Catalans aixakeuvus xD (#16)

17, 8, 9, 10, 11
oficialment començo ara mateix setmana santa, xD...wenu, fins divendres q no se naniran els meus pares el desfase no arribara a punts insospitats xDDDDD [looco] [looco] [looco] [looco]

[beer]

PD: mi talla es una XL, necesito camis grandes, a parte de que si no, no me vienen, me mola ir anchote xD, mierda de joyas excepcionales que aparecen en tallers solo con tallas unicas...xD

PPD: avui a mephisto: Destroyer 666! Blackened thrash desde Australia [babas] [babas] [babas] [babas]
bona dia gent, acabu darribar de barnaa! Vaia partit el Barça ahirr, vam humiliar al Madrid! El Palau a vessarr, ambientasuuu

i avui a repetir en futbol!

Ara a les 12 cap a la uni.. [triston]
Aqui un video de la cançó "Kualkier dia" tocada per Boikot amb el cantant de Piperrak, que es d'ells la cançó(molt bona)

Si voleu baixar bona música i de franc, aqui tenis uns quants discos per baixar de franc, i
aqui unes cançonetes variades per baixar de gratix també.

A la sala mephisto vaig anar un dia i no em volien deixar entrar pels pinxos i pels pantalons que portaba, una sala molt pija per ser del tipus que es.. vamos, que no hi tornaré més.. ¬_¬
a mephisto x pinxos? q me cuentas, si va cada elemento,...la sala es una mierda, un sonido asqueroso, y como sala los findes es patetica (pero gratis xD)

[beer]

PD: sean o no las descargas gratuitas, en EOL no les pots penjar, tredi, et fotran un clatellot si no les treus, a part de que les treuran :P
Doncs si "con esas cosas en la muñeca no entras, si te los quitas podrás entrar, aunque con esos pantalones..si puedes ir a casa y ponerte otros mejor" ¬_¬ , al final vaig entrar sense treure'm res.

I perque no puc possar la página aquesta? Son completament legals, no crec que estigui infringint cap norma i tampoc estinc fent publicitat, nose, e possat el link directament a la pàgina de les descarregues, nose, jo crec que no s'hauria de de retirar. [agggtt]
home si son legals crec que no hi hauria dhaver problemes, tambe es posen links a videos i no passa res.. pero weno, no nestic segur
a vore, la musica te copyrights de esos, i nos pot pusar a la virulá links amb descarreges directes o e-links si no son de lliure distribució i explicitament permés pels autors :P.

que pantakas llebavas, x el amor de dios???? he visto entrar gente de todo tipo, siniestros, hevis, jevis puretas, numetalers, gente de a calle, gente bestia a lo ejecutivo (xD, es cierto, q risas ese dia xD), de too, con pinchos hasta en los huevos, y con pantakas de mil formas, agujereados, tejanos, de cuero, etc, y nunca he visto problemas en ese aspecto, la verdás :P.

[beer]
Son discos "copyleft", per tant no hi ha cap problema.

Els pantalons eran uns de "xandall", que casualment el de la porta duia uns semblants i per aixo em va deixar passar, pero que em vaig portar una mala impressió del local, per tant aniré a d'altres llocs i jasta :)
ok, ok, esq com no me rula el link tpk sabia que habia dins, ho deia xq havia intuit segons el teu post q eren coses "famosetes", :P

a mephisto, igual que a marina, no me gusta nada ir, pero es lo que hay, la decrepitud máxima xD, y mephisto es una de esas partes que ya aunque vaya por marina, no paso x ahi...me quedo antes en la macabra, en el ceferinos, en metalzone pagando 6 euros o a patita a casa antes que a ese sitio...lástima que casi todos los conciertos decentes se hagan ahi...

[beer]
Jajaja aún estamos con Piperrak y Boikot. Eso es como el pop pa quinceañeros.

Te levantas de cama, son las 2 de la tarde...
morr escribió:Jajaja aún estamos con Piperrak y Boikot. Eso es como el pop pa quinceañeros.

Te levantas de cama, son las 2 de la tarde...

La verdad , es que nose que quieres decir con eso...
pos jo estic enganxat ara a mago de oz!! xD abans ska-p! que soc morr?? tinc algun problema?? [mad] [mad] [mad] [poraki] [poraki] [poraki]

tmb estic enganxat a l'alizee, y la cacnçó del KOALA : OPÁ yo voi a se un corrá! [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo]

xDxD

hola gent! dew gent!
MAGO DE ARROZ NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO [uzi] [uzi] [uzi] [uzi] [uzi] [uzi]
^RöKöKÿ^ escribió:pos jo estic enganxat ara mago de oz!! xD abans ska-p

Dios, como se nota que no tienes ni puta idea de quién era mago de oz antes de coger su "nueva onda", y bueno de ska-p no comento nada más de lo que se ha comentado. Si te digo la verdad tampoco tampoco esperaba más de tí.

Ahora y siempre, Oi!.

Además una cosa que nunca he comprendido,Ska-P hace Ska? POrque vamos un mito como el Godfather ( Laurel Aitken) en cualquiera de sus canciones de cualquiera de sus discos demuestra lo que es el ska puro y no la mierda panfletaria, su asquerosa actitud, y un montón de cosas más de Ska-P.

Imagen

ImagenLAUREL AITKEN- SKINHEAD ( UNA CANCION COMO DIOS MANDA)
jajaja Laurel Aitken era (y es) grande, mu grande, DEP [tadoramo] [tadoramo] [tadoramo]

[beer]
SKA-P antes, mu aburrido ahora ya! y mago de arroz que le pasa????

per això esteu aquí no?? per dirme grups que valguin la pena! [beer] [beer]
Weis bona tarda.

Tic a classe de practiques fent metodes i eines de compilació... vaia rallasso. A veure si arriba l'hora d'anar a veure el barça.

Apa, un salut des d'un aula on suposadament no hi ha internet xDDDD
Aveure si avui el Barça guanya!! [looco]

Jo si k soc raro, sol escolto musica de cantants japonesos... ni mago de oz, ni estopa ni ska-p...
No Use For a Name.

Força Barça.
T'han tornat a banejar ETC... ara as pasat una altra vegada a "Novato" [jaja]
kina putada q et banejin despres d'arrivar a cert status...

visca el barça!!!
trape escribió:Aveure si avui el Barça guanya!! [looco]

Jo si k soc raro, sol escolto musica de cantants japonesos... ni mago de oz, ni estopa ni ska-p...

:O :o :o :o no ets raro! jo tmb n'escolto i molta! xDxD puffy ayumi et sona??

FORÇA BARÇA!!! xD al final no he pogut anar al camp...puto examen de integrals i gràfiques! see ya!
joer etc, no hauries de jugar dakesta manera, la gent no sentera.. XD

ONLY 1 BAN!!

Aquesta nit a guanyarrr!
BARÇAA BARRÇAAAAA, kin partit, kin golasssss!! ETOOOOOO ha aparegut despres de molts temps!!
uenu ia tenim el Barça a semiss.. El Milan ens espera!
He hagut de patir fins lultim moment. [tomaaa]
me perdut tots dos gols! un que no estava atent, i l'altre estava al carrer....pero visca el barça!
Bufffffffffffffffffffffff, em piro a veure la tele, kin patiment....
bona nit, vionc del concertás dels Destroyer 666, que grandes, y esa versión final de Bathory in-cre-i-ble, por no hablar de los revenge, q wen black q tocan esos putos canadienses xDDD. Los otros teloneros eran los catalanes redimoni, personalmente, me han parecido de risa fácil, una especie de thrash pmezclado con algo de crossover y vestidos y pintados dos de ellos a lo siniestro o a lo vete a saber que primaveras y que infancia debieron tener....xDDDD

[beer]

PD: ia he cumensat oficialment setmana santaaaaaaaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaaaAAAAAAAAAAAAAAAaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!! xD
Bé, el Barça ha passat, com s'ho mereixia... a veure si eliminem al Milan i ens fotem a la final amb la lliga ja sentenciada.
I si la guanyem, aquell dia si em guanyaré un BAN, que hi ha més d'un fracassat que es mereix un parell de coses.
eTc_84 escribió:Bé, el Barça ha passat, com s'ho mereixia... a veure si eliminem al Milan i ens fotem a la final amb la lliga ja sentenciada.
I si la guanyem, aquell dia si em guanyaré un BAN, que hi ha més d'un fracassat que es mereix un parell de coses.
Un altre? I quants en portes ja?
uolaaaaaa a tothom!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! us he trobat a faltar diosss em moru de son no he durmit gens al tren!!!!!!!!!!!!!!!!! aixxxx me'n vax a fer un entrepar comn deu mana amb PA AMB TOMAQUET!!!!!!!! veig que heu estat ocupats amb la princesa enfins ja m'explicareu!!!!
La princesa del fil ha estat de viatge

xDDDDDDDDDDDD jo no he dit res xDDDDDDDD
Mode tzare sonyer
etc tan tornat ha BANEJAT? que has fet jaa XD! :bu

P.D PERDOO ME EKIVOCAT
bienbenia, aya cawento [jaja]

com pot ser q a calella una doble de queso te cueste 1.95 y en bcn te cueste 1.60 en un puto macdonaldo¿?¿¿?¿???¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿ q cabronios...

el nuevo cd en solitario de Ripper owens (ex judas priest, iced earth, etc) es genial, simplemente genial [fumando] [fumando] [fumando] [fumando]

[beer]
seerj escribió:com pot ser q a calella una doble de queso te cueste 1.95 y en bcn te cueste 1.60 en un puto macdonaldo¿?¿¿?¿???¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿?¿ q cabronios...
Oi que és bonic el capitalisme?

Aya: 1. spamejar ≠ banejar; 2. no siguis tan ingènua :o

XD
meeeee [tomaaa] m'he ekivocat com pots compendre no he dormit en tota la nit i una aki pos ja no sap el que diu [decaio] i no soc ingenua [snif]
Aya_cat escribió:meeeee [tomaaa] m'he ekivocat com pots compendre no he dormit en tota la nit i una aki pos ja no sap el que diu [decaio] i no soc ingenua [snif]
Hhahahaha, no passa res! I com va anar per París?

PD: Deia ingènua perquè al eTc no l'han tornat a banejar, simplement li agrada involucionar canviant-se l'status.
Benvinguda de nou Aya! Com ha nat per Pariss
io me nhi aniria ara mateix.. [burla3]
Mu beee asiess, m'he fotut un fart de caminar i de menjar pites i mcdonalds (q x cert son millors que els de bcn) i jo la veritat es que putser men tornaria a anar^^
Aya_cat escribió:(q x cert son millors que els de bcn) i jo la

això és pq no has tastat els de badalona [pos eso]
ah, que hi ha diferents nivells de McDonalds?

On son els McDonalds 3 tenedores? [qmparto]
Benvinguda aya

bufff, mcdonald's..... no els suporto, almenys al d'aqui girona tot sembla de plastic, quin fastic. On estigui el konig de girona, o el top's de salt que s'apartin els demés... i que collons.. visca les hamburgueses que fa me mare xDD
WELCOME AYAAAAA!!

[Ooooo] [Ooooo] [Ooooo] [Ooooo] [Ooooo] [Ooooo] sort que has tornat! xDxD
el capitalismo es hermosisimo, pero bueno, us recordu que desde fa un temps que a misce me llamaban indepe, veient el nivell que hi havia, em vai fer carlista [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto]

[beer]
^RöKöKÿ^ escribió:WELCOME AYAAAAA!!

[Ooooo] [Ooooo] [Ooooo] [Ooooo] [Ooooo] [Ooooo] sort que has tornat! xDxD

ja hem trobaves a faltar^^ si es queee
es es normal q es trobi a faltar EOL!!!

benvinguda

PS: barça 2 - benfica 0 !!!
En pocas horas me voy al país cuna de Europa.

PD: Ultima viciada al guild wars.
joder, suerte q teneis algunos...yo estare en mi casa too solano (weno, en realidad acompañao xD), con miles de xibecas y demas cosas mayoritariamente ilegales, un monton de pelis frikis para hacer ciclos y un par de conciertos de los cuales solo creo q vaya a uno...xD, algun viajecillo que otro a calella si fa bon temps y con mucha suerte, me me voy con un par de colegas a Llafranch a pasar un dia o dosh xD.

Saludos y felices fiestas a toos [beer]
tots els mcdonalds han de desapareixer igual k han fet amb el mcrib... era l'unica hamburguesa k m'agradava.... ASESINS!!!
Jo piru el finde a Saragossa a fer turisme ^^

p.d hi ha una hamburguesa a França per 0.95 q es diu Mcguffin q porta ou fregit bonisimaaaaa
501 respuestas
17, 8, 9, 10, 11