Catalans aixakeuvus xD (#22)

1, 2, 3, 4, 511
uff jo encara me d'esperar a mitjans d'agost x festes... po wenus anem fen la ruta del poble... encara q dsps de lo petada q acabo d la feina n+ em keden els findes, este ptser baixem a tortosa q es lo de la festa del reneixamen i tinc amigues q son d'alli i me n'han parlat mb aixi q, algun toca probaro ^^
aixecant fil!!!!!

on us heu ficat!!!
Aya_cat escribió:on us heu ficat!!!
io tik mirant Speed. Me la se de memoria, pero es bonisimaa
lodis escribió:jo tic amb CSI

+1!
aquest encara no l'havia vist
esq ara fan de nous al de las vegas

pd: ha plogut ni 5 minuts... n+ x tocar la pera i q faci mes xafogor...
Visca Terra Lliure!!

//*//
kurras escribió: Me la se de memoria, pero es bonisimaa

La peli o la sandra bullock xDDD

Ostia ara feia dies k no em passava per aki, he estat enfeinat.

Bona nit!!
jo si la veies tambe ho faria per ell [ayay]
esq la 2on va perdre mol kan ell n sortia encara q el altre prota q ara n recordo el nom tmb tava mb jeje.

pos res gen marxu a fer nones q sino dma n hi ha ki s'aixeki i dsps he d'estar x els nens...amb sort dma n me de kedar al menjador. sitos, nanit!!
xD La Sandra Bullock hi te força a vere si.. pero la peli en general sta mubé.. XD
Necesito ajuda dels terroristes gironins [barret]

Tinc la novia a ampuriabrava(o como s'escrigui..) i aniré aquest dissabte cap allà, de moment e vist que l'estació de tren que més aprop està es la de Figueres(amb el regional) i em vindrien a buscar fins allà en cotxe, hi ha alguna manera millor d'anar-hi desde barcelona? o alguna estació que estigui més aprop, gracies! X-D
Buff, vaya dia, vaig a dormir i dema ja us contare!

Nanit!
Bona nit!!! jo dintre una estoneta tambe piru a dormir ^^
Tredi escribió:Necesito ajuda dels terroristes gironins [barret]

Tinc la novia a ampuriabrava(o como s'escrigui..) i aniré aquest dissabte cap allà, de moment e vist que l'estació de tren que més aprop està es la de Figueres(amb el regional) i em vindrien a buscar fins allà en cotxe, hi ha alguna manera millor d'anar-hi desde barcelona? o alguna estació que estigui més aprop, gracies! X-D

Ui, l'emporda... aixo es el feu del senyor eTc_84 xDD

Jo diria que el tren és la millor solució, i no busquis mes vies perque aqui girona de via de tren nomes tenim la que va de nord a sud, aixo no es barcelona en que les linies van en totes direccions :p

Per cert, agafa un Catalunya Express, que si agafes l'altra tardaras molt més, ja que te la 'mania' de pararse a totes les estacions.

salut
joder, mandril y comadreja, vaca y pollo, las super nenas, pedazo de mañanas en antena tres, quien no currara para estar todos los dias asi...dema a currar xD.
kurras escribió:io tik mirant Speed. Me la se de memoria, pero es bonisimaa

pero si es la pelicula amb mes cagades per segon de la historia de hollywood [666]
A kina hora fan vaca y pollo??
sgaesux escribió:pero si es la pelicula amb mes cagades per segon de la historia de hollywood

cagades no se si en té pero q es bastant carca la peli si, jo es q em sobaba mirant-la ZzzZZ
Bones, ara arribu del curru

sgaesux escribió:pero si es la pelicula amb mes cagades per segon de la historia de hollywood [666]
juas, mira qualsevol mariconada de les que fan ara i a vere quina te mes cagades. No dic que sigui una obra mestra, pero a mi magrada
lodis per fi he vist la serie!!!!!!!!! :D m'encanta ^^ me la baixare sensera!!!!! XD
Jo la última pel·licula bona que hay vist és Crash. No és del tipus que acostumo a mirar pero no se, em va agradar.
si??? uueee!!! fiesta!!! jajaja

ja tu deia jo q et molaria...pos a posarse les piles q es curteta i te la baixes tota i ja em diras.
sii em van passar una pagina per baixar anime pel bitcomet pero ara no men recordo qui va ser.. a veure si la trobu en cat
Aya_cat escribió:sii em van passar una pagina per baixar anime pel bitcomet pero ara no men recordo qui va ser.. a veure si la trobu en cat

Si em perdoneu la xafarderia, de quina serie esteu parlant? :p

Digueu-me friki, pero moltes vegades es millor veure-les en vos que no doblades.

salut
Parlem de Blau que la lodis fa dies q em diu q la vegi i jo no he pogut fins avui ^^XD!
Bieeen! avui no han vingut els pelaos! podre dormir! XD
M'en vaig un ratet al messenger i dspres a dormir jeje (si algu vol parlar x el msn o algo k m'agregui i ja sta jeje) venga gent, salut!
La pàgina és probable que sigui frozen-layer, o animelliure.tk

Ah, sou uns frikis.
sips, la serie en si a primera vista poder podrieu pensar q la historia es la tipica d'amor, pero si parofundeixes guanya mol, sobretot x els personatges secundaris, com la tina!! jajaja

miran anatomia de grey.... eres satan rencarnado y una zorra adultera U^^
lodis escribió:miran anatomia de grey.... eres satan rencarnado y una zorra adultera U^^

pero el amor de mi vida

vale a lo mejor sere satan a lo mejor sere una zorra pero he sido el amor de tu vida.. vale la pena firmar XD!

edit. he trobat la serie en castella i per la mula pero algu es algu xdd
nu!!! castella no!! o la pilles en original i subtitulada o en catala!!! q el doblatge a castella es penós!!!
uuuooo!!!

esta frase encara és millor:

nada te hace sentir més imbécil q engañar a kien se kiere pq lo puedes perder para siempre.
es bona i serveix per la vida real . Qui diu q de les series no es treuen coses bones ?
sempre pots treure algo bo, sigui la gran parida o una bona frase.
avui els 2 capitols han estat genials, eren força rapids, avui man recordat mol a house, no es lo mateix pero anava x aket cami...
Las veritat es que si !!!! pero ara ens hem quedat sense serie que fem?
jo una vegada k m'enganxo a un serie, house, i ja no la fan...

quant us poseu a parlar les noies sembla un xat el foro xDD
jajaja

ens has pillat!!! lo bo esq tmb estem al msn.... [sati]

q tens enveja??

ales jo marxo a dormir, agafa el meu lloc i a pujar el fil q ta mig mort...

sitos.
dioss es que teniem d'aixecar el fil ens heu de compendre [angelito]
lodis escribió:ales jo marxo a dormir, agafa el meu lloc i a pujar el fil q ta mig mort...

sitos.

No puc agafar el teu lloc pk no parlo amb ningu pel menseger i pel foro simultaneament :p

Pero que feu escriviu/contesteu primer per mesenger i despres al foro?? o feu algo mes psicodelic?

Bueno ara em toca a mi anar a dormir, si no em molesten el cotxes/motos del capullos de torn que son "pilots" fracasats , es pensen k son alonso o pedrosa, i van fent el burro pels carrers.

Vinga, Bona nit!!
Aya_cat escribió:Parlem de Blau que la lodis fa dies q em diu q la vegi i jo no he pogut fins avui ^^XD!

Ah vale, 'Azul' no? La fan o feien al Buzz fins fa no gaire. I lo poc que vaig veure em va semblar rollo amor..... :p

eTc_84 escribió:La pàgina és probable que sigui frozen-layer, o animelliure.tk

TABÚ xDD
Sapigues que et puc repotar el missatge xD

eTc_84 escribió:Ah, sou uns frikis.

A molta honra... pos aqui tens un video la meva nova deessa, gran icona de la meva nova religió xD
http://youtube.com/watch?v=gCW06RTi9VM

M'encanta la canço ^^

-----

Per cert, acabo d'arribar de Girona de fer la birra mentre feien un monoleg, mare de deu, feia temps que no reia tant.

salut [beer]
Ola a tots!

Si no us importa magradaria que em posesiu a la llista de catalans [angelito]

Gracies i salutacions!
Alguna serie manga per partir-se de riure tipus golden boy?
sgaesux escribió:Alguna serie manga per partir-se de riure tipus golden boy?

No sabria que dir-te...
Tot aixi per series divertides en plan caxondo per ara se m'acudeixen:
- Green Green TV
- 2x2=Shinobuden

Si se me n'acut alguna més ja t'ho dire

salut
Algu sap d'on em puc baixar Bobo-bo?

Si, m'agrada l'humor absurd [poraki]
NeLe escribió:Algu sap d'on em puc baixar Bobo-bo?

Si, m'agrada l'humor absurd [poraki]

Segur que algu ho sap pero no t`ho podra dir ;)

cafetino escribió:No sabria que dir-te...
Tot aixi per series divertides en plan caxondo per ara se m'acudeixen:
- Green Green TV
- 2x2=Shinobuden

Si se me n'acut alguna més ja t'ho dire

salut

alguna d`aquestes s`ha estrenat aqui? les pelis perfectes en vos, pero les series manga no deixen d`estar doblades tant alla com aki.
Fins on sé, no s'han estrenat pas per aqui.
y alguna que s`hagi estrenat per aqui?

Vull alguna serie nova per veure ja!!! XD
al buzz fa un rato feien una pero crec q era peli q era Last Exile taba be pero ja l'he vist acabar
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 511