Catalans aixakeuvus xD (#18)

16, 7, 8, 9, 10, 11
De pijes n'hi ha de tot tipus...

Recordo que fa uns anys vaig coneixe'n dues de Barcelona i tela, era nomes sentir-les parlar, i entre el seu catala i temes de conversa, no em podia aguantar el riure xDDD
Cafetino escribió:De pijes n'hi ha de tot tipus...

Recordo que fa uns anys vaig coneixe'n dues de Barcelona i tela, era nomes sentir-les parlar, i entre el seu catala i temes de conversa, no em podia aguantar el riure xDDD
xD una cosa son les pijes i una atra les paves-tontes.. [qmparto]
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
kurras escribió:xD una cosa son les pijes i una atra les paves-tontes.. [qmparto]

fins a un cert punt, es podria dir que pija implica pava/tonta gairebé sempre, però a la inversa, no tant sovint XD
kurras escribió:xD una cosa son les pijes i una atra les paves-tontes.. [qmparto]

No se noi, pero aquestes es van posar a parlar sobre el cuidat capilar, i la cosa va degenerar en com fer una amanida, sense abandonar el tema inicial... no si m'entens xDDD
tzare escribió:
el problema d les pijes (almenys les d SBD, es k molt mones pero carden poc (perdó per ser tan desagradable XD)

per cert, on hi hagi the cure, ke se'n vagin al carallu totes akestes merdes d musica q us agraden [poraki]

de verdad, NO SE COMO COJONES TIENES GUEVOS DE DECIR ESO...en sabadell, como en sarda, hay cada pijorris más ligerica d cascos q vamos...d lo peor q he visto (o de lo mejor xD) en mucho tiempo xD

[beer]

PD: avui, aproximadament desde fa 5 anys que no ho feia, he jugat a pilota...cada vegada vaig a pitjor xD.
seerj escribió:
PD: avui, aproximadament desde fa 5 anys que no ho feia, he jugat a pilota...cada vegada vaig a pitjor xD.
jo tmb fa molt de temps que no hi jugo ...U_U

lo de la musoica haurem de començar el emule a funcionar pk vaig més que perdut!
New Look, joder no están caras las peluquerías ni nada ( como antes iba rapado lo hacía en casa) en una me querían cobrar 24€ menos mal que he ido a otra del barrio y sólo me han cobrado 11€ y bien mono que me ha quedado.

Hoy estoy de muy buen humor, y con una sonrisa en los labios no sé porqué, he dedicado la mañana a hacer cosas y todo está siguiendo su curso. Parece que esté enamorado coño!.

PD: en las oficinas del RACC (que por cierto etc, solo es en avión desgraciado) colas de gente que han pasado la noche allí.
Jo fa uns mesos que no jugo xdd millor veure'l per la tv! ja ha sortit quins socis se'n van a Paris
La gent avui s'ha proposat tocarme els nassus tan tranquila que estava jo avui ratataaaa
Jo he d'anar a tallarme els cabells ja i a fer-me de nou les meches xd
Tinc un dilema, dormir o no dormir.... si dormo ara a la nit fins les tres (com avui) no podre dormir i me d'aixecar a a les 6.30, i sino dormo ara.... estic sufrint pk tinc son.

A mi alguns amics em diuen k soc un bitxo raro per la musica k escolto, pero a mi en realitat em fa pena sentir o veure ballar algunes cançons¿?¿? com ot's en general com bisbal, pachanga,... Lo millor es que algun cop m'han dit k no m'adapto o que es el k escolta tothom,... pringats. Si algun dia veieu algu k al posar algun tema de pachanga, regge[buaaj]ton o coses per l'estil intenta simular una estatua aket soc jo, intento esta lo mes immobil que pugui, es la meva forma de protesta davant la musica mes patetica xDD

Vaya pajara que porto, que escric les frases amb el mateix verb en diferents llocs de la frase i amb diferents formes o el mateix escrit de diferents formes barrejat xDDD [buaaj]

Aya, fa mal a la vista les lletres blaves de la canço, prova de posar-ho en negreta haviam si aixi es veu millor.
dons io portu una pajara de vaguisme important.. Portu desde les 4,30 intentant estudiar i no puc estar-hi mes de 20minuts seguits.. Crec que ho deixare correr.. [triston]
jo m'he aixecat a les 4 per estudiar (del matí) i tinc molta son, pero haig de fer deures i preparar algun dels examens del dijous i divendres! U_U morirem tots!

PD: que s'he ma oblidat, benvinguts els nous de la G del 89!
Un altre que s'hi apunta...

Jo haig de preparar per demar una exposició oral, estudiar anglès i treballar una mica en gral... (portu dsd ls 4 intentanu)

Tinc tanta poca força de voluntat... que em deprimeixo...
Em poso davant del llibre o lo que sigui per treballar, i la ma sem dispara cap al mouse [mad] [buuuaaaa] [mamaaaaa]

Soc del 89!
SwapNewbie escribió:Un altre que s'hi apunta...

Jo haig de preparar per demar una exposició oral, estudiar anglès i treballar una mica en gral... (portu dsd ls 4 intentanu)

Tinc tanta poca força de voluntat... que em deprimeixo...
Em poso davant del llibre o lo que sigui per treballar, i la ma sem dispara cap al mouse [mad] [buuuaaaa] [mamaaaaa]

Soc del 89!

ia ho vam tenir en compte en aquest altre post

http://www.elotrolado.net/showthread.php?s=&postid=1704447269#post1704447269

;P
A pobrisons!!!!!!!!! jo com he tingut festa he aprofitat i he fet treballs i val no he estudiat filo pero demà tinc temps i dijous tambe i de pas he fet neteja ^^
SwapNewbie escribió:Tinc tanta poca força de voluntat... que em deprimeixo...

Soc del 89!

Como eso me pasa a mí en vez de estudiar matemáticas me pongo a prácticar con DAO ( diseño asistido gráfico por ordenador).
es q jo si no vaig a la biblioteca, em costa molt posarme a estudiar a casa meva, sempre hi ha coses més entretingudes [beer]
si que costa posar-se jo el que faig es agafar tanca la porta , baixar la persiana i encendre la llum de l'escritori i agafar a un boli i mentre miro el llibre es moure 'l despres nuse com ja entro en el tema i em concentro i aixo si que costa concentrar-se teneint el PC davant si
kurras escribió:ia ho vam tenir en compte en aquest altre post

http://www.elotrolado.net/showthread.php?s=&postid=1704447269#post1704447269

;P

jodr...
veus? ja hi tornu a ser... [buuuaaaa]

La mà m'ha dit: enga nem a veure si tan dit res...
I el cap em deia... noi, k has d treballar
aixi que he tingut una bona disputa entre la ma i el cap, i la ma ha acabat guanyant ja que ha amenaçat al cap de tirarli un diccionari a sobre... (no se si em seguiu) per aquest motiu, la mà (que la tinc bastant més activa que el cocu) està en aquests moments escrivint aquest missatge [jaja]

pero per lexposicio oral he impres el guio duna k vaic fer lany paxat (sk fa una mandra prepararne una ara...)
Sip, l'unica manera de posar-s'hi en seriu es anar a la biblioteca, a casa thas darmar de voluntat per fer algu de profit
morr escribió:New Look, joder no están caras las peluquerías ni nada ( como antes iba rapado lo hacía en casa) en una me querían cobrar 24€ menos mal que he ido a otra del barrio y sólo me han cobrado 11€ y bien mono que me ha quedado.

Hoy estoy de muy buen humor, y con una sonrisa en los labios no sé porqué, he dedicado la mañana a hacer cosas y todo está siguiendo su curso. Parece que esté enamorado coño!.

PD: en las oficinas del RACC (que por cierto etc, solo es en avión desgraciado) colas de gente que han pasado la noche allí.

Altra cop la cresta rosa?
Per lo de l'avió, fota't [poraki], a la web deia en bus, però devia ser només per burgesos acomodats [toctoc] i els pijos no hi podeu anar.

No és amor, és marihuana [looco]
SwapNewbie escribió:
jodr...
veus? ja hi tornu a ser... [buuuaaaa]

La mà m'ha dit: enga nem a veure si tan dit res...
I el cap em deia... noi, k has d treballar
aixi que he tingut una bona disputa entre la ma i el cap, i la ma ha acabat guanyant ja que ha amenaçat al cap de tirarli un diccionari a sobre... (no se si em seguiu) per aquest motiu, la mà (que la tinc bastant més activa que el cocu) està en aquests moments escrivint aquest missatge [jaja]

pero per lexposicio oral he impres el guio duna k vaic fer lany paxat (sk fa una mandra prepararne una ara...)
jajajajaj xD pos aquest si que ha sortit boig tmb! xD s'integra bé! a mi em passa el mateix, hauria d'estar estudiant filo ( que per cert he aprovat amb un 5 el parcial abufff....) i català! que entra el quim monzó! amb el seu llibre de no se que de olivettir, moulinex! molt bo! si algu li interesa ho poso ben sescrit! es un molt bon llibre...pero el que es la simbologia.....pos costa pillarla! xD
Posa-ho ben escrit que encara hem deuen un llibre de st jordi ^^ i no tinc ni idea de quin comprarme
Estic fent-me el curriculum per enviar-lo a la Sony BCN Plant, a veure si m'agafen i tinc curro per l'estiu.

Espero que m'agafin, perque es un lloc on no es cobra malament(sobretot tenint estudis d'electronica) i treballaria en el que m'agrada, espero tenir sort X-D
buff jo tindré q començar a buscar curro per l'estiu... [triston]
oscuros escribió:buff jo tindré q començar a buscar curro per l'estiu... [triston]

I jo tmb.
Me voy a París y con una especie de entrada. Ya haré fotos xD.

No voy a comentar como me lo monto.

ULTRAS FCB HONOR&FIDELIDAD
Jo aquest estiu marxaré a Irlanda, a viure amb una família durant 3 mesos [angelito]
morr escribió:Me voy a París y con una especie de entrada. Ya haré fotos xD.

No voy a comentar como me lo monto.

ULTRAS FCB HONOR&FIDELIDAD

Pero no ens deixis amb la intriga...

PD: Els deures de mates, ni els vaic cumençar, els de física mels vaic copiar 5 min. abans d començar classe... i la exposicio... la meitat s'adonaven de que era la mateixa que l'any paxat!!! xD

Salut i força al canut (paranoia)
Jo tambe hauria de buscar feina per l'estiu U_U

I no siguis sosu i diganjs com has cosneguit les entrades
Paboh escribió:Jo aquest estiu marxaré a Irlanda, a viure amb una família durant 3 mesos [angelito]

Yo a Lodres 2 meses a currar/vivir, porque supongo que tú irás pagándotelo tus papis.

PD: Lo de París es secreto terminantemente prohibido contar como voy, a ver si os veo a alguien y os invito a una birra.
morr escribió:una especie de entrada
Tal i com ho dius sona a passi de premsa i/o entrada falsificada i/o robada XD.

Tant de bó et pillin XD[/enveja insana]
Son trapis varios, pero la entrada es legal.

Aquí como los ingleses, sacando entradas hasta desde debajo de las piedras. Laporta tú tienes 30 para tus coleguitas, nosotros tenemos la ilusión.

Por cierto la que se ha armado en el RACC ( me ha comentado gente que llevaba la tira acampando allí), robo de ordenadores, destrozos de sillas, lástima de no a ver ido a pillar un pc.

PD: En París habrá un recibimiento especial a los directivos y sus familias por parte de los aficionados culés y de los que viajan sin entrada. Para que se enteren, joder los directivos del Arsenal han renunciado a una buena parte de su cupo. Es que me parece increible por no hablar de las 500 entradas para concursos de radios.
morr escribió:
Yo a Lodres 2 meses a currar/vivir, porque supongo que tú irás pagándotelo tus papis.

PD: Lo de París es secreto terminantemente prohibido contar como voy, a ver si os veo a alguien y os invito a una birra.
está bastante claro como las has conseguido las entradas, creo :P, tenia la duda entre una felatio a alguien o eso, pero ya está claro (o no) xD

[beer]
seerj escribió:está bastante claro como las has conseguido las entradas, creo :P, tenia la duda entre una felatio a alguien o eso, pero ya está claro (o no) xD

[beer]

veig k hem pensat el mateix xDDD
Los compromisos ineludibles del señor Laporta y su lobby ludópata que impiden a los socios optar a más entradas.

Imagen
joerr dema tinc un examen de bases de dades.. [enfa]

vinga gentt, que aquesta nit campions de lliga!!
Bones gent !!!jo el divendres tinc un examen de filo U_U i demà examen oral de cultura clasica [tomaaa] que dius em posare nerviosa ocm sempre i maal! Pero he tret un 8 a llatí no m'ho crec ni jo!!!!!!

Per cert necessito ajuda algu sap de llibres de la Mary Nash sobre la dona en el franquisme en l'epoca tecnocratica (entre 1959 i 1969) o el final. ho agraireeeeeeeee moooltissim!!!
algu sap cansons que pugui posar en un cd per si quedem campions per posar al cotxe? Nomes se macut lhimne i el we are the champions.. ein?

algu sap on trobar aquesta nova canso de "Visca el Barça"?
We are the firm - Cockney Rejects
Cualquiera de las dedicadas al Barça de Suburban Rebels,Opció K-95.
FCB Hools- Area de Combate
La canción de desde pequeñito que te vengo a ver.
You never walk alone- Beatles.
I'm forever blowing bubbles - Cockney Rejects&West Ham
Sweet England (sustituyendo por Cataluña o España)- Cock Sparrer
Barça Belongs To me- ( El grupo este donde tb toca el bateria de Opció)

Barça em pertany a mi,
no es d'en Laporta ni de quatre tribunerus,
que orgullós estic de ser culé ohhhh
barça em pertany a mi.

Samuel Eto'o- Almogàvers
Boixos Nois - Desperdicis Clínics.
....
Llega la peste, llega el madridista
Con esos cuernos que saltan a la vista
Madridista! Hijo de puta!
Los Boixos Nois de su muerte se disfrutan

Amunike, Balón de oro!

Que no queremos metadona, nosotros queremos lo que toma Diego Armando Maradona.
kurras escribió:algu sap cansons que pugui posar en un cd per si quedem campions per posar al cotxe? Nomes se macut lhimne i el we are the champions.. ein?
http://www.elotrolado.net/showthread.php?s=&postid=1704346888#post1704346888

Salut!
Aya_cat escribió:Per cert necessito ajuda algu sap de llibres de la Mary Nash sobre la dona en el franquisme en l'epoca tecnocratica (entre 1959 i 1969) o el final. ho agraireeeeeeeee moooltissim!!!

Ni idea... ni tan sols al rincondelvago la coneixen...

Putser aquest llibre...
NASH, Mary (1982): "Desde la invisibilidad a la presencia de la mujer en la historia. Corrientes historiográficas y marcos conceptuales de la Nueva Historia de la mujer"

Mary Nash. (1938) Mujer, Família y trabajo en España 1875-1936. Barcelona, editorial Anthropos.

Me parece que...nose

Voy a suspender el ultimo examen de química... [buuuaaaa]

Anava a dir We are the champions... xo kuan e seguit llegin... ja u avies dit...
Crec que només em servirà el primer pero gracies^^
Per el que ens va dir la profe és una historiadora especialitzada en el franquisme i crec q es catedratica de la UAB pero no estic segura

Per les cançons.... ELS SEGADORS!!!!
Aya_cat escribió:ELS SEGADORS!!!!

Esto en este hilo está prohibido, los segadors a las puertas de Barcelona gritaban Visca el Rei D'Espanya!

PD: Lo dicho prohibido. ¿Además que pinta el himno nacional de Catalunya con el Barça? ¿Acaso cuando el Sevilla gane la uefa pondrán el himno de España?. ¿ Si el Sau Paulo gana la liga brasileña pondrán el himno de Brasil? Por más que lo miro no encuentro la relación.
PD2: Si nos ponemos a decir canción en catalán sin relación, que pongan "La Vall del riu vermell" que le da mil vueltas a cualquiera de estas tradicionales.
Valee ho sento pero tothom te dret a posar la musica que li doni la gana no? juer si lo se me callo
xD ia mirare si trobu algu mes dons..

-Els segadors.. nose què pinta amb el Barça..
-Madrid se quema.. [+risas]
-L'himne de la champions.. ein? Parlem de la lliga (de moment)
como unas barricadas o una Ay, carmela, no hay ninguno xD
kurras escribió:xD ia mirare si trobu algu mes dons..

-Els segadors.. nose què pinta amb el Barça..
-Madrid se quema.. [+risas]
-L'himne de la champions.. ein? Parlem de la lliga (de moment)

Ostia tio te pongo una lista que te cagas, comprendo que no te vale casi ninguna pero en serio, bájate Barça em pertany a mí, creo que es la única que te puede valer.

PD: Seerj te olvidas una.
En la plaza de mi pueblo
dijo el jornalero al amo
"Nuestros hijos nacerán
con el puño levantado".
la que millor escau es la de

Si alguna vez, alguna vez, he de matar, he de matar, que sea un perico, un perico de sarrià!

xDDDDDDD
morr escribió:
Ostia tio te pongo una lista que te cagas, comprendo que no te vale casi ninguna pero en serio, bájate Barça em pertany a mí, creo que es la única que te puede valer.
sip, ara stava miran la llista que has posat, mirare a vere quines trobu
morr, encara estàs [buuuaaaa][buuuaaaa]?

Els segadors és un bon segon himne del Barça.. o tercer, després del 'Som més que un club'.

Amb els himnes res de punkis ni yonkis ni coses extranyes.

seerj escribió:Si alguna vez, alguna vez, he de matar, he de matar, que sea un perico, un perico de sarrià!
[jaja][jaja][jaja]
501 respuestas
16, 7, 8, 9, 10, 11