Catalans aixakeuvus xD (#31)

1, 2, 3, 4, 511
Acuerdate de dejar espacio para el alcohol que te tomaras esta noche! Y no me vuelvas a defraudar, eh! Deja el liston bien alto ^_^
que va dills en porten de nous aixó es lo bo ^_^
sgaesux escribió:Fa 3 anys i mig que tinc el mateix movil. Un motorola que em va perfecte i es petit com m'agraden.

Pd: he llegit goldeneye? [tadoramo]

Ets un clon meu [poraki], porto des del març del 2003 amb el meu nokia [amor]
Abans era Movistar prepagament, ara Vodafone contracte, mai seré Amena.
Parlant de movil que us semblen els preus de prepagament Carrefour? La veritat que estic pensant molt seriosament agafar-me una targeta d'aquestes, em surt una mica millor que les tarifes de Vodafone.
Bona tarda

No hi ha rés millor que marxar i trobar-te amb forces pàgines d'spam [carcajad]

De jocs, ojala continuessin fent aventures gràfiques com les d'abans...
Jo per la meva part tiro últimament d'emuladors a la gp2x [fumeta]

salut
Aki aneu dopats amb tans posts...

Jo hem vaig cabrejar amb el lemming de l'ordinador perque una vegada t'el pases no t'avisa i comencen a surtir pantalles repetides pero amb mes dificultat i em semblava raro, suposo que la final deu acabar o sempre es van repetint les pantalles?

Jo el movil nomes m'el canvio per causes de força major (robo, que es trenqui, perdua ...), demoment tinc un motorla desde fa dos anys hi aguanta tots els suicidis (es tira de dalt a baix de les estanteries/taules/.... quan em truquen) xDD

Ostia el genere de les aventures grafiques, ja ni m'en recordava que existia, encara en fan de bones?? L'ultima que vaig jugar va ser el simon de the sorcerer II
el meu últim, fins fa poc havia aguantat suicidis dsd la taula, pluja, cops al bolso...pero 1er sentia mal les converses, i dsprs a petat la camera... en fi que em caviaré el mbl, pero vull un de barato total x lo q el faig servir majoritariament son sms....
De fer-se se'n fan però no es semblen gens a la època daurada de les aventures gràfiques que va ser ja fa 10-15 anys començant pel Loom i acabant per els Monkey Island, Indiana Jones, Day of the Tentacle, DiscWorld, Broken Sword...

Fa dies van treure una especie de joc del Sam and Max. El vendran per capítols i te una pinta estupenda. Recorda molt al joc original i això, avui dia, ja no se'n troba.
DiGiJoS escribió:Fa dies van treure una especie de joc del Sam and Max. El vendran per capítols i te una pinta estupenda. Recorda molt al joc original i això, avui dia, ja no se'n troba.

Doncs és una pena...

Aquest sam&max s'haurà de veure que tal...
Cafetino escribió:Aquest sam&max s'haurà de veure que tal...
Pues que sàpigues que el joc només està en angles ;)
el sam&max no es aquell q em vaig passar? o era un altre?

jo el mobil nou avui ha patti la primera caiguda graaaaan i segueix viu es bo ^^
el q he tingut abans va patir de tot i feia 4 anys q el tenia ja no tirava
els nokia, personalment comprovats q tenen motla resitència, sobretot a l'aigua ^_^
DiGiJoS escribió:Pues que sàpigues que el joc només està en angles ;)

Que hi farem... suposo que com a mínim hi hauran subtituls en 'inglix', no?

Tot sigui per millorar el meu 'patetic' anglès [+risas]
els sonyericsson tambe ^^

pr cert amena jan o existeix ara es orange [+furioso]
Aya_cat escribió:el sam&max no es aquell q em vaig passar? o era un altre?

jo el mobil nou avui ha patti la primera caiguda graaaaan i segueix viu es bo ^^
el q he tingut abans va patir de tot i feia 4 anys q el tenia ja no tirava

No, tu et vas passar el Day of the Tentacle.

Pel mòbil no et preocupis massa, si les caigudes son a la teva altura no li farà quasi cap dany ^_^
DiGiJoS escribió:No, tu et vas passar el Day of the Tentacle.

Pel mòbil no et preocupis massa, si les caigudes son a la teva altura no li farà quasi cap dany ^_^

es veritat el de sam&max el tinc per acabar

sa caigut de l'estanteria que l'estava carregant i le deixat alla U.U
Aya_cat escribió:es veritat el de sam&max el tinc per acabar

Acabar o començar?
DiGiJoS escribió:Pel mòbil no et preocupis massa, si les caigudes son a la teva altura no li farà quasi cap dany ^_^

[qmparto][qmparto][qmparto]
el meu es va estrellar dsd 2m ^_^ jaja.

pillat les series amb subtituls ^_^ a mi em va bé per el listening q ultimament el porto bastant fluix.
DiGiJoS escribió:Acabar o començar?

acabar
Aya_cat escribió:acabar

Quantes et queden per acabar de totes les que et vaig passar?
Vaig a mirar Prison Break, a veure si quan torni encara no heu tancat el fil ^_^
aixó es x el spam q n et deixa concentrarte en el vici ^_^
Jo ja m'aniré a veure GITS SAC 2 GIG que encara la tinc a mig veure :/
kan fas d'alçada digi????
lodis escribió:kan fas d'alçada digi????

1,84 crec, fa cosa de 2 anys que no em medeixo (¿?) l'alçada.

Vols saber alguna altra mesura meva o ja et val amb això?
DiGiJoS escribió:Jo ja m'aniré a veure GITS SAC 2 GIG que encara la tinc a mig veure :/

No esta malament, pero jo posats a triar em quedaria amb la 1st GIG.
Encara tinc pendent per veure la Solid State Society :p
Cafetino escribió:No esta malament, pero jo posats a triar em quedaria amb la 1st GIG.
Encara tinc pendent per veure la Solid State Society :p

La primera temporada va posar el llistó massa alt però, de moment, va donant el nivell que esperava.

SSS nomes he vist el trailer i l'opening (m'encanta la musica) però encara no n'hi ha cap fansub al nostre idioma per veure-la
Estamos en la media parte...

Una pregunta, lodis, o quién sea, ¿Qué pasa con el 3x05 de The Lost? ha sido emitido, o ha habido algun tipo de atraso.
Hace varios dias que tengo ese episodio descargado, actualiza tus favoritos para estos temas :P
Me voy ya por hoy que me encuentro fatal (37,4 de fiebre) con un dolor de cabeza bastante impresionante. Cedo el testigo spameril a Lodis, etc y morr.

Nanit
No no, que yo también tengo fiebre 38,4, y llevo toda la semana malo. Será el primer sábado en muuuuuuuuucho tiempo que no salgo.
Ara que hi arribo marxa tothom :(
eTc_84 escribió: mai seré Amena.

Fàcil, ja no existeix XD

PD: fa poc va sortir la continuació d'una altra pseudomítica saga d'aventures gràfiques, el Broken Sword 4 , no se que tal estarà.
sgaesux escribió:Fàcil, ja no existeix XD

El que sigui... és la mateixa m*** amb diferent disfressa.
Putu arbitre ens ha robat el partit, son molt dolents...
molt mal, no és ni la 1 i ja plegueu del spam?? si esq no se us pot deixar sols jeje.

el 5 de lost va sortir la semana pasada (versió orginal) am subtitols este dills i am castellà a sekes suposo q tmb estos dies.

els de house del 3 van per el 4rt i fins a final de mes no hi ha previst res.

el de anatomia el 6 sortirà subtitulat la semana que ve (edit, avui ja ha sortit, pero la versió original) jeje

els de la 2na de prision amb subtitols van per el 9 que ha sortit fa poc i el 10 farà camí a finals d'esta semana o la següent.

alguna pregunta més?? ^_^

vaig a fer nones, no feu mal dma al matí!!!

jo crec q tmb he pillat algo de grip...(és un nou virus q es transmet a nivell spameril o q?? ) [qmparto]
Bona nit!!!!

Acabo d'arribar de barrakes ^^
Que gran ara quan marxàvem, a la barraka d'esquerra es negaven a fer-nos uns entrepans, i entre 'discussions' i tonteries he acabat cridant "libertad, libertad !!!" xDDD

apa bona nit

PD: Ortografia powered by firefox 2.0
PD2: Que bo està el Toblerone que m'han portat d'Andorra [plas]
Broken Sword ja es bastant antiga. Per que et facis una idea les dos primeres aventures de la saga son compatibles amb el SCUMM

Sobre Amena bueno, s'ha ajuntat amb una merda encara mes gran (Wanadoo) formant Orange. Fugiré d'ella com de la merda ja que las matemàtiques mai fallen: Merda + merda = una merda el doble de grossa.

Morr, com portes tu la febre? Jo encara estic fotut. He aconseguit estabilitzar la febre a 37,2 però no estic com deuria estar. Per sort ja no tinc el sudor fred que tenia ahir.

Me'n vaig a esmorzar. Ja parlarem després ^_^

Ortografia powered by DiGiJoS [tomaaa] No s'us rigueu amb les faltes
Uf, yo la fiebere la llevo soportando a base de pastillas, llevo una semana así, a mí lo que más me preocupa es el refriado que llevo, que llevo la ostia de kleenex gastados ya en sonarme los mocos ( me está saliendo con frecuencia sangre de la nariz).
yo al final no salí por que me quedé sobado en el sofá xD, me he encontrado 15 perdidas de mis colegas que me estaban esperando, se ve que se asustaron al no verme llegar, ultimamente desaparezco a causa de las tajas xD.

[beer]
No si al final cap hem anat de festa però tampoc hem fet el SPAM que s'esperava de nosaltres...

M'has tornat a defraudar, Seerj...
el lunes o el martes lo arreglare :P
bon dia!!!!!

jo avui me aixecat amb la grip fatal!! i ara començaré examens, necesito estudiar!!!

po lo bo de moment no tinc febre [plas]

cuidevos!!! fins la tarda que men vaig a dinar fora.
Joder pos me esperaba más cosa del 3x05 !.

He said, we are the next!.

PD: El 3x06 se emite este miércoles no?

Los trailers (de Canada y EE.UU) subtitulados al español del 3x06:
http://www.youtube.com/watch?v=jVYcSIedDxg&eurl=
http://www.youtube.com/watch?v=a6hkNuHCslA&eurl=
Bon diaa, tots malalts aqui?
Dons a fer llit! re despamejarr [qmparto]

Quina secaaa ahirr! Gran final de barrakess [beer]
Cafetino escribió:Que gran ara quan marxàvem, a la barraka d'esquerra es negaven a fer-nos uns entrepans, i entre 'discussions' i tonteries he acabat cridant "libertad, libertad !!!" xDDD

[qmparto] [qmparto]
Ha baixat el nivell d'spam de manera alarmant..

Gran Prison Break, a veure si pillo més capítols, que ja han caigut 11 en 2 dies [babas][babas]
Jo ja e vist tots els emesos per la FOX

I ja tinc les 5 temporades de 24, en temps record XD openP2M rulezz XD
I els 6 primers de Me Llamo Earl XD

Ara tic amb lost [plas]
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 511