tzare escribió:era per kedar bé, no et facis il.lusions
Per a quedar bé el que hauries d'haver fet és anar a preguntar
tzare escribió:ara, lo de la memoria senil no t'ho nego, de fet segueixo pensant q duies el cabell curt i k ara duus grenyes
Doncs a l'abril tinc planejat fotre'm una pelada de les que fan història.
^RöKöKÿ^ escribió:algú jove com jo comparat amb vosaltrus no hi ha punt de comparació!! mjuas mjuas
Tu no ets jove, tu ets encara un adolescent pajilleru
eTc_84 escribió:Este.... ¿ha venido algún reporte, o lo has visto por casualidad? Por curiosidad, más que nada, y para estar prevenidos de los voyeurs que sospecho acechan por aquí.
Voyeur segur que en tenim un munt, entre altres coses perquè som el putu fil més en forma dels fòrums no tècnics (els tècnics no els controlo).
kurras
Extremely Vicious
23.223 mensajes desde nov 2002 en New Chapter
Editado 1 vez. Última: 15/03/2006 - 19:55:57 por kurras.
LadyStarlight escribió:etc, como comprenderás no te voy a contestar. Lo que sí te digo es que da igual quién lo haya visto y quién no, la cuestión es que no debéis utilizar el hilo como si fuera un espacio privado porque no lo es. Si os atenéis a las normas que todos conocéis, os debería dar igual cuántos voyeurs os lean.
Ok, comprendo que no lo quieras decir, gracias de todos modos.
Aya_cat escribió:aixx a Girona lu millor de Catalunya xd
que dieu?? q em fa pal llegir tots els post
I si té platja ja...
PaviolaT
The SeXimBoL
904 mensajes y 6 fotos desde dic 2005 en Gavà (Barcelona)
kyaaa gent! quant de temps ja...bueno nomes el cap de setmana jaja xD bueno bueno no me llegit tots els post perque ni han molts i em fa molt de pal...a mes estic cansada perque acabu de vindre del centre de bcn i buf...e caminat molt jaja
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
PaviolaT escribió:Hola nois!!! Com va per aki??? ^^
osti XXD has tornat no t'hem espantat entre en etc el morr seerj i jo mateix (k som lo pitjor de lo pitjor : etc odiat per mig EOL , en morr.... indescriptible, seerj sempre taja, i jo que no tinc perdó de déu )
donnnnnnnnnnnnnncsss na fent, mira
per cert, es veu que a la tarda del dissabte a l'hermètica hi va haver un atropellament en massa i una noia q feia cua per entrar a una disco li han hagut d'amputar una cama... quina putada
yei aya no e pogut perque nomes me pogut comprar una de Sum 41 juas juas juas tope de wapa^^ i abia una que posava: punk inside molt wapa tambe jaja pero aquesta me la comprare un altre dia xD
a mes te d'explikar moltes coses d'avui...jejejeje que be que mu e pasat!!^^
no no no no t'equivoquis jaja xD si que ets la meva millor amiga pero....juajuajua pero clar...xD i no soc cap sortida i el radar mai el tancare!! es part de mi ja
PaviolaT
The SeXimBoL
Ke un Flipao ke anaba borratxo y drogat va envestir a 7 nois ke anaven fent cua per entrar... y a akesta kena li han amputat una cama. Y el tiu es donava a la fuga i tot!! Una altra esta molt malament tb amb traumatisme craneoencefalic.
Luna
SiN LíMiTeS
2.551 mensajes y 4 fotos desde ago 2005 en BoRa BoRa
la gent esta fatal i el molt kabro es dona a la fuga !!!!!!!!! el tiu molt drogat i begut no anava xq si va tenir el cullons de saber que havia de fugir !!!!!! aixxx que no surti en sa vida !!!!!! pero clar als dos dies ja estara fora
PaviolaT escribió:Ke un Flipao ke anaba borratxo y drogat va envestir a 7 nois ke anaven fent cua per entrar... y a akesta kena li han amputat una cama. Y el tiu es donava a la fuga i tot!! Una altra esta molt malament tb amb traumatisme craneoencefalic.
[mad] Pero el van pillar al borratxo? Es per tancarlo i que no torni a vere la llum del dia..
PaviolaT
The SeXimBoL
PaviolaT escribió:Si avui en el adn (crec) deien ke esta ja tancat a la presó.. i jo em pregunto: Si a les 17:30 anaba aixi... com devia anar a les 3AM??!!
Oye en el ADN cobráis una mierda la hora no? 5€ creo.
En el Área cuando yo iba de chico habían ambulancias y peleas siempre en la salida. Y en los aniversarios ni te cuento. Por cierto, la sala de pachanga aún está tan llena (que es imposible entrar) como antes?
PD: Seguimos viendo los Serrano señores. Jaja la "Choni" embarazada..
PD2: Playing- La llorona Autor:La polla records
"Mejor me voy al campo abandono a la humanidad..."
PuMa escribió:Boh, pues en el ocho ya ni te cuento , habia gente bailando con katanas y todo
És un missatge sarcàstic? Existeix realment aquesta discoteca ( com tens més edat...). Es que estic habituat a missatges teus contra mí no se com prendeme'l ( toma ya esta palabrita).
EDIT: Ostia, ahora que veo el mensaje de otra forma, puede ser que sea el octavo aniversario? ( es que ocho queda mi muy mal no se entiende). Yo creo recordar que estuve, y dentro no ví katanas.
Me pregunto como debe ser el Area ahora, joder hace muchísimo que no voy a ninguna discoteca, me habré de vender un poco.
tzare escribió:osti XXD has tornat no t'hem espantat entre en etc el morr seerj i jo mateix (k som lo pitjor de lo pitjor : etc odiat per mig EOL , en morr.... indescriptible, seerj sempre taja, i jo que no tinc perdó de déu )
Jo odiat per mig EOL? Serà per l'EOL que no em vol conèixer , els aries solem caure bé (almenys entre nosaltres ).
morr escribió: És un missatge sarcàstic? Existeix realment aquesta discoteca ( com tens més edat...). Es que estic habituat a missatges teus contra mí no se com prendeme'l ( toma ya esta palabrita).
EDIT: Ostia, ahora que veo el mensaje de otra forma, puede ser que sea el octavo aniversario? ( es que ocho queda mi muy mal no se entiende). Yo creo recordar que estuve, y dentro no ví katanas.
Me pregunto como debe ser el Area ahora, joder hace muchísimo que no voy a ninguna discoteca, me habré de vender un poco.
No home, el ocho era la discoteca mes chunga que hi havia avans, el 8 de cornellà ja fa molts anys, va ser de les primeres discoteques de maquina la van tancar pq van matar a un home a trets. Estaba ple d' energumens
Al Area també hi havia estat , sempre em regiraven tot el cotxe allà i recordo que la musica estaba molt alta, era una mica pastel, molava mes el concor, segur que en Tzare hi esta d' acord