio.
No cal que em demanis explicacions, saps prou bé perquè. T'odio perquè ets malvada, ploro perquè ets malvada, i t'odio.
El temps ho cura tot -em diuen-, tot tornarà a ser com abans. Quant temps fa que em diuen el mateix? Sí, fa uns 3 anys i mig que m'ho diuen. I cada dia t'odio més.
Malgrat tot he de seguir vivint i suportant-te per sempre més.
T'odio. No em parles, però calladament controles cada acte de la meva vida i castigues cada error que cometo. Em fas sentir ràbia, impotència i discapacitat. Perquè sempre has de tenir la última paraula?
Però no només em puteges de dia, també em puteges de nit, com si tinguéssis por que arribés a oblidar-te. Em despertes tremolant. M'obligues a maleïr-te fins que no em tranquilitzo i puc tornar a tancar els ulls.
Ets un puto paràsit. Existeixes encara que en realitat no estàs viva, i per això no puc matar-te. No podria fer-ho sense morir amb tu. Així doncs, a qui haig de matar per a deslliurar-me de tú? A qui?? Perquè no m'ho dius? Et juro que no dubtaria.
T'odio.
Te odio
Te odio.
Te odio en blanco y te odio en negro.
Te odio en gris y también en rojo.
Te odio de día y te odio de noche.
Te odio de buena mañana y también de madrugada.
Mi odio no tiene colores ni horarios.
Te odio. Pero no como se puede llegar a odiar cualquier persona. Mi odio va mucho más allá.
Te hice un hueco dentro de mi. Te acepté ingenuamente, con la misma inconsciencia del que se enamora por primera vez.
En cambio, tú, te adueñaste de mi vida, y lo que me robaste nunca nadie no me lo devolverá. Te odio.
No hace falta que me pidas explicaciones, sabes muy bien porqué. Te odio porque eres malvada, lloro porque eres malvada, y te odio.
El tiempo lo cura todo -me dicen-, todo volverá a ser como antes. ¿Cuánto tiempo hace que me dicen lo mismo? Sí, hace unos 3 años y medio que me lo dicen. Y cada día te odio más.
A pesar de todo tengo que seguir viviendo y soportándote por siempre jamás.
Te odio. No me hablas, pero calladamente controlas cada acto de mi vida y castigas cada error que cometo. Me haces sentir rabia, impotencia y discapacidad. ¿Por qué siempre tienes que tener la última palabra?
Pero no sólo me puteas de día, también me puteas de noche, como si tuvieses miedo que llegase a olvidarte. Me despiertas temblando. Me obligas a maldecirte hasta que me tranquilizo y puedo volver a cerrar los ojos.
Eres un puto parásito. Existes aunque en realidad no estás viva, y por eso no puedo matarte. No podría hacerlo sin morir contigo. Así pues, ¿a quién tengo que matar para librarme de ti? ¿¿A quién?? ¿Porqué no me lo dices? Te juro que no dudaría.
Te odio.
Moltes gràcies per tot, N. Ja et dedicaré alguna cosa més bonica.
EDiT: Corregidas 3 faltas en la traducción, gracias a The_Blind. Y un par más gracias a VozdeLosMuertos