por partes xD,
Gerim escribió:lebensraum? ¿Locuálo?
Lebensraum, el famoso "espacio vital" que necesitaba Alemania para subsistir xD.
Gerim escribió:El tema de la KDDA només porto la part de l'Assistència Tècnica Adjunta a la Direcció i de Coordinació Assignada Per a la Fauna d'aquest Submón del Catalans Aixakeuvus (ATADiCAPFSCA).
jajaja, otra cosa no, xo eso de poneros titulos y tal, no os lo quita ni dios xD
Gerim escribió:La meva edat només en concerneix a mi i a la meva pensió de jubilació
. De casat res, només estic feliçment arrejuntat
.
si, si, pero ia tens edat
Gerim escribió:I per cert, ja que hi som, aprofito per a preguntar-te sobre el teu estat civil, que de tant en tant vaig sentit campanes al vol per aquí i per allà, però no n'acabo de treure l'aigua clara.
jajaja io ia porto un temps ençà tb arrejuntat (cuatre mesos i mig cuasi), xo m'estic plantejant ultimament de cambiar d'estat civil (ratllades absurdes meves), no diré re més sobre la vida personal d'en seerj sobre aquet cas, ia he dit masa xD.
Gerim escribió:PD: Quin post més lletjament estructurat.
Si, si, no cal que ho juris xD.
Gerim escribió:PD2: Això de pis franc i de bons sous animen a demanar al seerj que s'estiri de cara a la KDDA (per demanar que no quedi).
clar, parla l'home que viu a la zona pijails de bcn, q te una carrera acabada, que s'está a punt de casar, i que te varios comptes a les Fiji per quan sigui politic i rebi "remuneracions" d'obscur origen...xD, INVITA'NS
a keta xD
Gerim escribió:PD3: Lleig, lleig, lleig.
Gràcies per la part que em toca xD
I iastà, ala xD