Catalans aixakeuvus xD (#13)

17, 8, 9, 10, 11
el metro es una puta verguenza, cada vez más, 2 paradas linia 2, 10 minutos, cuando me acuerdo que en 20 estaba en paralelo antaño...

despues de 3 xibekas y otras cuantas medianas y un poco de pacharán (no comento los cigarros enriquecidos por que es obvio xD), aquistoy, caraja perdio, con un sueño que me caigo solo comparable a la hambruna que ma dao de golpe, xD.

Por cierto, este domingo hace una calçotada en cerdanyola, para subvencionar la ramona, la unica casa okupa del pueblo que la ha reclamado su dueño...comentar que la casa no la habita nadie, la utilizan los jovenes para desarroyar diferentes actividades, como dibuhjjo, tai chi i demás hostias (no es un lugar con techo para tomarse porros precisamente, vamos, otra cosa es que se haga :P)

Ale, salut i força al canut xDDD [beer]
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
jo vull arsenal o benfica

juaaaaaaaas no tinc classe avui :P

pd. a algu li sona una serie q es diu invasion¿?¿?¿?¿
juuuu sou uns frikies no me tragat tots els posts que n otenia ganes peroo hi ha alguns spam ehhh !!!!!

p.d jo vull l'arsenal
Aya_cat escribió:juuuu sou uns frikies no me tragat tots els posts que n otenia ganes peroo hi ha alguns spam ehhh !!!!!

p.d jo vull l'arsenal

mmmm parlavem de xorrades, i a l'ultim tram de sèries que veiem o estan bé.
Epaa, qui vulgui veure el video casero que vaig fer a Montmelo que es passi per aquest post.. Ocupa forsa xo si us agrada la F1 val la pena..

http://www.elotrolado.net/showthread.php?s=&postid=1704121903#post1704121903
no em sona invasión, pero si "invasió" de nostradamus pot ser o algu aixis???
és una serie que encara van per la 1ra temporada a usa, d'una familia que sobreviu a un desastre natural, pero sembla que darrera del desastre natural hi ha alguna cosa més que la natura....una mica d'info
Ara no hi ha ninguna serie de dibuixos nova k vlagui la pena, nomes detectiu conan es salva.
K tornin a fer dragon ball!!!! mireu k pasa sino, k la joventut es desmadra per no tenir ninguns dibuixos bons per veure i els hi afecta psicologicament.
aixxx jo veia dragon ball es la millor... i oliver y bengi quan la feien el meu germa i jo no ens barallavem que buenos tiempos

i podrien fer utena i jeanne juuu
pero si es moillor ser clandestí! xDxD

fan One Pieace al 3xl.net!
posats a demanar, que tornin a fer Musculman!! Em va marcar la infantesa, a part de Bola de Drac cla.. xD
on hi hagi MazingerZ que es tregui el demés.
io Mazinger nomes ho vaig veure quan ho repetien no fa gaire...i ia era massa gran..em feia bastanta pena..si ho hagues vist de petit pude.. XD
kurras escribió:io Mazinger nomes ho vaig veure quan ho repetien no fa gaire...i ia era massa gran..em feia bastanta pena..si ho hagues vist de petit pude.. XD

cawento blasfèmia!!!!!!!!!!!!

(si vols veure un mazinger al dia, baixa't mazinkaiser)
tzare escribió:
cawento blasfèmia!!!!!!!!!!!!
PITS FORA!! [qmparto] [qmparto]
kurras escribió: PITS FORA!! [qmparto] [qmparto]

[qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto]

el l'unic que em sona!

i tmb el del sushi akell k kuinava, i el del beisbol!!

quins temps akells....ains.....
a la meva època era 'pechos fuera' ja que encara no existien les autonòmiques.
busqueu al google mazinger tarragona, veureu una estatua gegant que en tenen alla xD, q frikis xD.
Jo fa temps vaig arribar a la conclusio que si volia anime hi havien dues opcions:
  • Contractar digital+ o tele per cable i creuar els dits pq algún canal hi fiques anime del bo (vaja ni pikachus ni mariconades [poraki])
  • Baixar-lo de internet, ja siguin fansubs o rips

Afortunadament, desde fa un any i algo que tinc internet a "alta velocitat" i a més, desde fa dues setmanes tinc tele per ono gratis ^_^ on hi ha el buzz que es passen gairebé tot el dia fent anime [sati]

Un salut
animes de fa temps.... fly, dom el petit geni del beisbol, lamu l'extreterrestre, akell q cuinava per al rei del tast, mazinguer z, i com no bola de drac... lo milloret
que men dieu de les flipades que es feien a "el petit xef"? juajuajua, kuan els "provadors de menjar ho tastaven" semblava que havien de morir del gust [jaja] [jaja]

i també men recordo de una, on el noi jugava a baseball i feia els "tornado aspiradors" [qmparto] no recordo com es deia aqueste serie.
Ostia yo soy de la generación son goku y cor petit, eso de petit chef no lo había escuchando en mi vida.

¿Y pos Power Rangers? Ese es mi pasado más oscuro.
el petitchef es emblematico, como el del beisbol, o heman y miles más, carajo! (transformers, gi-joe, etc etc)
morr escribió:Ostia yo soy de la generación son goku y cor petit, eso de petit chef no lo había escuchando en mi vida.

¿Y pos Power Rangers? Ese es mi pasado más oscuro.

Pero si quan feien el petit chef era quan feien bola de drac tmb, igual k molts k han dit... inclus diria que es d'abans de k surtis el monstre bu a bola de drac.

Al meu hall de la fama hi ha:
1º Bola de drac
2º Tortugues ninja
3º ..... no se, no hi he pensat enkra xDDD
jo el petit chef tampoc le escoltat mai xd
NGC escribió:
Pero si quan feien el petit chef era quan feien bola de drac tmb, igual k molts k han dit... inclus diria que es d'abans de k surtis el monstre bu a bola de drac.

Pues si es así tengo una laguna mental en el cerebro, lo cuál no me extraña me están pasando factura los excesos.

Fdo: Un calimochero de los antiguos.
uooo el petit xef!! Era bonisim!
El rei del tast! [qmparto] "Una explosió de sabors indescriptibles recorre el meu paladar" Com es flipaven..
juuuu pos jo encara nose kina es.... i me les tragava totes
One piece una gran serie... yo tinc els mangas del 1-14. Soc un frikie, algu d'aki va al Salo del manga o del comic? Podriem fer una trobada d'EOL al salo del manga o del comic!!

Salu2!

PD: K spammers k sou [666] m'ha veu defraudat yo pensaba k avui aquest fil ya estaria tancat...
jo tinc el salo del manga al costat juasjuasjuas soc d'hospi!!!! i el del comic kin dia es
em sembla bona idea ^^
Aya_cat escribió:jo tinc el salo del manga al costat juasjuasjuas soc d'hospi!!!! i el del comic kin dia es
em sembla bona idea ^^

Ohh en la farga.

Hospitalet manda! Yo ahora hago los botellones allí.Anque ara mismo no vivo en hospitalet es como si viviera,toda mi familia de Cataluña ta viviendo allí y como el 60% de mis colega tb son de allí.

Hospitalet I Reich!
eTc_84 escribió:.
aquesta sí que es bona.. [+risas] [+risas]
jo men recordo que mirava el petit chef...pero no men recordo ben bé de com anava, recordo estadis gegants i fent versus al mi, + o -!

xDxD

el del beisbol mítica! el pare mort, despres es fot malve el braç, el llançament amb tot de colors!^^

bona nit spamers! haurem de traslladar el foro de manganime aki! xDxDxDxD

dew siau!
osti etc, quin spam més simple XD XD
he entrat, pero no veig a ningú. Déu
Weno, ara si que m'en vaig a dormir.

Bona nit catalanes i catalans :Ð
Què poc que aguanta aquesta joventut d'avui dia :o
Bon dia a tothom.

Que extrany que només hi hagi un post nou... sera que totho esta fent classe XD

Pressento que avui hi haurà fil nou [jaja]
jo els divendres no tinc clase, pero esq no tenia rao per spamegar avui...ara men vai de japo a dinar, despres al poble d'una amiga id espres de botellon x marina x anar despres a la macabra, la unica rave q rula en marina...

per cert, he escultat q la tanger la estan tornant a obrir, ojala sea cierto [chulito]

Salut! [beer]
Cafetino escribió:Bon dia a tothom.

Que extrany que només hi hagi un post nou... sera que totho esta fent classe XD

Pressento que avui hi haurà fil nou [jaja]

O treballant [toctoc]
a veure si tanquem fil avui no? ke jo vull saber amb ki sopo de premi XD XD
jeje quina sort no tenir classe. Aquest als de 4t ens toca pringar tota la setmana... lluny queden aquells dies de 3r en que feiem classe de dilluns a dimecres [sonrisa] ...

Uo i al japo a que aneu? un bufet lliure o restaurant?
Aqui girona tenim un bufet lliure, i el dia que et vols atipar és una gran opció
XD

Un salut
normalment nem a buffet lliures :P

tzare, ets un pederasta, estudia per a cura, estarás entre els teus :P (m'he passat, ho reconec,, ho sentu xD)

Salutacions i esperu q ia hagi acabat aquest fil quan torni, q men vai ia [beer]
seerj escribió:normalment nem a buffet lliures :P

tzare, ets un pederasta, estudia per a cura, estarás entre els teus :P (m'he passat, ho reconec,, ho sentu xD)

Salutacions i esperu q ia hagi acabat aquest fil quan torni, q men vai ia [beer]
cawento [poraki]
Provant el nou editor: http://www.elotrolado.net/showthread.php?threadid=523357
tzare escribió:a veure si tanquem fil avui no? ke jo vull saber amb ki sopo de premi XD XD

tzare, em sembla que no t'has enterat que aquest cop el guanyador convida a una ronda a la resta del TOP-10.

Þ

″*″
Gerim escribió:Provant el nou editor: http://www.elotrolado.net/showthread.php?threadid=523357

tzare, em sembla que no t'has enterat que aquest cop el guanyador convida a una ronda a la resta del TOP-10.

Þ

″*″

muahahahaha jo nomes convido a ki em deixi fer contacte fisic XD

pd. pinta be pel barça :)
Editor nou?
Ni que haguessim de pintar quadres en els foros, jo escric els missatges tot a mà, sense editors ni històries i queden prou bé [poraki]

Endavant exèrcit de Catalunya, aka Barça.
501 respuestas
17, 8, 9, 10, 11