Aya_cat escribió:uolaaa despres de hores i hores de fer cua als probador i de buscar com una desesperada sota piles de roba he trobat dos pantalons wapissims^^
kurras escribió:jur surtits no..xo si vas fardan de pantalons i no els enseñess..pos ens deixes amb la mel a la bocaa
Nosaltres que ens preocupem per saber com li queden els pantalons i donar la nostra opinio i l'Aya nomes pensa que som uns surtits... si es que amb elles no es pot ser bo!!!
Pero bueno va, ja tinc un motiu mes per anar a la proxima KDD ^_^
es pot saber kina paraula es akesta "tifossi" xdd
i x cert si podeu fer q la kdda sigui de dia q tinc problemes xq hem deixin surtir de nit fins les tantes i despres ta la questió de com torno a casa mooolt trist ja ho se
es pot saber kina paraula es akesta "tifossi" xdd i x cert si podeu fer q la kdda sigui de dia q tinc problemes xq hem deixin surtir de nit fins les tantes i despres ta la questió de com torno a casa mooolt trist ja ho se
Bon dia a tots!!! (no exclueixo a les noies com tu U_U)
De quina part de Barcelona ets?
^RöKöKÿ^, al final amb els teus comentaris em faras pensar que l'Aya te part de rao en dirnos que som uns surtits... i dic part perque jo no ho soc ^_^
Una noia nomes s'aborreix perque ella vol fica el teu msn a pagines com gentmsn i ja veuras com no tens temps a aborrirte
O sempre pots fer alguna cosa de profit com fer el treball que dius... Pensa lo positiu: Si el fas ara no el tindras que fer despres i asi tindras temps per spamejar amb nosaltres. (Bueno, amb ells, que jo no spamejo )
Aya_cat escribió:jajaja aixx kin avorriment nuse que fer buffff ja m'he tragat dos series (xorres) i no tinc ganes de fer el treball ....
jo tmb m'estic rallant aket mati, me anat a treure sang a primera hora i ya no se k fer... he trucat als amics, alguns no estan o estan sobant,.... em vaig a arreglar la habitacio k ja toca
Jo vaig anar fa un parell d'anys a veure el rubianes a barcelona i vaig riure moltissim, apart em sembla k era la epoca de la guerra de irak i el tio es fa despatxar agust.
seerj
Autocrítico
12.572 mensajes y 3 fotos desde oct 2003 en Gotia Witizana
NGC escribió:Jo vaig anar fa un parell d'anys a veure el rubianes a barcelona i vaig riure moltissim, apart em sembla k era la epoca de la guerra de irak i el tio es fa despatxar agust.
Weno, ara tenim de l'estatut i la treva d'eta... a vere que diu
q va, io mai dormu la mona, aixo es cosa de febles, xDD, vai a prepararme algo de dinar, smile_:P
smile_[beer]
Et recordo que una xibeca no és equivalent a un dinar xD
seerj escribió:PD: no postejo xq estic ratllat amb les meves coses, no es plan de offtopìkear rayandoos tb a valtros, q ia ho fai massa cops xD
Jo també tinc les meves rallades... pero cal mirar cap endavant, sino malament
Aya_cat
::MiND THe GaP::
3.784 mensajes desde ene 2006 en BcN
Editado 1 vez. Última: 11/04/2006 - 12:27:41 por Aya_cat.
coooooltaaa almenys jo em guanyare uns diners^^ per poder nar a londres per la meva compte l'any vinent i miraa que em passare amb el sucre i com un mocca blanc no hi ha res tu dic amb karinyuu ja ho sas
Aya_cat escribió:coooooltaaa almenys jo em guanyare uns diners^^ per poder nar a londres per la meva compte l'any vinent i miraa que em passare amb el sucre i com un mocca blanc no hi ha res tu dic amb karinyuu ja ho sas