Catalans aixakeuvus xD (#27)

16, 7, 8, 9, 10, 11
lodis escribió:spammers!! que sou uns spammers!! men vaig 2 dies, 2 dies!! i torno i aki que me hagut de llegir...

aya, per a kan la seguen boda/taja?? [jaja] [jaja]

uff he pasat un finde...mmm.... [babas] només havia la gent del festival, kedaven pocs guiris, i es podia caminar trnakilament per sitges, tmb he de dir q el ultim cop q i vai estar va ser aket any x carnaval ^_^ (cosa q recomano a tothom ANEU AL CARNAVAL DE SITGES, molta gen pero tmb disfrutes moltisim) disabte va fer un sol espatarran, dsps de dinar vam fer la migdiada estil llargandaix al solet... adoro sitges, m'agraden els carrers estrets, les cases colonials, les casetes i tot!! [tadoramo]

pd: kurras, altre part del tomatoeol ha tornat, i no es creu q n+ perseguisis pubilles!! X-D

pd2: el saviola es molt bon pavo ^_^ tema coxes..amb lo que cobren normal...l'etto'o te una bona col·lecció...

proxima taja ja t'avisare crec q dintre de poc ja tu confirmare

i enveja que fas :P
Cafetino escribió:Christian Slater no crec que si assembli molt... l'única foto que hi te una petita retirada es aquesta

juass si es clavat! Sempre que el veig mhi fa pensar..
Es mol bon tiu per axo :-p

lodis escribió:pd: kurras, altre part del tomatoeol ha tornat, i no es creu q n+ perseguisis pubilles!! X-D

home, una mica de bailoteos sempre va be.. pero res mess!! que si no certa persona se menfadaria.. no soc dakets io [angelito]

PD: ia mimagino que ha nat be pel camping.. [360º]
seerj escribió:ia tagradaria q manipulès, ia xD.
[beer]

Un historiador no manipulador es tan real con un periodista objectiu XD

Pd: Tyler Durden ves a alguna universitat a veure els tipics cartells de compartir pis.
per no manipular no cal ser objectiu, blackerillu de tres al cuartu :P
Bona nit!

Acabo d'arribar del cine de veure Click. La peli es d'aquelles per passar l'estona, te les tipiques escenes de rius i alguna que altra dramàtica(cagumdé m'ha arribat a saltar una llagrimeta i tot, m'estic tornant molt tou).

salut
kurras escribió:PD: ia mimagino que ha nat be pel camping..

el camping...uff sin comens [tadoramo] jaja.

aixi m'agrada que siguis bon xiket ^_^

pd: aya, abans se ma petat i dsps me psoat a jugar a la play ;) suposo q d'aki poc me enxufare.
Cafetino escribió:Bona nit!

Acabo d'arribar del cine de veure Click. La peli es d'aquelles per passar l'estona, te les tipiques escenes de rius i alguna que altra dramàtica(cagumdé m'ha arribat a saltar una llagrimeta i tot, m'estic tornant molt tou).

salut

aixx es le que te l'edat [poraki]

p.d lodsi okis quan puguis conectat tu i la play ^^
[jaja] has escrit kan jo knt...

jaja, ara intentare enxufarme ^^
lodis escribió:aixi m'agrada que siguis bon xiket ^_^
si ia saps que soc un angelet! XD

ia mintenten convencer danar a bcn el dimecres, es veu que esta tan be la Bikini.. :p com que dijous i divendres son festa.. [plas]

A mi mhan dit que la peli de Click no era massa bona, i que tots els millors gags son els de lanunci
no ho dubto pas que no siguis un angelet ^_^

pd: men vaig a veure el reportatge de house!!
lodis escribió:no ho dubto pas que no siguis un angelet ^_^

pd: men vaig a veure el reportatge de house!!

ja som dues [barret]
és el millor ^_^ house power!! jo el trobo molt sexy jeje, així tant rebel i am akets ullasos q te...la barba a mig afeitar i q li suda to de totom. es l'amo.

pd: aixó de recordar escenes és lo millor jaja
Aya_cat escribió:aixx es le que te l'edat [poraki]

Ja pot ser :p
seerj escribió:per no manipular no cal ser objectiu, blackerillu de tres al cuartu :P

tan que presumeixes de llegir i no saps llegir el que he escrit.

despres la historia es com es XD
Una pregunta, si haguessiu de fer una web avui en dia com la farieu (eines)?? Jo esque la ulitma web que vaig fer va ser amb html fara 6-7 anys xDD i desde aleshores me desconectat amb el tema webs.

Haviam si fa una cronica del aprtit de catalunya - euskadi el que estava a la zona dels ultras...
NGC escribió:Una pregunta, si haguessiu de fer una web avui en dia com la farieu (eines)?? Jo esque la ulitma web que vaig fer va ser amb html fara 6-7 anys xDD i desde aleshores me desconectat amb el tema webs.

Jo la faria amb Quanta que es un editor de text pla per html, css i altres coses, amb eines per generar codi 'automàticament' (taules, css, formularis).

Si no vols això, prova amb nvu

salut
Cafetino escribió:
Jo la faria amb Quanta que es un editor de text pla per html, css i altres coses, amb eines per generar codi 'automàticament' (taules, css, formularis).

salut

GRacies, haure de provar amb nvu ja que actulament no tinc linux
NGC escribió:Haviam si fa una cronica del aprtit de catalunya - euskadi el que estava a la zona dels ultras...

Ya os la hago yo por lo que me han contado, problema en el gol nord con algunos lanzamientos de bengalas desde arriba, en el córner presencia de unitat, y algunas incursiones para echar a gente. Los vascos comenzaron a insultar a los 33 (que estaban abajo) y les tiraron una bengala encendida, se profirieron varias amenazas de muerte, y al final desalojo por parte de los mossos de todos los 33 del gol nord.

En resumen, un partido bastante tranquilo, más de lo que me esperaba, en parte, gracias a la buena actuación de los ACABS.
a mi me han contado que la poli cargó contra los vascos en defensa de los 33, se ve que los 33 les pincharon y no se quedaron callados...es lamentalbe que tengan q venir de afuera para encararse con los cerdos fascistas esos dels 33...un poco de amor propio, por dios!
Realmente fue más o menos como dices, esto se enmarca en luchas de el sector 33 de Boixos con HNTaldea. Según un testigo presencial coleguita mío, se pasaron todo el rato insultándose y emplazándose para la calle, un grupo de vascos quiso ir a pegar a los 33 y en los pasillos interiores los mossos cargaron contra ellos. Luego los 33 intentaron hacer lo propio pero los mossos los retuvieron.

A ver si el vasquito nos informa como lo vió desde su posición.
Parlant del partit, estava mirant ara danpena3 i ja estaven tirant merda pel tema independentisme i per crides a favor d'eta que es diu que van haver.

Apart lo de les crides a eta que es totalment despreciable, sembla mentida que es queixin per les banderes(tan independentistes com no), això si, quan juga [ironic]la seleccio de la "grande y libre"[/ironic] i surt la del pollastre no diuen ni muu.

salut
si, se ve q tenian carteles con hachas o serpientes y eso X-D

habia otra tb con el jeto de algunos presos, como el de la huelga de hambre, tope cungillo y tal xD
woles!!

aixó sempre serà igual, que si la política i el esport no han d'anar junts, que el tema de les seleccions no ha de ser cosa dels polítics...bla,bla, bla.... ant.3 sempre va amb lo mateix, lo divertit està en mirar les noticies de tve 3 i ant.3 [plas] [+risas]
Uolesss

avui tinc la tarda lliure aprofitare per fer el vagu ^^ i ordenar l'habitació ho vec dificil U.u pero bueno

He vist les noticies d'a3 sobre el partit [qmparto] com cada any

lodis tu has perdut ara a t5 unes ties eskeletikes :S
si que ho he vist!!

al tomate...dios pasarela de NY, allí es neguen a medir la amsa corporal, vale que siguin priems pero...alló es un eskelet fa fastic.
una cosa esq pq llueixi la roba(molts disenyadors opinene q com millor kedea la roba es damun una perxa) pero es pasen moltisim....

pd: aketa tarda em vai ha comprar portatil nou!! alguna recomanació??
lodis escribió:pd: aketa tarda em vai ha comprar portatil nou!! alguna recomanació??

Doncs rumia bé per a què el necessites(pel tema caracteristiques), i busca i compara sempre preus i caracteristiques :p

salut
serà el 2on que em compri.

el ús es per tenir el meu ordinador am els meves coses, doncs musica, pelis i fotos, programes especials pocs, mes q res x tema fotos en tinc molts x les iamtges de clase i estes coses, per fer treballs i poca cosa mes, vull dir que no necesito un "super" ordinador...

80gb i 512 de ram es lo q man dit...

tema preus...mira el anterior em va costar al voltant dels mil aixi q...
lodis escribió:serà el 2on que em compri.

el ús es per tenir el meu ordinador am els meves coses, doncs musica, pelis i fotos, programes especials pocs, mes q res x tema fotos en tinc molts x les iamtges de clase i estes coses, per fer treballs i poca cosa mes, vull dir que no necesito un "super" ordinador...

80gb i 512 de ram es lo q man dit...

tema preus...mira el anterior em va costar al voltant dels mil aixi q...

Agafaten un que tingui un "intel core 2 duo" i no un "intel core duo".

Jo dintre de mig any mirare per comprarme un portatil i potser m'agafo un dell ja k t'el pots configurar al teu gust i estan força be de preu.
Doncs amb algun de normalet en faras més que prou.

Pero si busques algo fashion pillan un com el meu [sati]

NGC: El coreu duo ja es tot un maquinon, no em vull imaginar el core 2 duo, encara qui si el troba un preu raonable és una bona opció.

salut
a veure...si soc una negada, NEGADA per pasar els fotos del mbl al pc...creus que em sabré configurar un portatil jo sola'? juas [qmparto] [qmparto]

en serio..lo maxim q arribo es a formatejar, i instalar programes (kan son de seguir instruccions) i res de tocar gaires coses, he borrat 2 cops tot el office del pc ^_^ soc una crac jaja.

vull un portatil decent i ja ta, demano poca cosa. pos per aixó, que si em podieu recomenar, la grna majoria de clase te un acer...
Cafetino escribió:Apart lo de les crides a eta que es totalment despreciable, sembla mentida que es queixin per les banderes(tan independentistes com no), això si, quan juga [ironic]la seleccio de la "grande y libre"[/ironic] i surt la del pollastre no diuen ni muu.

A diferencia que la del pollastre es ilegal i l`estelada no.

Els 33 i els proetarres haurien de deixar l`excusa del nacionalisme per comportar-se com uns retrassats.
Embruten el que haura de ser nomes una festa cultural, i que a la resta del camp nou ho era.
sgaesux escribió:A diferencia que la del pollastre es ilegal i l`estelada no.

I jugant a l'advocat del diable.... on diu que sigui il·legal? es algo que estaria be saber

salut
espero que todos celebremos el jueves como dios manda!
seerj escribió:espero que todos celebremos el jueves como dios manda!

I això que diu el teu deu de com celebrar-ho? [sonrisa]
Cafetino escribió:Jo la faria amb Quanta que es un editor de text pla per html, css i altres coses, amb eines per generar codi 'automàticament' (taules, css, formularis).

salut

¬_¬
VIM collons [sati]

Sort que ha dit que no necessita molt d'ordinador.. i li recomaneu un Core 2 Duo [+risas][qmparto]
eTc_84 escribió:Sort que ha dit que no necessita molt d'ordinador.. i li recomaneu un Core 2 Duo [+risas][qmparto]

Bahh talibà, encara ets a temps de recomanar-li una Debian pel seu flamant portatil xD
Cafetino escribió:I això que diu el teu deu de com celebrar-ho? [sonrisa]
pues con birra y demas alcoholes variados xD, cualquier fiesta es buena para emborracharse!
seerj escribió:pues con birra y demas alcoholes variados xD, cualquier fiesta es buena para emborracharse!

Inclòs l'11 de setembre? [666]
Bona nitt! Quin mal tantes hores de classe, i dema comensu a les 8 [mamaaaaa]

Sort am el portatil lodis.. :-P

Com magrada el vaio petit.. el tenen 2 profes meus i es la ostiaa, po 2500€.. [+risas]
Am el meu Tablet PC pasu.. XD
Cafetino escribió:Bahh talibà, encara ets a temps de recomanar-li una Debian pel seu flamant portatil xD

I tu li pots recomanar una flamant i frikissima pometa [sati]
[amor] ja tinc portatil (wenu dimecres l'aniré a buscar) jaja.

ja se q x valtrus no serà cap meravella, pero x mí, com millora el anterior...ja va bé ^_^ a part q arribava la preu màxim q mon pare me paga q la diferencia o tenia q posar jo ^_^ jaja i no em vull arruinar q he treballat la estiu x viure bé duran el curs.

te 80 gb i 1052 de ram, està bé, no?? les altres coses ni idea, me guiat x lo q gen ma dit he mirat q fos lo mateix i ja ta ^_^
Falta que diguis com era l'anterior perquè et diguem que no era necessari el canvi.. [tomaaa] XD

PD: 1024 de ram, són poténcies de 2.
PD2: D'altra banda és més important el processador o tamany de pantalla que la quantitat de memòria o disc dur.
PD3: Disfruta'l.
altre tenia 40gb i 512 de ram ^_^

lo del procesador...ni fava jaja.

potencia de 2?? 2 q??

diemcres el disfrutare pasan les meves fotos, musica, treballs... baixan programes [666]
Cafetino escribió:I jugant a l'advocat del diable.... on diu que sigui il·legal? es algo que estaria be saber

salut

La bandera en si crec que no es il.legal, pero si ho son els simbols feixistes rollo esbastiques..., per tant la bandera es il.legal.
Cafetino escribió:Inclòs l'11 de setembre? [666]
no, que queia en diumenge, jajajaja, ha de ser entre setmana xD.

PD: els signes feixistes a espanya no son ilegals, l'apologia si.

PD2: salgo de ver la tele indignado, desde cuando el puto tullido del JJ Santos está en tele 5?
lodis escribió:potencia de 2?? 2 q??
que en linformatica tot va en potencies de 2

2^10=1024, no pot ser 1052Mb XD
Eres un 1 o un 0, VIVES O MUERES...

Títol de la película (en anglès)?
dons lo q sigui (la meva memoria comença a fallar ^^ jeje) sobreto kan el dia es gris :( necesito el sol!!

kan el tingui a les mans ja us informare millor.
eTc_84 escribió:Eres un 1 o un 0, VIVES O MUERES...

Títol de la película (en anglès)?
ni papa,
io tinc la samarreta aquella de
solo hay 10 tipos de personas, las que saben binario y las que no [tomaaa]
conspiración en la red del ryan phillipe, el titol en angles ni fava ^^
501 respuestas
16, 7, 8, 9, 10, 11