kurras escribió:eii gent! ara stic fent una optativa de visual basic, i ara he acabat el joc del 3 en ratlla.. lordenata tira a boleo pero esta forsa wai..
Ara els informatics sem riuran a la cara pero wenu..
[size=90]Si el voleu provar, a vere que us sembla..
[/size]
Home esta be que apenguis a programar
Del "llenguatge", millor no diguem res
Si et serveix de consol jo també vaig començar amb el visual basic quan feia 1r de batxillerat, de fet em sembla que pel baul dels records tinc alguns jocs aixi xorra també
Encara que amb el temps la cosa ha evolucionat, els dos ultims jocs que he fet han estat per dues assignatures i aquests estan fets amb java
(posant cronometre en marxa, a veure que tarda l'etc a saltarme a la yugular) i tenen la seva ""ia""
Per cert he trobat un bug, si al principi no faig click a jugar el pc no tira. No se si es un fallo de programació o culpa del
wineEDIT:
No havia vist aixo
morr escribió:http://mozilla-firefox.softonic.com/ie/37261Bájate este programa, y olvídate para siempre jamás del internet explorer. Creo que el 100% de este hilo usamos Mozilla. Lo más seguro es que con este navegador ya te vaya.
El navegador en apariencia es casi igual al internet explorer, así que no te preocupes por ser un programa nuevo y tal. Si mi madre puede usarlo tú también.
Aghhh softonic, vade retro satanas
I a sobre esta en ES-
AR, molt millor descarregarlo desde la
pagina oficial que no pas d'aquesta colla de paràsits (segons la meva opinió clar).
A més aqui podras escollir l'idioma que et doni la gana, inclos el catala