Catalans aixakeuvus xD (#20)

Aparte de España la selección que me cae mejor y siempre deseo que gane es la de Inglaterra.
NGC escribió:Aaaaaleluia, aaaaaleluia, aleluia, aleluia, aleeeeluiaaa!!
xDDDD ratataaaa ratataaaa padre de familia



has vist la quarta temporada? no blasfemis.
no tagrada NGC?

io ho he començat a veure ara amb axo del TDT, i mola un merderr
la 4ª temporada és brutal, amb uns tocs surrealistes molt bons.

a finals de mes per la fox estrenen la 5ª
la 4ª no la he visto, la verdad es que las tres primeras me acabaron por cansar...

prefiero la hora chanante, que le vamos a hacer, mangurrianes xD
A mi esk primerament el tipus de dibuix m'impedeix mirar-ho, no m'agrada gens, es un repelent per la meva vista i depsres el poc k he vist puff.... no se, no m'agrada, prefereixo els simpson.

Aixo si, no se si soc una mica extrany mirant la tele pero soc bastant atipic, no miro ni los serrano ni aki no hay kien viva, de series nomes miro house, de dibuixos per exemple el simpson m'agraden, pero futurama no em va acabar d'enganxar. Tampoc m'agraden els reality shows, i si fan algo de futbol sempre ho miro xDD la setmana que el barça va guanyar la champions em vaig empasar tots els programes i potser al final el gol de belleti le vist 50 cops xDDD, despres una altra cosa k m'acabo d'enrecordar fa uns kaunts anys per a3 feient una serie k es deia malcom o algo per l'estil k molts amics la miraven i a mi tampc m'agradava.
amun aixoo!

Avui crec que he batut el record d'estudi.. de 10-13h i de 15-20h [burla3] [burla3]
kurras escribió:amun aixoo!

Avui crec que he batut el record d'estudi.. de 10-13h i de 15-20h [burla3] [burla3]

Descansaaa!!!!!!

Aix quin dia més macu que ha fet oi? XD!!
Jo demà vaig a veure notes per si he de fer alguna rec més que crec que no U_U esperuu
Aya_cat escribió:Aix quin dia més macu que ha fet oi? XD!!
si oi? he vist que feia sol per les finestres de la biblioteca.. XD

vui na a la platja!!!
kurras escribió:si oi? he vist que feia sol per les finestres de la biblioteca.. XD

vui na a la platja!!!
no me'n parlis de la platja que mira me los cargaria a todos q kedem per nar i al final ens hem kedat tres i jo passava de fer de aguantavelas U_U aixi que de platja res de res... pero el dia ha valgut la pena ^^
Me caguntots els putus politics, me la porta fluixa tot el que digueuu!!!!! Amb el putu debat de l'estatut faran Nip/Tuck una hora mes tard de lo normal.. [uzi] [uzi] [uzi] [uzi] [uzi] [uzi]
uuuooo!!

ja comença Nip/Tuck, avui està interesan el capitol...
Aixecanttt
no si es nota moltissim que esteu tots estudiant !!
Jo ara hi vaig a estudiar....
yo tambien soy de barcelona [carcajad]
bon dia, io ara narribu.. desde les 9..

Dema examen de regulacio automaticaa! [mad]
sikdlik escribió:yo tambien soy de barcelona [carcajad]


Buenas.
Weis bon dia, acabo d'arribar de la uni d'una reunio.


Mireu que he trobat:
Nostradamus escribió:Cuando el sexto mes de 2006 finalice, el Rey de España cruzará los Pirineos con su ejército. Las legiones de Belcebú aguardarán la batalla en las planicies del centro de Europa. La destrucción y la derrota caerá sobre los malvados. El Santo Grial volverá, con el Rey triunfante, a España.


Vaja, que a aquest any espanya guanyara el mundial xDDDDD
Esta claro que somos el pueblo elegido.

Se mueven en las sombras, causando gran temor, no es por ningun motivo sólo que hace mucho calor. Soldados de kesse no ceden jamás!

Fuente¿?
morr escribió:Esta claro que somos el pueblo elegido.

Se mueven en las sombras, causando gran temor, no es por ningun motivo sólo que hace mucho calor. Soldados de kesse no ceden jamás!

Fuente¿?


Ains, me n'he oblidat: http://meneame.net/story/profecia-de-nostradamus
buas necesito acabar examens i anar ala platja!!!
no puc estar ala biblio estudian am el sol q fa a fora...
:'( i vas x el carrer i veus ala gen q ve d la platja,
i tu alli tancat, algu te una makina del tems x abansar-lo fins el 1er dia de vacances ;) ?? jeje, no estaria mal, e??
buaa..estic ben saturat.. no puc fe re mes.. [burla3] i ben nervios per dema al matii..

Que estudies tu lodis?
yostoy rayao, asignaturas facilismas+falta de ganas de estudiar = malos augurios.

aprovar seguro q apruevo, pero esperaba mejores notas...

en fin, os recomiendo que escucheis red seal, un tio q mezclar reaggy con musica electronica, pero ni raggamuffin ni mierdas de esas, eh, musica muy bien parida y punto, a parte, es tope de ambiental y para estudiar va de muerte. el disco en si se llama "black ops", creo que no ha sacado ninguno más.

Molta sort a tothom!

Que buena idea lo del Hilo de Euskadi, me ha gustado leer gente en euskera por estas lindes, aunque no me entere de nada :P


Saludos! [beer]
història de l'art, i tu??
q vagi be x dma al mati... a mi em keda dimecres i dsps recuperacions, amb sort n+ 2 i meitat del temari d'una tercera...
io faig enginyeria industrial..

A mi em queda dema, dimecres i dijous.. [snif]

Mes les possibles recuperacions..
a on? a bcn ala upc?? pero pensa q dsps tens 2 mesos de vacances... es lo q a mi em consola, pq sino... am el solet q fa... pokes ganes hi han d'anar a clase i menys d'estudiar.

anims!!
nop, a la UdG de Girona.. [sonrisa]

i tu? ho fas a Tarragona? o bcn?
: ) tarragona a la urv; ets de girona?? o vas anar-hi x la nota de tall??
sí soc de Girona, per nota de tall hagues pogut na a qualsevol lloc [chulito]

Pero com a casa enlloc! XD
[risita] xiii com a casa enlloc. x aixo tmb em vai kedar aki.
sobretot ara al estiu s'agraeix, encara q tinguem examens,
el sol, la platja, el clima... :cool: jeje m'agrada la meva ciutat...
No vull interrompre... només passo a saludar..

i a vanagloriar-me que he aprovat SO i Anglès, els dos a la primera, 18 crèdits més a la butxaca XDXDXD


Ja vindràn les males èpoques i notes... mentrestant a disfrutar [poraki]


seerj desertor de informàtica!


Jo també tinc platja aquí, i més aprop segurament [666]


No cansa tant d'spoiler ein?


No hi fa res, no sóc un calzonassus políticament correcte com el Gerim muahuahuahaua


Va l'últim


muahuahuahuah aquest és l'últim


CUANDO FUIMOS LOS MEJORES
LOS BARES NO CERRABAN
CADA NOCHE EN FIRME
A LA HORA SEÑALADA

CUANDO FUIMOS LOS MEJORES
LAS CAMARERAS NOS MOSTRABAN
LA MEJOR SE SUS SONRISAS
EN COPAS LLENAS DE ARROGANCIA

CUANDO FUIMOS LOS MEJORES
NUESTRO OTRO YO NOS ACECHABA
MERCADERES DE DESEOS
HABITANTES DE LA NADA

CUANDO FUIMOS LOS MEJORES
DEJAMOS DE SER NOSOTROS
LO PEOR QUE LLEVAS DENTRO
SE REFUGIA EN TU MIRADA

CUANDO FUIMOS LOS MEJORES
EL DINERO SE GASTABA
SE PODIA COMPRAR TODO
INCLUSO VUESTRAS ALMAS

CUANDO FUIMOS LOS MEJORES
Y LA VIDA NO SE PAGABA
EN TODAS LAS ESQUINAS
NUESTRA JUVENTUD SE SUICIDABA
juass, nose pas que sembla axo amb tan dspoiler.. XD

felicitats pels aprovats!


PD: Estic dels nervisss!!
inga, ara em poso a estudiar, ara si! xDDDD

EDIT: Etecetera, no soc cap dessertor, informatica es per gayers q no saben encara en q currar, es una famosa llei de murphy la que diu que tot estudiant y llicenciat d'informatica mai de la vida currara en algu relacionat amb la seva carrera xDDDDD
seerj escribió:inga, ara em poso a estudiar, ara si! xDDDD
millor tard que mai! XD

PD: joer, no paro de voleiar per aqui.. haure danar a dormir aviat avui.. XD
Ostia etcétera tú no me dijistes algo en contra de Loquillo? Ahora te ha enganchando o qué?

Escucha la de : "La Mataré"
jeje aixi q tmb tens la platja aprop?? d'on ets?? pq jo la tinc a 10 minuts caminant.... ;)

felicitats x els aprobats!!!
eTc_84 escribió:
Bla Bla Bla



Sembla que fa vent avui, no?
Eish lodis tu deus ser la noia nova, no? Ja m'ha dit l'Aya que et pases per aqui des de fa poc pero bueno, benvinguda al fil de catalans ^_^ Quan faci l'actualitzacio ja et ficare alla on capigues :P

I a la resta com porteu els examens? Aish a veure si teniu sort :P

Bueno. Que us vagui be que ja em reclamen pel msn U_U


Un saludo
DiGiJoS escribió:

Bueno. Que us vagui be que ja em reclamen pel msn U_U


Un saludo
Tindras morru a sobre que t'informo ¬¬ pa simpatic tu :bu
Aquí es respira 'marru' [sonrisa]

Com diria en Cafetino en mode Tomate
Que fuerte que fuerte!

Jo sóc d'un poble de l'Empordà, a la Costa Brava, que cada cop fot més fàstic pel bestiar (de voltants i extranger) que es dedica a venir aquí a fer el que no pot fer a casa seva, embrutir, tocar els collons, conduir amb el cul... turisme XD
Ah, i jo estic a menys 100m de la platja
eTc_84 escribió:Aquí es respira 'marru' [sonrisa]

Com diria en Cafetino en mode Tomate
Que fuerte que fuerte!

Jo sóc d'un poble de l'Empordà, a la Costa Brava, que cada cop fot més fàstic pel bestiar (de voltants i extranger) que es dedica a venir aquí a fer el que no pot fer a casa seva, embrutir, tocar els collons, conduir amb el cul... turisme XD

Ah, i jo estic a menys 100m de la platja

No tan preguntat com merda es el teu poblerux, si no com collons es diu xDDD :P


estoy nervioso xq tengo q estudiar, perdó :P


[beer]

PD: a parte, acabo de leer en misce de que ERC es de extrema izquierda, vivah! xDDD
Sou uns cabrons, a la upc no hi han recuperacions, t'ho jugues un 50% com a minim i avegades a l 100% tot en un examen final.
El dimecres el primer examen.... haviam.
Etcétera, yo lo viví en primera persona durante una semana, y la verdad es que la que tenéis liada con los franceses tiene hueves, y para más INRI las francesas son unas calientapollas.

¿Y qué paso el otro día en Ampuriabrava? Que se ve que hubo una pelea de la ostia.

PD: Por otro lado tu que eres del komando antifa, cuando yo pasé por allí (Roses) estaba todo el puto pueblo de célticas y demás parafernalia, incluso pintadas de 35 (Cataluña Española). ¿Qué coño pasa en esa zona?
morr escribió:Etcétera, yo lo viví en primera persona durante una semana, y la verdad es que la que tenéis liada con los franceses tiene hueves, y para más INRI las francesas son unas calientapollas.

¿Y qué paso el otro día en Ampuriabrava? Que se ve que hubo una pelea de la ostia.

PD: Por otro lado tu que eres del komando antifa, cuando yo pasé por allí (Roses) estaba todo el puto pueblo de célticas y demás parafernalia, incluso pintadas de 35 (Cataluña Española). ¿Qué coño pasa en esa zona?

Les franceses, per norma general són bastant p***s
Ni idea, no em solc assabentar dels merders que hi ha per aquí XD

Roses està just davant del meu poble (platja davant de platja), serà que allà és zona fatxa, per aquí hi ha pintades de Komando Empordà, de Moros fora, del que vulguis, però res de 35 ni osties, vaja, aquí sol estar mal vist... igual que els aficionats a l'Español i al Madriz estan bastant marginats en ghettos xDD
uenu..un de menys.. El que em fa mes rabia es que nontinc ni zorra del que puc treure.. Depen de en quin plan corregegi el profe.. [triston]

Demà otro..
A mi em queda saber la nota de dos examens pero de moment tot aprobat [jaja] encara que de reli tornare a sentir les burles del meu germà que voy pa monja U_U i de monja no tinc res [chulito]


Edit:: Potser he trobat feina aixx los enxufes XD! i nomes hauria d'agafar, el telefon, fer fotocopies i traduir coses!!! encara no se quan pagaran... espero que no sigui per amor a l'art pero bueno algu es algu no?
Imagen


Algú es curra una firma? [qmparto][qmparto]
eTc_84 escribió:
Imagen


Algú es curra una firma? [qmparto][qmparto]

[qmparto][qmparto] [qmparto][qmparto] [qmparto][qmparto] [qmparto][qmparto] [qmparto][qmparto]

No sigui vago fes-la tu amb el gimp :p
Cafetino escribió:No sigui vago fes-la tu amb el gimp :p


Es informatic.... com tu [qmparto] [qmparto] (jo tmb :P)
NGC escribió:
Es informatic.... com tu [qmparto] [qmparto] (jo tmb :P)


Informatic no... Enginyer tècnic en informatica de gestió [sonrisa]
Cami cap a enginyer [sati]

Un salut [beer]
501 respuestas
14, 5, 6, 7, 811