Catalans aixakeuvus xD (#15)

1, 2, 3, 4, 511
100 per avui!! en poc mes d'una hora!

ho deixem per avui?? xDxD
Vale, k jo ja m'en vaig a dormir!! Ya kontinuarem demà el duel entre tu i yo Rokoky!
trape escribió:Vale, k jo ja m'en vaig a dormir!! Ya kontinuarem demà el duel entre tu i yo Rokoky!

perfecte!!! [sati] [sati] [sati]

bé abans volia comentar una cosa que he sentit! que la gent al macrobotellon se li en va anar la olla i va començar a destrossar aparadors i altres coses! algu de vosaltres va ser algun dakestos penjats??
Algu d'aki segu k sera.... jajaxd
bonaaa nittt!!!!
Ke tal steuuu??
Bé! Dormint.....Zzzzzz
trape escribió:Bé! Dormint.....Zzzzzz

cansats! no podem arribar a el 16 Lunita!

U_U si que hi ha son si!
eiiii!!!! akiii ke no dormiiii ninguu!!!!!!!!
^^
ki es ficaria ara ha endreçar la habitació? [360º]
Luna escribió:eiiii!!!! akiii ke no dormiiii ninguu!!!!!!!!
^^
ki es ficaria ara ha endreçar la habitació? [360º]

tu!! estás boija!!! a aquestes hores a la gent se li en va la olla!
^RöKöKÿ^ escribió:tu!! estás boija!!! a aquestes hores a la gent se li en va la olla!

algun problema?? xDD
Jo faig el ke em dona la gana i a la hora k vull xD
sips! que només penasar en que t'estas movent per l'habitació endresant les coses, em canso...bé em canso sempre que penso!
Bona nit. Al final hem acabat MOLT d'hora.
continuem?

Roc tu no tens remei, a + jo mai paro kieta :S sóc un nerviii
Luna escribió:continuem?

Roc tu no tens remei, a + jo mai paro kieta :S sóc un nerviii

jo també ho sóc de nervi, però durant el dia......a la nit com tothom dormo!! ^^
^RöKöKÿ^ escribió:jo també ho sóc de nervi, però durant el dia......a la nit com tothom dormo!! ^^

Jo encara ke dormi continuo movent-me.... U_U
¿pk dic això? [+risas]
q panda de spamers y de enfermos teu fets...(habló el caraja xD)

metalchurch o chandal metal com lo volgeu anomenar nos ta gens malament, la veritat (dentro de la mierda que es marina a día de hoy...)

menuda turca que porto avui, piro ya xD

wenas noches a to@s, me cuesta esribil mil demonios [beer]
Visita expres la teva seerj! xD
Ke te sea leve!! xD i anim amb la resaka demà [bye]
Tuu shhh!! Ke tu ets spamer fins colokat!! xD [bad]
seerj al final vas anar al macrobotellon o no¿

tu lunita te la estas jugadno!!
^RöKöKÿ^ escribió:
tu lunita te la estas jugadno!!

si o ke? [mad] Stic morta de por!! [sonrisa] , es nota no? xDD

abufff!
el dia que et vegi et menjo amb potatoes despres dun que em se jo!!

el dia 30 quin dia de la setmana cau ein? ein? ein?
^RöKöKÿ^ escribió:el dia 30 quin dia de la setmana cau ein? ein? ein?
Dijous.
gràcies!!!

eis una cosa la kdd com va??
em pirooo a dormirr!!!!
engaaaaa^^
Nanit a tothom! [sati]
^RöKöKÿ^ escribió:gràcies!!!

eis una cosa la kdd com va??
De res, home. Consell gratuit: si fas doble click al rellotge del windows et sortirà un calendari ben maco XD.

Això de la kdda està pendent d'organitzar-se, a veure quan ens hi posem amb en Danny.
Gerim escribió:De res, home. Consell gratuit: si fas doble click al rellotge del windows et sortirà un calendari ben maco XD.

Això de la kdda està pendent d'organitzar-se, a veure quan ens hi posem amb en Danny.

d'acord! nanit!!!

pd. impossible arribar al 16!! però demà si!!
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
¬_¬ ¬_¬ ¬_¬ ¬_¬ ¬_¬
¡Què collons passa aquí!
Me'n vaig a sopar i a prendre un parell o tres passport+cola i empleneu el fil d'spam, a les noves generacions no se us pot deixar soles :o, i el tzare buitrejant de mentres ¬_¬
Sort que el whisky és sa.
eTc_84 escribió:¡Què collons passa aquí!
Me'n vaig a sopar i a prendre un parell o tres passport+cola i empleneu el fil d'spam, a les noves generacions no se us pot deixar soles :o, i el tzare buitrejant de mentres ¬_¬
Sort que el whisky és sa.

Inadmisible senyor etcetera

Quin spam mes brut :(
DANNY escribió:Inadmisible senyor etcetera

Encara no m'has respost com va anar per Italia, sr Daniel San

DANNY escribió:Quin spam mes brut :(

I tant brut, ja s'agafen costums del ciruelo. [poraki]
eTc_84 escribió:Encara no m'has respost com va anar per Italia, sr Daniel San

Doncs molt be ^^

Els partits els 2 massa conyas, pero l'ambient una passada al Juve-Milan (erem amb els "boixos nois" de la Juve XD) i una canya els 2 estadis (San Siro i Delle Alpi). Italia, el que vam veure, esta be, la gent molt agradable, les ties molt bones (un 95% :O) pero condueixen i estacionen fatal, allo es un caos. Vam perdre l'avio de tornada que va suposar haver de passar unes 13 hores a l'aeroport de nit (de 19:30 a 8:30) >_< pero les vam passar jugant a futbol com a l'anunci aquell de Brasil mentre la gent intentava dormir XD

eTc_84 escribió:I tant brut, ja s'agafen costums del ciruelo. [poraki]

Ja gairebe son brut nature i tot [qmesmicolo]
DANNY escribió:Doncs molt be ^^

Els partits els 2 massa conyas, pero l'ambient una passada al Juve-Milan (erem amb els "boixos nois" de la Juve XD) i una canya els 2 estadis (San Siro i Delle Alpi). Italia, el que vam veure, esta be, la gent molt agradable, les ties molt bones (un 95% :O) pero condueixen i estacionen fatal, allo es un caos. Vam perdre l'avio de tornada que va suposar haver de passar unes 13 hores a l'aeroport de nit (de 19:30 a 8:30) >_< pero les vam passar jugant a futbol com a l'anunci aquell de Brasil mentre la gent intentava dormir XD

Home, amb un 0-0 la gent s'ha d'entretenir d'alguna forma [sati]
Els italians no tenen ni puta idea de conduir, o almenys a Sicília on he estat jo, un caos brutal, pitjor que aquí, que ja és dir.
[tadoramo] lo de l'aeroport XD

DANNY escribió:Ja gairebe son brut nature i tot [qmesmicolo]

Dannyeugenio al micròfon... ¬_¬ [qmparto]
eTc_84 escribió:Home, amb un 0-0 la gent s'ha d'entretenir d'alguna forma [sati]
Els italians no tenen ni puta idea de conduir, o almenys a Sicília on he estat jo, un caos brutal, pitjor que aquí, que ja és dir.
[tadoramo] lo de l'aeroport XD

Tinc lo de l'aeroport en videos XD i lo dels estadis tambe

eTc_84 escribió:Dannyeugenio al micròfon... ¬_¬ [qmparto]

Saben aquell que diu.. [porreta]

Bona nit
Bona nit gent, acabo d'arribar de farra... i ben serè no com certs elements d'aquest fil [poraki]

Un salut
guanyo! XD

Coincideixo amb lo d'Italia, condueixen com el cul, jo he estat a pisa ,florencia i venecia.

^RöKöKÿ^ escribió:costellada!

Esborreu-lo de la llista de catalans!! XD

CALÇOTADA! [barret]
uollaaaa que tic veien la carrera U_U :( veig que la proesa d'acabar el fil no es va aconseguir si es que no estic jo i jaa.... pero va un altre dia ho fem. I si les generacions d'avui dia estem bojos ^^
I la Luna no es l'unica que ordena l'habitació de nit^^
Aya_cat escribió:I la Luna no es l'unica que ordena 'habitació de nit^^

^^ uee!! [beer]

Bon dia a tots!! [ginyo] Piro cap a TGN!
Byeee
OLa a tots!! K tal va la carrera d'Alonso?

Avui continuem amb l'spam brut o net?xd
fisichella primer ,alonso segon i el kimi millor el deixem amb la suspensió....

i aixo d'spams no ho pillu
Aya_cat no et descuidis del kaiser k a kedat 7 si no m'ekivoco! Alonso primer en la clasificacióo X-D no m'ho imaginava.

Això d'spam brut es el k vam fer yo i la Rokoky, amb això de macarrons o spaghettis? i spam net es el k fa ETC X-D
trape escribió:

Això d'spam brut es el k vam fer yo i la Rokoky, amb això de macarrons o spaghettis? i spam net es el k fa ETC X-D

Et recordu que jo tambe vaig col·laborar pero nu sabia q li deieu aixi [decaio]... ejem ejem ho vam muntar en rok i jo ^^ ens avorriem massa

p.d i em pots dir Aya
Ho sento Aya, eske kom vaig arribar tard i tu no estavas no sabia k ho havies organitzat tu i la rokoky.... ho sento:(

I lo del nom de spam brut es el nom k li ha donat ETC(sino mira uns fils de més adalt)

M'en vaqig a esmorçar!
Nu passa res wenu ell va tenir la idea jo li vax seguir el rollu ^^

bon profit
Graciès ja he acabat!

El que em va soprende ahir es que en Catalunya radio, mentre escoltava el partit del barça i el veia, els locutors van dir la pàgina tvmix. Yo pensava k akesta pàgina era ilegal o per lo menys k ho diguin uns locutors de ràdio a un centenars de persones...
sgaesux escribió:guanyo! XD

Coincideixo amb lo d'Italia, condueixen com el cul, jo he estat a pisa ,florencia i venecia.

Esborreu-lo de la llista de catalans!! XD

CALÇOTADA! [barret]

nano que et donin per on vulguis!! no m'agraden els calçots!!! a tota calçotada que anat després ens han donat xai, i sempre espero amb deliri a que es fagi el xai!

exlpicació del spam brut d'aquesta nit....la té l'ex-moderador, ens va voler retar....i ha guanyat! és impossible!!!

pd: és molt car moure's per itàlia??

EDITO: lo de prguntes respostes, la va tenir algun penjat fa molt de temps! un fil que el van xapar per spam brut!!!
Rokoky escribió:EDITO: lo de prguntes respostes, la va tenir algun penjat fa molt de temps! un fil que el van xapar per spam brut!!!

Dons millor no fem això de spam brut no vagi a ser k ens tanquil el fil...! Aixo serie una catastrofe, k es tankessim en el nostre fil spam, millor ben dit el nostre chat, ya k això tardem molt poc en contestar!
el van xapar pk algu es va xivar!! vam arrivar al 12è!!!

i si millor no continuar per aquí que encara ens el xaparan!! una cosa el kaiser en quina posició a sortit??
sgaesux escribió:Esborreu-lo de la llista de catalans!! XD

CALÇOTADA! [barret]

I'm agree with sgaesux [toctoc]

Puto alonso, així reventi XD

Lo de si Italia és car o no... en general diria que és una mica més car que aquí, però hi ha llocs carísims, com Venècia.
El kaiser ha sortit 14 en la sortida!

La sortida ha estat aixi:

1.-Fisichella
2.-Button
3.-Rosberg
4.-Webber
5.-Montoya
6.-Raikkonen
7.-Alonso
8.-Kilen
9.-Trulli
10.-J Villeneuve
11.-Heidfield
12.-Speed
13.-Liuzzi
14.-M. Schumacher
15.-Albers
16.-Monteiro
17.-T.Sato
18.-Ide
19.-Ciykthard
20.-Barrichello
21.-Massa
22.-R.Shumacher
creieu que itàlia és lloc adequat per a vitge de fi de curs!??!?!?!

és que eibisa (que no ho vegi en kurras) és una puta merda!!

EDIT: gràcies trape!
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 511