Gerim escribió:Ehem, ehem
.
Què és l'Estat per a tu seerj?
mi-te'l el burgés
l'estat per a mi? buuuuffff q dema tinc examen! dema us ho escric millor, deixem-ho de moment en que es un monstre escanya pobres que ens treu els cuartos com un cabró de merda, ens enganya sempre i en realitat no mou ni un dit del seu potencial per ajudar-nos (massa tipic, veritat?
).
Tredi escribió:Por cierto seerj, tu iras al concierto que hara Sonata Arctica en mayo en barna? Yo supongo que ire, aunque la sala dejará muchisimo que desear(Razzmatazz2
)
io tb vai nar, lo q pasa esq taba acumpanyat i no els vai fotre n cas xD, els ektomorf si que van molar, veus
, de totes maneres ja els habia vist, i la veritat es que van estar millor a guernika...
A Sonanta suposo que no els veure...ja els vai vore a Guernika i em van decebre mil...a part que ja tinc massa conciertos en mente i no vull arruinar-me massa
. Jo de vosaltres no anaba, xo wenu...sonata en directe al menys en españa i catalunya tenen fama de cagarla sempre xD.
[[Debby escribió:...
ho sento pero no'm faras dir el contrari...he vist autentiques monstruositats de la incultura venir de privades...les privades nomes es mouen pel nom, excepte les wenorres com ja he dit, que a part tenen una molt bona fomració, i la gent fot el panoli per gastarse en moltes privades una autentica fortuna quan en realitat el que fan es hipotecar els seus fills, que normalment els aproven per que si o simplement, donen el temari que els rota...
Saluts!
EDIT: la quantitat de gent que he vist venir a publiques provinents de privades es bestial, i la seva incompetencia per seguir el fil de les clases igual...
Tzare, doncs aixo, q la culpa es del jovent?, clar xo no solsament, en el fons hi ha el rpoblema social...i clar, la societat es pasiva, no moura tpk u dit per canviar re del mon on viu, ja deixa q ho facin els politics (de logica), i aixi van les coses...i com sempre, qui rep no son els de dalt, si no els treballadors, com es el teu cas.