He pedido el Resident evil 4, edicion de coleccionista a play.com que lo tienen por 28 €.
Resulta que me he pillado la Mastercard (de credito) mas que nada para hacer pedidos por internet y yo no se que pasa que me dicen lo siguiente en play.com una vez realizado el pedido.
-----------------------------------------------------------------------------------
your account has been declined
We need to verify your credit/debit card.
Please check your credit/debit card details since we have been unable to verify your account. If you find a discrepancy please update your details. We will then re-verify your details with your card issuer (YOU DO NOT NEED TO RE-SUBMIT ANY OUTSTANDING ORDERS).
If you do not find a discrepancy please contact our Customer Service Department on 0845 800 1020 (UK only) or +44 (0)1534 877595 (outside UK). Please have the card registered on the account to hand so that we can approve your account as quickly as possible.
-----------------------------------------------------------------------------------
Una vez realizado el pedido les mande un correo en el que adjunte una foto de mi DNI y tarjeta de credito, pero ni casta. Que no me lo mandan.
¿A alguien le ha pasado lo mismo?