Cabronassos! 11 pestanyes amb cites tinc preparades. Prepareu la roda del vostre ratolí que començo!
tzare escribió: No porto cap vel. Sóc conscient de les limitacions dels serveis (publics) de l'estat, molt limitats per el poder polític i els seus interessos.Precissament la participació social en lloc de fer botellón 4 dies a la setmana potser sol.lucionaria una part dels problemes. Ens queixem que els politics viuen lluny de la societat, pero la societat ignora que forma també part (i molt important) de l'estat i de com aquest s'organitza.Aqui la gent només es mou quan li toca de prop, i així no es va enlloc. Pero es clar, la culpa és de l'altre. No es tracta de pagar impostos nomes y oblidar-te'n, perque llavors passa el que passa.
I els treballadors dels serveis publics som dels que tenim més burnout (sobretot els que estem cara a l'usuari), perque tenim el pitjor dels dos mons: la gent que menysprea els serveis publics i els politics que els fan servir de moneda de canvi.
T asseguro que parlo amb coneixement de causa.
+1
seerj escribió:mi-te'l el burgés
I orgullós
seerj escribió:l'estat per a mi? buuuuffff q dema tinc examen! dema us ho escric millor, deixem-ho de moment en que es un monstre escanya pobres que ens treu els cuartos com un cabró de merda, ens enganya sempre i en realitat no mou ni un dit del seu potencial per ajudar-nos (massa tipic, veritat?
).
Sí, massa. Li preguntes al primer que passi pel carrer i et respondrà exactament el mateix.
La definició més concisa és la que diu que l'Estat és qui detenta el monopoli legal de la violència.
L'Estat representa una mena de contracte social entre tots els ciutadans per a dotar-nos d'aquest instrument que ens garantitzi la seguretat personal.
Si tenim en compte que la proprietat privada forma part d'aquesta seguretat personal, trobem arguments per a actuar (més o menys encertadament) contra l'incivisme i el botellón que acostumen a descontrolarse. No es pot "presumir" de trencar proprietats privades i mobiliari urbà i alhora queixar-se de les lleis que intenten impedir-ho (encara que siguin excessives). La llibertat d'algú acaba quan comença la d'una altre persona.
seerj escribió:tzare, les multes no solucionen re, ja ho he dit, no volen solucionar-ho, si no ja es podria haber acabat tot.
Com dius que podríen solucionar-ho? Ho pregunto per curiositat. Jo tampoc sóc partidari de multes per a rectificar determinats hàbits socials.
Si deixes la teva neura prometo esborrar-te de la meva llista negra personal. Però pel que fa a la llista negra corporativa d'EOL ara ja no puc fer-hi res: la vaig deixar en el suro del despatx, i en van canviar la clau després de fotre'm la patada al cul.
tzare escribió:pd. ho confesso, tot es spam deliberat per ser el següent a tenir el plaer de coincidir amb les dues fèmines al podi i disfrutar de les minifaldilles
, tot i que no comptava amb la intromissó de seerj, a tu no et vull veure les cames!!!
Recordo que per a aquest fil havíem quedat que el "guanyador" convida a una ronda a la resta del top 10.
[[Debby escribió:]]aixx encara seguiu amb lu de les minis...? auriem de estar molt borraxtes per anar a la bolera amb minis!! jajaja xD
Això no és problema!
tzare escribió:Si, ho he vist fa una estona: era d'esperar, portava confussio.
Pero era enginyós tot sigui dit
Confusió? El què?
seerj escribió:PPD: este gerim, este gerim...xD
Eh! eh! eh!
eTc_84 escribió:Edit, el primer que posi una foto irreverent
reportat a en Gerim.
Quina foto?
tzare escribió:tu no has vist en morr demanar info de llocs on pugui pillar 'facil'
allo es estil del bo
[qmparto][qmparto]
Luna escribió:Hola a tothom!!!
Hola Lluna!!
El contador d'aquí EOL em diu que són 4200 caràcters. Mare meva, quin desperdici! No sabeu la de posts que hauria pogut sumar si arribo a poder respondre a tothom al seu temps
.