Catalans aixakeuvus xD (#38)

ualaaaaa lo que le has dicho...viejo en toda la cara XD

home, amb 20 anys encara ets un yogurin, no tant com l'aya...però casi juju
Fos per mi, m'hauria quedat amb 20 anyets :p

Ara amb 22 començo a sentir que em faig gran
Bona nit..

Comensu a anar molt estressat.. per la setmana que ve haig d'entregar 4 putus treballs.. No puc ni estudiarrr [enfa]
doncs jo tinc ganes de fer-ne 22 XD em fa gràcia jeje
Jo m'hagués quedat amb 17-18, per moltes raons XDXD

Salut
io iastic be.. no tinc cap pressa de fer els 2 patitoss
eTc_84 escribió:Jo m'hagués quedat amb 17-18, per moltes raons XDXD

jeje, lo de menor d'edat ho volies per fer el delincuent? [sati]
home amb 18 no et diria que no ^_^ inclús amb 16 va sr un dels millors anys...

però a mi m'agrada fer anys XD
yo moriré a los 33, como jesucristo xDDDD
mare meva vaya video el del rei [tomaaa]
[+risas] [+risas] mortal ^_^ cada vegada els montatges son més autèntics
Bonissim y molt realista el video [666]
seerj escribió:yo moriré a los 33, como jesucristo xDDDD

Com els amics del morr, que usen com a emblema el 33 xDDD

CafetinoDebian escribió:jeje, lo de menor d'edat ho volies per fer el delincuent? [sati]

[poraki]
Este verano puede ser el verano, rumores dicen que tocarán al fin de nuevo!!!!!!

Imagen

calla, etecetera, yo almenos estaré en el Valhalla con todo de valkirias, hidromiel, jabalies, cerveza, y estrellas del heavy y del rock! xDDDDDDD
seerj escribió:calla, etecetera, yo almenos estaré en el Valhalla con todo de valkirias, hidromiel, jabalies, cerveza, y estrellas del heavy y del rock! xDDDDDDD

Sisi, però assatjats pels triunfitos i ramoncins [poraki]
eTc_84 escribió:Sisi, però assatjats pels triunfitos i ramoncins [poraki]
Exacte, xo tu i els teus amics ramoncin y triunfets mai arribareu a entrar, les muralles del valhalla son infinites xD.
seerj escribió:Exacte, xo tu i els teus amics ramoncin y triunfets mai arribareu a entrar, les muralles del valhalla son infinites xD.

jaja els meus amics i jo els hi fotrem latigazos des de l'infern perquè us continuin molestant [poraki]
Total, són inútils i es mereixen una condemna eterna, trollejar eternament a les portes de Mordor.
Mare meva, després diuen de mi....
Sou una colla de frikis [carcajad] [carcajad]
jo pensava que això del Valhalla estava passat de moda xD
a mi em sembla q mai ho estarà...
Los Hijos de Lug nunca renunciaremos a él.

¡Salve Europa! ¡Muera Jesucristo!
Hoy me he cercionado de que en el local de la Assemblea d'Estudiants aún estan las 400-450 cervezas aquellas que sobraron de la fiesta, aunque ahora hay unas cuantas menos que ayer xDD.
seerj escribió:
Hoy me he cercionado de que en el local de la Assemblea d'Estudiants aún estan las 400-450 cervezas aquellas que sobraron de la fiesta, aunque ahora hay unas cuantas menos que ayer xDD.

Tiu, no ets humà, segur que per les teves venes circula birra XD
uff algu passa aqui.. 6h sense cap post??

Estavem casi a 2a pagina ia.. XD
kurras escribió:uff algu passa aqui.. 6h sense cap post??

Estavem casi a 2a pagina ia.. XD

Potser el duet spameril se n'ha cansat de fer spam [carcajad]
Cafetino escribió:Potser el duet spameril se n'ha cansat de fer spam [carcajad]
dificil de creure.. :-P
Os explico, que me estoy cansando de estudiar Derecho, una anecdotilla que me ha pasado hoy, iba con una chica italiana de mi clase que está de Erasmus, a hacer unas fotocopias, cuando la dependienta pregunta (en castellano):

- ¿Quién es ahora?

La chica italiana (lleva desde septiembre en en España),coje el reloj y se lo enseña, no veas que hartada de reír tanto la dependienta como yo, mientras tapándose la cara y medio riéndose, nos decía -fillo di merda.
morr escribió:Os explico, que me estoy cansando de estudiar Derecho, una anecdotilla que me ha pasado hoy, iba con una chica italiana de mi clase que está de Erasmus, a hacer unas fotocopias, cuando la dependienta pregunta (en castellano):

- ¿Quién es ahora?

La chica italiana (lleva desde septiembre en en España),coje el reloj y se lo enseña, no veas que hartada de reír tanto la dependienta como yo, mientras tapándose la cara y medio riéndose, nos decía -fillo di merda.

[qmparto] [qmparto]
Que per cert, a mi em va passar algo semblant un cop que anava mig papa xDDD
Bones!!!
merci a tots, ya tinc Kubuntu ^^

I el duet spameril, q no han passat x aki avui?
drknss escribió:Bones!!!
merci a tots, ya tinc Kubuntu ^^

Ara només et falta esborrar windows [looco]
N'estava tan contenta del Windows q abans d provar d'instalar Linux vax formatejar la C:, ya fa temps q no hi és[qmparto]
hi tenia un W98 primera edicio...ffff
Molt be molt be :p

Ara l'eterna qüestio...
vi o emacs? xDD
Un cop hagis provat una mica el Kubuntu, podràs arribar al nivell més alt i instalar-te Debian [barret]

muhauahuahuahuaha

L'eterna qüestió és també.. KKde o Gnomo ? [666]
Té truc, la resposta és fluxbox [barret]
yo me pensaba que la eterna cuestión era de barril o botella de vidrio y se ve que no...
De barril clarísimamente, y sí, seerj, es la eterna discusión, pero para estos se ve que no.

Hay otras cosas que llevan discusión pero no es eterna porque va por gustos, como lo de rubias y morenas, para mí no hay discusión, rubias, y para amig@s tampoco morenos.
Cafetino escribió:Ara l'eterna qüestio...vi o emacs? xDD

Ein??? Si et refereixes a l'editor Vi tot just el començo a tractar a classe[tomaaa]

eTc_84 escribió:Un cop hagis provat una mica el Kubuntu, podràs arribar al nivell més alt i instalar-te Debian smile_[barret]

jejeje, ya u veurem, q pro q ha costat posar el kubuntu. Primer d tot lo q he d posar es + RAM.
És que hi ha coses que són indiscutibles, com que el millor refresc de cola del món és l'ampolla de vidre de coca-cola..

o que el vodka és aiguarràs
eTc_84 escribió:L'eterna qüestió és també.. KKde o Gnomo ? [666]
Té truc, la resposta és fluxbox [barret]

KDE evidentment XD

Gnome és només pels nazis de la interficie, i el fluxbox pels amargats [poraki]

drknss escribió:
Ein??? Si et refereixes a l'editor Vi tot just el començo a tractar a classe[tomaaa]

jejeje, ya u veurem, q pro q ha costat posar el kubuntu. Primer d tot lo q he d posar es + RAM.

Així m'agrada, que vagis pel bon cami :Ð
L'emacs en comptes de ser un editor de text, és un sistema operatiu xDDD

Bahhh, Debian "pa qué"? El proxim esglaó, una Gentoo XD

seerj escribió:yo me pensaba que la eterna cuestión era de barril o botella de vidrio y se ve que no...

Aquesta seria pel mon borraxil xDD
Per odre de preferencia jo diria, barril, ampolla i llauna
Últimamente al no ir muy bien de pasta, no me puedo comprar muchos libros, por lo tanto, me dedico a recorrer las estanterías de mi casa, buscando libros ( tenemos un montón ya que tanto yo, como mi padre, como madre somos grandes lectores). Últimamente me he quedado pilladísimo por una colección que compró mi padre con una encuadernación chulísima, que se llama Grandes clásicos. El libro está editado en 1983, así que hace tiempo que rulan por mi casa. Pues bien, me estoy llevando grandes y agradables sorpresas, si comencé por "Hombre rico, hombre pobre" y me encantó, ayer hice un descubrimiento grandioso con "La Avenida del Parque 79" de Harold Robbins, en serio, lo recomiendo encarecidamente, tiene unas 350 páginas y me enganchó tanto, que lo comencé a leer sobre las 8 de la tarde, y hasta las 3 de la madrugada que me lo acabé no pare.

En fín, recomendado 100%, va de amor, de las vueltas de la vida, prostitución en un país donde está prohibida (EEUU) ...

PD: Llevo unas ojeras de la ostia y mañana tengo examen.
Cafetino escribió:KDE evidentment XD

Gnome és només pels nazis de la interficie, i el fluxbox pels amargats [poraki]

jaja KDE és windows-like [poraki]
Fluxbox és pels perfeccionistes que no volen malgastar els recursos en pamplinades [poraki]
Uolaaaaaaaaaaaaaaaa nanit a tots?

lodis on t'has ficat?
morr escribió:Últimamente al no ir muy bien de pasta, no me puedo comprar muchos libros, por lo tanto, me dedico a recorrer las estanterías de mi casa, buscando libros ( tenemos un montón ya que tanto yo, como mi padre, como madre somos grandes lectores). Últimamente me he quedado pilladísimo por una colección que compró mi padre con una encuadernación chulísima, que se llama Grandes clásicos. El libro está editado en 1983, así que hace tiempo que rulan por mi casa. Pues bien, me estoy llevando grandes y agradables sorpresas, si comencé por "Hombre rico, hombre pobre" y me encantó, ayer hice un descubrimiento grandioso con "La Avenida del Parque 79" de Harold Robbins, en serio, lo recomiendo encarecidamente, tiene unas 350 páginas y me enganchó tanto, que lo comencé a leer sobre las 8 de la tarde, y hasta las 3 de la madrugada que me lo acabé no pare.

En fín, recomendado 100%, va de amor, de las vueltas de la vida, prostitución en un país donde está prohibida (EEUU) ...

PD: Llevo unas ojeras de la ostia y mañana tengo examen.
Lo tendré en cuenta ^^.

Plan de mañana:

8:30 a.m. hora zulú--> whisky y birra en el bar de la uni.

a partir de las 22:00 hora zulú--> (al fin) celebrar mi cumple con los de la uni en el gótic, que era con los unicos que aún no habia heho nada xD.
Up!

eTc_84 escribió:jaja KDE és windows-like [poraki]

[qmparto] [qmparto]
Ja li agradaria a windows ser la meitat de configurable i personalitzable que el KDE

Apart, els recursos de la maquina son aprofitar-los [sati]
Cafetino escribió:vi o emacs? xDD

kwrite xDD

Sobre kde i gnome, demoment no he probat mai gnome en ningun lloc, a la uni tenen kde i jo a casa kuan tenia linux, ara no despres de la mort del meu disc dur, vaig posar kde pk vaig llegir k consumia menys recusros.
Derecho aprobada con un NOTABLE, ¡Ya no me pueden echar de la carrera!.

Y mañana trabajo para seguir recopilando pasta.
felicitats morr sembla q no et podran fer fora jejej pasali ls notes per la cara a qui et vulgui fer fora [poraki]
Al menos algo que me va bien, porque en el temilla este amoroso me parece que lo voy a enviar a tomar por saco, o almenos a pasar verdaderamente a la acción en otras trincheras. Joder, ¿Véis normal que hable con ella de tonterías (sobre el myspace que ella tiene y si me puede ayudar en el mío) y otras cosas, y después de establecer una conversación por su parte de auténticos besugos, me diga, que me ayuda mañana que ahora no puede porque está fumada? Increible,encima tampoco me dijo nada "el día de mañana". Así que como ella parece ser que sino me ve en persona suda de mí, he tomado más o menos la misma decisión. Así que estoy acelerando temillas con otras chicas - de clase fundamentalmente - que ya tenía más o menos avanzados y que pueden encaminarse totalmente en la cena de clase que tenemos de aquí dos findes.

En fín, ¡Larga vida al Marqués de Esquilache!

http://www.youtube.com/watch?v=aZo3NT9Z-kw
501 respuestas
14, 5, 6, 7, 811