Aya_cat escribió:estic mig arruinada, m'han fet comprar dos llibres i han costat 43 euros més un dossier u.u i encara falten
benvinguda la món universitari!!! ^_^ és lo que tenen les lletres el manual que m'ha sortit més barato ha estat per 45 i perquè era l'abacus quant feia els descomptes...lo pitjor de tot es quant et demanen els lectures obligatòries i a la biblio el llibre no hi és ni per asomo ¬¬
demà ja marxo cap a girona, per tornar divendres per marxar fora el finde [amor] visca renfe!!!! >_< he d'aprofitar que ja m'he recuperat, ais la pila d'apunts que m'esperen a copistaria faran l'agost amb mi
tens més notes de les que hem vas dir??ja em diràs.
Cafetino escribió:Em temo que mala hierva nunca muere xDD
això és que no has provat amb un bon herbicida ^_^ tu arria-li i ja veuràs
edit: 568km/h O.O un tren ... i 30km per parar-lo suaument... ja tenim el futur aquí!! encara que siguin proves... vale i a les proves en directe amb periodistes 578km/hores nou record mundial.
eTc_84
Freedom Fighter
26.252 mensajes desde feb 2005 en Vigilando escondidos
Editado 1 vez. Última: 20/02/2008 - 02:12:46 por eTc_84.
Bona nit gent!! Acabo de tornar de Punta Cana!! Joe quina passada de viatge. Realment el Caribe es tal com me l'imaginava, solet, platgeta, barra lliure, festa sense parar..
En fi, genial tot, ia em torneu a tenir per aqui..
*Rouse*
Disaster woman
2.860 mensajes desde oct 2005 en Winter Wonderland
"Me gusta madrugar para poder pasar más rato en el baño: allí leo el periódico, oigo la radio, oigo música y hablo por teléfono con alcaldes en bragas."
"Deseo que la Unesco legisle para todos los planetas."
seerj
Autocrítico
12.572 mensajes y 3 fotos desde oct 2003 en Gotia Witizana
que va jo ho dic per cobrar molt i poca feina més aviat m'interessa totes les obres, galeries i altres que van per la patilla al teatre, música, promocions, exposicions... ais que bé que viuen alguns.