Catalans aixakeuvus xD (#13)

17, 8, 9, 10, 11
Uo deu ni do amb el editor aquest :p

I te editor per frikis (aka editor html :p)
tzare escribió:muahahahaha jo nomes convido a ki em deixi fer contacte fisic XD
Jo no tinc cap problema en donar-te la mà [poraki].
Bon dia, magrada molt aquest editor nou..pero se'm fa una mica estrany veure la pantalla verda en comptes de taronja..o es pot canviar?

Bé aquest Barça! No podem fallar!
Be el barça com sempre el mes ben parat en el sorteig. I tambe e llegit k la volta del quarts de final sera al Camp Nou, això es un punt a favor nostre!! VISCA EL BARçA!!

PD: Havere si abui tanquem el 13 i obrim el 14!!
tzare escribió:muahahahaha jo nomes convido a ki em deixi fer contacte fisic XD

Serveix que et doni un clatellot? [poraki]
Ieeee

ostres, pues no està gens malament l'editor nou.

PD: Contribuint per tal de tancar el fil XD

Salut!
uiiiiii valen dos petons .... en el contacte fisic...
al barça li ha tocat el benfica o hem irat malament?
Yo kreec k els millors rivals k li podian tocar al barça es el Olimpic de lyon o el benfica. Penso k no son tan complicats com els altres!
hola!! a tothom!! spam per a tancar el fil!!

puto examen de català!!!!! 3'5 de 30! [enfado1] [enfado1] [enfado1] [enfado1] [enfado1]

ke hi farem... [snif] [snif] [snif] [snif] [snif]
ja tankem el fil???? que mal pero si ja no tic ni entre els 3 primers jurr
¬¬ si les ultimes 3 pagines han de ser tot de posts daquests...
pos fem lesprint tu i jo spamejant fins al final!!! [sonrisa] [sonrisa] [sonrisa] [sonrisa]

[poraki]

algu juga al travian de per aquí??
Esta decayent massa ultimament aket fil, per posar un post sense contingut interesant millor estalviar-se'l [666] [666] [666] [toctoc] [toctoc]

L'olimpique de lyo sembla k no pero te bon ekip, no es tan facil com molts penseu. Per mi es mes asekible l'arsenal k l'olimpic
doncs podriem traslladar el fil a probes...el lloc perfecte per fer spam no??? ¬¬

es que si algu treies un tema interessant...... [toctoc] [toctoc]

aixo del nou editor com funciona??? pk ni idea!!

EDIT: jo kliko editar i no trobo res de nou...sok tonto??
^RöKöKÿ^ escribió:aixo del nou editor com funciona??? pk ni idea!!

Dons es forsa senzill...veus al moment com quedara el post.. Tambe son mes intuitius els menus crec.. Ara nomes falta solucionar els errors que es vagin trobant

EDIT: jo kliko editar i no trobo res de nou...sok tonto??

tish.. a editor es refereix a la visualitzacio a lhora descriure els missatges.. XD

Ves a Panel de Control - Opciones - Codigo VB Facil - Avanzado
osti kurras!!!! gracies! poz si que [color=#ff0000]mole això!

[/color]bé un altre spam....xD

Buscant música amb llicencia Creative Commons he trobat de casualitat aquest grup d'Euskadi i estan prou bé.

Imagen

Si a algú li interessa pot baixar les cançons del següent enllaç:

http://www.mundurat.net/olibagorriak/abestiak.html

Vagi bé ;-)
[Madox escribió:]Buscant música amb llicencia Creative Commons he trobat de casualitat aquest grup d'Euskadi i estan prou bé.

Imagen

Si a algú li interessa pot baixar les cançons del següent enllaç:

http://www.mundurat.net/olibagorriak/abestiak.html

Vagi bé ;-)

Es de oi! o tienen relación con este?, lo digo porque estoy escuchando la canción de dos pobles, y lo dicen al principio.

Al menos está canción (dejando de lado el tema ideológico) es un poco triste, le da mil vueltas cualquier canción de los cockney, de BBvino, de la Polla...
Vaya kin fin de semana mes negre k es veu per Barcelona... habere si no es podra eskiar....

Vinga k falta poc perke tankem akest fil! [bye]
quelcom escribió:Ieeee

ostres, pues no està gens malament l'editor nou.

PD: Contribuint per tal de tancar el fil XD

Salut!

Guaita el desaparegut :Ð

A vere si apareixes més per aqui home

Un salut

PD: Contribuint al tancament del fil [poraki]
Doncs a mi l'editor nou, ara que l'he provat una estona, em sembla lo més antiútil que he vist després del Contawin i altres programes que intenten fer alguna cosa fàcil i te la fan fer 10 vegades més dificil.
S'agraeix que l'hagin fet, però sóc de la vella escola, que feia les webs amb un editor de text.
eTc_84 escribió:Doncs a mi l'editor nou, ara que l'he provat una estona, em sembla lo més antiútil que he vist després del Contawin i altres programes que intenten fer alguna cosa fàcil i te la fan fer 10 vegades més dificil.
S'agraeix que l'hagin fet, però sóc de la vella escola, que feia les webs amb un editor.

Estic amb tu, l'he probat i al final l'he acabat treient, nu se, potser estic massa acostumat al sistema vell pero de moment el trobo bastant mes practic que el nou.
He passat pel blockbuster y no he pogut resistir comprar 2 pelis ara que liquiden, si pogues m'hages gastat 50 €.... esperarem a que estigui a punt de tancar definitivament i a veure que hi ha tirat de preu [sonrisa]
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
jo el provare mes tard.
Per cert cafetino i gerim, nomes accepto petons i altres actes intims. El clatellot no entra ells a no ser que sugui un n copet vicios al cul [666]
pd. aya si no fas un sprint de spam no podras besarme [careto?] [babas] [sati]
waaaa gent!! 49 pagines osti...i yo k no e pogut passar per aqui abans...i em trobo un webo de pagines!! osti me les e tingudes de llegir totes!! jaja e acabat...k dic m'en vaig a dormir jaja xD Bueno gent yo no i sere gaire per aqui aquest cap de setmana...jejee :D aixi que bye! fins dilluns!!
ja hi ha dues noies al fil? XD
tzare escribió:jo el provare mes tard.
Per cert cafetino i gerim, nomes accepto petons i altres actes intims. El clatellot no entra ells a no ser que sugui un n copet vicios al cul [666]
pd. aya si no fas un sprint de spam no podras besarme [careto?] [babas] [sati]
Si et dono un petó a la galta em convides a una Heineken?
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
Gerim escribió:Si et dono un petó a la galta em convides a una Heineken?

Mmmmmmmmm prefereixo fer un pols(no confondre amb polvo ) i ki perdi que pagui XD

pd. mes que res pk no estas al top 3 :P
sgaesux escribió:He passat pel blockbuster y no he pogut resistir comprar 2 pelis ara que liquiden, si pogues m'hages gastat 50 €.... esperarem a que estigui a punt de tancar definitivament i a veure que hi ha tirat de preu [sonrisa]

Quines pelis?
A mi ahir em va arribar Fight Club EE 2DVD's en caixa de cartró [babas][babas] comprada a Ackman d'aquí EOL.
eTc_84 escribió:Quines pelis?
A mi ahir em va arribar Fight Club EE 2DVD's en caixa de cartró [babas][babas] comprada a Ackman d'aquí EOL.

Snatch+Ichi The Killer (friki friki XD)= 12€

Estan liquidant, aixo si, son pelis de lloguer usades. N'hagues comprat un munt [carcajad]

La de fight club edicio especial 2 dvds hi era, i aquesta era nova, no m'he fixat en el preu.
aisss tzareee que tens noviaa que pensara si et besuu xD!!! tu convidans a un sopar que ja en tindrem prou

parlant de pelis la de brokback mountain no es tan bona com diuen jo diria mes que es per tarda de diumenge pero ja ta... i el heath ledger li falta algu xd

p.D Visca Raikkonen!!!!
Gerim escribió:Si et dono un petó a la galta em convides a una Heineken?

i tu em penses dir que moderaves? [+risas]
sgaesux escribió:
i tu em penses dir que moderaves? [+risas]

es que pobret esta fatal aixxxx

p.d em falten 3 spams per arribar a en seerj juasjuasjuas
que passava si arribavem al rankin de 3?
Imagen

A veure si Alonso té un accident que el deixi fora unes carreres i els telediaris ehpañols orfes d'èxits nacionals paren de destrossar la F1, que fins que no hi havien ficat la pota estava bé, ara fot pena.
Mort a l'aficionat recent amb el fenòmen Alonso, llarga vida a la vella guàrdia que ja seguia la F1 amb Senna (RIP), Prost, Hakkinen, Villeneuve, Irvine i d'altres.
I obviament, un brindis pel més gran: Michael Schumacher
Imagen
era un disfraz de carnaval, no muderaba re aquest burges :P:P:P

weno, mon pare macaba de regalar una ampolla de sidra, i m'acaben de dir uns culeges q sen van a la macabra definitivament, aixi que men vai de taja, xD, a més demà segurament q tingui els dos pisus lliure (la fiestorra no desfasara, no xD)...com no sen vagin els meus pares no se on ficare tanta penya, jajaja, que lumbreras q soc, convido a la gent abans d tenir re confirmat xD

spam spam spam spam

EDIT: ho sentu aya, ia deixo de postejar :P
eTc_84 escribió:
Imagen

A veure si Alonso té un accident que el deixi fora unes carreres i els telediaris ehpañols orfes d'èxits nacionals paren de destrossar la F1, que fins que no hi havien ficat la pota estava bé, ara fot pena.
Mort a l'aficionat recent amb el fenòmen Alonso, llarga vida a la vella guàrdia que ja seguia la F1 amb Senna (RIP), Hakkinen, Villeneuve, Irvine i d'altres.

aixxx nomes unes carreres que el deixin fora tota la temporada queno soportu sentit durant tot el sant dia el nom d'Alonso

Visca Kimi Raikonen jo segueixu amb lu meu
tzare escribió:Mmmmmmmmm prefereixo fer un pols(no confondre amb polvo ) i ki perdi que pagui XD

pd. mes que res pk no estas al top 3 :p

No gràcies.

sgaesux escribió:i tu em penses dir que moderaves? [+risas]

Bueno, suposo que a aquestes altures ja no importa... la teva mort podrà esperar a la pròxima kdda... jo moderava
Pruebas
eiss seerj que jo no te dit pas q deixis de spammenjar xdd nomes faltaria
I jo moderava el foro privat d'Administradors.
eTc_84 escribió:Mort a l'aficionat recent amb el fenòmen Alonso, llarga vida a la vella guàrdia que ja seguia la F1 amb Senna (RIP), Prost, Hakkinen, Villeneuve, Irvine i d'altres.

Amen, i que aixo s'apliqui també a "l'akasvayumania" (es nota gaire que odio el basquet? ^^)

eTc_84 escribió:I jo moderava el foro privat d'Administradors.

Ja t'agradaria ja....
Aya_cat escribió:eiss seerj que jo no te dit pas q deixis de spammenjar xdd nomes faltaria

no, esq io no vull sopar amb en tzare, ves a saber el q em faria, les meves cames es veu que li tornen boig xD [burla2]

me voyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy (a tajar xD)

viva Asturias y su puta sidra, coño! xD
Cafetino escribió:Amen, y que aixo s'apliqui també a "l'akasvayumania" (es nota que odio el basquet ^^)

Ostres si... sembla que ara hagin descobert el bàsquet...
Jo si sóc aficionat, però només al [tadoramo] Barça [tadoramo]

Cafetino escribió:Ja t'agradaria ja....

Quan vaig intentar fer un cop d'estat em van tornar a posar com a Novato [poraki]
Per cert, les mariconades dels teus missatges deuen ser degut al super-cool-quinceañeras-con-sus-blogs-editor nou..

seerj vigila amb el tzare [qmparto]
eTc_84 escribió:Quan vaig intentar fer un cop d'estat em van tornar a posar com a Novato [poraki]
Per cert, les mariconades dels teus missatges deuen ser degut al super-cool-quinceañeras-con-sus-blogs-editor nou..

Perdona, jo escric i penso en Xhtml [qmparto] [qmparto]
Cafetino escribió:Perdona, jo escric i penso en Xhtml [qmparto] [qmparto]

Vale, així perdonat, pensava que era a base de programació en vbs [qmparto]
eTc_84 escribió:Vale, així perdonat, pensava que era a base de programació en vbs [qmparto]

Ah, pero el vbs es un llenguatge de programació? On estiguin el php,c,java,c++ i bash-scripting que s'apartin els demes [poraki]
Cafetino escribió:Ah, pero el vbs es un llenguatge de programació? On estiguin el php,c,java,c++ i bash-scripting que s'apartin els demes [poraki]

Acceptarem java però no t'acostumis [poraki] [tadoramo]
Et deixes el perl, que si et sent en Cat_oS et penja del colló esquerre [poraki]

[tadoramo] PHP+MySQL, C, C++, Perl i Bash [jaja]
eTc_84 escribió:Acceptarem java però no t'acostumis [poraki] [tadoramo]
Et deixes el perl, que si et sent en Cat_oS et penja del colló esquerre [poraki]

[tadoramo] PHP+MySQL, C, C++, Perl i Bash [jaja]

Perl??? pero això no era dels egipcis? [poraki]
Cafetino escribió:Perl??? pero això no era dels egipcis? [poraki]

Això era Haskell [poraki]
Tu vas veure el notes que va fer un programa en perl per demanar pizzes? [qmparto]
$ perl demanar_pizza +olives +formatge +ceba +pernil +pebrot
[jaja]

Edit: Link
eTc_84 escribió:Això era Haskell [poraki]
Tu vas veure el notes que va fer un programa en perl per demanar pizzes? [qmparto]
$ perl demanar_pizza +olives +formatge +ceba +pernil +pebrot
[jaja]

Cert, em deixava els meus amics haskell i prolog
Lo de les pizzes m'ho crec... hi ha cada friki suelto que fa por i tot xDD

PD: Tancant¿?
uii crec que keda pokett spam!!!!!!
501 respuestas
17, 8, 9, 10, 11