Catalans aixakeuvus xD (#15)

kurras escribió:xDD no siguis rencorosss, iat queda poc a tu tambe.. XD
El baneo és el milagro anti-rencor [/Fairy]
Gerim lee lo de arriba y apúntate que faltan dos.
yo aun no he recibido el correo! U_U
PEr cert el primer gol ha estat en pròpia porta ?

L'Eto'o ja és pitxitixi ????

Aprofito per dir-vos que si esteu interessats en el Tom Clancy's Ghost Recon Advances Warfighter en qualsevol de les seves versions, no us podeu perdre aquest anàlisi en català.
Lo sietno cafetino que había puesto el mapa del mundo y no el de Cataluña.

http://www.competicionrisk.net/r_detalle_partida.php?PARTIDAID=25896&MODO=DETALLE&Origen=r_iniciar_partida.php&msgerror=

Eol partida (sólo usuarios EOL)

PD: Rokoky prueba con otro email, a mi con hotmail me lo acepto en un segundo. Sinó te creas otra cuenta y pones como email uno de yahoo:http://edit.europe.yahoo.com/config/eval_register?.src=ym&.intl=es&.done=http%3A%2F%2Fmail.yahoo.com&.u=dagaf6t21if39
Ya estoy metido en la partida, de momento solo estamos 2, a ver si se mete la gente.

El Graw es un gran joc, quines viciades m'estic fotent aquests dies, després em llegiré l'anàlisi ;)
Barça Campió :o

I vosaltres spamers :o
morr escribió:Lo sietno cafetino que había puesto el mapa del mundo y no el de Cataluña.

http://www.competicionrisk.net/r_detalle_partida.php?PARTIDAID=25896&MODO=DETALLE&Origen=r_iniciar_partida.php&msgerror=

Eol partida (sólo usuarios EOL)

Uo, batalla pel control dels païssos catalans... :p

eTc apuntat-hi cony!! [looco]

rokoky, si vols una invitacio per gmail digam-ho que les tinc a patades... que per cert, esta en català ^^

Un salut
cafetino no gracies! ja ho he activat per gmail!! xDxD

RöKöKÿ morr! este es mi nombre! pero no se como buscar la partida de eolian@s! xD
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
em feia gràcia lo del risk pero no rebo email.... llastima altra vegada serà
Per als que no rebeu l'email: segurament és que hotmail us el detecta com a no desitjat, mireu la carpeta corresponent de la vostra bústia.
tampoc :(
Doncs què raro... prova d'utilitzar un yahoo o gmail, a veure què tal.
^RöKöKÿ^ escribió:cafetino no gracies! ja ho he activat per gmail!! xDxD

RöKöKÿ morr! este es mi nombre! pero no se como buscar la partida de eolian@s! xD

Te registras vas (en la primera pantalla que sale después de registrarte ) a Jugar a competition risk, después en la siguiente pantalla a : Mostrar partidas abiertas pendientes a las que puedo apuntarmey verás una partida que pone EOL PARTIDA (sólo usuarios EOL.

¡Quedan dos plazas! Una está semi-adjudicada a Rokoky, espabilaros.

PD: Tzare, prueba con yahoo se hace en un momento.
knife escribió:GILIPOLLAS

¿Ya estás satisfecho? Venga, ya puedes ir a cargar los sacos que te faltan.

PD: M'en vaig cap a l'acadèmia de la universitat.
de la firma de un sin cerebro escribió:Que se pare el mundo que yo me bajo

Si, nos harias un gran favor a todos desintegrandote [oki]
Per FI !!!!1

Avui podrem veure la Ps3 en acció.

Es pesentarán demos tècnique, kits SDK i moltes coses més.

tot això ala GDC.

Més informació
deu ser la falta d' H2O que li rega el 'cervell' XD XD
tzare a tu t'arriba H20 al cerbell?? [mad]
ho deia per la frustració d'alguns murcianus amb el tema del plan hidrologico frustrat XD XD (pd, h20 n'hi ha x tot el cos, de fet la sang h20 basicament XD )

pd. a alguns el q us arriba al cervell són grups (-OH) (aka alcohol :P )
Ja me apuntat al risk, sembla k ja comença no??

vaig amb el dorsal 8 i soc bulgar xDDD
he provat amb gmail i ara bé, pero he arribat tard XD, a la propera serà :P
la verdad es que a parte de los trolls, mi parte murciana cada vez me averguenza más, hay cada retrasado ahi...
El pp se li esta acaban el chollo, se'ls hi ha acabt eta, es deuen estar cagant en tot els desgraciats... pero bueno, espero k perdin mes vots amb les chorrades, mentides i frases demagogogas que diran ara.
K si psoe pacta amb terroristes, k si zapatero sa afiliat a eta,....
morr que no la encuentro?!??!!? ya ha empezado? estoy en ella??

hola a tots!! ^^

comença a fer molta calor! [uzi] [uzi] [uzi] [uzi] [uzi]
no he comentado las xbecas que esta mañana nos hemos pimplado en la uni? esto no es propio de mi...xDDD

[beer]

PD: ya direis quien gana en el juego, espero que cap poblerí d'aquestos que senten predilecció x les ovelles en compte de les mosses xD :P
Ya he colocado mis tropas, debido a vuestra tardanza y a pesar de que he puesto (solo usuarios EOl) se ha colado un tal "dani alv" ¿cómo no seas tú rokoky?
entonces yo no estoy no?? es que ayer no sabia como unirme..

a la propera ja ho faré millor!
^RöKöKÿ^ escribió:entonces yo no estoy no?? es que ayer no sabia como unirme...¬¬'

en la proxima ya lo haremos mejor! xD

Tú eres dani alv?

Ejércitos Amarillos - kf3t1n0 el temerari
perfil de usuario
Cartas: ninguna Países: 8
Ejércitos Azules - La Sirena Saqueada
perfil de usuario
Cartas: ninguna Países: 9
Ejércitos Negros - Gran Capitán Fernández de Córdoba
perfil de usuario
Cartas: ninguna Países: 9
Ejércitos Verdes - Hristo Stoitxkov
perfil de usuario
Ejércitos Morados - dani alv
perfil de usuario
Ejércitos Rojos - Geri Master
perfil de usuario
Si os fijáis conquistar gerona te da 6 soldados, las islas baleares 2, el alto pirineo 5, Barcelona 4...

PD: ostia! los luchadores por la libertad del pueblo vasco han declarado alto fuego permanente.
morr escribió:Si os fijáis conquistar gerona te da 6 soldados, las islas baleares 2, el alto pirineo 5, Barcelona 4...
si es que Girona val mol.. XD XD
Escolta mor k no em tens a mi apuntat!!!

Yo soc kibatrape i el meu nom es trape, cognom: el conquistador!

Pots afenyirme?
sembla ser que no! xD xD

ja en farem una més endavant! insisteixo...pk no probeu travian??? xD
es que estic solet per allà!
El tema es que os teniais que apuntar vosotros, eramos cinco faltaba una plaza y se a apuntado un tal dani alv ( que no conoce nadie). Si tenemos problemas con este chabal ( que va demasiado tarde para tirar y tal) elimino la partida y creo otra.
A mi em farias un favor mor... akest dani no se k pinta. Avisam kuan creis una nova!! Yo vull jugar!
^RöKöKÿ^ escribió:sembla ser que no! xD xD

ja en farem una més endavant! insisteixo...pk no probeu travian??? xD
es que estic solet per allà!

com que solet!!!!!!!!!
jo que passa que no soc ningu [bad]
buff quin cuñasuu de tarda.. No para de ploure.. i iastic cansat de fer feina..

fuckin practiques de termo..
pfff que no parar llebo...esta mañana en el campus universitario en el piso de un colega a base de xibecas y demás, vengo del gimnasio de relajarme en el jakuzzi raro ese y ahora me voy a un cncierto q te cagax en hospitalet, xDDDD no puedo conmigo mismo jajaja (parece q no, pero no es tan facil too xD)

[beer]
juass seerj, no pares..tan li fa si es divendres com dilluns.. xD
Escolta k el morr ha posat abans una altra partida del risk... ja os habeu apuntat? Es k krec k en morr la ha tret...
ETA declara una treva, el PP està a les últimes i jo fent classe.. ZzzZZ

Salut.
trape escribió:Escolta k el morr ha posat abans una altra partida del risk... ja os habeu apuntat? Es k krec k en morr la ha tret...

Esa déjala, de momento acabremos esa de seis ( si el dani vb ese no se sobra) y si hace falta crear una nueva, lo haremos con otro sistema.
Diré una hora de creación y punto.
morr yo de pas en la k as kreat, ya he desplagat les tropes... era per practicar. Sembla ser k tambe en la k vas crear esta la aya martin.... suposo k sera la Aya...
marti....ejem ejem...

si pero no vec la imatge jo vax a ceges
¿coño aya martí eres tú?

Entonces jugamos ahora, coloca las tropas.

PD: aya si queremos iniciar la partida has de colocar tus tropas, que trape y yo ya lo hemos hecho,.
501 respuestas
15, 6, 7, 8, 911