doncs la de les tortites es ben fàcil (passeu pel fil de mujeres o el de cuina) si, em fa pal tornar-la a escriure...
que passa?
és molt fàcil de fer. només s'ha de vigilar no posar massa quantitat de la massa a la paella sinó surt molt gran, i que estigui ben calenta la posar-hi una mica de margarina perquè no s'enganxi, cada vegada que hi posis massa i aus, en quant comencin a sortir bombolletes, li dones la volta, IMPORTANT tal com caigui al donar la volta, deixa-la sinó es desmunta (ho dic perquè si la mous es desfarà)
la del coc... si, aquesta te la puc dir, ben fàcil també.
la del pastís, NO
en tot cas aquí mana Rouse...
mmm si bueno, a la kdda no vaig, però poder fem parada al zoo (t'apuntes?) o no se encara, però he de quedar amb omega, així que ja saps, quedem amb una hora els 3 pel msn i eso...
el coc:
1 iogurt (si es griego queda com a més esponjós, si es normal ja va bé) si li vols donar me´s gust de llimona, que sigui amb gust de llimona, sinó natural ja va bé, res de iogurt ensucrat, no mola.
totes les mides que diré son amb la mida del pot de iogurt (es adir un cop abocat el iogurt al bol, no el llencis, els fas servir per pendre les mides, si?) pos som-hi:
3 de farina
2 de sucre
1 oli
1 sobre de llevadura
3 ous.
jo ho poso tot junts i un cop tot al bol remeno. lo dit anterior, si és iogurt natural, ralla una llimona (la pell) si el poses de gust a llimona, tu mateixa, jo semrpe ne rallo una mica però com vulguis.
el motlle li poso una mica de margarina pels ordes i la massa, al forn a 180º uns 30 minuts, però controla si encara està liquid o no per dins. (jo agafo un pal de les brotxetes) que així segur que pots enfonsar-ho a tot el coc.
si vols que quedi molt més ensucrat, i amb una cobertura, abans de posar-lo al forn, afegeix sucre per sobre.
pd: si quedes amb mi, et porto magdalenes ^_^