Anunciado 'Brave: A Warrior's Tale' (PSP/Wii/X360)

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -

Brave: A Warrior's Tale

SouthPeak Games announced today it is working in conjunction with Evolved Games to publish and distribute Brave: A Warrior's Tale for Wii™, Xbox 360® video game and entertainment system from Microsoft and PSP® (PlayStation®Portable) system worldwide this autumn. Developed by Collision Games, Brave: A Warrior's Tale, is an expanded reinvention of the original PlayStation®2 computer and entertainment system game Brave.

"This game is set 70 years after the original, so it plays as a flashback in which Brave describes the events of his life," said Melanie Mroz, CEO of SouthPeak Games. "This unusual style of videogame storytelling, combined with the game's new content, graphical improvements, and console-specific gameplay, make it a fresh experience."

Brave: A Warrior's Tale brings players expansive exploration and in-game interactivity on their quest to protect their tribe from the sources of evil, continuously offering a significant challenge to players as they advance through a world of untamed wilderness. Embracing his inner spirit, Brave is able to communicate as well as embody various animals and battle enemies that stand in his way.

Brave: A Warrior's Tale is loaded with updated features and unlockable content which can be earned throughout the game. The game has been revamped visually and mechanically and features an exciting storyline that will grab hold of players and never let go.

- - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -
uNkNowN_2.0 escribió:...PSP® (PlayStation®Portable)...this autumn

Soy feliz; esperaremos a las imgs, pero puede tener buena pinta.
Unas plataformas muy dispares, supongo que ninguna versión se parecerá a las otras, o quizás las de PSP y Wii, si se parezcan algo, porque viendo el esfuerzo que ponen muchas compañías en esta ultima
ta claro que sera el desarrollo para 360 desde 0, para PSP desde 0 y para Wii Port Ligeramente Mejorado de PSP.

Bueno pero basicamente de que tratara este juego? si es que se sabe [+risas]
El de PS2 está bastante bien, es un plataformas cuyo protagonista es un niño indio, lo que pasa es que salió muy tarde y sin prácticamente publicidad, pero a mí me parece un buen juego (aunque aún no lo he terminado). Incluso hay fases técnicamente muy notables, como una de unas cataratas en la que el personaje podía montar en un águila y volar libremente por todo el escenario; recuerdo que estaba muy bien hecha y me sorprendió que el juego no recibiera más elogios. Donde fallaba a mi parecer era en el diseño de personajes (el querer hacerlos simpáticos los vuelve bastante horribles, pasa a menudo en muchos plataformas), pero el diseño de escenarios, niveles, habilidades y demás me parece más que correcto, y la jugabilidad compensa con creces cualquier pega de ésas. Lo que pasa es que, ahora que sé esto, seguramente esperaré a esta "versión mejorada".
4 respuestas