ayuda con compra en play.com

hace unos dias hice un pedido de un starter kit para xbox, y me mandaron un mail para que ellos confirmaran mi numero de cuenta, les mande una fotocopia del DNI y del carnet de conducir, pero no me la han aceptado.

me han mandado este mail:

Dear Customer,

Thank you for your recent correspondence. Unfortunately we have been unable to approve your
account as the information that you sent us was insufficient. In order to process
your order we need some official documentation that verifies your name, address and card number
as they appear on your Play.com account.

Please supply the following official documents from group a) , b) or c).

*** Bank Statement ( Showing Last four digits of card number, your name and address,
all other personal information should be blanked out. )

or

** b) Credit/Debit Card ( front and back, but only showing last four digits ) <<<<<<<< Please Supply <<<<<<<<<<<

and one of the following :
1) Identity Card ( front and back, showing billing address)
or 2) Passport ( photo page, showing billing address)
or 3) Photo Driving Licence ( photo page, showing billing address)

or

* c) For - Virtual Cash / Cyber Card / Cyber Tarjeta :
Screen-shot of Online Statement ( Showing Last four digits of card number, your name and
address, all other personal information should be blanked out. )
and one of the following :
1) Identity Card ( front and back, showing billing address)
or 2) Passport ( photo page, showing billing address)
or 3) Photo Driving Licence ( photo page, showing billing address)

and one other form of ID which shows your address ( utility bill, showing billing address )

Please scan and email the documents to jeffrey.powell@play.com preferably in .jpeg format. Some
customers have even used digital cameras, camera phones and webcams to photograph their
documents ( please check they are readably before sending )

If this is not possible, please fax to +44 (0)1223 395 220 for the attention of Jeffrey Powell.

In all cases please highlight your name, address and last four numbers of your card and clearly
PRINT your email address so we can reference your account.

NOTE: Our preferred method is via email, you will receive a reply within 24 hours ( weekend 48 hours )
faxed requests will take longer to check and are frequently declined if unreadable,
( we suggest you magnify ID cards by 200% and use fine resolution )

We apologise for the inconvenience caused to you in this matter
and hope that you understand the need for extra security.

Kind Regards

Jeff

Play.com

que tendria que enviarles para que me enviaran el pedido??.
valdria una fotocopia de la tarjeta de credito??

saludos y gracias de antemano
luixi
Si es la primera vez, fotocopia del DNI y de la tarjeta de crédito (por delante y por detrás). A mi me fue suficiente, y en ocasiones posteriores no les he tenido que mandar nada.
No se si lo que te dice TRONCHI es suficiente, pero lo que yo les mandé es un extracto bancario de la cuenta que les has dado (un extracto de esos de movimientos que te envía el banco y en el que sale tus datos personales y el número de cuenta). Te lo piden para verificar que los datos que has entrado en la web, coinciden con los reales. Si les envías eso por fax o escaneado por e-mail, te aseguro que será suficiente.

Un saludo.

TXENZIU
Yo les mande una copia del extracto de la tarjeta de credito y en menos de una semana tuve el pedido en casita ... [pos eso]

Saludos ... [beer]
Yo scanee la parte superior del extracto que te envia el banco todos los meses, donde se veia mis datos y los de la tarjeta, pero no los gastos (ni falta que les hace ;))
yo fui mas burro. Al no funcionarme el scanner, cogí la camara digital y le hice una foto al extracto bancario. Fué suficiente.
Pues yo como me registré hace bastante tiempo y aún no habían tenido el marronazo de las compras cn tarjetas falsas, no tuve que mandarles nada de nada [risita]
Yo les envie la primera pagina de la cartilla del banco escaneada. En cuestion de un par de dias me admitieron la cuenta y me enviaron el pedido de inmediato.
7 respuestas