Catalans aixakeuvus xD (#20)

1, 2, 3, 4, 511
sgaesux escribió:El que si es collonut es comparar els doblatges, la esencia del que diuen és la mateixa, pero, moltes frases son totalment diferents del català al castellá, en un episodi, en que en zorro lluita amb la banda badoque, es per veure'l en els 2 idiomes, hi ha un moment ataca a una monja i un nen i en castellà despres de fer-ho diu a la monja que s'endugui al nen a casa, en català no diu absolutament res.

De One Piece no puc comprar gaire, perquè només he vist 4 capitols comptats al K3 y la resta fansub. Però el que em comentes, em recorda algo semblant amb els doblatges de FLCL. La tinc tota en castella, però un dia vaig veure un parell de capitols del K3 i em vaig trobar que en algunes parts els dialegs eren totalment diferents, en alguns casos trobava més correcte el català que no pas el castellà, i viceversa.

Posant a parir doblatges, el de castellà de shin-chan, en que perd tota la gràcia, basicament per la mare, que ha perdut la mala llet, i en shin-chan la trapellaria...

I continuant podria dir un parell de coses del de GITS 1st GIG pero dubto que poca gent d'aqui podria dir la seva :p

Un salut
Cafetino escribió:
De One Piece no puc comprar gaire, perquè només he vist 4 capitols comptats al K3 y la resta fansub. Però el que em comentes, em recorda algo semblant amb els doblatges de FLCL. La tinc tota en castella, però un dia vaig veure un parell de capitols del K3 i em vaig trobar que en algunes parts els dialegs eren totalment diferents, en alguns casos trobava més correcte el català que no pas el castellà, i viceversa.

Posant a parir doblatges, el de castellà de shin-chan, en que perd tota la gràcia, basicament per la mare, que ha perdut la mala llet, i en shin-chan la trapellaria...

I continuant podria dir un parell de coses del de GITS 1st GIG pero dubto que poca gent d'aqui podria dir la seva :p

Un salut

Shin-chan perd molt en castellà nomes cal mirar l'opening es desastros amb lu bo que es el principi en català
Despres hi ha algunes series (ara no me'n recordu) que les han passat abans per TV3 o k3 q per les privades i sense comentaris es millor en CAT
I alguna vegada heu vist doraemon en castellà perque jo de més petita quan entrava a les 9h a vegades ho veia en les dos versions i allà m'agafava la depressió. amb lu macu q es Gegant i li posen Gigante U_U podrien ser més originals no?
I la traduccio de bola de drac k m'en dieu?? Amb la currada de satanas corpetit y alla enlloc de currarse un nom agafen directament el nom japo de piccolo... Trunk, songoanda,....

I ara pk ningu em tatxi de anticastella, dire k la traduccio de el senyor dels anells en catala...... lo de bilbo saquet enlloc de bilbo bolson queda com el cul.
NGC escribió:lo de bilbo saquet enlloc de bilbo bolson queda com el cul.

Tant ridicul es l'un com l'altre, recorda que el bolson no es l'original, son traduccions de l'angles 'Baggins'
NGC escribió:opa, vamo pal mundia
y a cuartos nos van a eliminá
opa, nos vamó der mundiá
en la liguilla nos han ya echaaooo

Volvemos a a caasaaaa oooeeeee, volvemos a casa ooeeee, volvemos a casaaaaa ooeee, volvemos a casa oeeoee!!!

--------------

Toc, toc, ¿Es aquí Can Envidia?

Vaya matada llevo, salí de fiesta ayer noche y después de empalmada en la playa sin dormir una puta hora, me voy a hacer una siesta de dos horas que se me caen los ojos.
sgaesux escribió:
Tant ridicul es l'un com l'altre, recorda que el bolson no es l'original, son traduccions de l'angles 'Baggins'

Es mes ridicul saquet que bolson, amb bolson, almenys jo em vaig kedar igual, encanvi amb saquet penses: "pringat es un diminutiu de sac" pwned!!!

Envidia de que, de lo mal que juegan (almenos contra russia)??
Quan comenci el mundial em tragare uns quants partits (anglaterra, brasil, argentina,...)aixo si a la que em ralli i no jugien ve a pendre pel cul, i espero poder veure els de espanya i no tenir que tancar la tele als primers 30 min.
bones gent, apurant els ultims dies per estudiar.. [+furioso] [+furioso]

Axo de les traduccions crec que depen molt de com ho hagis vist primer, i llavors quan tho cambien ho trobes estrany... Estar tota la vida escoltant "Cor Petit" i que despres et vinguin amb "Piccolo" ...pos impacta.. XD

Ara, totes les pelis que he vist doblades en català foten pena..tot de "insults pagesils" .. prefereixo el cine en castella
Doncs el millor doblatge del Golum és en català, ni el doblatge castellà ni l'anglés valen la pena (sí, l'anglés, recordem que esta fet per ordinador).

kurras escribió:Ara, totes les pelis que he vist doblades en català foten pena..tot de "insults pagesils" .. prefereixo el cine en castella

No hi estic gents dacord, es tipic d'anar al cine pensant que vas a veure una peli en català i la trobes rara, pero les veus per tv3 i ni t'ho plantejes. Cal recordar que molts dobladors son els mateixos en català i en catellà
En el principe de bel-air en castella el will li deia caracarton al carton, mentre k en catala no li podia pas dir pk sonaria fatal. Akesta serie m'era igual mirarla en catala com en castella.

En bola de drac feia mal escolta trunk tal i com s'escriu en lloc de tranks.

A shrek encanvi el millor doblatge es en castella pk estan els de cruz y raya i fa més gracia.
Tot es cosa de costums, el que has escoltat primer guanya i , per desgràcia, el cinema estem acostumats a veure'l en castellà però no és ni millor ni pitjor.
sgaesux escribió:No hi estic gents dacord, es tipic d'anar al cine pensant que vas a veure una peli en català i la trobes rara, pero les veus per tv3 i ni t'ho plantejes. Cal recordar que molts dobladors son els mateixos en català i en catellà

clar, com he dit abans si la has vist primer en una llengua despres ho trobes raro..

latre dia que feien matrix per TV3.. buff com em va costar..

"el Morfeu.." .. [tomaaa]
Tot es sol·lucionaria amb la versió original subtitulada.... ......amb els subtitols en català, of course XD

Si no fossim un dels països que doblen les pelicules, tindriem tots un nivell increiblement més alt d'anglés.
sgaesux escribió:Tot es sol·lucionaria amb la versió original subtitulada.... ......amb els subtitols en català, of course XD

Si no fossim un dels països que doblen les pelicules, tindriem tots un nivell increiblement més alt d'anglés.

io acostumu a mirar pelis en versio original.. (axo dels dvd mola.. XD)
axi de pas practico angles..

Crec que totes les traduccions perden respecte l'original
Aixo de sempre originals millor

jo me'n recordo de una epoca en que crec que era Tve que pobre no sabien doblar i anava la imatge per una banda i la veu per una altra U_U

Per cert heu vist mai Plats Bruts en castellà? és mooooooooooolt trist
En España y en Cataluña tenemos a los mejores dobladores del mundo, y no lo digo yo,pregúntadle a un filólogo catalán o hispánico.

Así, no se puede decir esto es mejor en castellano o en catalán, SON IGUALES, simplemente es acostumbrarse, lo único que si que veo es una falta de léxico y fuerza a la hora de decir palabras contundentes en catalán, no sé, siempre me parece mucho más épico y contundente en castellano.

Por mi experiencia es acostumbrarse:

Stargate---->Catalán---Castellano---Inglés.

PD: Sólo hay una cosa mejor, que una buena tía, si son dos muchos mejor... dos mujeres pa' mi vida, una para la noche y otra para el día.
PD2: Aya_cat, tú te pones mucho maquillaje o tonterías de estas en los labios?, si lo haces, házlo con moderación, que ayer comiéndole el morro a una chabala,acaba mi boca hecha un asco.
cutllons, si que heu avanát mentres jo no hi era!!!

Vaic fer un kdada a casa meva, una mica friki: de 7 k nerem, 3 ens vam paxar tota lestona fen multis am la DS jeje

Dema a tucarme els ******
morr escribió:PD2: Aya_cat, tú te pones mucho maquillaje o tonterías de estas en los labios?, si lo haces, házlo con moderación, que ayer comiéndole el morro a una chabala,acaba mi boca hecha un asco.

morr que sapigues que jo makillatje poc nomes la ralla dels ulls i com a molt ombra pero als llavis res
morr escribió:PD2: Aya_cat, tú te pones mucho maquillaje o tonterías de estas en los labios?, si lo haces, házlo con moderación, que ayer comiéndole el morro a una chabala,acaba mi boca hecha un asco.

[qmparto] [qmparto] [qmparto] mha vingut la imatge al cap.. XD
que tal la segona pascua, marietes? ah, que els que no sou de BCN curreu com qualsevol dia, xDD

VIVA CRISTO REY! xDDDDDDDDD

pedazo estado aconfesional en el que vivimos...en fin...

ahir vai nar al cine a vore el codigo da vinci, amb la familia...feia 5 añys que no surtiem tots junts a fer algu, ni vancances, ni cine, ni paseigos, ni mierda y mariconadas varias, y ya recuerdo por que, me averguenzo de mis padres y mi hermana, si xD.

La peli es digna del libro, es decir, UNA AUTENTICA PUTA MIERDA PINXÁ EN UN PALO. Mi opinión como estudiante de historia es la misma, patético, mendua bazofia, que si paganos y demás chorradas, menudos cantamañanas, que de mala hostia salí de la pelicula...encima medio sobado, pues dura casi 3 horas inaguantables en las cuales casi me muero...

e fin...quería despejarme saliendo ayer noche y al final fue todo lo contrario, xDDDD

Estudiad mucho y todo eso :P

[beer]
seerj escribió:que tal la segona pascua, marietes? ah, que els que no sou de BCN curreu com qualsevol dia, xDD

ejem ejem, a Girona capital i rodalies també es festa [666]
seerj escribió:que tal la segona pascua, marietes? ah, que els que no sou de BCN curreu com qualsevol dia, xDD

jo treballo a barcelona i avui no tinc festa [enfa] [enfa]
Paboh escribió:
jo treballo a barcelona i avui no tinc festa [enfa] [enfa]
basicament perque et prenen el pel xD

[beer]

PD: pedazo asado que me acabo de pimplar xD

PD2: medio litro de franciscaner y un pco de calor me afectan bastante, madre mia, me hago viejo xD
Cafetino escribió:ejem ejem, a Girona capital i rodalies també es festa [666]
sip, xo com si no ho fos..dema passat començu els putus examensss.. [mamaaaaa] [mamaaaaa]
seerj escribió:PD2: medio litro de franciscaner y un pco de calor me afectan bastante, madre mia, me hago viejo xD

¡Qué nivel! Yo sigo con mi estrella. Ahora a currar unas horitas.

PD: Es ella mi estrella es ella, y nadie más. Es ella mi estrella, ¡qué rica está!
morr escribió:
¡Qué nivel! Yo sigo con mi estrella. Ahora a currar unas horitas.

PD: Es ella mi estrella es ella, y nadie más. Es ella mi estrella, ¡qué rica está!
jajaja, yo también, pero ese día pagaban mis viejos, xD
http://www.lapaginadefinitiva.com/deportes/mundial2006/ucrania.htm

PD: Tenéis una nueva incorporación a vuestro club privado en Miscelánea.
morr, a uno de los tocapelotas indepes de girona seguro q lo conozco, pero seguro seguro xDDDD
al cap i ala fi...algu pensa q pasarem d kuarts?? i en cas q i arribin...ens tocaria contra brasil...

percer una mes x la llista, d tgna. :)
benvingut lodis!

buaaa, dema a les 9h primer examen!! i a les 16h el segon!! :__(

Acabo de veure la nota que tinc duna optativa, que no caldra ni que faci examen. un 9!! La nota més alta des de que estic a la uni.. XD
lodis escribió:al cap i ala fi...algu pensa q pasarem d kuarts?? i en cas q i arribin...ens tocaria contra brasil...

percer una mes x la llista, d tgna. :)

Jo penso que ni arribarem a quarts XD!

Benvingut/da lodis

Ja se la nota final de frances ^^ un 8 cada cop tinc més clar que fare el Delf* ^^ fins i tot la profe m'ho va proposar

aixx segueixo estudiant... historia... busco un miracle U_U apa deww fins la nit

*Com el First d'angles pero en Frances
Ostia vaya bronca con mi madre, posiblemente me tenga que largar de casa.

Seerj: En la UB no me aceptan por el bachillerato que hice (tecnológico) y a la UAB no pienso ir (demasiado lejos).

Ahora si que si que voy perdidisimo respecto que hacer el año que viene, busco un carrera fácil y con salidas, he pensado en ade, econónmicas no sé, estoy cacho liado.
joder tio, conozco gente de vic qeu va cada dia a la UAB, menuda chorrada lo de la distancia...

bueno, tu sabrás, si te interesa historia siempre te quedaran la ramon llull o una de esas de pago.

también te queda ir a hablar con el degano o rector de la UB y explicarle tu caso y q estás muy motivado y tal con Historia, te puede servir.

y si no, otra carrera, de carreras hay muchas.

Saludos y suerte [beer]
Busco algo que no me cueste mucho esfuerzo, con mañs salidas que historia (que me tira mucho para atrás) y que lo pueda compaginar más o menos con el curro.
prueva con turismo, relatiamente facil, muchas salidas a la hora de buscar curro, y muy facil de compaginar con curros ^ ^

Saludos y lo dicho, suerte [beer]
cagun tottt, ia em perdonareu que spamegi per aqui..xo es que ia no se què fotre per casa.. poca cosa mes puc estudiar ja.. els moments previs a un examen es pitjor que fer-lo i tot!
jajaja, anims Kurras, que esto nosná, xDDD

por cierto, hoy entrando x el explorer he visto que mi firma se ver rara, como la veis vosotros? me refiero al dibujo, en Mozilla firezorro veo las letras en blanco y yasta pero en el explorer lo veo con un fondo blanquionoso todo..., en general como se ve? como lo podría arreglar? jajaja, esto aprece un foro de pruevas ya xD

me voy a ver diagnostico asesinato en la tv3, que entre el estudiar y el traducir unas entrevistas para una webzine me estoy agobiando que bo que pá xD

[beer]
seerj escribió:por cierto, hoy entrando x el explorer he visto que mi firma se ver rara, como la veis vosotros? me refiero al dibujo, en Mozilla firezorro veo las letras en blanco y yasta pero en el explorer lo veo con un fondo blanquionoso todo..., en general como se ve? como lo podría arreglar? jajaja, esto aprece un foro de pruevas ya xD
io veig les lletres blanques, amb el fons trasparent

Mhas fet provar-ho am IE, feia nose quan que ni l'obria..
Amb IE es veu un fons blanc.. :-?
seerj escribió:por cierto, hoy entrando x el explorer he visto que mi firma se ver rara, como la veis vosotros? me refiero al dibujo, en Mozilla firezorro veo las letras en blanco y yasta pero en el explorer lo veo con un fondo blanquionoso todo..., en general como se ve? como lo podría arreglar? jajaja, esto aprece un foro de pruevas ya xD

explorer?..... que es aixo? xDDDDDDDDDDDD

Ara en serio, la culpa la te l'explorer, o el windows, que te problemes amb els fondos transparents de les imatges png, com el de la teva firma :p

Un salut
kurras escribió:io veig les lletres blanques, amb el fons trasparent

Mhas fet provar-ho am IE, feia nose quan que ni l'obria..
Amb IE es veu un fons blanc.. :-?
a que si!! mi no entender!!!

[beer]
es molt facil d'entendre...

IE SUXXX!!!

XD
kurras escribió:IE SUXXX!!!

+5 [sati]
xo en el Xp s'em veu be quan miro la imatge. Nomes es en el IE? be doncs, iavors nom preocupu, em pensaba que seria cosa del meu pc o algo asi xD
bon diaa, acabo de fer el primer examen.. casi 4 horetes.. [burla3]

Ara a les 16h, el segon.. [buuuaaaa] [buuuaaaa]
kurras escribió:bon diaa, acabo de fer el primer examen.. casi 4 horetes.. [burla3]

Ara a les 16h, el segon.. [buuuaaaa] [buuuaaaa]

Sort!!!

dioxxx.... 4 hores... els meus son de tres i ja surto k no vec mes enlla de un o dos metres mes enllà xDD
NGC escribió:
Sort!!!

dioxxx.... 4 hores... els meus son de tres i ja surto k no vec mes enlla de un o dos metres mes enllà xDD
sip, es molt heavy.. i axo que era una quadrimestral.. d'examens d'una anual, nhe arribat a fer de 5h.. surs que ia et poden portar el sueru.. XD
Scolta kurras, tu ke stas fent?

XK amb tantes hores mesteu spantan!!! :?
SwapNewbie escribió:Scolta kurras, tu ke stas fent?
enginyeria industrial ;)

enu, vai a mirar un ratet la tele i a pel 2n examen [mad]
Pubret esperu que t'hagi nat be i sort pel d'aquesta tarda!!!

A mi nomes em queden dos !!!!! i sere lliuree [360º] . Aixx i com no hagi aprovat el d'historia que he esat dos hores es per matar-me [Alaa!] . Pero de moment me les estic treient totes ^^

I demà festaa per estudiar XD!
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 511