Catalans aixakeuvus xD (#38)

17, 8, 9, 10, 11
kurras escribió:

digueume marujona.. [+risas]

marujonaaa
Acabo de acabar un trabajo de 17 páginas, individual, que he trabajado en él un montón, sobre el seguimiento de un valor bursátil, en mi caso ALTADIS ( quién no sepa qué es que se lo haga mirar). Impresionante, la currada de gráficos, noticias, el porqué de las cosas, en fín, RECOMENDACIÓN:

No invirtáis en Altadis, si no véis movimientos corporativos, porque para lo demás, esta sociedad es una mierda.
Jo vaig fer el treball de recerca d'aixo... 150 pàgines [666]
Feia temps k no em viciaba tant com ara, desde que tinc el nou zelda en dos dies 6 hores xDDD i pk em dic a mi mateix, ****** para de jugar, k sino em tiraba tota la tarda alla... akesta es la magia de nintendo [qmparto] [qmparto] [qmparto]
morr retira lo de merda XD jaja a nivell borsatil poder si.
en tot lo altre, era la fàbrica de la ciutat així que ha donat molts llocs de treballs durant 50 anys o algo més...

el meu va ser sobre l'escriptora olga xirinacs i dues obres seves en relació a tgna...
Hombre, de mierda en términos bursátiles, solo sirve para especular. En el mundo externo a la borsa, es una empresa con bastantes beneficios y infrastructuras en España y Francia (principalmente) y en Marruecos, Portugal e Italia.

PD: Yo en dos días etcétera. [666]
morr escribió:Hombre, de mierda en términos bursátiles, solo sirve para especular. En el mundo externo a la borsa, es una empresa con bastantes beneficios y infrastructuras en España y Francia (principalmente) y en Marruecos, Portugal e Italia.

PD: Yo en dos días etcétera. [666]

Confons velocitat amb qualitat :)

Fuck Altadis, generadora de cánceres varios.
eTc_84 escribió:Fuck Altadis, generadora de cánceres varios.

En mi facultad hicieron un estudio que demostraba que esto que se dice de que cuantos menos fumadores menos gasto en seguridad social es falso. Se ha demostrado que cuantos más fumadores menos gasto en seguridad social.

¿ Por qué ?

Mueren antes ... de cáncer.
morr escribió:En mi facultad hicieron un estudio que demostraba que esto que se dice de que cuantos menos fumadores menos gasto en seguridad social es falso. Se ha demostrado que cuantos más fumadores menos gasto en seguridad social.

¿ Por qué ?

Mueren antes ... de cáncer.

No, si a mi em sembla bé, però que fotin més impostos al tabac, que jo d'això no en gasto xD
eTc_84 escribió:No, si a mi em sembla bé, però que fotin més impostos al tabac, que jo d'això no en gasto xD

Mentre no ens toquin el whisy i la birra tots contents [beer]
Al lleixiu (aka vodka) que le den xDD
exacte, i jo em pregunto...algú ha mort per conduir quant fumava?? i quant es beu alcohol??

mentres era tabacalera i era empresa pública, tothom tant content, no es feien campanyes ni res, va passar a ser privada i ales des de el govern a saco fen campanyes anti-tabac...
Apa, ja n'estic fins els pebrots de respondre les maleïdes preguntes "curtes" d'un treball sobre imatge mèdica [+furioso]

Me'n falten només 4 de 20, que no estan ni a les transpes ni a la wikipedia, així que ja mouré uns quants fils demà XD

M'en vaig a veure (per fi ^^) Ghost in the Shell SAC Solid State Society, que ahir per fi van sortir subs en la llengua del estat opressor [poraki]
Els tenia en guiri, però eren cutre-salxixeros de la ostia
Cafetino escribió:Mentre no ens toquin el whisy i la birra tots contents [beer]
Al lleixiu (aka vodka) que le den xDD

Collons collons... ja ni lleixiu beus? [flipa]

Així m'agrada [toctoc]

Whisky o mort [chiu]
Y el whisky como el brandy, de reserva y de calidad, es decir jack daniel's. Todo lo demás ¡válgame Señor!
eTc_84 escribió:Collons collons... ja ni lleixiu beus? [flipa]

El lleixiu desde una 'mala' experiencia a les barrakes del 2005 vaig decidir deixar-lo. Fins ara cubtes de vodka en aquest temps només n'he fet un, i algun cop que m'han donat una mica per gorrejar sense saber que era, pero res més

Apa, segueixo amb la peli :p

EDIT:
Gran peli, si senyor [plas]

Vaig a dormir, bona nit

PD: Don't forget, the net is vas and limitless ^^
bourbon, señores, bourbon...
seerj escribió:bourbon, señores, bourbon...

Altre cop taja? [666]
Passo a saludar ^^
2 hores + i començo vacances [jaja]
Bona tarda.. cada dia vaig mes de cul joderr.. i aixo que encara no he comensat l'epoca d'estudi.. [buuuaaaa]
jo estic de vacances pero dema haig de fer acte de presencia ^^
wenas!!

doncs jo tambés estic de vacances, però amb lo que tinc que estudiar, un treball i la feina...masses vacances no faré...aixó si després de examens me'n vaig a eskiar!! que per algo tindré pasta jeje
Lodis escribió:si després de examens me'n vaig a eskiar!!

No sé on aniras, pero espero q trobis neu, tal i com esta la temporada
amb la rasca que comença a fer, a finals de gener més els i val que hi hagi neu.

sempre vaig a andorra.
amb la rasca que comença a fer, a finals de gener més els i val que hi hagi neu.

Tu ho has dit, comença a fer. encara q nevi, n se jo si hi haurà prou gruix, etc.
En fi, no soc cap experta pero em sembla q no sera una temporada gaire bona.
Si vas a Andorra dona records al Marxolin ^^ jeje
aki teniu un altre catala xD

no m'havia adonat dakest post o.o

inga apunteume a la llista 8)
benvingut!!!

drknss, a veure si fa fred, només que nevi 2 o 3 dies per fer la primera capa, després amb els canons de neu ja va bé, el problema està quant no fa fred pequé la priemra capa de neu natural es quedi, perqué la dels canons a seques és dolenta. ara si que comença a ser una bona temporada.
menuda papa porto, dema cuento xDD
seerj escribió:menuda papa porto, dema cuento xDD
nose perque ia no m'extranya.. XD

que aprofitii, io fins cap d'any ia em sembla que ree
jo em sembla que fisn el 31 tampoc, però per nadal sempre acabo mal XD les reunions familiars son un perill XD
bon diaaa

jo aquesta nit començo les tajes XD! ( aixo espero)

i ale que men vaig a esmorzar gratis ( ens conviden els profes) ^^
pfff ahir pel de matí ens vam pimplar unes quantes mitjanes, i despres vaig acompanyar al centre a un amic, i just quan nàvem a baixar per tallers, ens paren unes dones per fer un test de...si, cervesa, no es el primer que em fan fer a la zona, xo ahir ja anaba tendre xDD...

despres a la tarda, en el valhalla, va caure un litrot de birra i despres vam nar a marina que ahora el bar al que vamos siempre no cierra y nos pimplamos nuestras volldammers variadas xDDD.

ains, bendita juventud! xD
Bon dia

Vaia matí, he anat a treure'm sang i tela, tinc les venes molt fines i la primera punxada no han tret ni una sola gota, i m'han hagut de punxar una segona amb una agulle per nens petits [plas]
Lo pitjor és que a la 2a punxada m'he començat a posar blanc, perquè m'ha vingut al cap d'un cop que em van punxar d'una manera horrible.

I ara a les 11 tenia que anar al curset de la beca... però com que ja he fet l'assistència mínima obligatoria, passaré i faré algo de feina ^^

salut
:S Jo amb una punxada ja em marejo (no es lo meu les agulles XD).
io cada cop que em vaig a fer analisis mhan de tenir un bon ratu per alla estirat a recuperarme.. perque sempre quedu ben palid.. xD
drknss escribió::S Jo amb una punxada ja em marejo (no es lo meu les agulles XD).
+1

La sang i les agulles... [agggtt]
wenas!!!

ara ja em toca descansar una mica...

avui ja he obert els meus primers regals de nadal [amor] [babas] [plas]

a mi en tema de agulels si que em fan cosa, la sang en si no, pero lo de punxar-me o veure que punxen algú, ho passo fatal...
a mi punxarme mes igual pero si que a vegades ho fan amb mala llet
morr escribió:Regalo de mediodía, que hoy he tenido un día bueno:

http://cataeolonia.multiforos.es/viewtopic.php?t=342

mmm, les fotos no es veuen, i a més t'han xapat el fil perquè ho posis al fil de ties bones :p

salut
ales nois men vaig a sopar i a tajarme no us avorriu
Aya escribió:ales nois men vaig a sopar i a tajarme no us avorriu

[tomaaa] [borracho]
Començem amb els abusos nadalencs ^^, encara q aquests son els q menos mal fan
Gerim escribió:+1

La sang i les agulles... [agggtt]

Calçotil!

[poraki]
eTc_84 escribió:

Talibà [sati]

Que és això de fotre crits a les aules d'informàtica? xDD
bona nit, acabo de fer el putu examen de Navision.. Quin fasticcc..quan nava a fer el MPS va i es queda en blanc... sort que la profe ma ajudat.. perque man comensat a venir uns sofocoss.. [tomaaa]
501 respuestas
17, 8, 9, 10, 11