Catalans aixakeuvus xD (#20)

1, 2, 3, 4, 5, 611
io encara estic asimilant que un pavo a misce cregi que franco ens va fer un favor amb la dictadura...quan ho assimili, niré a estudiar xD


Anims a tots, marietes! :-| [beer]
seerj escribió:io encara estic asimilant que un pavo a misce cregi que franco ens va fer un favor amb la dictadura...quan ho assimili, niré a estudiar xD


Anims a tots, marietes! :-| [beer]

No es l'unic l'any passat en un debat a classe es deien més xorrades i una d'elles era aquesta que gracies a Franco i a la dictadura Ejpanya es un gran país U_U
L'altre era que calia un cop d'estat .. amb aixo ja em vaig quedar blanca
seerj escribió:io encara estic asimilant que un pavo a misce cregi que franco ens va fer un favor amb la dictadura...quan ho assimili, niré a estudiar xD


Anims a tots, marietes! :-| [beer]

coi, ara has conegut al morr?
i mentrestant els seus amics amb estelades als concerts [sati]

I llavors els que tenim el cervell rentat som nosaltres...

La calanya aquesta de CdC i els que els recolzen (eolians o no) es defineixen per si sols, són anti lo que els hi ha donat que menjar, fixa't que el propi manporrero, que va haver de marxar d'aquí i odia als catalans, entén el que va passar... vergonya hauria de fer a cert pressumpte representant de la classe obrera d'aquest fil..
I l'anti banderes reclamant el retorn de la esquerra autèntica i a les barricades [qmparto][qmparto][qmparto]

PD: Tot sigui dit, que no el van arribar a agredir a aquell...

Fins i tot als del PP se'ls deixa venir a Girona tranquil.lament... als que són anti, mereixen el que mereixen, que no és el que els va passar l'altre dia.

I un altre representant de CdC és el 'gran' Boadella... un altre que només fa que escupir merda cada cop que parla, tots els tercermundistes ens toquen a nosaltres [qmparto]


Edit, de Història sé poc.. (m'avorreix soberanament), però l'època de pressumpta autarquia va ser LO MÁS [qmparto][qmparto]
En eTc_84, de gran, diplomàtic xD


Tu sempre fent amics,
[jaja].


Home, io trobo correcte donar una oportunitat a tothom, io als de la CdC ia se la he donada, xo ia canten demasiado, tenen unes contradicción increibles, crec que rebrán pocs vots, o aixo esperu.
seerj escribió:En eTc_84, de gran, diplomàtic xD


Tu sempre fent amics,
[jaja].


Home, io trobo correcte donar una oportunitat a tothom, io als de la CdC ia se la he donada, xo ia canten demasiado, tenen unes contradicción increibles, crec que rebrán pocs vots, o aixo esperu.

Home, es pot donar una oportunitat a tothom, fins i tot a un partit nazi i racista en països jueus o de l'Àfrica negra, o com el que hi havia de pederastes a Bèlgica... una altra cosa és només s'hagin creat per fotre merder.
PD: M'ha tocat una mesa electoral per lo de l'Estatut xD fills de puta ja em fotràn el diumenge...a veure si em puc escapolir que sóc vocal suplent [sonrisa]

Edit, per cert seerj, tu que pressumptament no ets nacionalista, et deixa parlar la gent pel carrer? XDXDXD
jajaja, puto eTc_84, menudo estás hecho xD

Y por cuierto, ni presuntamente ni poyas, no me considero nacionalista, aunque peque de algo a veces por mi pasado si nacionalista xDDD.

Por cierto, ya se que no os importa, pero ya tengo curro de verano xD, 3 meses a cambio de casi 1 millon de las antiguas pesetas, nostá nada mal jejeje.


Salut! [beer]
seerj escribió:
Por cierto, ya se que no os importa, pero ya tengo curro de verano xD, 3 meses a cambio de casi 1 millon de las antiguas pesetas, nostá nada mal jejeje.


Salut! [beer]
[/size][/font]



KBRON!!! diguem a on!!!! xDDD

Busco curro si sabeu algo mp xDDD
Aquí es va descobrint tot XDXDXD el passat maulet del seerj, ai quan ho sàpiguen a Misce..

Jo, com diu el meu veí, un honorable senyor que va estar 40 anys de director o càrrec important de no se on xD (una institució catalana, a veure si me'n recordo exactament), no sóc res que acabi en -ista, que sóna a despectiu, jo sóc català i punto xD.

Per cert, et fas prostituto de luxe o que? quantes birres i quants whisky's són 6 mil euros? [idea] [poraki]

Jo l'any passat en vaig guanyar ~3600 € en 2 mesos, això si, currant com un negre a l'hosteleria... a veure què faig aquest any perquè si ho aprovo tot vull començar a enllestir el projecte per intentar acabar l'any que ve la tècnica... tinc un any cotitzat i podria demanar el paro, ja veurem xDD
1.- no era maulet, los maulets son unos payasos.

2.- mai he renegat del meu passat catalanista, aquest fil en algun edició anterior es testimoni.

3.- no, no em fare puto, pero casi casi, xD, treballaré per la diPUTAció, encara que avui tb man trucat x un enxufe del corte ingles, no se cual cogeré al final, a ver cuanto me pagan en el corte ingles, aunque lo mas seguro es que me quede en la diPUTAcion xD

4.- quasi 6000€ son moooooooooooooolt d'alcohol, xo molt eh xDDDD
eTc_84 escribió:coi, ara has conegut al morr?
i mentrestant els seus amics amb estelades als concerts [sati]

I llavors els que tenim el cervell rentat som nosaltres...


Bueno ante las dudas causadas por el desquiciado mental del abuelo tb llamado Puma, este viernes grabaré un vídeo del concierto, a ver cuantas banderas hay, aparte la única que nos une a todos: la del Oi!.

Seerj 330.000 pelas al mes? Prostituto fijo, y aún así no me lo creo, quiero ver el contrato escaneado ( borrando tus datos personales obviamente). Ya sabía yo que todo el alcohol que consumía el seerj tenía que salir de algun lado, y claro con un vicioso que puedes esperar, más vicio.

PD: Los maulets es la purria más grande de Cataluña, lo único que tienen bueno son alguna de sus chabalas, aunque bueno, pa salir con alguna de ellas y que en vez de hablarte de cosas normales, cada día te haga un discurso político pues debe rallar bastante.

PD2: ¿Vols un cigaló? Un qué? Un carajillu? Así se habla gafapasta.
no tio, tantos no xDDD

son 250.000 +-, más finiquito, vacaciones, pagas extras y tal y tal xD
Por cierto, el politólogo este que ahora está casado, Gerim, si quieres hacer la quedada y contar con mi inestimable persona, ha de ser antes del 27 de junio y que no sea en el Pirineo ni en Gerona (que allí tienen las bases los peligrosos maulets y me pegan).

Hoy último partido de preparación para el Mundial.
jajaja, no habéis hecho ninguna quedada al final? madre mia, que palabra que tienen estos catalanistas xD, esto en época de Witiza no pasaba xD

Ahora mentero que el Gerimio se ha casado, weno ya tenia edad.

el lebensraum aplicado al imaginario pancatalán, curioso xD.

opá yo vi a aser un corral xD

enga salutacions desde el meu pis franc xD [beer]


PD: cuando tenga el contrato en mano, ya lo scanearé para que os crezcan los dientucos, morr...xD

PPD: menudas fiestorras van a caer, por fin volveré a entrar en los bares no solo para mear, beberé bajo techo, xDDD, aunque con el verano que sacerca, estaré como siempre tirado en la calle xDDDDD.


[beer]
morr escribió:Por cierto, el politólogo este que ahora está casado, Gerim, si quieres hacer la quedada y contar con mi inestimable persona, ha de ser antes del 27 de junio y que no sea en el Pirineo ni en Gerona (que allí tienen las bases los peligrosos maulets y me pegan).
Ok, llavors deixa'm pensar...









D'acord.

















Llavors podríem fer-la el divendres 30 de juny a Olot. No volem que la nostra imatge es vegi perjudicada [poraki]

seerj escribió:jajaja, no habéis hecho ninguna quedada al final? madre mia, que palabra que tienen estos catalanistas xD, esto en época de Witiza no pasaba xD

Ahora mentero que el Gerimio se ha casado, weno ya tenia edad.

el lebensraum aplicado al imaginario pancatalán, curioso xD.
lebensraum? ¿Locuálo?


El tema de la KDDA només porto la part de l'Assistència Tècnica Adjunta a la Direcció i de Coordinació Assignada Per a la Fauna d'aquest Submón del Catalans Aixakeuvus (ATADiCAPFSCA).



La meva edat només en concerneix a mi i a la meva pensió de jubilació :o. De casat res, només estic feliçment arrejuntat :o.


I per cert, ja que hi som, aprofito per a preguntar-te sobre el teu estat civil, que de tant en tant vaig sentit campanes al vol per aquí i per allà, però no n'acabo de treure l'aigua clara.



I tal.




PD: Quin post més lletjament estructurat.


PD2: Això de pis franc i de bons sous animen a demanar al seerj que s'estiri de cara a la KDDA (per demanar que no quedi).


PD3: Lleig, lleig, lleig.



PD4: Si us avorriu passeu-vos pel fil de Barna per a tocar-li una mica els collons al Danny de cara a posar-se les piles per a la KDDA estival.


PD5: Hola Danny! XD
por partes xD,

Gerim escribió:lebensraum? ¿Locuálo?
Lebensraum, el famoso "espacio vital" que necesitaba Alemania para subsistir xD.

Gerim escribió:El tema de la KDDA només porto la part de l'Assistència Tècnica Adjunta a la Direcció i de Coordinació Assignada Per a la Fauna d'aquest Submón del Catalans Aixakeuvus (ATADiCAPFSCA).
jajaja, otra cosa no, xo eso de poneros titulos y tal, no os lo quita ni dios xD :P :P

Gerim escribió:La meva edat només en concerneix a mi i a la meva pensió de jubilació :o. De casat res, només estic feliçment arrejuntat :o.
si, si, pero ia tens edat :P

Gerim escribió:I per cert, ja que hi som, aprofito per a preguntar-te sobre el teu estat civil, que de tant en tant vaig sentit campanes al vol per aquí i per allà, però no n'acabo de treure l'aigua clara.
jajaja io ia porto un temps ençà tb arrejuntat (cuatre mesos i mig cuasi), xo m'estic plantejant ultimament de cambiar d'estat civil (ratllades absurdes meves), no diré re més sobre la vida personal d'en seerj sobre aquet cas, ia he dit masa xD.

Gerim escribió:PD: Quin post més lletjament estructurat.
Si, si, no cal que ho juris xD.

Gerim escribió:PD2: Això de pis franc i de bons sous animen a demanar al seerj que s'estiri de cara a la KDDA (per demanar que no quedi).
clar, parla l'home que viu a la zona pijails de bcn, q te una carrera acabada, que s'está a punt de casar, i que te varios comptes a les Fiji per quan sigui politic i rebi "remuneracions" d'obscur origen...xD, INVITA'NS a keta xD

Gerim escribió:PD3: Lleig, lleig, lleig.
Gràcies per la part que em toca xD :P


I iastà, ala xD [beer]
morr escribió:Por cierto, el politólogo este que ahora está casado, Gerim, si quieres hacer la quedada y contar con mi inestimable persona, ha de ser antes del 27 de junio y que no sea en el Pirineo ni en Gerona (que allí tienen las bases los peligrosos maulets y me pegan).

Tranquil, si vens al meu poble et sentiras com a l'africa [/acudit dolent amb molt mala llet]


-------

Acabo de venir d'un examen, quin mal de cap que he agafat.... vaig a buscar una aspirina...
Cafetino escribió:Acabo de venir d'un examen, quin mal de cap que he agafat.... vaig a buscar una aspirina...
io arribu ara.. estic fet mistosss, en total he estat unes 8h fent examens avui.. Mhaurien de donar un premi nomes per axo.. XD

El daquesta tarda mhan follat a consciencia.. [enfado1]
en tzare está defendiendo, como wena enfermera que es, el sistema sanitario estatal, anims! jajajaja :P
Lo siento es una idiotez, pero me he releído mi cita y me ha hecho gracia esta asociación de ideas:

Politólogo=Politono.

PD: Sí, vengo de privar del centro y qué?
Es un poco triste hacer el chorras y poner como excusa la bebida, parece que tengas 14 años.
seerj escribió:jajaja, otra cosa no, xo eso de poneros titulos y tal, no os lo quita ni dios xD :P :P
De qui parles? Qui som?


seerj escribió:si, si, pero ia tens edat :P
Com es nota que ens estan envahint les noves generacions i les velles sembla que estan mig desaparegudes. Ara semblo vell i tot :(

tzare!! keooooops!!!

seerj escribió:clar, parla l'home que viu a la zona pijails de bcn
Ja m'agradaria

seerj escribió:q te una carrera acabada
Si al meu tutor de can Convergència Democràtica li agrada el que li entregaré demà sí ^^'


seerj escribió:que s'está a punt de casar
¡!

seerj escribió:que te varios comptes a les Fiji per quan sigui politic i rebi "remuneracions" d'obscur origen...xD, INVITA'NS a keta xD
no diré re més sobre aquest obscur aspecte, ia s'han airejat masa coses, encara te fotaré una moció de censura xD.

Un cop tingui la nota de les p. pràctiques "professionals" (m'aprovin o no xD) explicaré una coseta relacionada (o no) amb el tema...(o no, ja vurem)


seerj escribió:Gràcies per la part que em toca xD :P
De res :o


seerj escribió:[beer]
[beer]



morr escribió:Lo siento es una idiotez, pero me he releído mi cita y me ha hecho gracia esta asociación de ideas:

Politólogo=Politono.
¬¬

Doncs no és el primer cop que ho sento. De fet, a certa senyoreta que apareix en la llista d'aquest fil, li ho va comentar un amic seu. I tal...
Tredi escribió:Es un poco triste hacer el chorras y poner como excusa la bebida, parece que tengas 14 años.


Oye pero qué pasa, ya he puesto delante del todo que era un idiotez, simplemento me ha venido a la cabeza y me ha hecho gracia, y por lo que dice Gerim parece que es habitual.

Y la bebida bueno... siempre es una excusa para todo (sobretodo para las mujeres).

PD: Si te picas con verdades como puños es tú problema.
Por cierto, que error más tonto, os recuerdo para que vayáis a la cama felices:

ESPAÑA 2- CROACIA 1

¡Viva la Roja!

Imagen


PD: Todo y así que equipo más penoso tenemos, por culpa que las alineaciones las hace el De la Morena y sus colegas.
Imagen
morr escribió:Imagen


jeje, em se que l'etc la voldra afegir a la seva coleccio xDD
Jo ja tinc aquesta..

Imagen

I una de Komando Antifa Alt Empordà XD

Incívic amb cresta rosa escribió:PD: Si te picas con verdades como puños es tú problema.

Tu ho has dit, no et piquis tiu..

Avui no fas el ressopó en forma de pintallavis?
Durruti supercívico pero tiene un komando neng escribió:I una de Komando Antifa Alt Empordà XD


Dios, lo veo y no lo creo.

¡A tope sin bragas!

PD: Qué coño es ressopó? Ezo ke éh? Lenguaje de pastores o qué?

EDITO: ressopó m. Àpat que es fa a la nit quan es tarda molt a anar al llit després d'haver sopat.

Ummm, yo no entender, lo siento, soy un charnego que tiene el nivey sé a duras penas.

Si pretendes decir si salgo de fiesta hoy, pos no, que aún no han abierto el pont nuevo neng, y el concierto que había hoy es el de los banderitas.

Imagen

IN DUFF WE TRUST.

PD2: A todo esto, tú que te mueves por los círculos maquineros (que ya te debe pesar con la ideología que se mueve por allí) cuando abre el pont nuevo neng, que quiero hacerme un ressopó de esos en la cama de una neng-a.
I parlant de samarretes (pero desviant-ne la tematica [poraki] ) la setmana pasada em va arribar aquesta :p

Imagen

Un salut
gerim q no pasa nada, yo tengo un amigo un año mayor que ya quiere tener churumbeles con la parienta (lleban como 6 años), que se ve que quiere vivir en nada de ellos (siempre va buscando tripijuegos), xDDD.


por todo el hilo en general, [qmparto] [qmparto] [qmparto]

por cierto, 3 videos cachondos xD

1

2

3

y de regalo, un cuarto, madre mia no me he reido con este ultimo, mdre miaaaaaaaaaaaaaaaaaa xDDD
Ostia que bueno el hilo de Russo en feedback, por cierto hgc no ha desaparecido simplemente está aguardando.

Joder si es que en misce ya no me peleo con nadie, sólo con vosotros (bueno con etc porque el de S.A no sabe) y con Puma ( que el pobre ya chochea.

Betado de EOL por envidias...

Hola a todos...

Como muchos sabreis soy RuSSo, antiguo asiduo a esta web, por motivos de envidias y por mis comentarios "infantiles" fui Baneado de Miscelanea sin motivo aparente y solo por peticion "popular" de unos pocos los cuales no aguantaban mi aptitud, aptitud de decir lo que pienso como derecho democratico que tengo, pero no, aqui si no piensas como todos, no eres bienvenido....y si tan malo fuera, habira sido baneado del foro, no de miscelanea, pero la gente no aguantaba que pudiera disfrutar de coches potentes, de la velocidad y otros aspectos, cuyos miembros de este foro deseaban mi muerte...


Vetado, sabréis, asiduo queda mal de ese contexto, miscelánea, petición,cuáles,actitud,actitud,democrático,aquí...

Jaja y se me había pasado por alto la respuesta de jony en el hilo de las mujeres, ostia que bueno.

PD: Hoy me da la risa tonta.
PD2: Me tengo que pensar de escribir en este hilo en catalán, porque poco a poco como sólo escribo y leo en castellano en todos los lados, se me está olvidando el catalán escrito. (en el instituto al menos hacíamos dos materias en catalán).

PD3: Alguien ha visto a alguien despedirse así alguna vez?:

Russo escribió:Sin otro particular, Un saludo. smile_[noop]
yo sigo con los videos, esteya lo habia visto, pero me parto tb xD
Demà els veig amb els altaveus posats, que ara no es pot amb els germans dormint la mona.

xDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD.
El RuSSo és molt gran, mola molt, perquè el tiu no perd mai els papers i sovint diu veritats (no sempre).
L'hgc és un altre grandiós, i a més de Girona XDXDXD, tot lo bo es reuneix a Girona [poraki][poraki]

morr, com permeties que t'impossessin DOS!!!! assignatures en català? [qmparto]
eTc_84 escribió:morr, com permeties que t'impossessin DOS!!!! assignatures en català? [qmparto]


Doncs perque no m'importa que m'ensenyin en qualsevol de les meves dos llengües sempre que es tracti per igual les dues.

Por cierto, alguien sabe dónde puedo comprar adaptadores trifásicos (pa londres) en Barcelona? Se ve que allí los enchufes son diferentes.

¿Em respondràs a lo del "Pont"?
seerj escribió:gerim q no pasa nada, yo tengo un amigo un año mayor que ya quiere tener churumbeles con la parienta (lleban como 6 años), que se ve que quiere vivir en nada de ellos (siempre va buscando tripijuegos), xDDD.
¬_¬


Em sembla que aquest és el fil més raro raro raro de tot EoL. Queda algú normal per aquí?
Gerim escribió:¬_¬


Em sembla que aquest és el fil més raro raro raro de tot EoL. Queda algú normal per aquí?
jajaja y que esperábas, un hilo normal con gente que piensa blanco o piensa negro o no piensa? Normal pues xD.
sobre els adaptadors, jo a tgna els vaig comprar en una ferreteria, pero en kualsevol botiga d'electrodomestics segur q en trobes, sips alli els endolls son de 3 forats... son aixi d'especials = q van x la eskerra... jeje.

es millor apendre com més llengues millor, tens mes cultura, pq n es n+ l'idioma sino la propia cutura de cada país, i a+a+ pots viatjar am més facilitat.
lodis escribió:sobre els adaptadors, jo a tgna els vaig comprar en una ferreteria, pero en kualsevol botiga d'electrodomestics segur q en trobes, sips alli els endolls son de 3 forats... son aixi d'especials = q van x la eskerra... jeje.

es millor apendre com més llengues millor, tens mes cultura, pq n es n+ l'idioma sino la propia cutura de cada país, i a+a+ pots viatjar am més facilitat.


Gracias.
xD.

Si sabes algo que debería saber ( nada de turismo please) no te cortes.
un bon consell pillar pipermeant pq tindras el estomac fatal, utilitzen moltes mantekilles i greixos x a cuinar...i te aseguro q es bestial, wenu suposo q el no dormri masa x estar d juerga i beure molta cervesa n ajdua masa po wenus...jeje es practic i mai fa nosa, lo del fish an chips...es mol tipic si, i tothom q conec q i a anat o a comprat, dons be, pillau x la vora del candem q estan bastan decents i no son tan oliosos, i x a comprar tmb es una bona zona, d pas si pots feste la targeta sanitaria europea, pq alli n serveix la d salut q tenim aki (si ets d una mutua pos millor q millor pq lo millor d alli son els centres privats)

la targeta es gratuita, as d anar a sanitat i demanarla, a+ te caducitat d'un any, si ets treballador n+ as d portar la teva targeta, en cas q siguis beneficiari x fertela as d portar el dni i la cartilla (allo gran q ens donen q figurem al costat dels papes) to dic pq sino arribaras i ales to diran i tota la cua x a res; els museus son gratuits, si mes no els principals: british, tate i national gallery; tmb et pots fer la targeta del estudian x descomtes en altres llocs, as d portar 2 fotos del dni i un certificat q estas estudian.

x viatjar es millor q cada dia agafis una targeta d metro+bus pq com el metro tanca ales 12 d la nit, dsps pots pillar le bus q pasen cada 10 o 15 mintus depen d la zona on estas i la direccio on vagis, pero t'estalvies molta pasta i n son masa cares, ara n recordo el preu exacte pero crec q eren 10 lliures o menos... sobretot o portes pasta en metalic (canviala aki pq alli et cobren molt x les comisions d fer el canvi d moneda) i sino q sigui una targeta d servi red pq tmb si as d treure pasta o treus molta d cop o pillaras am les comisions.... i tot l oaltre a destacar... es a nivell turistic jeje. percer...si ets fan del cafe com jo, i adicte als strabucks..tens sort alli estan tirats d preu i am mes convinacions i es el lloc on trobes mes espanyols o sudamericans, aixi q d pas et serveix x prgt coses. jeje si vols prgt algo en concert...espero q et serveixi lo q te dit ;) disfruta del viatge!!
10 libras un viaje de metr+bus para un día? 16 eurazos!!!!!!!!!!!! Me voy a alquilar una bici.

Ostia, y me he de hacer la national insurance esa.

¿A todo esto no sabrás, cómo anda la movida allí de concierto de punk o de oi! no?

¿Es recomendable que lleve aceite desde barna?
¿En el East End, es verdad lo que me han comentado que se han convertido en una zona paki, y que el West Ham va de camino?


Because you're young, sharp as a knife
You need that buzz to come alive
Out on the edge, out on the town
You ain't got time to settle down
You're always sure, you're always right
You see it all in black and white
You never listen to anyone
Because you're young

Because you're young, you're torn between
A world of hate and a world of dreams
So much to lose, so much to gain
So much to fight for, so much to change
You don't look back, you don't look down
You gotta turn everything around
You live your life like a loaded gun
Because you're young


YOU NEVER LISTEN TO ANYONE; BECAUSE YOU ARE YOUNG.
lodis escribió:un bon consell pillar pipermeant pq tindras el estomac fatal, utilitzen moltes mantekilles i greixos x a cuinar...i te aseguro q es bestial, wenu suposo q el no dormri masa x estar d juerga i beure molta cervesa n ajdua masa po wenus...jeje es practic i mai fa nosa, lo del fish an chips...es mol tipic si, i tothom q conec q i a anat o a comprat, dons be, pillau x la vora del candem q estan bastan decents i no son tan oliosos, i x a comprar tmb es una bona zona, d pas si pots feste la targeta sanitaria europea, pq alli n serveix la d salut q tenim aki (si ets d una mutua pos millor q millor pq lo millor d alli son els centres privats)

la targeta es gratuita, as d anar a sanitat i demanarla, a+ te caducitat d'un any, si ets treballador n+ as d portar la teva targeta, en cas q siguis beneficiari x fertela as d portar el dni i la cartilla (allo gran q ens donen q figurem al costat dels papes) to dic pq sino arribaras i ales to diran i tota la cua x a res; els museus son gratuits, si mes no els principals: british, tate i national gallery; tmb et pots fer la targeta del estudian x descomtes en altres llocs, as d portar 2 fotos del dni i un certificat q estas estudian.

x viatjar es millor q cada dia agafis una targeta d metro+bus pq com el metro tanca ales 12 d la nit, dsps pots pillar le bus q pasen cada 10 o 15 mintus depen d la zona on estas i la direccio on vagis, pero t'estalvies molta pasta i n son masa cares, ara n recordo el preu exacte pero crec q eren 10 lliures o menos... sobretot o portes pasta en metalic (canviala aki pq alli et cobren molt x les comisions d fer el canvi d moneda) i sino q sigui una targeta d servi red pq tmb si as d treure pasta o treus molta d cop o pillaras am les comisions.... i tot l oaltre a destacar... es a nivell turistic jeje. percer...si ets fan del cafe com jo, i adicte als strabucks..tens sort alli estan tirats d preu i am mes convinacions i es el lloc on trobes mes espanyols o sudamericans, aixi q d pas et serveix x prgt coses. jeje si vols prgt algo en concert...espero q et serveixi lo q te dit ;) disfruta del viatge!!
Te raó i està comprobat

I els adaptadors que tambe tu han dit a la ferreteria. I els espanyols estan per tot arreu tu dic jo ^^ que nomes sortir de l'hotel hi havia un quiosc i només sentir-nos parlar (era català) ja ens va regala una pila de coses XD!

Avui tinc festa ^^ per estudiar
^_^ jeje jo tmb tinc el dia d festa... pq dma toca examen... i n+ d veure el solet q fa, la calor... n+ penso en anar ala platja :( no es just!! pq em d tenir examens kan fa tan bon temps!! jeje.

pd: els lax son els millor :p
bon dia gent, estic tan desquiciat..

Ahir em van donar pel sac als dos examens, el de dema ja no hi anire..
i la setmana que ve 3 mes.. Espero aprovar-los aquests..
lo de las 10 lliures... to dic d memoria i ja fa 1 any q i vaig estar... po diria q es menos, donava un bitllet petit i algo d canvi tornavne... pero et recomano q o agafis, tmb hi ha lo mateix xo am una durada de 10 dies o aixi, inclus d mes, pero n surt tan a comte, esq x londres el metro es lo millor, i el bus tmb pq tema transport alli es carisim, pero esta mol ben organitzat, sobre lo d punk, n+ se segur q la zona del east end i predominen, pero esq et trobes d tot a tot arreu, es lo millor d la ciutat vgis on vagis hi ha mil persones diferents en cada momen.

tema concerts... pregta en algun pub es lo millor, percer com mes cutre sembli dsd fora millor si esta a dins, millor et tracten i + bona la cervesa jeje.

lo d la targeta es x si d cas et pases algo pero n estaria mal q te la fesis, mai se sap.
¿Y no sabrás nada de ayudas y cosas así para vivir de parásito social a costa del gobierno inglés no?
lodis escribió:pd: els lax son els millor :p

Algu que em compren ^^
a mi nomes em queden dos examens i vacances [qmparto]
Pregunta: alguna vegada un profe us ha perdut un examen?
pos nops ni fava, pero seguramen com estudian pots treure alguna cosa, en akets temes estan mol mes abansats q nosaltres... com mes al nord + pasta x als joves...

si!!! soc super fan dels lax!!! jeje, m'encanten!! i als cocnerts disfruto q n flipes, a+ q son la mar d majos am la gen, wenu i x mi els pets q son d casa :)

kin cd prefereixes??
lodis escribió:kin cd prefereixes??

El de Llença't i el de Morfina ^^.
Jo prefereixo "LA CAIXA QUE PUJA I BAIXA" :D
Jonhy el melenes és mítica!!! xD

Per cert, jo aquest 17 marxu a UK :D
Volia anar a Irlanda, però a final a última hora he canviat de destí i anire a Salisbury:

Imagen

Ah, te recomiendo este foro, hay mucha info, aunque no vayas a londres, tb hay informacion de otras ciudades y como funciona en general els transporte, etc etc

http://forolondres.com/foro
Què carai Miami, ni què Florida Beach?
Què passa amb Califòrnia i tots els boys de la beach?
Si aquí tenim mil platges com les de Tamarit
d'Empúries fins a l'Ebre hi ha més sol que a Tahití
Què carai ens passa amb tot el que tenim?

Bud-Weiser, Coca-Cola, Jack Daniels, Jim Bean
i diu que a Califòrnia ara fan un gran vi
si és molt millor el que compro jo al sindicat
a cinc duros l'ampolla, nanos!, que estic pelat
i després ens diuen que és que som agarrats!

Però sents un rock'n'roll i dius:
Carai aquesta gent!
potser sí que es mereixen
ser els reis del firmament:
Chuck Berry, Ramones, Elvis Presley, Lou Reed,
Metallica, Springsteen, The Doors i B.B. King
Podria estar dient noms tota la nit
Què carai els donen per ser així?

En Bogart, Marlon Brandon, Paul Newman, James Dean
la Rita, l'Anastàsia, la reina Marilyn.
D'acord que aquí de cine quasi bé no en tenim
però espera't uns quants anys i Hollywood vindrà aquí
la nostra botifarra no podran resistir

D'acord que les xicotes amb biquini i patins
són molt més llançadetes que no pas les d'aquí
però una bona pubilla no té res que envejar
si és que la pots convèncer després de molt xerrar
algú va dir que és bo tot el que es fa desitjar

I no sé pas perquè en fico en tot aquest merder
si jo voldria viure a New Jersey enlloc d'El Vendrell.






Em cago en el putus ordinadors de ciències socials de l'UAB i la seva puta mort súbita!!! [grrr]
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 5, 611