Catalans aixakeuvus xD (#15)

tzare escribió:
Si només fossin informes morr, jo q treballo a l'ICS en veus continuament de 'coses' d'akestes.
Uns exemples: triptics/díptics publicitaris, la pulsera de la vacunació de la grip, les targetes sanitaries (s'ha canviat de model X vegades... sense sentit), el software que s'utilitza que podria ser prefectament lliure... i tantes cosetes petites que sumades donarien per molt.... les excepcions confirmen la regla

Joder tzare pero no me jodas, mira: "Análisis del grado de hibridación entre la codorniz común y la codorniz japonesa", 11.872 euros. Tanto que defendéis a ERC, y son igual de desgraciados que todos. Fuck Politics!

Es que es increible, de mientras catalanes pasando hambre, y la gente del Carmel viviendo en hoteles.

Dirás lo que quieras, pero es que esto es escandaloso.

La Vanguardia

La hibridación de la codorniz japonesa
CON LOS INFORMES, EL tripartito ha demostrado tener la misma impunidad que tenía CiU para hacer lo que le ha venido en gana

JORDI JUAN - 20/03/2006

El tiempo o el azar, vaya usted a saber, ha hecho coincidir en pocos días la divulgación de encuestas encargadas por los gobiernos de CiU en los años noventa con la lista de estudios e informes realizada por el tripartito en los dos últimos años. Poco tienen que ver unos con otros, pero existe algo que los unifica y los hace merecedores de una misma consideración, a mi modesto modo de ver. Es la impunidad total con la que los diferentes gobernantes usan y abusan del dinero público para hacer lo que les viene en gana. Incluso les da igual que al final todas estas actividades puedan trascender a la opinión pública. Saben que no pasará nada de nada.

La prueba está en las reacciones que se han producido esta semana tras conocer que el Govern se había gastado más de 56 millones de euros en diferentes estudios de este tipo. Desde quienes pagan un informe para que le expliquen cómo se reorganizará mejor su despacho hasta quienes subvencionan a diversos expertos independientes para que luego les traten bien desde sus tribunas públicas. Y también -no puedo dejar de mencionarlo aunque es posible que sea alguno de los informes más útiles- los 11.872 euros gastados para conocer "el grado de hibridación entre la codorniz común y la japonesa". No he sabido encontrar ni una sola disculpa oficial ni oficiosa a lo largo de esta semana, salvo el conseller de Governació, Joan Carretero, que ha denunciado la existencia de una casta de personajes que vive de hacer estos informes. Maragall ha dicho que no hay ningún problema y ha anunciado que la mejor prueba de ello es que a partir de ahora los susodichos informes se darán a conocer de forma inmediata. Ningún acto de contrición, ninguna reflexión sobre la necesidad de limitar este tipo de actividades. El mensaje es claro: lo hemos hecho, lo hacemos y lo seguiremos haciendo. Tantos años oyendo desde la oposición cómo CiU se gastaba el dinero en campañas institucionales, en revistas de difusión gratuita para más gloria del líder, y ahora llega el tripartito para hacer lo mismo. Como tú, dice el elocuente título de la última campaña.

Pues, no. No me esperaba que un gobierno que se proclama de izquierdas hiciera lo mismo que han hecho los de CiU durante 23 años. Hay quien gasta la munición en disparar contra lo que hacía CiU en 1992, pero lo triste es que en el 2006 sigamos igual. En todo caso, el tripartito es más transparente y la opinión pública, gracias a la gestión del diputado popular Daniel Sirera, ha podido conocer unos datos que en la época de CiU hubiera sido realmente imposible saber.

No caeremos en la demagogia de preguntar cuántos informes se han hecho sobre la aluminosis del Turó de la Peira o cualquier otro de los temas que sí preocupan a la opinión pública para que no se ofenda nadie, pero lo cierto es que esta impunidad con la que se actúa desde la Administración acentúa la división con la ciudadanía. Es la misma impunidad que llevó a CiU a perder las elecciones por seguir pactando con un PP que había iniciado ya su deriva derechista. Y es la misma con la que el tripartito ya nos anuncia que no romperá el Govern aunque cada partido vote lo que le venga en gana en el referéndum del Estatut.

boness, tinc un ratet per venir a saludar..desde les 8 a la uni..i ara tornemi..
quin stresss [enfado1]
Uolaaaa com va????!!!!

aixo dels informes és molt fort fer informes sobre las codornices japoneses i que costin casi 12.000€ no es normal i sels podrien gastar en una altra cosa aixxx i despres diem que anem bé :-O
Aya_cat escribió:Uolaaaa com va????!!!!

aixo dels informes és molt fort fer informes sobre las codornices japoneses i que costin casi 12.000€ no es normal i sels podrien gastar en una altra cosa aixxx i despres diem que anem bé :-O

El problema es que si nomes fosin akets pero no, son tots els politics iguals en akets aspectes.
I la gent diu oohh esk es molt.... pero ve k es devia aprobar tota akesta partida de diners a coses estupides en el parlament davant de tots els partits tan de la oposicio com els k gobernen.
NGC escribió:
El problema es que si nomes fosin akets pero no, son tots els politics iguals en akets aspectes.
I la gent diu oohh esk es molt.... pero ve k es devia aprobar tota akesta partida de diners a coses estupides en el parlament davant de tots els partits tan de la oposicio com els k gobernen.
no te perquè , crec jo!

wenasssss!! k tal el dia???

avui algu vol fer un altre cop spam brut?? ein? ein? ein?

¬_¬ ¬_¬ ¬_¬ ¬_¬ ¬_¬ ¬_¬

no que es broma! [+risas] [+risas]

adéu!
aixxx jo que t'anava a dir que si ^^ jejeje wenu nuse que els altres ens maten

No crec que l'hagin votat tots els partits, sempre hi ha papers que no han de sortir mai a la llum però mira...
Ara m'ha vingut al cap l'imatge akella en k Antony Blake va posar en un llibre, el numero del gordo de la loteria, i el va tancar a una caixa fota vigilada per un guardi. Al dia següent va obrirlo (ja que era el dia de la loteria) i kin va ser la sopresa.... k ho va acertar! Oooh Algu d'aki s'erecorda? o s'ho kreu?Jo kreec k el k dauria d'haber fet es es en contes de patrocinar el seu llibre, comprar el bitllet en kestio i madarlo al nens pobres k ho necessites mes k ell. Pero vamos k no m'ho creec el k va fer...
uenu, io iastic per avui de classe..ia era hora..

Ara men nire un ratet al gym de pijus a vere noies makes.. X-D X-D
Per cert kurras felicitats, ya has arribat al missatge 7000!
trape escribió:Per cert kurras felicitats, ya has arribat al missatge 7000!
xD si ia fa alguns dies

aqui em vaig autofelicitar
http://www.elotrolado.net/showthread.php?s=&postid=1704165064#post1704165064

nose si es meritori de felicitarme xo uenu.. XD
Ja per això te felicitat pk ho vaig veure per akell fill. Per això vaig posarlo millor aqui que es on escric més.
Si k te merit, yo no porto ni mill (bueno d'aki a poc sí).

El Barça podria proclamar-se campió d'aki a tres jornades! En el partit Sevilla-Barça!

Demà Getafe-Barça, a veure k tal [risita]

PD: El kurras deura esta mirant culets a les ties del gym ara.
a veure si arrivo d'una vegada als 500!!! cawento cawento
jo vull arrribar als 300 pero encara em falta molt U_u
Yo d'aki 50 missatges cumplo els 1000... [barret]
K t'expliques Sònia (Aya encara m'enrecordo del teu nom, el vas dir fa temps)?
pos mira aqui aburridaa fent deures que sempre els deixu pel final i asies ^^ per recordar-te el meu nomXD! x cert tu com et diuss?
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
morr escribió:
Joder tzare pero no me jodas, mira: "Análisis del grado de hibridación entre la codorniz común y la codorniz japonesa", 11.872 euros. Tanto que defendéis a ERC, y son igual de desgraciados que todos. Fuck Politics!

Es que es increible, de mientras catalanes pasando hambre, y la gente del Carmel viviendo en hoteles.

Dirás lo que quieras, pero es que esto es escandaloso.

No he dit pas que no ho sigui. Jo no defenso a ERC, jo coincideixo amb una gran part de les seves aspiracions polítiques, pero això no implica que estigui d'acord amb les actuacions de les persones que formen el partit: per exemple, no soporto veure en Benach a la llotja del barça apoltronat aprofitant-se de la seva posició politica.
I lo de les codornius no es més que un altre exemple de que els politics necessiten algun control, siguin del partit que siguin. I jo a sabadell tinc greus remordiments kuan voto ERC, pk el nº1 de la meva ciutat és un impresentable... pero com comprendras es 'lo k hay'.... (d moment)
oscuros escribió:a veure si arrivo d'una vegada als 500!!! cawento cawento

Pos estas en un bon lloc per fer-ho

spam
aixo ja es spam descarat
Aya_cat escribió:x cert tu com et diuss?

Jo em dic = k un k per aki ronda encara k no s'el veu molt.... Dani.
Jo també els deures els deixo per al final, encara k kreec k yo tinc menys k tu Aya, ja que jo estudio ESO. Tu ara no pensas k t'agradaria estar a l'ESO? Es xungo el batx?
una mica tard pero jo porto 1051 posts! mjuas mjuas mjuas mjuas

la primera nit a eol i en vaig fer 124 en 4 horetes, no més! en un fil de spam dur en que es feien preguntes i responies una i feies una pregunta!! us sona?? ein? ein?

mjuas mjuas mjuas [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto]

see ya!
trape escribió:

. Tu ara no pensas k t'agradaria estar a l'ESO? Es xungo el batx?

aixxx per una banda si xq les coses son més facils pots no fotre res i aprobar que no era el meu cas pero a vegades pos si q em confiava més pero tinc el meu titol!!!!!!!! i no el canviaria per res
no es xungu si t'esforces i no fas el vagu i wenu jo... varia bastant de ESO

Edit: Rok aixiii es molt facil!!!!!!!!!!!!!! no si val :bu
Ja, jo m'hi esforço, pero eske a vegades es dificil, per això penso k si em costa en la ESO, em costara més en el batxillerat. Però tambe veig k en el meu insti k vaig es molt extricte. La semana passada vam tenir 7 examens!. De moment tots em van bé i aprobaré. I tu k tal en els estudis Aya, aprobaràs tot?
m'han kedat dos filo i llatí pero les puc recupera i ho fare^^ pels meus nassus
Filosofia kina gran merda.... i llati perque cony tenim que estudiar llati sinò servira per res en el futur?
trape escribió:Filosofia kina gran merda.... i llati perque cony tenim que estudiar llati sinò servira per res en el futur?

el llati... pels q vulguin fer filologia suposo...
llatí més que res ho fan pels que faran alguna filologia que sempre serveix i filo que vos q et digui no tinc logica
Sou uns spammers.

Jo porto amb aquest 5663 posts més uns 2500 del nick esborrat [fumando]

[uzi] lletres [poraki]
Etc encara no has passat del grau "Adicto"? com es possible si portas 5000 missatges? kreec k amb 500 ja passabas de Adicto...
crec q el van bannejar pot ser?
Em van banejar, però fa moooooooolt de temps, quan només postejàvem per aquí les velles glòries [sonrisa]
El primer cop m'havia registrat el 12-04-2004, per tant falta poc per fer els dos anys d'EOL i pel meu aniversari XD
Jo també cumpleixo anys el 28 d'aquest mes! es a dir demà faltara una setmana! [burla2] Enrecordeuvos de felicitarme!xd
jo els faig el desembre juuu encara em kedaa pero ja us felicitaree^^
Aya escribió:jo els faig el desembre juuu encara em kedaa pero ja us felicitaree^^

Gràcies!

Lo k fa el seerj no es spam brut ni spam net es spam directe xd
trape escribió:PD: El kurras deura esta mirant culets a les ties del gym ara.
[looco] [looco]

l'etc encara compta els missatges dabans de banejarlo, es un nostalgic xD (i ho dic amb fonaments, que al fil que vaig obrir vas dir que sí que ho eres.. xD)
seerj para ia amb els monosilabs.. emoticonos en aquet cas.. XD
kurras escribió:[looco] [looco]

l'etc encara compta els missatges dabans de banejarlo, es un nostalgic xD (i ho dic amb fonaments, que al fil que vaig obrir vas dir que sí que ho eres.. xD)

Aquí, aquí, treient draps bruts [toctoc][toctoc]

seerj [flipa]
eTc_84 escribió:Aquí, aquí, treient draps bruts [toctoc][toctoc]
aaa aqui se sap tot..no hi ha recondit per amagarse X-D
Al etc le banearon porque no sabe tener la boca quieta en ciertos momentos. Eso sí cuidado con él porque es un delator, los "gitanos" ya le hubiesen matado, para más información veáse caso "Bn1975" ahora UBN ( Ultras Biris Norte).
morr escribió:Al etc le banearon porque no sabe tener la boca quieta en ciertos momentos. Eso sí cuidado con él porque es un delator, los "gitanos" ya le hubiesen matado, para más información veáse caso "Bn1975" ahora UBN ( Ultras Biris Norte).

Bastanta gent es va alegrar del ban al teu amic ultra [poraki]
I no aprèn, a veure quan dura.. XD
Els gitanos poden reventar tots, i quan abans millor [burla3]
Això si, hi ha gent que l'han banejat almenys dos cops i continua molestant per aquí :-|
et vas fotre contra els seguidors del betis?? :P
mira k arriba a sonar malament la paraula biris..... s'assembla a virus.

L'unic pel k serveix filo, i potser es el 5% del temari, es pel tema de logica k s'en veu una mica, per la resta.... puf culturilla general i menjada de olla. Ah i logica en el meu cas pk al fer informatica doncs com k una mica se n'ha de saber.

Jo em sembla k em keda poc per als 2k misatges... ara o miraré.

PD: 1711... el 1714 post l'haure fer aki!!!! kina merda no em puc fer amic meu... merda foro :P
Seveix per algo agragar a algu com a amic aki en eol??
Jo no em vaig fotre amb ningú, va entrar el personatge aquell (si veu que li has dit seguidor del Betis t'amenaça a tu també) a incordiar al fil del Barça, com havia fet altres vegades, i com les altres vegades, se'l va tractar a patades i com un troll, amb lo que es va picar i va enviar-me un MP amenaçant, que juntament amb una bonica captura de pantalla van ser decisius pel seu ban XD
El fil del Barça no sé què té, que de tant en tant algun matat entra a molestar..
eTc_84 escribió:Bastanta gent es va alegrar del ban al teu amic ultra [poraki]
I no aprèn, a veure quan dura.. XD
Els gitanos poden reventar tots, i quan abans millor [burla3]
Això si, hi ha gent que l'han banejat almenys dos cops i continua molestant per aquí :-|

A mí me hizo gracia, cuando "volvistes" y aparte de spamear como un cabrón (reporta xD), te pusistes de estatus "Unbreakable" o "Invencible" o algo así. Se que importa una mierda, pero me hizo gracia.

Hay personajes que llevan desde que yo entré en EOL dando por culo, y haciéndonos reír y que les han baneado mínimo 10 veces. Además se lo toman como una guerra personal, tengo unos mensajes privados de algunos de ellos que te cagas. Por cierto en toda mi lista de mesajes privados ahroa que me fijo como el 80% son "Deleted user"

PD: Jajajajaja, tío como lea lo de "bético" estás muerto, por cierto Biris fue el nombre del primer jugador negro que jugó en el sevilla que se llamaba Biri-Biri.
Bueno jo avui he acabat valdat, aixi k m'en vaig cap al sobre....

Perque tots els dilluns en trobo així?serà perque es el primer dia de la setmana...? :-?
morr escribió:Por cierto en toda mi lista de mesajes privados ahroa que me fijo como el 80% son "Deleted user"

Esas compañias.....
NGC escribió:Esas compañias.....

És lo que té [qmparto][qmparto][qmparto]

Jo només en tinc un de Deleted User [sonrisa]
juass, pos els meus son tots de usuaris que fan bondat.. [angelito]
Aunque os parezca increible hay gente que se dedica a conspirar en EOL, en general son frikis a los que se les va bastante la cabeza. Cal_Evans es un buen ejemplo.

Se me ha ocurrido que podríamos quedar en el hilo un día a jugar un Risk online (el etc comienza en africa y yo en la península ibérica), no se si existe esta opción pero estaría guapo.
501 respuestas
13, 4, 5, 6, 711