Catalans aixakeuvus xD (#38)

1, 2, 3, 4, 511
mañana tengo examen de arqueologia de la ciudad antigua, una especie de pseudo parcial, pero no he estudiado nada...la verdad es que tengo una crisis existencial sobre qué estoy haciendo con mi vida en cuanto a curro se trata...
jo demà tinc un de física, dinàmica a tope, kina merda...
sort amb els examens...

io nomes pensar que dema sha de tornar a clase.. pff

Tinc ganes d'acabar les classes ia.. encara que voldrà dir que estem en època d'examens..


PD: Per cert, ia sabeu què fareu per cap d'any?
eiiii!
sabeu si té algun nom especific les carteres aquestes tipus "estudiant" que van penjades de manera creuada?

es que estic cercant pel google imatges d'aquest tipus de cartera, per ensenyar-se-la a ma mare i que me la compri xD
Bona nit , ja torno a ser a casa ^_^


Magnifica party, counter, day of defeat, quake3, guitar hero, etc i etc [poraki]

I com no, litres i litres de birra, desde divendres que no bebia aigua xDDD



salut [beer]
Buenas ^_^

He llegado hace nada a casa y me fui ayer, he estado en casa de un amigo jugando todo el fin de semana, más o menos como Cafetino pero yo bebía coca cola y no birra XD
UtenA_Tenjô escribió:Buenas ^_^

He llegado hace nada a casa y me fui ayer, he estado en casa de un amigo jugando todo el fin de semana, más o menos como Cafetino pero yo bebía coca cola y no birra XD


Jeje, lo meu era principalment birra, que es bebia a partir del migdia fins que anavem a sobar cap allà les 5-7, però també queien algún que altre cafè, coca-cola/pepsi, i alguna que altre cullerada al parell de cubells de yogurt de 1l que teniem per allà xDDD
etc, en rosa no, és mona, però massa rosa, al final m'aborriria...a part que si l'agafa el meu noi per jugari...no crec que li moli massa jaja ^_^


avui a la tarda naltrus me fet xocolata calenta i em jugat a la e-toy ^_^ jeje diosss per grabar-nos en video XD

aya tu tranki, que li he mangat la play i ara le del sims mascotes el tinc per play, quant baixis no ens aborrirem jeje. [666] [666] és un bon sistema per "curar" les resaques XD

he passat una semana genials...

ara mateix vaig a sopar els troços de pizza que han sobrat de dinar una bona mesca: barbacoa, carbona i peperoni x2 ^_^


jo si marxo de erasmus dubto entre anglaterra, canadà o itàlia; encara que per art, suposo que triaré itàlia...


la cartera,...doncs de nom exacte...com no sigui "bandolera" però en gran... com la foto que ha psoat aya.
no poso foto que desquadro
jo d'erasmus a anglaterra ho tinc clar!

i quan baixi cap alla partides als sims ^^ [amor]
Si, com aquesta mes o menys. Es que li vaig veure a un noi una com aquesta, pero texana envellida, que era maquíssima :D
joders si desquadra....XD


una mica diu... [ayay] [666]
Cafetino escribió: i alguna que altre cullerada al parell de cubells de yogurt de 1l que teniem per allà xDDD


Me estoy imaginando una guarrada tremenda [sonrisa]
Paboh escribió:Si, com aquesta mes o menys. Es que li vaig veure a un noi una com aquesta, pero texana envellida, que era maquíssima :D

la meva es com la de la foto pero en blau, l'any que ve potser pillu d'aquestes texanes o amb algun estampat original^^. Ara si te la compres eastpak em va costar 40 euros
Sin comentarios de la Odisea que he venido para llegar a Barcelona sano y salvo, en teoría tendría que haber llegado a las 9 y media de la mañana y acabo de llegar hará 30 minutos.

Increible, situación surrealista en toda regla, he tenido que hacer autostop y todo. Y lo peor, por perder un "supuesto" puente aéreo con los incompetentes de Iberia.
UtenA_Tenjô escribió:Me estoy imaginando una guarrada tremenda [sonrisa]

Per sort, l'únic que va degenerar va ser la conversa que va iniciar un a altes hores de la nit xDDD
percert........

el Nàstic ha guanyat!!!! 2- 1 ^_^ jejeje XD
Bua amb els vostres vicis meu fet enrecordar dels mesos d'estiu, quan ens fotiem tots a alguna casa despres de sopar y surtiem a les 7 del mati..., ya em veus a mi tornan cap a casa amb cara de son i post-tajat mentres em creuava amb gent k anava a treballar (em crujia per dins xDD)
Que cabrons que sou, yo aket pont me le pasat currant!!! nomes me pogut prendre un dia de descans!! i vosaltres de juerga...

No son molt incomodes akestes motxiles?? Si portes algo de pes s'et deu adormir el braç, es com portar una bossa d'esport.

Donde has perdido el avion morr?

Perfi una jornada que han guanyat dos ekips catalans xDDD bueno va 2+1 xDD
NGC escribió:Donde has perdido el avion morr?


En la capital del Imperio, que por cierto, excepto los bares y la gente, todo lo demás es una mierda, mil veces Barcelona.
no t'ha agradat madrid??


jo curro esta semana, així que aviat a dormri que avui he dormit 4h i demà no es plan de anar mig adormida... per sort com els crios encara tene classes... XD no faré molt, això espero jeje.
No, no me ha gustado, y cuando mañana con la calma haga la crónica de como de putas las he pasado para poder llegar a Barcelona, se comprenderá mejor.
al diari parlava algu del Pont aeri que ultimament no va com hauria d'anar i fan cobrar uns preus alts
ja m'ho penso, que si ha estat una merda lo del pont aeri... normal que el viatge es faci pesat...
Aya_cat escribió:al diari parlava algu del Pont aeri que ultimament no va com hauria d'anar i fan cobrar uns preus alts


Imagen

XDXDXDXDXDXDXDXD


Oi! Oi! Oi!
[qmparto] [qmparto]


bona nit gent!!! avui marxo aviadet que demà tocar currar... ^_^ jeje ja vorem com va...
Yo también me voy a descansar que estoy hecho polvísimo.
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
Imagen
no tinc son....joders i demà me de llevar aviat... no ho entenc hi ha dies que dormor 10h i tinc son, avui en dormo 4 i no tinc son..i aquí despejada que estic...


edit: aya, demà em de parlar, a veure si quant torni de la feina et trobo al msn ^_^ però ara et deixaré misatge allí.

etc tu no habies posat un post?? joders ara ja em flipo sola...
Me habeis puesto como adoptivo, pero si soy de barcelona natural :'(.
[Lande] escribió:Me habeis puesto como adoptivo, pero si soy de barcelona natural :'(.


Tranqui, amb la proxima actualitzacio suposo que Digi ja ho corretgirà


salut
a mi em fa gracia lo de espanyols que per res del mon volen ser catalans jajaja quina gentola , aixo ho van dir al fil? XD, o com va ser?
franz escribió:a mi em fa gracia lo de espanyols que per res del mon volen ser catalans jajaja quina gentola , aixo ho van dir al fil? XD, o com va ser?

És el lloc que té reservada la gent que entra a trollejar
hi havia un o una , ara no recordo be, que volia k l'apuntesin a la llista de gent que per res del mon volia ser catala, pero com que no trolejava no es va afegir a la llista xDD
NGC escribió:hi havia un o una , ara no recordo be, que volia k l'apuntesin a la llista de gent que per res del mon volia ser catala, pero com que no trolejava no es va afegir a la llista xDD

Si no recordo malament era una tal Princesa de ses illes :p
.:-]ItachI[-:. está baneado por "Desecho humano"
jo tambe soc catala :$

Lo que pasa es que no estoy en catalunya desde hace 10 años :(

Necesito que me rehabiliteis para el catalan, ya que entiendo todo, pero tengo lagunas con algunas palabras a la hora de hacer yo las frases XD.

Me repasaré el hilo, pero os leo igual de rápido que en castellano.

A partir de ahora no pondré una réplica aquí sin que sea en catala :$

Corregidme los errores eh? [qmparto]

P.D: A mí no me pongais de adoptivo que he nacido en Barna y vivido alli 9 años }:/ XD
Benvingut itachi, ya t'afegiran a la llista.

Amb quants anys vas marxar de catalunya?
jo crec que aixo de "adoptiu" esta mal fet, perque un es catala quan acepta sa cultura, nasquera en barna mateixa o a madrid
.:-]ItachI[-:. está baneado por "Desecho humano"
NGC escribió:Benvingut itachi, ya t'afegiran a la llista.

Amb quants anys vas marxar de catalunya?


amb 9, crec, pero no stic segu.

joder, seguro que he metido como 4 o 5 cagadas en esa frase xD [carcajad]

Sé como se dice pero no como se escribe :$
.:-]ItachI[-:. escribió:
amb 9, crec, pero no stic segu.

joder, seguro que he metido como 4 o 5 cagadas en esa frase xD [carcajad]

Sé como se dice pero no como se escribe :$


donçs esta força be, l´unic es el segu, que seria segur, el que pasa es que al nord el pronuncieu sense la "r".

stic supose que sera que no posses la "e" per la s

PD:a mi tambe en pasa, ja que açi al pais valencia l´educacio es una puta merda i com no t´ensenyi ta familia......
franz escribió:jo crec que aixo de "adoptiu" esta mal fet, perque un es catala quan acepta sa cultura, nasquera en barna mateixa o a madrid

Jo crec que esta ve com esta ya que ni havia un per ejemple que volia apendre catala tot i ser de fora i per aixo esta a la llista.

Si algu tot i viure fora o tenir pares catalans pero ha anscut a atustralia, etc... es o se sent catala clar que estara a la llista de catalans tot i que en el seu dni no ho posi.
Els catalans adoptius nomes es per gent que ho vol apendre catala, o simplement volien participar al fil,... No m'en recordo com va surgir la idea.


amb 9, crec, pero no estic segur.

Amb 9 ja en sabies prou com pk no s'et borres gaire, nomes et falta pràctica es normal.
NGC escribió:Jo crec que esta ve com esta ya que ni havia un per ejemple que volia apendre catala tot i ser de fora i per aixo esta a la llista.

Si algu tot i viure fora o tenir pares catalans pero ha anscut a atustralia, etc... es o se sent catala clar que estara a la llista de catalans tot i que en el seu dni no ho posi.
Els catalans adoptius nomes es per gent que ho vol apendre catala, o simplement volien participar al fil,... No m'en recordo com va surgir la idea.




ah val, si no habia pensat en aixo XD
com un habia dit que estaba com adoptiu [+risas]
.:-]ItachI[-:. está baneado por "Desecho humano"
NGC escribió:Amb 9 ja en sabies prou com pk no s'et borres gaire, nomes et falta pràctica es normal.


Tens rao, pero em(?) costa molt aixo d'escribir-ho (escribirlo?), joder, no tengo ni puta idea de escribir, y en mi cabeza sale solo [plas] :Ð
.:-]ItachI[-:. compañero mio de clase es un aprendiz de catalan, jajaj tanto que defiendes cataluña y ahora no sabes ni hablar.
.:-]ItachI[-:. está baneado por "Desecho humano"
juaniko18ct escribió:.:-]ItachI[-:. compañero mio de clase es un aprendiz de catalan, jajaj tanto que defiendes cataluña y ahora no sabes ni hablar.


A aket noi pusadlu en la gent que no voldria ser catala mai xD

Y corregidme XD
no te entiendo bien, yo no kiero ser catala, sino español, pero em gustaria mucho vivir en barcelona...mi señora no quiere, pero si em tengo que hacer catalan me hago, pero sere un catalan español.
.:-]ItachI[-:. escribió:
A aket noi pusadlu en la gent que no voldria ser catala mai xD

Y corregidme XD

a aquest noi posseu-lo en la gent que no vol ser catalana mai


ser catala no implica ser anti-espanyol, es pot ser catala i sentirte espanyol o be tan sols catala
benvinguts els nous.. [fies]

Men torno cap a clase.. :_(
.:-]ItachI[-:. está baneado por "Desecho humano"
ok, algo como "posseu-lo" es molt complicat per mi ancara (todavia?)

Buf, tengo muchas dudas con algunas palabras XD
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 511