Catalans aixakeuvus xD (#14)

16, 7, 8, 9, 10, 11
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
Cafetino escribió:Lo que faltava per veure, entre la nuvol rosa, la cresta amb meches, la ds amb el nintendogs, i ara la barbie [sati]

Que sera lo proxim morr? X-D

jo penso que el futur és un canvi de sexe XD. Ens va preparant a poc a poc per la noticia, si t'hi fixes XD [looco]
Tredi escribió:tzre t-hauries de deixar de mariconades i ferte amb una 360 amb el Live, i deixar=te de coses rares.. [poraki]

^RöKöKÿ^ no tots estem a punt de jubilar-nos e..xD Quants anys tens tu?
17!!!

hola!! i adéu vaig a dinar!
kurras escribió:Girona M'enamoraa [amor]
[sonrisa]

aixx a Girona lu millor de Catalunya xd

que dieu?? q em fa pal llegir tots els post
Aya_cat escribió:
aixx a Girona lu millor de Catalunya XD

quin spam més descarat el teu!! :o :o :o :o
tzare escribió:era per kedar bé, no et facis il.lusions XD
Per a quedar bé el que hauries d'haver fet és anar a preguntar :o
tzare escribió:ara, lo de la memoria senil no t'ho nego, de fet segueixo pensant q duies el cabell curt i k ara duus grenyes XD
Doncs a l'abril tinc planejat fotre'm una pelada de les que fan història.

^RöKöKÿ^ escribió:algú jove com jo comparat amb vosaltrus no hi ha punt de comparació!! mjuas mjuas
Tu no ets jove, tu ets encara un adolescent pajilleru [poraki]

eTc_84 escribió:Este.... ¿ha venido algún reporte, o lo has visto por casualidad?
Por curiosidad, más que nada, y para estar prevenidos de los voyeurs que sospecho acechan por aquí.
Voyeur segur que en tenim un munt, entre altres coses perquè som el putu fil més en forma dels fòrums no tècnics (els tècnics no els controlo).
vinc a fer na mica de publi, si mho permeteu .. XD
i si no tambe.. xD

Imagen

[size=90]etc, ia podries venir a colaborarr.. xD

PD: cagundée es veu la foto?

[/size]
^RöKöKÿ^ escribió:quin spam més descarat el teu!! :o :o :o :o

no es spam es la veritat!!!!!!! estic enamorada de la Costa Brava!!!!!!!
Aya_cat escribió:
no es spam es la veritat!!!!!!! estic enamorada de la Costa Brava!!!!!!!
ho deia per lo altre!! ¬_¬
LadyStarlight escribió:etc, como comprenderás no te voy a contestar. Lo que sí te digo es que da igual quién lo haya visto y quién no, la cuestión es que no debéis utilizar el hilo como si fuera un espacio privado porque no lo es. Si os atenéis a las normas que todos conocéis, os debería dar igual cuántos voyeurs os lean.

Ok, comprendo que no lo quieras decir, gracias de todos modos.

Aya_cat escribió:aixx a Girona lu millor de Catalunya xd

I si té platja ja... [boing] [sati]
Hola nois!!! Com va per aki??? ^^
kyaaa gent! quant de temps ja...bueno nomes el cap de setmana jaja xD bueno bueno no me llegit tots els post perque ni han molts i em fa molt de pal...a mes estic cansada perque acabu de vindre del centre de bcn i buf...e caminat molt jaja XD
us heu comprat alguuu debby m'has comprat la muñekera ????plisssss digam que siiiii
PaviolaT escribió:Hola nois!!! Com va per aki??? ^^

osti XXD has tornat XD no t'hem espantat entre en etc el morr seerj i jo mateix (k som lo pitjor de lo pitjor : etc odiat per mig EOL XD, en morr.... indescriptible, seerj sempre taja, i jo que no tinc perdó de déu XD )

donnnnnnnnnnnnnncsss na fent, mira :P

per cert, es veu que a la tarda del dissabte a l'hermètica hi va haver un atropellament en massa i una noia q feia cua per entrar a una disco li han hagut d'amputar una cama... quina putada [+furioso]
yei aya no e pogut perque nomes me pogut comprar una de Sum 41 juas juas juas tope de wapa^^ i abia una que posava: punk inside molt wapa tambe jaja pero aquesta me la comprare un altre dia xD
a mes te d'explikar moltes coses d'avui...jejejeje [ayay] que be que mu e pasat!!^^
¬¬i ningu ha pensat en mii sou dolentsssss :bu
la veritat es que jo no pensat gaire jejje....estava ocupada amb akells jaja xD
Aixxxxx m'encanta tenirte com a millor amiga.... pa que tener enemigos!!!!!!!!!

seras salida ja podries guardar el radar!!!!!!!
no no no no t'equivoquis jaja xD si que ets la meva millor amiga pero....juajuajua pero clar...xD i no soc cap sortida i el radar mai el tancare!! es part de mi ja [poraki]
Noooo.. a mi no mespanteu!!! ^^ Soy tots/es molt macos!!
aixxx ja som 3 noies aixo va be!!!!!!!!
Sii ja ho se lo ke va passar a l'Area... per desgracia em vaig assabentar el mateix dissabte alla. A mes era una nena de 14 anys... kin horror...
que va passar a Area??
Ke un Flipao ke anaba borratxo y drogat va envestir a 7 nois ke anaven fent cua per entrar... y a akesta kena li han amputat una cama. Y el tiu es donava a la fuga i tot!! Una altra esta molt malament tb amb traumatisme craneoencefalic.
Flipa....
com està el món...
la gent esta fatal i el molt kabro es dona a la fuga !!!!!!!!! el tiu molt drogat i begut no anava xq si va tenir el cullons de saber que havia de fugir !!!!!! aixxx que no surti en sa vida !!!!!! pero clar als dos dies ja estara fora
PaviolaT escribió:Ke un Flipao ke anaba borratxo y drogat va envestir a 7 nois ke anaven fent cua per entrar... y a akesta kena li han amputat una cama. Y el tiu es donava a la fuga i tot!! Una altra esta molt malament tb amb traumatisme craneoencefalic.
[mad] [mad] Pero el van pillar al borratxo? Es per tancarlo i que no torni a vere la llum del dia..
Si avui en el adn (crec) deien ke esta ja tancat a la presó.. i jo em pregunto:
Si a les 17:30 anaba aixi... com devia anar a les 3AM??!!
uenu, per desgracia hiha gent que tant se lin fot lhora que sigui per nar aixi..
PaviolaT escribió:Si avui en el adn (crec) deien ke esta ja tancat a la presó.. i jo em pregunto:
Si a les 17:30 anaba aixi... com devia anar a les 3AM??!!

Oye en el ADN cobráis una mierda la hora no? 5€ creo.

En el Área cuando yo iba de chico habían ambulancias y peleas siempre en la salida. Y en los aniversarios ni te cuento. Por cierto, la sala de pachanga aún está tan llena (que es imposible entrar) como antes?

PD: Seguimos viendo los Serrano señores. Jaja la "Choni" embarazada..
PD2: Playing- La llorona Autor:La polla records

"Mejor me voy al campo abandono a la humanidad..."
PuMa está baneado por "se acabó lo que se daba"
Boh, pues en el ocho ya ni te cuento , habia gente bailando con katanas y todo
PuMa escribió:Boh, pues en el ocho ya ni te cuento , habia gente bailando con katanas y todo

És un missatge sarcàstic? Existeix realment aquesta discoteca ( com tens més edat...). Es que estic habituat a missatges teus contra mí no se com prendeme'l ( toma ya esta palabrita).

EDIT: Ostia, ahora que veo el mensaje de otra forma, puede ser que sea el octavo aniversario? ( es que ocho queda mi muy mal no se entiende). Yo creo recordar que estuve, y dentro no ví katanas.

Me pregunto como debe ser el Area ahora, joder hace muchísimo que no voy a ninguna discoteca, me habré de vender un poco.
spam!! quants posts! només dirvus qua avui has sigut el millor dia en dies!! ^^ ^^ ^^ ^^ ^^

demà me'ls llegiré!!

adéu siau!
tzare escribió:osti XXD has tornat XD no t'hem espantat entre en etc el morr seerj i jo mateix (k som lo pitjor de lo pitjor : etc odiat per mig EOL XD, en morr.... indescriptible, seerj sempre taja, i jo que no tinc perdó de déu XD )

Jo odiat per mig EOL? Serà per l'EOL que no em vol conèixer [sati], els aries solem caure bé (almenys entre nosaltres XD).
jo sóc verge [+risas]
tzare escribió:jo sóc verge [+risas]

com l'oli? ein?
morr escribió:Oye en el ADN cobráis una mierda la hora no? 5€ creo.

No llega.
Si, en la sala de paxanga no es pot entrar, xo a mi akesta no m'agrada. A mi em mola l'altra.. es el paradis ^^
PuMa está baneado por "se acabó lo que se daba"
morr escribió:
És un missatge sarcàstic? Existeix realment aquesta discoteca ( com tens més edat...). Es que estic habituat a missatges teus contra mí no se com prendeme'l ( toma ya esta palabrita).

EDIT: Ostia, ahora que veo el mensaje de otra forma, puede ser que sea el octavo aniversario? ( es que ocho queda mi muy mal no se entiende). Yo creo recordar que estuve, y dentro no ví katanas.

Me pregunto como debe ser el Area ahora, joder hace muchísimo que no voy a ninguna discoteca, me habré de vender un poco.

No home, el ocho era la discoteca mes chunga que hi havia avans, el 8 de cornellà ja fa molts anys, va ser de les primeres discoteques de maquina la van tancar pq van matar a un home a trets. Estaba ple d' energumens XD

Al Area també hi havia estat , sempre em regiraven tot el cotxe allà i recordo que la musica estaba molt alta, era una mica pastel, molava mes el concor, segur que en Tzare hi esta d' acord XD
PuMa escribió:Boh, pues en el ocho ya ni te cuento , habia gente bailando con katanas y todo
[mad] [mad] axo va en seriu?

No hi he nat mai a Area, xo man dit que esta forsa be..
A mi mencanta el Eibisi, pero solu quedarme per aki Girona
molava mes el concor, segur que en Tzare hi esta d' acord

sips, el concor i l'anxaneta que estava al centre XD..... mai he estat massa discotekero jo :P
Per fi he acabat els examens [looco] kina merda... no se de k parleu pero aixi de pas obro la pagina 40 xd

[bye] [bye]
trape escribió:Per fi he acabat els examens [looco] kina merda... no se de k parleu pero aixi de pas obro la pagina 40 xd

[bye] [bye]

crec que sóc l'unic que tinc posat en les opcions veure 50 missatges de cop.... és molt més còmode :P
No sabia k podias posar 50 missatges en pantalla... ya ho mirare. Pos aixo k per la meva configuracio nem per la 40...! xd Ya falta poc per tancarlo!
io desde sempre que vaig amb 10.. ia em va b
no fare comentaris sobre area i demes discoteques q acabare con el modem petao del peaxo baneo q me pegarian xDD.

250 gossos desplegaos para el macrobotellon...más que en fin de año...

diuen les males llengues que es mou al dia 24...yo lo que se esq hoy tengo cumple de un colega i nirem a fer botellon x marina com deu mana, xD

[beer]

PD: deu missatges powa! encara q posaria 50, xo el pal q fot...xD
jo tambe vax a deu post per pagina XD
i a Area tampoc he anat mai aixi que no opino ...
Aya_cat escribió:jo tambe vax a deu post per pagina XD
i a Area tampoc he anat mai aixi que no opino ...
pos no diguis res i no fagis spam!! ^^ [poraki] [poraki]

eis pk la quedada no anem a larena?? ein?

per curiositat, no m'acaben d'agradar les discoteques i si per nom pacha encara menys!

prefereixo anar de pubs!!! bé anar de pub en pub fins trobar un que no hi hagi segurata i pugui entrar!! [Ooooo] [Ooooo] [Ooooo] [Ooooo] [Ooooo] [Ooooo]
juas, como la calle o los antros d toa la vida...
^RöKöKÿ^ escribió:per curiositat, no m'acaben d'agradar les discoteques i si per nom pacha encara menys!
Pos el Pacha d'Ibiza es dels millors llocs que he anat mai.. i aket stiu hi pensu tornar [babas]
kurras escribió:Pos el Pacha d'Ibiza es dels millors llocs que he anat mai.. i aket stiu hi pensu tornar [babas]

Pero un cubata no et val mig runyo ja?? a mi em van dir k es carisim i que si portesin un gos antidroga surtiria colocat xDD
NGC escribió:
Pero un cubata no et val mig runyo ja?? a mi em van dir k es carisim i que si portesin un gos antidroga surtiria colocat xDD
[qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto]

i l'entrada quan costa??? comarem la de per aqui i una de eibisa!!!!

i de vegudes tmb!
501 respuestas
16, 7, 8, 9, 10, 11