CosyTron escribió:https://team-xecuter.com/community/threads/fun-times-ahead-for-xbox-one.131593/
Si hacen algo sólo lo usaré para emuladores, lo prometo
Yui Shojei escribió:CosyTron escribió:https://team-xecuter.com/community/threads/fun-times-ahead-for-xbox-one.131593/
Si hacen algo sólo lo usaré para emuladores, lo prometo
Si lo hacen, vas a hacer algo que ya se puede hacer sin ello?
YGPforReal escribió:Con el ultimate pagado hasta 2022 me sirve de algo??
chilenoxbonero escribió:alguien lo ha usado
como es su uso ¿lo descomprimido en un pendrive lo conecto al xbox y listo?
darksch escribió:Cuidado con usarlo en tu consola principal. El baneo de consola dadlo por hecho, y el de cuenta bastante probable. Y tener desconectada tu consola principal hoy en día (bye bye parches, instalar apps/juegos, jugar online, usar apps, etc.etc.) es simplemente una locura o imposible.
Puesto que lo más importante del homebrew es la CPU, pues no creo que se vayan a poner a hacer juegos aprovechando la GPU, esto es carne de FAT pillada a buen precio.
Yui Shojei escribió:darksch escribió:Cuidado con usarlo en tu consola principal. El baneo de consola dadlo por hecho, y el de cuenta bastante probable. Y tener desconectada tu consola principal hoy en día (bye bye parches, instalar apps/juegos, jugar online, usar apps, etc.etc.) es simplemente una locura o imposible.
Puesto que lo más importante del homebrew es la CPU, pues no creo que se vayan a poner a hacer juegos aprovechando la GPU, esto es carne de FAT pillada a buen precio.
En el modo Dev, no usas tu cuenta para nada. Como mucho te bloquean la entrada al modo Dev al correo asociado ^^ No hay posibilidad de baneo de cuenta.
En el modo Dev ya se hacen juegos aprovechando las capacidades capadas. Pero nunca entras al Xbox Live. Entras a un servidor a parte donde sólo personas que están en modo Dev pueden descargar apps o juegos creados por otros. Solo Microsoft, dándo su visto bueno, podría meter esos juegos o apps para funcionar en Xbox Live (los ID@Xbox salen de ahí). No puede haber baneo de consola, puesto que estás en modo desarrollo y no infliges ninguna normativa de Xbox Live.
Ahora habría que ver hasta que punto son capaces de llegar la peña con éste exploit , que lo que hace es dar más posibilidades de uso de la consola más allá de las que permite MS en el modo Dev. En todo caso, se te podría denegar la entrada al modo Dev en un futuro.
danisonique escribió:no tiene sentido desconectar la consola de la red.... ni aunque se pudiera cargar juegos piratas como tu deseas (el autor del hilo claro)
Grinch escribió:Aunque desconectes la consola de la red esta tiene un registro de actividad por lo que cuando volváis a conectarla teneis el mismo riesgo de ser baneados. Y a día de hoy eso es perder mucho además que veo absurdo cargar "copias de seguridad de juegos que no teneis" a día de hoy. Si queréis emuladores hay bastantes en el modo dev
Lammothh escribió:@katatsumuri no nos interesa, gracias.
Grinch escribió:la consola al llevar un registro registra todo a lo que juegas y haces. Por lo que si en algún momento la vuelves a conectar al online este registro es enviado y por tanto pueden detectar todo lo que has hecho. Desde ejecutar explota,juegos pirata ( porque no cuela lo de copias de seguridad) etc.
Que es seguro un ban ? No. Al igual que en 360... unos caían otros no
Que es seguro que no hay ban ?No . Al igual que en 360 unos usaron el jack32 ( creo se llamaba asi) y no fueron baneados y otros si.
Pero como dices esta tan sumamente verde ( y ya mismo sale la otra) que no vale ni la pena.
Y más cuando la mayoría de los juegos de xbox son online.
Yo con la cantidad de juegos asociados a mi perfil no me arriesgaría ni de coña .
Yui Shojei escribió:@dantegtr @danisonique solo vais a conseguir que el hilo se llene de "ignorados", y no pueda debatir con nadie. Viejas chochas
Yui Shojei escribió:@dantegtr pues yo simplemente soy indiferente a ambas cosas.
Pero eso sí, las palomitas con este hombre, siempre hay que tenerlas al lado cuando escribe
LostsoulDark escribió:Esto es un total despropósito, lo único que van a lograr es que Microsoft decida no poner modo desarrollador en Scarlet y perder esto por nada es absurdo
Yui Shojei escribió:LostsoulDark escribió:Esto es un total despropósito, lo único que van a lograr es que Microsoft decida no poner modo desarrollador en Scarlet y perder esto por nada es absurdo
5 años que tiene de vida Xbox One, y 4 que lleva el modo DEV...... y lo único que han conseguido, sin tener pruebas de que funcione, es la "escalada de privilegios" que no se sabe nada de lo que podría hacer en 2019 con la nueva consola anunciada....
Se podría decir que a Microsoft le ha salido bien la jugada.
config
Allow4K="true"
AllowArbitraryCodeGeneration="false"
AllowHDR="true"
AllowUnattendScript="true"
AllowUsbUnattendScript="true"
AllowVRR="true"
AllowXboxAppConnections="true"
AllowYCC="false"
AudioBitstreamFormat="DTS"
AutoAcceptConsentPrompts="false"
AutoBoot="true"
AutoSignInUser="dev @hotmail "
AutoSignInUserControllerPairing="None"
BlockUnattendScript="false"
BlockUsbUnattendScript="false"
ColorDepth="24 bit"
ColorSpace="Limited RGB"
ConsoleMode="Xbox One S"
ConsoleType="XboxOneS"
CrashDumpType="None"
CrashDumpUpload="false"
DebugMemoryMode="PIX and Tool"
DebugNicEnable="false"
DefaultApp="Retail Home"
DefaultStorageDevice="Retail"
DefaultUWPContentTypeToGame="false"
DimTimeout="0"
DisplayConnection="Auto"
EnableFastGameLaunch="false"
EnableInternalSSD="true"
EnableKernelDebugging="true"
EnableUnifiedScratch="false"
EraGraphicsDriverMode="Title Configured"
ExtraTitleMemory="0"
ForceGuestSmb="false"
GeographicRegion="TR"
HDMIAudio="Stereo"
HDMIorOpticalAudioHeadset="false"
HeadsetFormat="WindowsSonicHeadset"
Hostname="XBOXONE"
KinectSensorEnabled="true"
LegacyGPUPerformanceMode="false"
OpticalAudio="Stereo"
PowerMode="Energy Saving"
PreferredLanguages="tr-TR"
ProfilingMode="Legacy"
RunUnattendScriptImmediately="false"
SandboxId="XDKS.1"
ShutdownTimeout="None"
SimulateVersionSwitch="false"
SraGraphicsDriverMode="Retail"
TVResolution="1080p"
TimeZone="(UTC+03:00)
wbconfig info
Category: Audio
AudioBitstreamFormat="DTS"
Accepted values:
{DTS | DolbyDigital | DolbyAtmos}
Description:
Audio bitstream output setting.
HDMIAudio="Stereo"
Accepted values:
{Off | Stereo | 51 | 71 | Bitstream}
Description:
HDMI audio output setting.
HDMIorOpticalAudioHeadset="false"
Accepted values:
{true | false}
Description:
Set to true if using an HDMI or optical audio headset.
HeadsetFormat="WindowsSonicHeadset"
Accepted values:
{StereoHeadset | WindowsSonicHeadset | DolbyAtmosHeadset}
Description:
Audio format for headset audio.
OpticalAudio="Stereo"
Accepted values:
{Off | Stereo | Bitstream}
Description:
Optical audio output setting.
Category: Debug
AllowArbitraryCodeGeneration="false"
Accepted values:
{true | false}
Description:
Flag indicating if the devkit allows arbitrary code generation in title
process(es).
A reboot is required for this setting to take effect.
ConsoleMode="Xbox One S"
Accepted values:
{Default | Xbox One}
Description:
This setting allows testing a title against a range of hardware
performance conditions. Default means the actual hardware.
A reboot is required for this setting to take effect.
ConsoleType="XboxOneS"
Description:
Read-only setting that indicates the current hardware type.
Changing this setting is disabled.
CrashDumpType="None"
Accepted values:
{None | Triage | Mini | Heap}
Description:
Type of devkit dumps to collect when a process crashes.
CrashDumpUpload="false"
Accepted values:
{true | false}
Description:
Flag to enable the upload of DevKit dumps to Watson.
DebugMemoryMode="PIX and Tool"
Accepted values:
{PIX Only | PIX and Tool | PIX and Title | PGI Only | PGI and Tool | PGI
and Title}
Description:
Flag indicating the access policy of debug memory regions. This setting
is deprecated starting in the June 2017 K.
PIX Only: Memory available for PIX only.
PIX and Tool: Default setting. Memory available for both PIX and 3rd
party tools.
PIX and Title: Memory available for PIX, and map the second region to
title memory pool (5 GB+).
PGI Only: Memory available for PGI only.
PGI and Tool: Memory available for PGO profiling, and map the second
region to title memory pool (5 GB+).
PGI and Title: Memory available for both PGO profiling and 3rd party
tools.
A reboot is required for this setting to take effect.
EnableFastGameLaunch="false"
Accepted values:
{true | false}
Description:
Set to 'true' to enable fast game launch for the ERA.
EnableKernelDebugging="true"
Accepted values:
{true | false}
Description:
Set to 'true' to prevent an exclusive app from being torn down after a
crash, providing time to attach a kernel debugger.
A reboot is required for this setting to take effect.
EraGraphicsDriverMode="Title Configured"
Accepted values:
{Title Configured | Retail | Instrumented | Validated}
Description:
Setting to control the graphics driver mode for ERA games.
ExtraTitleMemory="0"
Accepted values:
{0 - 15872}
Description:
The amount of additional memory (in MB) that is moved from the MEM_TOOL
heap to the default memory heap for your title during development. To use
this memory, Profiling Mode must be on.
Note: Setting this value(or using the MEM_TOOL heap directly) reduces
the amount of memory available to tools like PIX. We recommend leaving at
least 512 MB for PIX.
On Xbox One and Xbox One S the title memory size is always 5GB.
On Xbox One X it can be set to a value between 5GB to 9GB by using
mx:TitleMemory in your manifest.
Maximum ExtraTitleMemory value with 5GB of title memory:
Xbox One: 1280
Xbox One S: 1280
Xbox One X Retail: 5376
Xbox One X Devkit: 17664
Maximum ExtraTitleMemory value with 8GB of title memory:
Xbox One X Retail: 1280
Xbox One X Devkit: 14592
Maximum ExtraTitleMemory value with 9GB of title memory:
Xbox One X Retail: 1280
Xbox One X Devkit: 13568
A reboot is required for this setting to take effect.
LegacyGPUPerformanceMode="false"
Accepted values:
{true | false}
Description:
Flag to reduce GPU performance to match legacy launch consoles (854
MHz).
A reboot is required for this setting to take effect.
ProfilingMode="Legacy"
Accepted values:
{On | Off | Legacy}
Description:
Flag indicating the devkit is in Profiling Mode.
A reboot is required for this setting to take effect.
SraGraphicsDriverMode="Retail"
Accepted values:
{Retail | Instrumented | Validated}
Description:
Setting to control the graphics driver mode for UWP games.
A reboot is required for this setting to take effect.
TitleCompatOverride="false"
Accepted values:
{true | false}
Description:
Flag to override the title compatibility setting. Used with
ExtraTitleMemory to override title memory allocation.
ToolingMemoryOverflow="true"
Accepted values:
{true | false}
Description:
Flag to control whether PIX profiling captures also use title memory if
tooling memory is not available.
Category: DevicePortal
WdpEnabled="true"
Accepted values:
{true | false}
Description:
The status of Device Portal. This setting is read-only.
Category: Identity
Hostname="XBOXONE"
Description:
The network name of a console. Value must be 15 characters or less and
only contain letters, numbers and hyphens.
A reboot is required for this setting to take effect.
SandboxId="XDKS.1"
Description:
The ID of the development sandbox. SandboxId names are case sensitive.
A reboot is required for this setting to take effect.
Category: Kinect
KinectSensorEnabled="true"
Accepted values:
{true | false}
Description:
Flag used to toggle whether the Kinect sensor should be disabled.
SimulateVersionSwitch="false"
Accepted values:
{true | false}
Description:
Flag used to toggle whether the console should force reloading the NUI
pipeline on app focus changes.
A reboot is required for this setting to take effect.
Category: Localization
GeographicRegion="TR"
Description:
Country code for the region the console is in.
A reboot is required for this setting to take effect.
PreferredLanguages="tr-TR"
Accepted values:
{ar-SA | da-DK | de-DE | de-CH;de-DE | en-GB | en-AE;en-GB | en-AU;en-GB
| en-CA;en-GB | en-CZ;en-GB | en-GR;en-GB | en-HK;en-GB | en-HU;en-GB |
en-IE;en-GB | en-IL;en-GB | en-IN;en-GB | en-NZ;en-GB | en-SA;en-GB |
en-SG;en-GB | en-SK;en-GB | en-ZA;en-GB | en-US | es-ES | es-MX |
es-AR;es-MX | es-CL;es-MX | es-CO;es-MX | fi-FI | fr-FR | fr-BE;fr-FR |
fr-CA;fr-FR | fr-CH;fr-FR | he-IL | it-IT | ja-JP | ko-KR | nb-NO | nl-NL
| nl-BE;nl-NL | pl-PL | pt-BR | pt-PT;pt-BR | ru-RU | sv-SE | tr-TR |
zh-CN | zh-SG;zh-CN | zh-TW | zh-HK;zh-TW}
Description:
List of preferred language tags. i.e. en-us;en-gb.
A reboot is required for this setting to take effect.
TimeZone="(UTC+03:00) ?stanbul"
Accepted values:
{(UTC-12:00) Uluslararas? Tarih izgisi Bat? | (UTC-11:00) E?gdml
Evrensel Saat-11 | (UTC-10:00) Aleutian Adalar? | (UTC-10:00) Hawaii |
(UTC-09:30) Marquesas Adalar? | (UTC-09:00) Alaska | (UTC-09:00)
E?gdml Evrensel Saat-09 | (UTC-08:00) Baja California | (UTC-08:00)
E?gdml Evrensel Saat-08 | (UTC-08:00) Pasifik Saati (ABD ve Kanada) |
(UTC-07:00) Arizona | (UTC-07:00) Chihuahua, La Paz, Mazatlan |
(UTC-07:00) Da? Saati (ABD ve Kanada) | (UTC-06:00) Guadalahara, Mexico
City, Monterey | (UTC-06:00) Merkezi Saat (ABD ve Kanada) | (UTC-06:00)
Orta Amerika | (UTC-06:00) Paskalya Adas? | (UTC-06:00) Saskatchewan |
(UTC-05:00) Bogota, Lima, Quito, Rio Branco | (UTC-05:00) Chetumal |
(UTC-05:00) Do?u Saati (ABD ve Kanada) | (UTC-05:00) Haiti | (UTC-05:00)
Havana | (UTC-05:00) Indiana (Do?u) | (UTC-05:00) Turks ve Caicos |
(UTC-04:00) Asuncion | (UTC-04:00) Atlantik Saati (Kanada) | (UTC-04:00)
Cuiaba | (UTC-04:00) Georgetown, La Paz, Manaus, San Juan | (UTC-04:00)
Karakas | (UTC-04:00) Santiago | (UTC-03:30) Newfoundland | (UTC-03:00)
Araguaina | (UTC-03:00) Brezilya | (UTC-03:00) Buenos Aires | (UTC-03:00)
Cayenne, Fortaleza | (UTC-03:00) Grnland | (UTC-03:00) Montevideo |
(UTC-03:00) Punta Arenas | (UTC-03:00) Saint Pierre ve Miquelon |
(UTC-03:00) Salvador | (UTC-02:00) E?gdml Evrensel Saat-02 |
(UTC-01:00) Azorlar | (UTC-01:00) Cabo Verde Ad. | (UTC) E?gdml
Evrensel Saat | (UTC+00:00) Dublin, Edinburgh, Lizbon, Londra |
(UTC+00:00) Monrovya, Reykjavik | (UTC+00:00) Sao Tome | (UTC+01:00)
Amsterdam, Berlin, Bern, Roma, Stockholm, Viyana | (UTC+01:00) Belgrat,
Bratislava, Budape?te Ljubljana, Prag | (UTC+01:00) Brksel, Kopenhag,
Madrid, Paris | (UTC+01:00) Kasablanka | (UTC+01:00) Orta Bat? Afrika |
(UTC+01:00) Saraybosna, skp, Var?ova, Zagreb | (UTC+02:00) Amman |
(UTC+02:00) Atina, Bkre? | (UTC+02:00) Beyrut | (UTC+02:00) Chisinau |
(UTC+02:00) Gazze, Hebron | (UTC+02:00) Harare, Pretoria | (UTC+02:00)
Hartum | (UTC+02:00) Helsinki, Kiev, Riga, Sofya, Tallinn, Vilnius |
(UTC+02:00) Kahire | (UTC+02:00) Kaliningrad | (UTC+02:00) Kuds |
(UTC+02:00) Trablus | (UTC+02:00) Windhoek | (UTC+02:00) ?am |
(UTC+03:00) Ba?dat | (UTC+03:00) Kuveyt, Riyad | (UTC+03:00) Minsk |
(UTC+03:00) Moskova, St. Petersburg | (UTC+03:00) Nairobi | (UTC+03:00)
?stanbul | (UTC+03:30) Tahran | (UTC+04:00) Abu Dabi, Muscat |
(UTC+04:00) Astrahan, Ulyanovsk | (UTC+04:00) Bak | (UTC+04:00) Erivan |
(UTC+04:00) Port Louis | (UTC+04:00) Saratov | (UTC+04:00) Tiflis |
(UTC+04:00) Volgograd | (UTC+04:00) ?jevsk, Samara | (UTC+04:30) Kabil |
(UTC+05:00) A?kabad, Ta?kent | (UTC+05:00) Qyzylorda | (UTC+05:00)
Yekaterinburg | (UTC+05:00) ?slamabat, Karai | (UTC+05:30) Chennai,
Kalkta, Mumbai, Yeni Delhi | (UTC+05:30) Sri Jayawardenepura |
(UTC+05:45) Kathmandu | (UTC+06:00) Astana | (UTC+06:00) Dakka |
(UTC+06:00) Omsk | (UTC+06:30) Yangon (Rangoon) | (UTC+07:00) Bangkok,
Hanoi, Cakarta | (UTC+07:00) Barnaul, Gorno-Altaysk | (UTC+07:00) Hovd |
(UTC+07:00) Krasnoyarsk | (UTC+07:00) Novosibirsk | (UTC+07:00) Tomsk |
(UTC+08:00) Kuala Lumpur, Singapur | (UTC+08:00) Pekin, ongcin, Hong
Kong, Urumi | (UTC+08:00) Pert | (UTC+08:00) Taypey | (UTC+08:00)
Ulanbator | (UTC+08:00) ?rkutsk | (UTC+08:45) Eucla | (UTC+09:00) Chita |
(UTC+09:00) Osaka, Sapporo, Tokyo | (UTC+09:00) Pyongyang | (UTC+09:00)
Seul | (UTC+09:00) Yakutsk | (UTC+09:30) Adelaide | (UTC+09:30) Darwin |
(UTC+10:00) Brisbane | (UTC+10:00) Guam, Port Moresby | (UTC+10:00)
Hobart | (UTC+10:00) Kanbera, Melbourne, Sidney | (UTC+10:00) Vladivostok
| (UTC+10:30) Lord Howe Adas? | (UTC+11:00) Bougainville Adas? |
(UTC+11:00) Magadan | (UTC+11:00) Norfolk Adas? | (UTC+11:00) Sakhalin |
(UTC+11:00) Solomon Adl., Yeni Kaledonya | (UTC+11:00) okurdak |
(UTC+12:00) Anad?r, Petropavlovsk-Kamatski | (UTC+12:00) Auckland,
Wellington | (UTC+12:00) E?gdml Evrensel Saat+12 | (UTC+12:00) Fiji
Adalar? | (UTC+12:45) Chatham Adalar? | (UTC+13:00) E?gdml Evrensel
Saat+13 | (UTC+13:00) Nuku'alofa | (UTC+13:00) Samoa | (UTC+14:00)
Kiritimati Adas?}
Description:
Time zone the console is in.
Category: Network
DebugNicEnable="false"
Accepted values:
{true | false}
Description:
Flag used to turn debug NIC proxying on Xbox One X devkits on or off.
A reboot is required for this setting to take effect.
ForceGuestSmb="false"
Accepted values:
{true | false}
Description:
Flag which determines whether or not the console forces file shares to
use "guest" account access, which is blocked by some security policies.
A reboot is required for this setting to take effect.
WirelessRadioSettings="On"
Accepted values:
{On | Off | Wireless LAN Off | Accessories Off}
Description:
Power settings of the wireless radios. 'on' and 'off' turn both radios
on or off respectively.
A reboot is required for this setting to take effect.
Category: Power
AutoBoot="true"
Accepted values:
{true | false}
Description:
Flag that indicates whether or not the console boots when it receives
power.
DimTimeout="0"
Accepted values:
{0 - 255}
Description:
The number of minutes of inactivity before the console's screen dims.
Value can be 0 (for never), or a number between 1 and 255, in increments
of 5.
A reboot is required for this setting to take effect.
PowerMode="Energy Saving"
Accepted values:
{Instant On | Energy Saving}
Description:
The power mode for the console.
ShutdownTimeout="None"
Accepted values:
{None | 1 hour | 2 hours | 3 hours | 4 hours | 5 hours | 6 hours}
Description:
The number of minutes of inactivity before the console powers down. Set
to 0 for never.
USBSelectiveSuspend="true"
Accepted values:
{true | false}
Description:
Selective suspend settings for external storage. Some drives perform
poorly when this is enabled; this can be used to disable it.
A reboot is required for this setting to take effect.
Category: Preferences
AllowXboxAppConnections="true"
Accepted values:
{true | false}
Description:
Allow the Xbox App and Xbox Dev Mode Companion app to connect to the
console to stream content to the PC.
AutoAcceptConsentPrompts="false"
Accepted values:
{true | false}
Description:
Whether the console should automatically accept consent prompts.
DefaultApp="Retail Home"
Accepted values:
{Dev Home | Retail Home}
Description:
The default home experience.
A reboot is required for this setting to take effect.
DefaultUWPContentTypeToGame="false"
Accepted values:
{true | false}
Description:
Whether the console should treat UWP apps as games by default.
Category: Storage
DefaultStorageDevice="Retail"
Accepted values:
{Retail}
Description:
The default drive for deploying games. On an Xbox One X devkit, the
development drive is the internal NVMe drive. On other consoles, the
first external drive will be considered the development drive.
Changing this setting is disabled.
EnableInternalSSD="true"
Accepted values:
{true | false}
Description:
Whether the internal NVMe drive on an Xbox One X devkit should be
enabled or disabled.
A reboot is required for this setting to take effect.
EnableUnifiedScratch="false"
Accepted values:
{true | false}
Description:
Flag used to toggle whether the unified scratch should be enabled. This
will keep TitleDeveloperStorage mounted in the system OS while allowing
simultaneous access in the title.
Category: Unattended
AllowUnattendScript="true"
Accepted values:
{true | false}
Description:
Whether unattended scripts should be allowed to run.
AllowUsbUnattendScript="true"
Accepted values:
{true | false}
Description:
Whether unattended scripts should be allowed to run when present on a
USB.
BlockUnattendScript="false"
Accepted values:
{true | false}
Description:
Whether unattended scripts should be blocked from running.
BlockUsbUnattendScript="false"
Accepted values:
{true | false}
Description:
Whether unattended scripts should be blocked from running when present
on a USB.
RunUnattendScriptImmediately="false"
Accepted values:
{true | false}
Description:
Whether unattended scripts should be run immediately on console boot or
allow for cancellation before running.
Category: User
AutoSignInUser="dev @hotmail"
Accepted values:
{dev @hotmail | None}
Description:
The default user to auto sign-in when the console boots. The user must
have already been added to the console using tooling or the sign-in app.
AutoSignInUserControllerPairing="None"
Accepted values:
{None | Gamepad | Virtual Gamepad | Any Physical Controller}
Description:
The controller pairing option for the default user.
Gamepad: pair to physical gamepad
Virtual Gamepad: pair to any virtual gamepad
Any Physical Controller: pair to first physical controller(Gamepad,
Wheel, Accessory) discovered.
None: the user will not be paired to a controller on startup.
A reboot is required for this setting to take effect.
Category: Video
Allow4K="true"
Accepted values:
{true | false}
Description:
Flag to enable 4K content on consoles that support it. This setting has
no effect on legacy consoles.
Changing this setting is disabled.
AllowHDR="true"
Accepted values:
{true | false}
Description:
Flag to enable High Dynamic Range (HDR) content on consoles that support
it. This setting has no effect on legacy consoles.
Changing this setting is disabled.
AllowVRR="true"
Accepted values:
{true | false}
Description:
Flag to enable variable refresh rate on displays that support AMD
FreeSync(tm) over HDMI.
Changing this setting is disabled.
AllowYCC="false"
Accepted values:
{true | false}
Description:
Flag to enable YCC 4:2:2 encoding on displays that support it.
ColorDepth="24 bit"
Accepted values:
{24 bit | 30 bit | 36 bit}
Description:
The color depth setting of the display.
A reboot is required for this setting to take effect.
ColorSpace="Limited RGB"
Accepted values:
{Limited RGB | Full RGB}
Description:
The color space setting of the display.
DisplayConnection="Auto"
Accepted values:
{Auto | DVI | HDMI | HDMI2}
Description:
The connection override option of the display.
TVResolution="1080p"
Accepted values:
{1080p | 720p | 480p}
Description:
The resolution of the display.
Sega DC escribió:Utilizo bastante DevMode, tanto la S y X, pues estoy intentando algo con una app pero veo que están capandolo y no dudo que sean por tonterías como ésta de ¨escalar los privilegios¨ ¿cuales? si ni saben programar y andan haciendo el subnormal.
Ahora tengo que estar inyectando el proyecto cada puñetera vez que entro al devmode porque se cuelga, revocaron privilegios en el montaje del USB y no dudo que nos vuelvan a reducir los recursos, cuando no tiene ni un año que nos dieron más acceso.
Lo que están haciendo éstos putos lammers es jodernos a quienes realmente sacamos provecho de ésta ayuda de Microsoft, que es lo que es, por 20 cochinos dolares tengo acceso a desarrollar en la consola en lugar de dejarme el sueldo de un mes en un kit de desarrollo y toda la burocracia que me supone y que no me puedo permitir porque no sacaré ni de coña ganancias de lo que hago en la consola.
Éstas tonterías de tarados que no saben un pimiento de programación son las que jode a las personas que realmente trabajamos con dicho modo.
Y no soy el único que se queja, los de RetroArch ya empiezan a sudar del port en One por ésto mismo.
¿Qué quieren? ¿Emuladores? ya tienen retroarch y un puñado de cores para aburrir, tienen PPSSPP, y no sé cuantos emuladores ¿qué otra cosa quieren? ¿emular juegos de Xbox y 360? eso ya se puede en el modo retail ¿piratear? ¿para qué? el puñetero gamepass vale una miseria.
Comprate un puto PC, o un Raspberry Pi, PSP, Switch, hasta una puta Wii te vale para emulación.
Por cierto, mientras algunos hacen el ridículo intentando jodernos el DevMode, ahí afuera hay un par de personas que de verdad se lo están currando para la scene de la que tanto hablas y que parece que desconoces un montón. https://twitter.com/m4xwdev/status/1204810264878686208
Sega DC escribió:@katatsumuri
Como no lo sabré, si con mi usuario anterior (con el que ayudé en su día a la traducción de Snatcher en MegaCD) participé en dicho hilo, muerto, por cierto, apenas y se actualiza. Buen ejemplo de que la comunidad no pide emulación ¿dos páginas en casi un año? he seguido el port de Retroarch desde su anuncio por allá de finales de Enero de éste año. el changelog es muy amplio y de eso no se habla en el hilo que mencionas, ¿por qué será? ¿porque no hay interés?
¿Quieres que felicite éste tipo de hilos? No hay nadie apoyando la tontería ésta de "escalada de privilegios", éstos mindundis no programan absolutamente nada, solo buscan cargar "copias de seguridad".
Y todos sabemos que por tonterías como ésta, terminan cerrándole el grifo a todos.
Qué curioso, el DevMode iba de ptm hasta que empezaron a salir tonterías así y no hablo de éste foro, que somos nada en la de por sí escasa escena de Xbox One.
Personas como el OP solamente buscan piratear con toda la cara dura, si realmente hubiese interés, en lugar de pedir "un subforo para la scene" ya hubiesen pedido lo mismo para el DevMode.
Literalmente con conocimientos básicos en C sharp puedes currante un par de cosas sin necesidad de hacks como en Switch o PS4, la demo del Super Mario 64 de Unity es completamente funcional en One, hay un port, lo mismo con otros demos o ideas/proyectos.
Lo que pasa es que no hay interés porque los de siempre solamente buscan piratear, no te extrañe que cuando éstos impresentables puedan piratear, ya verás como se amotinan usuarios que jamás has visto participar en el subforo, pidiendo al unísono de un solo el subforo de los cojones, para los hilos de siempre sobre "copias de seguridad" que ninguno de ellos tiene.
¿cómo no ponerme de mala ostia con ésto? literalmente ésta actitud de pirateo y querer joder una consola es lo que jode a la comunidad, hay gente que literalmente vive de lo que se vende.
Si quieren copias de seguridad que no den por culo y si tanto quieren emular el Super Mario World ya está el hilo en estado vegetal que me has mencionado.
La gente realmente interesada en la scene ya se lo curra sin necesidad de tonterías, con el DevMode basta. tenemos años en XBone con los emuladores que nadie pidió.
Deberían cerrar éste hilo.