Catalans aixakeuvus xD (#51)

16, 7, 8, 9, 10, 11
bona nit moñas xDD


A que es deu el canvi de nom camel?
He dejado de fumar, lo hice público en eol y tal, quería romper todo vínculo con el pasado, a día de hoy llevo unos 4 días sin fumar, estoy que peto pero bueno.. jeje

na nit
buena suerte cn lo dl tabaco
oscuros escribió:buena suerte cn lo dl tabaco

la necessitarà, sobretot pel q fa a l'ansietat
Converse X escribió:He dejado de fumar, lo hice público en eol y tal, quería romper todo vínculo con el pasado, a día de hoy llevo unos 4 días sin fumar, estoy que peto pero bueno.. jeje

na nit


Haviam si dura, pk conec a mes de un que ho va deixar i al cap d'un mes tornava a fumar.
Ves a Irlanda et ser ames facil esta alla ja que nomes es pot fumar al carrer, la llei de aqui es una merda, mes ben dit, no serveix de res.
tens raó, pel q fa a discoteques n'hi ha poquissimes q respectin lu dl tabac...
oscuros escribió:tens raó, pel q fa a discoteques n'hi ha poquissimes q respectin lu dl tabac...

Jo a algunes discoteques no puc entrar perque no puc respirar i m'ofego, es el que te no haver fumat mai.
Wola gent, em vaig a sopar, i cuant torno eu fet 3 pagines mes d'spam xD.
Sort amb lo del tabac Converse X
El fil del buitrisme i tot el forum no funciona, aixi que tenim que utilitzar aquet per manifestar els nostres sentimens xD

Rouse, cuants puntets van ? xD
Ueee, ja he acabat i entregat la pràctica X-D

I ara toca el vici...
...o patir un segrest, ves a saber xD
S.h.O.c.K escribió:Wola gent, em vaig a sopar, i cuant torno eu fet 3 pagines mes d'spam xD.
Sort amb lo del tabac Converse X
El fil del buitrisme i tot el forum no funciona, aixi que tenim que utilitzar aquet per manifestar els nostres sentimens xD

Rouse, cuants puntets van ? xD


Jo es que perdo el compte... 10 o 12??? [looco] Aix que aviat em tocarà venir a buscar-te amb el meu super ferrari per... anar a un polígon?[qmparto]
;-)


Cafetino... qui et segresta? [toctoc]
bona nit aya_cat... ja ens veurem.. marxo a dormir qe dema es un altre dia... aqui dema ens nevará pero em dona igual perque jo ja he conseguit jaqueta de llana y tallavents...

agur
*Rouse* escribió:Cafetino... qui et segresta? smile_[toctoc]

la Lodis via msn juas juas
*Rouse* escribió:Cafetino... qui et segresta? [toctoc]

La lodis al msn, però fa la pinta que avui no serà així X-D
*Rouse* escribió:Cafetino... qui et segresta? [toctoc]

[qmparto][qmparto][qmparto]

[jaja][jaja][jaja][jaja][jaja][jaja][jaja][jaja][jaja][jaja]
*Rouse* escribió:Aix que aviat em tocarà venir a buscar-te amb el meu super ferrari per... anar a un polígon?


A vera si es veritat ^^
ei!!

més respecte, am i em tracteu de vostè i amb el meu títol nobiliari, us heu de dirigir com a lady lodis spamer XD o reina spam ^_^


wahahaha sinó tremoleu les tècniques de vudú estan perfeccionades!!




la lodis, estava molt ocupada a casa del novio ^_^ [ayay]

però me llegit les 3 pagines de spam...no se us pot deixar sols...

així que t'has tret la barba?? ai caram.
lodis escribió:així que t'has tret la barba?? ai caram.

no és veritat, però ha colat.. que quedi entre nosaltres ; )
Vale, el FTP em dona problemes.
Ja tinc guardats els fils que meu demanat.
Us explicaré com funcionará l'administració de la web, i com podreu participar uploadean notícies.

Disculpas per la puta tardança.

Salut.
lodis escribió:wahahaha sinó tremoleu les tècniques de vudú estan perfeccionades!!
[+risas] [+risas]

FrutosXP escribió:Vale, el FTP em dona problemes.
Ja tinc guardats els fils que meu demanat.
Us explicaré com funcionará l'administració de la web, i com podreu participar uploadean notícies.

Disculpas per la puta tardança.

Tranqui home, tu ves fent al teu ritme, si el ftp fa el burro jo ho arreglaran :p

I si algú es queix...a ban directe [poraki]
lodis escribió:[666] [666] ets dolent XD

Jo? que va, si soc una bellissima persona [plas]
lodis escribió:això diuen... o no XD

Com que "o no"? xDD

spam nocturnzzzzzzzzzz xDD
eTc_84 escribió:No Fear No Future

Carai, avui fas guardia a la porta de la cova de l'ossama? xDD
Cafetino escribió:Carai, avui fas guardia a la porta de la cova de l'ossama? xDD

Avui toca Mordor [poraki]
que firkis que sou els dos...


pero a la cova li arriba llum?¿
lodis escribió:pero a la cova li arriba llum?¿

Ves a saber, no se si sera de dia a la frontera entre pakistan i afganistan xDD

eTc_84 escribió:Avui toca Mordor [poraki]

Doncs recorda, no t'hi escarrassis gaire, en frodo stallman podra llençar igualment el seu dvd del vista al mont del destí [poraki]

------

Apa gent, jo em retiro

Bona nit malparits X-D

Notis l'ús del masculi plural xDD
bona nit!!!


aquí una altre que aviat es retirarà a dormir també.


^_^ bona nit!!
Bon diaa


lodis spammer ^^ pero perfi que ja tocava [plas]

ella ja sap del que parlo



despres m'expliques



Que tingueu bon diaaaa
bon dia, avui no tinc cap classe.. [fies]

nire un ratu a la biblio a fer algu de profitt
bon dia!!!

jo avui a classe un parell d'hores e després em passaré per la pelu q ja toca X-D
Bon dia

Estic fent campana de clase xdd i sort k no he anat xk m´ha trucat un amic i m´ha dit k no an fet casi clase, k han faltat 2 profes xd
educobainbcn escribió:Bon dia

Estic fent campana de clase xdd i sort k no he anat xk m´ha trucat un amic i m´ha dit k no an fet casi clase, k han faltat 2 profes xd

Si alguns profes no van a classe, la campana perd part de la gràcia [jaja]
Cafetino escribió:Si alguns profes no van a classe, la campana perd part de la gràcia [jaja]


Si pero es millor dormir fins les 11:30h i estar a l´ordinador k no aixecarme a les 7:00h x no fotre res al cole
a que si aya?? jajaja si ho he fet per tu ;)
després t'explico millor que ahir vaig plegar aviat ^_^


bon dia gent!! jo aprofito per descansar avui que demà començo a currar de bon mati a les 9 ja tinc que estar allí...en fi ja veurem com va total per 3 dies, espero estar força tranquil·la.
iastic aqui.. nose si es millor aixo d'anar a la biblio per estudiar.. Am tanta mossa no hi ha qui es concentri.. xD
excuses barates XD

a la meva uni ho tindries malament el 90% de la gent de la biblio som xiquetes ^_^ jajaja
lodis escribió:excuses barates XD

a la meva uni ho tindries malament el 90% de la gent de la biblio som xiquetes ^_^ jajaja
aqui esta el fallo de fer enginyeries.. que les noies semblen essers en perill d'extincio.. XD

Sort que si voleies per la facultat de dret o publi la cosa canvia..
aquí per tenir vistes aquí em de fer la revés, i pujar fins la de informàtica i enginyers XD


aya, tinc una altre sorpresa 2x1 ^_^
lodis escribió:aquí per tenir vistes aquí em de fer la revés, i pujar fins la de informàtica i enginyers XD
que mal repartit esta el mon.. xD
kurras escribió:aqui esta el fallo de fer enginyeries.. que les noies semblen essers en perill d'extincio.. XD

Ja veus, i a informàtica la cosa es força trista xD

kurras escribió:Sort que si voleies per la facultat de dret o publi la cosa canvia..

Mentre no trepitgis ciències....
Cafetino escribió:Ja veus, i a informàtica la cosa es força trista xD
nosaltres tenim poca quantitat pero la qualitat es temtadora.. :Ð
kurras escribió:nosaltres tenim poca quantitat pero la qualitat es temtadora.. :Ð

I en docència no diguem.. [babas]
Us he dit mai que vull fotos de la decent? [plas]
501 respuestas
16, 7, 8, 9, 10, 11