StarHawk escribió:Voy entrando cada día en Nis europe para ver como anda el stock de la edición especial. La quiero sí o sí, pero paso de pagar ahora algo que no saldrá hasta verano. Cuando queden poquitas me haré con una.
Pues cuidado, porque ahora mismo NISA EUR no permite envios a la EU por el brexit. Me puse en contacto con ellos y estan analizando la situacion para volver a permitir envios cuando sepan como proceder. Lo que esta claro es que cualquier pedido se encarecera por aduanas:
"Thank you for contacting us with your enquiry.
Currently the final changes are being made and confirmed on our store to accommodate the Brexit transition.
Once our orders system is live again we’ll be able to give further details, along with communicating them via our store page itself, and detailing it in our newsletter. Please follow
@NISAinEurope on Twitter for store updates as well.
Please see our blog post from last year that helps detail the current situation further ->
https://store.nisaeurope.com/blogs/news ... lease-readOnce the store is open again, if you need any further help or information please do not hesitate to contact us with any further enquiries.
Thanks for your patience and support at this time."