evelyn escribió:Ei sóc aqui! el que passa es que si ho feu dissabte (que és probable oi?) jo no podre per que em dedico a l'hosteleria i ja se sap, ni caps de setmana ni res...
ostres, doncs no ho sé, a mi me's igual un dia que un altre que soc una dels milions d'aturats xD a veure si s'apunta mes gent i diuen quan els va bé.
AbeLiyO escribió:Jo si sou moltes noies m´apunto
anda que... xD al pas que nem no ho se pas eh! de moment només soc jo de noia.
evelyn escribió:Ei sóc aqui! el que passa es que si ho feu dissabte (que és probable oi?) jo no podre per que em dedico a l'hosteleria i ja se sap, ni caps de setmana ni res...
ostres, doncs no ho sé, a mi me's igual un dia que un altre que soc una dels milions d'aturats xD a veure si s'apunta mes gent i diuen quan els va bé..
weno, aixo es pot mirar, jo a partir de septembre tinc barra lliure de vacanses
everon escribió:tant de temps lleginte (sobretot per probes) i no sabia que també parlabes català, simplement m'ha semblat curios
I tant! Amb molt d'orgull a demés! Encara que sempre he dit que m'hauria agradat néixer a la província de Girona ja que l'accent d'allà és molt bonic. El català de BCN fot fàstic, sembla que vomitin paraules en comptes de parlar. Per sort jo em mantenc intacte fora d'influències lingüístiques malignes. ejjejeej
Però què collons m'estàs contant, hamij? jijijiji Això sempre li dic a un colega, em tronxo amb el teu avatar.