Catalans aixakeuvus xD (#13)

no funciona el msn, no=? q mierda...tendre q estudiar xD
i x cert tzare els teus gossos molt makus q els vax vere al fil de la maskotas de eol ^^
que nois continuem amb el spam?? [sonrisa]

0-0 Ja podria acabar aixi.
jo no tink gossos, però cuidar un cosi petit pot ser equivalent?? ein? ein? ein? ein? ein?

[carcajad] [carcajad] [carcajad]

lo del giuly i la trama del larson sabeu que ha passat??
jo tinc un gosset....petit i negre...es un gandul no fot res en tot el dia, nomes dormir i menjar, no vol ni sortir a passejar al carrer...es una rata >_<
....es un gremlin....

p.d jo he tingut de soportar un germa gran es lo mismo q el cosi petit^^
joer abies de sortir dient que es un gremlin...escolta tu no estas sopant??!!
[[Debby escribió:]]jo tinc un gosset....petit i negre...es un gandul no fot res en tot el dia, nomes dormir i menjar, no vol ni sortir a passejar al carrer...es una rata >_<

[mad] [mad] [mad] [mad] [mad] [mad] [mad] [mad]

rata?? de les grans???
e dit que es petit....potser si llegim...xD
les rates són grans! aviam si fem més empirisme i menys lletres!! [poraki]
pero si es una rata petita....llavors ja no es gran...potser que sigui de constitució petita...mhujajaja xD a mes yo no soc de lletres U_u' ¬¬
tauries de canviar doncs!!! mjuas mjuas mjuas es rata? o ratolí???

puro spam mentres tothom està amb el barça o els gossos! mjuas mjuas [poraki] [poraki]
Roc, moltes felicitats pels teus 900 missatges spamm!^^ xD

Hola a tothom!!!

guanyarà el Barça? :-|
no són spam....¬¬ o poder si??

on sou gent??? jo no puc veure el barça...però si sentirlo!
GAUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUCHOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO RONALDINHO GAUCHOOOOOOOOO! GOOOOOOOOOOOOOOOLLLL

GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLLLL

GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOLLLL

GOOOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL

GOLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLLL VISCA EL BARÇA!!

A CHUPARLA EL CHELSEA!!
fins i tot e sentit als veins xiular d'alegria jajaja xD
a mi m'ho ha vingut a dir el meu pare corrents que tristeeee
BARRRRÇÇÇÇAAAAAAAA!!! HA PASSSAT EL BARÇAAA !! NOSALTRES NO FEM TEATRE FEM ESPECTACLE!!! VISCA EL BARÇA Y AJO Y AGUA PARA EL CHELSEA [toctoc] [toctoc] A CHUPARLA!!
RONALDINHO PUTO D10S!!!

PUTO CHELSEA

[toctoc] [toctoc] [toctoc]
Bé, el traductor ja té una nova paraula en el seu diccionari, Looser, sinònim de Mourinho.

JODETE TRADUCTOR.
Molt bona ETC Mourinho= Looser [sati]

Dema el madrid [fumeta] Encara konfien en la remontada!?
oeeeeeeee!!! BARÇAA!!
Maleits yonkis!!!! heu spamejat 100 posts en menys de 12 hores!!!!!

Es igual, VISCA EL BARÇA!!!!, me tornat a kedar afonic al cridar el gol del barça al bar.
Mourinho ara podras veure els kuarts desde casa, kbró.
CATALONIA IS NOT THIRDWORLDIST
juer no pareu despamejar, io crec que haurieu de pendre el relleu dels del CEV... o hauriem de batejar axo com CEV Catala..

En fi, com he disfrutat al bar amb tots els iaiusss xDD
Ronaldinho es DIIIOOOSSS!! Vaia golazo dew meuuu
i vaia penalti sha tret de la maniga larbitre..

Vinga Mourinho, vesten a plorar cap a Londres..
Bufff... quina mandra llegir tot el vostre spam.......

Per cert...

VISCA EL BARÇA! i VISCA CATALUNYA XD

Un salut
voleu dir que realment a l'abramovich li importa gaire el seu equip? XDDD ho dic pels vaixells que té, sembla que li agrada gastarse'ls.

Els dos vaixells de l'abramovich:

Le grand Bleu, força antic
http://www.jetsetblog.com/photos/yachts/le_grand_bleu.jpg

i el Pelorus, la novetat (amb dos heliports) XDDDDD
http://maqweb.biba.uni-bremen.de/presse/nets/pelorus.jpg

ah, i l'elicopter
http://toptraveljobs.com/Pelorus.JPG

d'on n'hi ha, en raja (no com el chelsea, [jaja] [jaja] [jaja] [jaja] )

Mourinho tradueix, OUT of Champions League, i repeat, i repeat and i repeat.
Homeeeeee, qui tenim aquí [poraki][poraki]

spam, ara que les noves generacions i les velles ja dormen XD
Headhunters subnormales, quien es el chulo del barrio ahora, quien da la cara por tí, hipócritas, desgraciados, Barcelona manda, además con armas blancas desgraciados, donde coño está el honor...
jajajajaj

Os cargáis un bar a navajazos y luego huis, desgraciados. Colecta ya para el copan

PD: me he leído un poco el hilo ( voy con unas cantas cervezas) y que conste que yo pedí información de "sitios" porque me rallé de visitar siempre los mismos.
Cabronassos! 11 pestanyes amb cites tinc preparades. Prepareu la roda del vostre ratolí que començo!

tzare escribió: No porto cap vel. Sóc conscient de les limitacions dels serveis (publics) de l'estat, molt limitats per el poder polític i els seus interessos.Precissament la participació social en lloc de fer botellón 4 dies a la setmana potser sol.lucionaria una part dels problemes. Ens queixem que els politics viuen lluny de la societat, pero la societat ignora que forma també part (i molt important) de l'estat i de com aquest s'organitza.Aqui la gent només es mou quan li toca de prop, i així no es va enlloc. Pero es clar, la culpa és de l'altre. No es tracta de pagar impostos nomes y oblidar-te'n, perque llavors passa el que passa.
I els treballadors dels serveis publics som dels que tenim més burnout (sobretot els que estem cara a l'usuari), perque tenim el pitjor dels dos mons: la gent que menysprea els serveis publics i els politics que els fan servir de moneda de canvi.
T asseguro que parlo amb coneixement de causa.
+1

seerj escribió:mi-te'l el burgés :P
I orgullós [poraki]
seerj escribió:l'estat per a mi? buuuuffff q dema tinc examen! dema us ho escric millor, deixem-ho de moment en que es un monstre escanya pobres que ens treu els cuartos com un cabró de merda, ens enganya sempre i en realitat no mou ni un dit del seu potencial per ajudar-nos (massa tipic, veritat? :P).
Sí, massa. Li preguntes al primer que passi pel carrer i et respondrà exactament el mateix.

La definició més concisa és la que diu que l'Estat és qui detenta el monopoli legal de la violència.

L'Estat representa una mena de contracte social entre tots els ciutadans per a dotar-nos d'aquest instrument que ens garantitzi la seguretat personal.

Si tenim en compte que la proprietat privada forma part d'aquesta seguretat personal, trobem arguments per a actuar (més o menys encertadament) contra l'incivisme i el botellón que acostumen a descontrolarse. No es pot "presumir" de trencar proprietats privades i mobiliari urbà i alhora queixar-se de les lleis que intenten impedir-ho (encara que siguin excessives). La llibertat d'algú acaba quan comença la d'una altre persona.

seerj escribió:tzare, les multes no solucionen re, ja ho he dit, no volen solucionar-ho, si no ja es podria haber acabat tot.
Com dius que podríen solucionar-ho? Ho pregunto per curiositat. Jo tampoc sóc partidari de multes per a rectificar determinats hàbits socials.

tzare escribió: pd. almenys aki es pot discutir civilitzadament, sobretot ara que ja m'ha passat la neura persecutòria amb en Gerim XD XD (no em treuràs de la llista negra??¿? ) [angelito] [qmparto]
Si deixes la teva neura prometo esborrar-te de la meva llista negra personal. Però pel que fa a la llista negra corporativa d'EOL ara ja no puc fer-hi res: la vaig deixar en el suro del despatx, i en van canviar la clau després de fotre'm la patada al cul.

tzare escribió:pd. ho confesso, tot es spam deliberat per ser el següent a tenir el plaer de coincidir amb les dues fèmines al podi i disfrutar de les minifaldilles XD XD , tot i que no comptava amb la intromissó de seerj, a tu no et vull veure les cames!!! cawento
Recordo que per a aquest fil havíem quedat que el "guanyador" convida a una ronda a la resta del top 10.

[[Debby escribió:]]aixx encara seguiu amb lu de les minis...? auriem de estar molt borraxtes per anar a la bolera amb minis!! jajaja xD [carcajad]
Això no és problema! [burla2]

tzare escribió:Si, ho he vist fa una estona: era d'esperar, portava confussio.
Pero era enginyós tot sigui dit [barret]
Confusió? El què? :?

seerj escribió:PPD: este gerim, este gerim...xD
Eh! eh! eh!

eTc_84 escribió:Edit, el primer que posi una foto irreverent ¬_¬ reportat a en Gerim.
Quina foto?

tzare escribió:tu no has vist en morr demanar info de llocs on pugui pillar 'facil' XD XD
allo es estil del bo :P
[qmparto][qmparto]

Luna escribió:Hola a tothom!!!
Hola Lluna!!

El contador d'aquí EOL em diu que són 4200 caràcters. Mare meva, quin desperdici! No sabeu la de posts que hauria pogut sumar si arribo a poder respondre a tothom al seu temps [mamaaaaa].
Ehh Gerim no te rías que está sacado de contexto y debidamente contestado.

PD: Jode rque noche!
morr escribió:Ehh Gerim no te rías que está sacado de contexto y debidamente contestado.
Recordo el context XDXD.
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
morr escribió:Ehh Gerim no te rías que está sacado de contexto y debidamente contestado.

PD: Jode rque noche!

Que dius morr, pk soc mandros pero tens un estil demamant on cardar fàcil ..... [sati]

Per cert, la Terribas ha sotmes a un 3r grau a en Carod que ha estat molt be, la veritat [barret] A veure si li fa el mateix a en Mas i a en Piqué, que amb els del PP acostuma a estar més light :o

pd. luna?¿ una altra noia? no es normal aixo... per cert si ests major d'edat keda't dona [sati] ... per cert bora bora.... aixo no es una discoteca de sabadell?¿?¿
tzare escribió:pd. luna?¿ una altra noia? no es normal aixo... per cert si ests major d'edat keda't dona [sati] ... per cert bora bora.... aixo no es una discoteca de sabadell?¿?¿
És la xicota de'n musice, si no recordo malament.

Bora Bora, mítica discoteca de la Zona Hermètica on en seerj malgasta la seva vida cada cap de setmana XD.
Gerim escribió:És la xicota de'n musice, si no recordo malament.

Bora Bora, mítica discoteca de la Zona Hermètica on en seerj malgasta la seva vida cada cap de setmana XD.

No es problema si es parella d'un altre. No soc gelos XD

pd. bora bora es bastant.... deixem-ho XD

Per cert, deia que 'confon' a l'inexpert el teu avatar.
tzare escribió:No es problema si es parella d'un altre. No soc gelos XD
No problema per tu, sinó per ell, per ella i per ta santa senyora (que t'aguanta cada dia esperant la teva defunció per a cobrar l'assegurança de vida).

tzare escribió:Per cert, deia que 'confon' a l'inexpert el teu avatar.
Era conya. El que sí que no he entès és això:
eTc_84 escribió:Edit, el primer que posi una foto irreverent ¬_¬ reportat a en Gerim.

Bueno, a dormir que és tard i vol ploure.
que t'aguanta cada dia esperant la teva defunció per a cobrar l'assegurança de vida
de fet en tinc 2 d'assegurances de vida XD
Buenos días, me acabo de levantar.

¿Alguien ha ido a la universidad hoy?

PD: Si no es mucha indiscreccion si la palmas cuánto gana tu esposa/compañera?

¡Alomejor podemos ir a medias!.
Ho sabia!

morr escribió:¿Alguien ha ido a la universidad hoy?
Encara no, no tinguis tanta pressa! Primer al cine, i després a classe, com les persones normals XD.
jo per dues hores no he anat avui xDDDD

Esk despres de la victoria d'ahir a la nit.... feia pal.
Bon dia!

Aquest mati volia anar a la piscina, pero al final no hi he anat, maleida mandra cawento

A la uni (afortunadament o desafortunadament) desde 2n que vaig de tardes :p

Un salut
Jo m'he saltat 4h del matí.. a la tarda si que hi aniré [poraki]
morr escribió:Buenos días, me acabo de levantar.

¿Alguien ha ido a la universidad hoy?

PD: Si no es mucha indiscreccion si la palmas cuánto gana tu esposa/compañera?

¡Alomejor podemos ir a medias!.

no em tens ni una mica d carinyu?¿¿??¿
Hombre depende, las asegurançes llegan al millón de euros?
L'assegurança del tzare no es paga amb núvols roses.. XD

morr, mira què he trobat dels teus amics Boixos [reojillo]
http://www.anti-barcelona.com/archivo/art06.htm

Si tens antis vol dir que ets bo [sonrisa]
morr escribió:Hombre depende, las asegurançes llegan al millón de euros?

Pos no se, una paga el pis i l'altra ni ideia pero no crec que pasi de 120000€ aixi que no val la pena matarme XD
Ya lo he leído hace muucho tiempo, que se puede esperar de esa web jajajaja.

La entrevista con el tal "Jordi" es inventada fijo, porque dice cosas que no se cree ni él... Por no hablar de las relaciones con Indar Gorri jajajajajaj.
i llavors parlen de madriditis XD XD
501 respuestas
14, 5, 6, 7, 811