alguien de andorra???? portal d'andorrans!!

1, 2, 3, 4
nuuu paciencia no!! jo vull neu!!! XD pero si ens em de conformar...però a la mínim avisa!! jeje
Blau escribió:aki ha fet un dia de un solas bestial, i aixo que aqui estem condemnats ala boira....
weno nois paciencia no?¿

Doncs al plà de lleida hi havia una boira bastan bestial en algunes zones, anant per l'autovia no podia passsar de 70....

Salutacions i avere si neva jeje
RadiKl-Z escribió:
Doncs al plà de lleida hi havia una boira bastan bestial en algunes zones, anant per l'autovia no podia passsar de 70....

Salutacions i avere si neva jeje

ojalá... [tadoramo] [tadoramo]
i si anem a posar algun ciri a esglésies o catedrals?? [angelito]
i encara que no faci neu també i podem pujar XD jeje ^_^

després de examens?? uff però sería al febrer...que potser amb sort està nevat jiji [buuuaaaa]
Anuskafm escribió:per quan la kdd? XD

+1 vot per despres dels examens.. a partir del febrer. A mi avui em comença la destrucció jeje

Espero que el profe de TRACSE em faci un bon regal d'aniversari i no es cremi gaire XD

Salutacions!!
RadiKl-Z escribió:
+1 vot per despres dels examens.. a partir del febrer. A mi avui em comença la destrucció jeje

Espero que el profe de TRACSE em faci un bon regal d'aniversari i no es cremi gaire XD

Salutacions!!

jo tb anava a proposar al febrer perquè estic d'examens, avui tinc el primer...
suposo que fareu excursions tots junts, però si et pots escapar i anar al barrí llatí (on hi ha la sorbona) que per cert és un dels llocs on és menja barato i bo ^_^ jeje o al sacre cor...(encara que aquí suposo que hi anireu)jeje

son molt egocèntrics i centralistes, sinó parles un francès perfecte oblidat de que et facin cas, però hi ha molt de immigrant, sobretot sud-americà o espanyol, i els estudiants els i preguntes amb angles cpa problema.

si podeu aneu un dia a al par de disney, encara que amb un dia sol no en tindreu prou, però si aneu, sobretot a la space mountain puja!! XD

i una altre cosa, normalment a partir de les 5 de la tarda casi sempre plou, sigui la època de l'any que sigui, sobretot al estiu i hivern...

pd: jo estic amb kdd per el febrer que potser haurà nevat i tot ^_^
sinó caldea power!!!
després ho vaig pensar que si vas a classe aquí AND les opcions deuen ser poques ^_^

a si?? diu que començarà a fer fred?? XD
Jo la setmana abans de setmana santa aniré am el cole a Touluse, Carcassone, Mont-pelier.... i hem proposat d'anar a Paris pero em semble que no podra ser... [triston]
ja m'enviaràs una postal XD [angelito]
amb el cole a Mallorca viatge de 4rt eso.

amb la uni a Londres XD

els de família estic entre paris/eurodisney i Itàlia. però potser em decantaria per el de Itàlia.
No es por cortar el buen royo pero.... las fuerzas de la ley y el orden de andorra dejan muchisimo que desear... se creen supermanes o algo asi...
el problema és que molts cops el fil queda al final de tot ^_^

per cert, han dit que la setmana que ve tornarà a fer fred, alguna possibilitat que nevi??

SkiZ lo de las fuera de la ley, que problema tuvistes??
Tu que eres Andorrano de pura Sangre... Tiene que subir una amiga mia a comprar este fin de semana. No conoces algun garito que vengan a buen precio?¿¿ [666]

Saludos
ropa? el mango oulet ^_^ allí vamos va arrasar XD todo lo otro tiendas de marca a muy buen precio, aunque nose si por allí todavía estan de rebajas...

recuerdale que te baje cd's o dvd's XD que esto siempre va muy bien [jaja]

yo cuando subo siemrpe me bajo una bobina de 100 de cada [angelito]
el-Jatino escribió:

k kiere comprar ropa, comida, elctronica??

como bien dice lodis dile k t traiga dvd's o cd's!!

jeje gracias por recordarmelo lo de los dvd's...

van un grupo de amigas, y cada una comprarà sus cosas, asi que un poco de todo. Creo que querian compar un Repr. MP·, comida y ropa, ademas de los cd's que se los voy a encargar.

Saludos!
comida ne cualquier sitio (preferiblemente yo soy fan del pyrenees)

la ropa pues lo primero que se pasa por la cabeza el mango oulet XD de tiendas no se cansarán ^_^

lo del mp3 ahora no recuerdo el nombre de la calle pero hacia el final hay un montón de tiendas una al lado de la otra de música, electrónica... (el-Jatino te dirá mejor el nombre)
lodis escribió:comida ne cualquier sitio (preferiblemente yo soy fan del pyrenees)

la ropa pues lo primero que se pasa por la cabeza el mango oulet XD de tiendas no se cansarán ^_^

lo del mp3 ahora no recuerdo el nombre de la calle pero hacia el final hay un montón de tiendas una al lado de la otra de música, electrónica... (el-Jatino te dirá mejor el nombre)

Gracias por todo wapa ;)
Parece que ya va a nevar, no?
Id informando los andorranos, que yo voy la 2ª semana de febrero...

Me alojaré en la Massana para ir a Pal, y quiero ir algún día de compras, pero no quiero perder ni un minuto de nieve para bajar a Andorra la Vella... ¿Hay tiendas en la Massana a las que pueda ir después de bajar de pistas?
las pistas, como muy tarde, cierran a las 5 de la tarde....

no creo que estés de las 10 a las 5 esquiando... XD serias un crac.

te recomiendo que bajes ha andorra la vella ^_^ por la tarde después de esquiar, más tiendas que allí no encontrarás jeje.
lodis escribió:las pistas, como muy tarde, cierran a las 5 de la tarde....

no creo que estés de las 10 a las 5 esquiando... XD serias un crac.

te recomiendo que bajes ha andorra la vella ^_^ por la tarde después de esquiar, más tiendas que allí no encontrarás jeje.

El año pasado ya fui, y si, me tiraba todos los días de 10 a 5 sin parar... Estabamos alojados en andorra la vella y subíamos al Tarter... Volvíamos al hotel casi a las 6, y entre que nos duchabamos y tal se nos hacía tarde y llegábamos a las tiendas cuando ya casi cerraban...

Por eso este año digo lo de si hay tiendas en la massana, porque si acabo a las 5, y tengo que bajar en bus hasta andorra, si que no llego...

Si hay tiendas, perfecto, bajo de pistas a las 5, y tengo tiempo de sobra... Pero si no las hay, tendre que perderme una tarde de nieve para bajar a andorra en bus...
Si me podeis decir el horario de autobuses La Massana-Andorra La Vella, os estaría muy agradecidos...

PD: Id informando del parte de nieve xDDD
pues de momento... nieve creo que poca ^_^

en la massana si que hay alguna tiende que otra, pero yo soy de bajar andorra me gusta más y más variedad y no me importa salir un día a las 3 de pistas para irme de compras ^_^ jaja

edit:

pd: està nevant?? perquè a les noticies surt que la pirineu si... diga'm que si, que després d'examens vull pujar [amor]
La gran notíciaaaaaa!!!: avuuui haaaaaaa...... Plogut xDD
pro ha fet més fred que de costum i estic segur que d'aquí molt poc nevarà...

Ja et miraré els horaris dels autobusos Yipiskaven ( es que no hi vaig molt a La Massana... ).
Si que hay tiendas en La Massana pero son mucho mejores las de Andorra La Vella y Escaldes, os recomiendo que bajeis aki a comprar!
tu avisa, eh?? que en quant nevi i acabi exàmens... una que puja!!

fes-me un favor, de pas, em pots mirar si el únic autobús que baixa de andorra (cap a tarragona, però si és algun altre punt ja faria transbord) és el de les 7 del matí?? es que fa pal marxar diumenge a les 7... que amb cotxe fins més tard no pujarem, però jo tinc unes ganes boges de anar a esquiar i no em vull esperar jeje.
Mis padres estan en soldeu y anoche me dijeron que estaba nevando bastante...incluso me mandaron alguna fotillo por movil jejje
[tadoramo] el dios de la nieve existe!!!

si nieva en soldeu quiere decir que gran valira abrirá pronto, no?? el 31 tengo el último examen... espero que a partir de la semana que viene nieve más jeje así aprovecharé ^_^
A Andorra molta gent va sempre per comprar, jo els cops que he anat ha estat perquè m'apassiona l'alta muntanya.

Se nota la diferència d'estats en els preus de les consoles?

Supose que no massa, però si es nota prou hauré de considerar anar a Andorra a per la meua futura xbox360 o PS3 d'ací un any o això :P

jo sóc de Castelló de la Plana :P
el-Jatino, cau la neu o que?? ^_^

doncs en tema cónsolas ni idea si surt a compte o no que mai n'he comprat allí dalt.
perdoneu pel retard (es culpa del cole xD)

ja ha nevat! (pero a andorra la vella nomes va nevar fa dos dies i pel mati i dubto molt que arribin a tancar les escoles per culpa de la neu [mamaaaaa] )

sick boy, potser hi ha diferencia entre els preus de les consoles (es que no se quan valen a espanya), per exemple aqui una ps2 va 135 i la psp sense res 169 (mes o menys...) i si es per comprar la xbox 360 o la ps3 tindras un problema per emportar-t'ho perque hi ha un limit de 550 o algo aixins per passar a espanya i amb els preus que té la ps3 a america....
550€?? em pensava que el límit estava en 600...

mai he arribat aquests extrems i només en temes de tabac que ma mare fuma i repartim els cartons pels cotxes segons la gent que hi va XD jajaja
a grandvalira ha nevat!!!!!
haviam si el dissabte puc pujar a primera hora [plas] [plas] [plas]
ja has acabat exàmens anuska??[oki]

buas jo fins el finde del 10 impossible, acabo el dijous dia 1, aquell finde treballo.. potser entre setmana, total encara no començaré classes...
Anuskafm escribió:a grandvalira ha nevat!!!!!
haviam si el dissabte puc pujar a primera hora [plas] [plas] [plas]

N'hi ha que tenen sort XD jo encara estic pringats d'examens a tope... pero el proxim dissabte me sembla que fotrem una escapadeta amb mon germà XD
Fa poc vaig estar a Andorra, ja que vaig anar quan era petit i no m´enrecordaba molt be i em va agradar molt. M'agraden molt els paisatges muntanyosos i Andorra es una delícia en eixe sentit. El que mes em va agradar va ser estar en Caldea, en el jacuzzi exterior mentres plovia lleugerament y el núvols cubrien les muntanyes.

PD: Sorry per l´ortografia, normalment parle sempre en Castellá i em costa una mica escriure en Valenciá/Catalá.
wenas!!!
encara em keda un examen el dia 1, dema començare a estudiar i si pujo a andorra el cap de setmana, eskiare disabte i diumenge al demati... per la tarda seré bona nena i estudiaré una miketa jeje
k tal porteu vosaltres els examens??

petonets!!
Anuskafm escribió:wenas!!!
encara em keda un examen el dia 1, dema començare a estudiar i si pujo a andorra el cap de setmana, eskiare disabte i diumenge al demati... per la tarda seré bona nena i estudiaré una miketa jeje
k tal porteu vosaltres els examens??

petonets!!

La veritat es que encara no se cap nota.. pero anar, han anat bé. Jo tinc més d'una setmana de sofriment encara i ja n'estic fins al capdamunt [buuuaaaa]
RadiKl-Z escribió:
La veritat es que encara no se cap nota.. pero anar, han anat bé. Jo tinc més d'una setmana de sofriment encara i ja n'estic fins al capdamunt [buuuaaaa]

molta sort!!!!

p.d. gent he anat a GranValira aket finde i ara em fa mal tot jeje

petonets!!!
com estava la neu?? molta gent? jo acabo exàmens el dia 1, aquell finde curro però abans de començar classes pujo que tinc unes ganes...
lodis escribió:com estava la neu?? molta gent? jo acabo exàmens el dia 1, aquell finde curro però abans de començar classes pujo que tinc unes ganes...

no estaven totes les pistes obertes pero es pot disfrutar molt amb les que hi han ja jeje

la neu?? no esta gens malament, alguna k altre placa de gel que fa perdre el control (em vaig pegar una ostia contra unes balles que hi havien que deu ni do jeje)

jo el dia 1 tinc un examen pero mel deixo per juny perque no tinc temps de prepararmel

el cap de setmana que be no pujare perque el dissabte vaig amb les meves amigues a tarragona de festa xD

quan pujaras? haviam si coincidim jeje
dona, em cau més aprop tarragona que soc d'aquí XD jajaja

doncs... en principi el finde del 10 pujaria, però depen molt de si tenim cotxe o no... que em sembla que estan d'exàmens.

jo he de fer els exàmens ara que sino ja em queda per l'any que ve i passo.
Quina enveja jeje a mi aquesta seman encara em queden dos un demà i l'altre divendres...

Però de dissabte no passa que m'escapo, el qeu no se es si anar a boí que u tinc més aprop de casa o arribarme a GV, perquè per només un dia....

Salut!
164 respuestas
1, 2, 3, 4