Catalans aixakeuvus xD (#13)

di0x, però és que hi ha coses molt bones, relacionen als Boixos amb ETA, nazis catalanes [qmparto][qmparto], imposició del català tururuuuuuuuu [toctoc]
Semblen 'escocidos' pel documental 'Diario de un Skin' XDXDXD
Es increible me imagino como deben ser las relaciones con Indar Gorri, los "nazis catalanes" (que los hay igual que los casual fcb que son nazis españolistas): Sieg Heil! Sieg Heil! y los Indar Gorri a pedradas.

Increible, verdaderamente increible. El diario de un skin ha hecho mucho daño en este país sobre todo a los skins antifas que sólo salimos en una parte de esa obra maestra y nos tachan de "tíos con cadenas con la cara desquiciada corriendo por todo vallecas detrás mío".
Jo tinc el DVD, és molt entretingut [looco]

'White Only' XD

Salut, me'n vaig a classe, si pot ser no acabeu el fil abans que torni.
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
avui tb tinc classe aixi que res d'espammejar a la tarda. I a la hora del madrit fan els serrano [poraki]
bon dia spamers..ara arribu d la uni..
Aquesta nit el Madrid eliminat i setmana rodonisimaa [looco]
jo vinc d la inu, q papa y q morat vai, re deu, quines rises, xDD...

despres de l'examen hem nat de bar en bar tajandonos y de gratis, xD, vivan las chupas con bolsillo interior, xD, y vivan los colegas con mochilas (si, si, mochilas) a rebentar de cierta planta fumable que se la lleban a la uni xD.

i demà més (a les 8 del matí ja xD), i demàpassat (a les 5 de la tarda xD), i ...

Bueno despues del prefacio para que me entendais si hablo más raro de la cuenta....

Gerim, burgés, :P tu concepto de estado difiere del mio, para mi es un simple instrumento más, que no sirve para nada, pues no he visto aún arreglar del todo nada, solo hacen más que chapuzas, que según vosotros "velan" por nosotros? felicidades, los cuentos chinos, a los chinos o a los borrachos (aun estoy lúcido como para no creermelo) y obviamente no discutiré del tema contigo por dos razones, pensamos distinto y dudo que alguno ceda, y por que tu si creo no equivocarme haces C.C.P.P., asi que como que pasando..., la paliza que me darias seria fina xD

A hermetica y al bora bora anirà ta mare :P, eixo's lo pitjor de lo pitjor, xD.

Hoy me siento nazi, o si más no antisemita, putos pueblos semiticos de la mesopotamia durante la primera mitad del primer milenio antes de cristo, la he cagado finamente en el examen, y mira que me lo sabia...

Por cierto, hoy he aconsejado desde mi humilde punto de vista que hay que ir a la macro botellonada a unos cuantos colegas, y obviamente hemos decidido ir, xD, lo que pasa es que no nos vamos a gastar ni un duro (a excepcion de unas cuantas xibecas previas), xDDD, viva el gorroneo, xD.

Saludos spameriles i tal, [beer]

PD: que pesados los de mi uni con lo del dia de la mujer, por favor...a mi me parece cojonudo, pero nos han metio como una decena de consignas todo el puto dia todas "anti-hombres", parece que se la suden que sea el dia de la mujer, es el dia anti-hombres...
A que no sabeu què he votat ¿?

deeeeeeeeeeeeeeeeuuuuuuuu :P
uolaaaaaaaa!!!!!!
xdd vosaltres tampoc us kedeu curts quan el jovent sen va XD
wenu tic feliç^^ he aprobat l'examen de filo i amb bona nota pel que es veu^^ ara nuse si he aprobat l'assignatura P*** M****
i el de llati no em vol aprobar es q me lo cargo pos eso seguiu escribint q em teniaa de desfogar:bu
bye
osti llati.. Axo serveix per algu? [666] Dominus Tecuss xD

Felicitatss xls examenss
putos examens de filo km rallen...
juas io ncara men recordo de quan feia filo, quina gran perdua de temps.. Pero sem donava força be..Socrates, Aristotil,
vaia crack en Nieztche xD
nietche es el millor, como acaba el hombre, xDDDDDDDDDDDDD

llati...jo fai historia a la uni i non tinc ni papa, re deu xDDD.

[beer]

PD: tzare, si ta vei un dia agafare una xibeca i la trencare al teu cap, xo res persunal eh, sense acritud jajajajajaja :P [jaja] [jaja] [jaja]

PPD: es broma eh xD
no serveix per ress XD! pero enfinss ... es el que hi ha
tzare a la gent li caus be .... :O
he votat que no!! per tu seerj!!

9,76 a fisika!! ueeee! [looco] [looco] [looco] [looco] [looco]

kom diu l'aya tampok us quedeu curts!! nosaltres tenim lliures les tardes! i vosaltres tot el dia! com que no futeu res a la uni! o sembla ser! [carcajad] [carcajad] [carcajad] [carcajad]

apa dew ! smapers!
Yo flipo amb vosaltres... 32 pagines en 3 dias!!! Això es massa!

Aya_cat kreec k akesta vegada també t'emportaras el top ten...!
^RöKöKÿ^ escribió:kom diu l'aya tampok us quedeu curts!! nosaltres tenim lliures les tardes! i vosaltres tot el dia! com que no futeu res a la uni! o sembla ser! [carcajad] [carcajad] [carcajad] [carcajad]

apa dew ! smapers!
felicitats per la nota.. [oki]
Doncs pude sere lunic, pero les hores que mhi pasu io a la uni... [tomaaa] [tomaaa] pff
estigueu trankils dintre de 3 setmanes crec descansereu de la deb i de mi juasjuasjuasjuas i ja podreu pervertir aket fil durant una setmana eso si.... amb trankilitat

We lovee viatge de fi de curs^^
Vaya baixon k tindre d'spam en aket fil 12+1=13.

Avui m'han portat una pancarta de les k donaven de catalonia is not spain xDDD tinc part de la desmembracio d'espanya!!! xDDD
sii aya tens rao juas juas juas :D t'estimo viatge de fi de curs!! jaja a les nits lligarem amb els parisins i pel dia ens perdrem per la ciutat ueee jaja xD re deixeume jajaja
a ki no li agrada un viatge de fi de curs? ein? per mala sort al nostre insti no fem viatge fins a 4 de la ESO. I aquest any en consolació nem 1 dia a Por Aventura.... ja su podrien currar més

Salu2!

PD: Felicitats per la nota!
mm Paris.. xD io vai na a Italia..latre lloc tipic.. [jaja]
Encara no hi e nat mai a Paris..tinc ganes danari..
jaja i tant! home de fet nosaltres a 3 i 4 de la ESO vam nar a Port Aventura U_u...molt trist...i es veu que a bachillerat fem de VERITAT un viatge de fi de curs..i clar ara aprofitem jaja de fet ens pirem el 31 de març cre XD
doncs io a final dESO no vaig fer cap viatge..nomes vam na un parell de dies a esquiar.. ¬_¬ Ens tenien margis.. xD
Nosaltres a 4 de la ESO fem un viatge a Paris i a 2 ESO vam fer un viatge a Terra Mitica, k per cert ara lan tancat kreec...
Wau! terra mitica jo no i e nat mai jaja pero man dit que esta força be allò xD i bueno jo a esquiar i vaig anar a 6e de primaria U_u'' ero ja fa molt de temps d'això i no se si encara m'enrecordo d'esquiar jaja
nuse pero els hi faltava aiguaaa q la volien agafar de l'Ebre U_U a més tambe volien regar els camps de golfs
xD pos io nomes hi he anat akell cop a esquiar, nontinc ni putaidea.. Va se un festival de anades a terra.. Pero em va agradar..sta forsa wapu..
Jo vaig akest disabte a eskiar! Trankila k mai s'oblida l'apendre a eskiar es kom patinar diguessim....
terra mitica es una autentica merda, pero grandiosa la emrda k arriba a ser, hi vaig anar i no i penso tornar mai mes.

Jo vaig anar a italia a l'acabar 4rt d'eso i a batxillerat no vem anar en lloc pk menys del 60% volia fer viatge cagun l'ostia!!!
aps vaja aixo de terra mitica no u sabia jaja xD esperem que no m'hagi oblidat d'esquiar^^ encara que no se perque...no se quan i tornare a anar >_<
Pos a 1r de bach tothoom i a volgut nar-hi!!
spamers!! freneu-vos!! mjuas mjuas mjuas mercii!!

una cosa jo des de 2n de eso port aaventura per maria auxiliadora! a 4 deso cap viatge i a segon de batxillerat tampoc! pk ens l'hem dorganitzar naltrus! i clar uns a eibissa! i jo no vull! odio la platja!! [buaaj] [buaaj] [buaaj] [buaaj] [buaaj] [buaaj]

jo vull itàlia!!! [amor] [amor]

akest fin de eskiada wapaaaa!!
juasss sisteu veient el Club..

Es veu que han denunciat an Pepe Rubianes i l'Albert Om per "ultraje a España" i "incitacion al odio" per les declaracions que en Pepe va fer a l'entrevista que li van fer al Club. Crec recordar que es va armar una bona a Misce pero ma xocat molt que els hagin denunciat.
En fi.. [lapota]
jo ho he escoltat, q es fotin, quan el nivel d'humor espanyol arribi a la sola de les sabates al senyor rubianes que parlin, els subnormals aquests...
Ara m'acabo d'enterar de k el vago k hi ha a l'entrada de l'atraccio "Stampida" de Port Aventura es del home k va morir. Kreec k el home estaba tan gros k el sistema de seguretat va saltar... k va passar realment?

K sadics k son el de Port Aventura... [666] [666]
seerj escribió:jo ho he escoltat, q es fotin, quan el nivel d'humor espanyol arribi a la sola de les sabates al senyor rubianes que parlin, els subnormals aquests...
totalment dacord, no entenc com es pot agafar un tema dhumor daquesta manera... i es veu que posen la data de lentrevista del dia que en van passar un fragment a la COPE i manipulat.. Que trist per lamor de deuu.. xD
seerj escribió:Gerim, burgés, :P tu concepto de estado difiere del mio, para mi es un simple instrumento más, que no sirve para nada, pues no he visto aún arreglar del todo nada, solo hacen más que chapuzas, que según vosotros "velan" por nosotros? felicidades, los cuentos chinos, a los chinos o a los borrachos (aun estoy lúcido como para no creermelo) y obviamente no discutiré del tema contigo por dos razones, pensamos distinto y dudo que alguno ceda, y por que tu si creo no equivocarme haces C.C.P.P., asi que como que pasando..., la paliza que me darias seria fina xD
Si l'estat no existís ja veuries el que són problemes de veritat. I qui creus que paga la teva (inútil) carrera?

L'Estat s'ha de preocupar per a establir les condicions de seguretat per a tots els ciutadans. El que és un conte xinès és que l'Estat t'hagi de procurar la felicitat. La felicitat no existeix, i si existís hauries de ser tu qui se la busqués!

CCPP ja les vaig acabar (bueno, en realitat ara estic fent les pràctiques que és l'únic que em queda).

seerj escribió:PD: que pesados los de mi uni con lo del dia de la mujer, por favor...a mi me parece cojonudo, pero nos han metio como una decena de consignas todo el puto dia todas "anti-hombres", parece que se la suden que sea el dia de la mujer, es el dia anti-hombres...
Tens tota la raó. De fet em sembla que la Universitat Autònoma és un dels llocs més inútil on es pugui anar a fer activisme feminista. No és per res, però els d'aquí em sembla que en general som gent prou conscienciada.

Per cert, com és que feu exàmens per aquestes èpoques?

seerj escribió:PD: tzare, si ta vei un dia agafare una xibeca i la trencare al teu cap, xo res persunal eh, sense acritud jajajajajaja :P [jaja] [jaja] [jaja]
[qmparto][qmparto]

^RöKöKÿ^ escribió:kom diu l'aya tampok us quedeu curts!! nosaltres tenim lliures les tardes! i vosaltres tot el dia! com que no futeu res a la uni! o sembla ser! [carcajad] [carcajad] [carcajad] [carcajad]
La vida d'estudiant universitari és el millor que hi ha en aquest món!

kurras escribió: felicitats per la nota.. [oki]
Doncs pude sere lunic, pero les hores que mhi pasu io a la uni... [tomaaa] [tomaaa] pff
Jo també m'hi passo un munt d'hores, per sort aquí també es pot espamejar a gust! XD

trape escribió:Ara m'acabo d'enterar de k el vago k hi ha a l'entrada de l'atraccio "Stampida" de Port Aventura es del home k va morir. Kreec k el home estaba tan gros k el sistema de seguretat va saltar... k va passar realment?
Em sembla que l'home aquest era tan gros que la barra no va poder "tancar" i la la primera baixada forta va sortir volant.

Felicitats per als que aneu aprovant exàmens (sou tants que ja em perdo).

EDiTO: Mireu el que he trobat:

El estatuto catalán es un quiste purulento que no
tiene mas terapéutica que la Cirugia.

España es una sola ley, una sola lengua, una sola
cultura, una sola economia, un solo amor.
El estatuto quiere pluralizar estos sentimientos, y
no debemos consentirlo.

El patriótico esfuerzo colectivo de todos los pue-
blos españoles no debe vincularse en el beneficio
de unos pocos.
Esto es lo que quieren los estatutistas.

Andalucía, Castilla, Extremadura y todas las re-
giones podrian vivir sin Cataluña. ¿Pueden decir lo
mismo los catalanistas?

Corte usted estas papeletas, repártalas
entre sus amigos y difúndalas por todas
partes; es preciso recordar constante-
mente a los buenos españoles la obliga-
ción que tienen de combatir contra los
que atacan a la madre patria.

Aquestes "perles" les publicava un diari anomenat "El Imparcial" pel maig de 1932, quan l'Estatut de Núria s'estava tramitant a Madrid. Ja veieu que els temps no han canviat pas tant, oi? Si aquesta porqueria es publiqués avui dia en algun dels diaris que ja sabem, no diferiria pas gaire del que fan. N'hi han més, tots els diaris anaven plens d'atacs anticatalans. Per acabar, opino que el Partit Popular i els mitjans de comunicació afins haurien de ser més originals en els seus atacs a Catalunya i a l'Estatut, no trobeu?

http://photos1.blogger.com/blogger/17/642/1600/imparcial03.jpg

http://photos1.blogger.com/blogger/17/642/1600/imparcial01.jpg

http://photos1.blogger.com/blogger/17/642/1600/imparcial02.jpg
si no canvia pas! xD

d'acord que lo de "catalonia is not Spain" sobrava en el partit per no barrejar coses...pero s'estan passant un altre cop!!

ara que parlavem de lo del CLub algu sap on trobar la cocacola catalana?? es una parida pero fa gracia!

see ya!
seerj no et recomano que m'agredeixis, em puc tornar com el Hulk XD XD

pd. spammers sou uns spammers, he sortit de la classe de microbiologia per fer un treabll i se m'acudeix fotre un vistasso aki i no pareu d'espammejar grrrrrrrrrrrrrrrr

pd2. sóc molt simpàtic jo, en el fons [poraki]
El k akabu de llegir al llibre de Socials:

Eòlica: Nom que rep l'energia que s'obté de la força del vent. A l'antiga Grècia Èol era el déu dels vents.

Al veure això me enrecordat de vosaltres [bye] !
Vamos a ser unos cuantos person el día del macrobotellon civico.
Habrá disturbios fijos, cuidado a los mayores de edad que la multa es gorda.

PD: Acabo de parchear el pro
tzare escribió:seerj no et recomano que m'agredeixis, em puc tornar com el Hulk XD XD

pd. spammers sou uns spammers, he sortit de la classe de microbiologia per fer un treabll i se m'acudeix fotre un vistasso aki i no pareu d'espammejar grrrrrrrrrrrrrrrr [poraki]

uoo fas microbiologia??!! k wai kina carrera stas fent??
[[Debby escribió:]]

uoo fas microbiologia??!! k wai kina carrera stas fent??

infermeria

torno a classe, deeeeeeeeeeeeeu [sonrisa]
enfermero, not tink por :P

Gerim mi carrera es tan inutil como la tuya, no se a que viene, es más haciendo historia uno almenos coje conciencia de lo que sucede/ha sucedido y si te gusta, te llena como persona, que es de lo que va la cosa...en cambio CCPP solo te llena el bolsillo xD.

yo no digo que no quiera estado, hombre de dios, se que ahora mismo sin estado no se haría nada, soy partidario de metodos más progresivos (que no progresistas), y no tan radicales como que desaparezca el estado de golpe, :P

morr, lo de los disturbios es obvio, por eso el alcohol que llebe/mos será minimo o nulo y de demás sustancias igual, ya nos lo habremos cepillao too antes, xD...eso va a estar a reventar de secreta fijo, xDDD, la cantidad de pijails que van a recibir de lo lindo xD.

[beer]
NGC escribió:Avui m'han portat una pancarta de les k donaven de catalonia is not spain xDDD tinc part de la desmembracio d'espanya!!! xDDD

muahuahuahua pillame'n una i envia-me-la [looco][looco] jo també vull formar par de la desmembració d'Afri.. [qmparto][qmparto]

seerj escribió:jo ho he escoltat, q es fotin, quan el nivel d'humor espanyol arribi a la sola de les sabates al senyor rubianes que parlin, els subnormals aquests...

Diuen que l'humor és símptoma d'inteligéncia... pos això [poraki]

El seerj és membre d'anarkia99 XD
no, en soc de catalunya 33 [poraki] :P

gente, que maiden vienen a barna en noviembre!!!! [looco] [looco] [looco] [looco] [looco] [looco]

EDIT: no m'agrada encasillar-me en cap agrupació, excepte en les que regalin birra, xD
seerj escribió:no, en soc de catalunya 33 [poraki] :P

Bona aquesta XDXDXD

seerj escribió:EDIT: no m'agrada encasillar-me en cap agrupació, excepte en les que regalin birra, xD

A Misce ets considerat nacionalista [poraki]
osti que bonaaa! Dema tenia practiques a les 8 i resulta que el profe esta malal.. Pude li vaig encomanar io.. [qmparto] [qmparto]
En fi, podre dormir mes.. [maszz]
eTc_84 escribió:A Misce ets considerat nacionalista [poraki]

aixo...inviteu a birres? :P si ho feu, compteu amb mi xD.

[beer]
Bona nit!

SPAAAAAAAAAAAAAAAAAAAM!!!!!

Acabo d'arribar de la uni i tic fet caldo... i a sobre toca posar-se a currar, que el del curro m'ha enviat feina urgent, així que després de sopar toca fer de mercenari arreglabugs xDDDD

Un salut
aixx ja puc spamenjar q ja no soc la primeraa tzareee que pagaras un altre supar juasjuasjuasjuas
501 respuestas
15, 6, 7, 8, 911