Catalans aixakeuvus xD (#22)

1, 2, 3, 4, 5, 611
Bones! ara feie dies k no postejava pero he estat ocupada i nomes tnia temps d llegir.... Dema marxo de vacances 1 mes!!! i no tindre PC [noop] [noop] [noop] dirvos k us vagi a tots mub akets dies i fins aviat!!!!! Bss

P.D. ja no soc novata!! [poraki]
sgaesux escribió:y alguna que s`hagi estrenat per aqui?

D'aixo ni idea [looco]

Aya_cat escribió:al buzz fa un rato feien una pero crec q era peli q era Last Exile taba be pero ja l'he vist acabar

Pos no, Last Exile és una serie, l'he vist un parell de cops i esta força bé :p

salut
NGC escribió:Pero que feu escriviu/contesteu primer per mesenger i despres al foro?? o feu algo mes psicodelic?

q va!! al msn parlem d'una cosa i x aki d'altres.... jaja poder si q es psicodelic U^^

blau!!! que pasis boens vacances!!! kina sort 1 mes... uff, anyoro els estius que estava els 3 mesos sense fer res de res.... i ara a currar.

parlan de killos....si tornen cada vegada més petits... et claven cada vacilada... [360º]

pd: div sopar de monitors...ja vorem dills la cara del jefe q tmb vindrà....jajaa nse ki anira pitjor si els responsables o nosaltres XD
bona tarda/vespre, ara arribu de currar, com mesploten els cabronsss.. tik muertoo

i a sobre tots els meus colegues a hores d'ara ia son a Ibiza, i io aqui curran com un negroo [+furioso]
ains curres curres...not quiexis xD.

io tb curru, amb una inflamació de cames del copó es veu x no se qué de no descansar, beure, i currar a l'hora, i a mes laltre dia em van fer pagar una multa de metro x entrrar a esperar a la novia dins de l'estació, un dia despres de que em caduqués la t-jove...en fin, xD, al menys daki 9 dies cobraré 1500 euros, per que si no...

q mort q esta aixo, no? i el pseudo pepero del gerim? i en morr=? i en etecetera? i en tzare aka bon jovi? xDD, mare meva digue qualsevol cosa!
seerj escribió:ains curres curres...not quiexis xD.
sempre va be queixarse.. XD

io ia vurem si els arribare a guanyar 1500.. Amb la d'hores extres que faig a vere cuan em donen

Lu que em fa mes rabia es saber que tots els meus colegues stan de fiesta i io nooo [triston]
a mi els coleges me la pela, se q tenen bona salut i q so estan pasant de conya o pitllor que io (un parell sobretot, que tenen un curru de merda de 12 hores diaries i cobren menys que io xD), nomes espero que arribi lagost estimat sense pares.

ahir vai "enxufar" (simplement el vai dir que truques quan tenia q trucar per que faltava gent) on curro io a un colega, aixi al menys no solsament io estaré tan "boig" xDDD.
Bon vespre

buff quina calda enganxosa si ho arribo a saber no surto a més pel que hem fet avui U.u millor quedarme a casa... }:/
woles!!!

uales pos tas perdut el super peto de la serie!!! jajaj, pero si, fa molta calor, sort q avui x aki fa vent... s'agraeix moltisim. U^^ al mati me acollonit, miro el termometre d'akells tipics d farmacia q ta ala parada de bus i patapam!! les 8:30 del mati i 28 graus... sumali la xafogor i dsps les 2..i vamos te mueres aketa tarda baixan del curro...pos res nus veiem + tard q vai a donar un tomet.
kurras escribió:de k curres tu seerj?
el nom complert dona una mica de por: auxiliar de infermeria.

en realitat pel matí a les 9 dono unes pastilles a uns vells i a les 13 unes altres, res mes (como me cansooooo xD).

treballo de 7:00 a 14:00 hores, 5 dies a la setmana.

a més tinc conversa tot el dia, cada anecdota, xDDD, i es que treballo en un hospital psiquiatric, encara que on estic io es on la gent ia está quasi curada i ia els treuen al carrer, pero tot i aixi sempre hi ha algun que li dona x xerrar i xerrar coses bonisimes xD, com que a un el vigilen x els llums demergencia, o que els altres pacients a un li pinxen micros, o que el taronja es un color potenciador sexual, entre d'altres, o a fer exercici pensantse que ets la de kill bill, jajaja, es que son uns casos tots xD.

lo bueno? trabajo para la diputación, de ahi mi sueldo de algo más de 1200 euros como base, mas horas extras i los extras por currar findes de semana (+35 sabados y +45 domingos).
juuu veus no hauria d'haver sortit jo volia vere el petó pero de qui a qui? :-O

si et dic q a la meva habitació estic a 31º amb el ventilador a tota pastilla i la finestra i porta oberta. tu creus?
Ja he trobat curro per aket estiu i sera en agost... bueno, es lo que toca akest any.
seerj escribió: (...)

juass io en conec 2 que tambe fan aixo aqui al psiquiatric de Salt, mexpliquen cada una.. Amb tots els lokus, que si terminals, psicopates.. Quina por.. XD

io en canvi a medir terrenus sota el sol..
kurras escribió:
juass io en conec 2 que tambe fan aixo aqui al psiquiatric de Salt, mexpliquen cada una.. Amb tots els lokus, que si terminals, psicopates.. Quina por.. XD

io en canvi a medir terrenus sota el sol..
doncs ho prefereixo a tenir tot el dia aire acondicionat, mare meva q malalt que em poso...

wen el meu tots son esquizofrnics i iastan controladisims, sels va revisant algun cop x si ia poden surtir al carrer, tot i q a vegades em toquen zones mes xunges...aquest cap de setmana vai currar a un pavelló xunguisim, quasi tots son encamats dements, els has de donar el menjar tb xDD, i dema i passat curru on están tots atats i ben atats, xDDD, a vore com acabo, menys mal q nomes aquestes coses son puntuals, despres tot el mes estic al meu pavello maco maco maco amb els meus amics de tertulia i dominó xD.
i no fas dies de nits? Aquets a vegades fan de nits i diuen que es com a les pelis, tot de pasillus ben foscos.. [tomaaa] Pensant que et pot sortir algun boig per lla.. vaia jiñe

Es veu que tambe els han de rentar, n'hi ha que s'ho fan tot a sobre.. diguem que algu desagradable de fer.. XD

PD: io preferiria estar amb laire acondicionat jugan al domino que a sota el sol... [jaja]
els meus iat dic q no es cagen ni re, estan sanots, estan quasi tot el dia a la puta calle, fent tallers o molestant i espanant la gent de santaco, xD. A part es dutxen i tot aixo tb...suposo q als altres pavellons si q fan tot aixo jajaja, que es fotin.

torns de nit no man tucat, xo deu ser la bomba, no fots ni brot, i cobres com el doble xD.
seerj escribió:torns de nit no man tucat, xo deu ser la bomba, no fots ni brot, i cobres com el doble xD.
sip, es veu que cobren un huevo als torns de nit, i estan alla dormin amb camilles i tot.. vaia lujazoo
tinc un q es veu q vivia amb la mare i el tenia molt i molt collat, de mala manera vamos, q no podia sortir ni re, i un dia se li van creuar els cables, se la va carregar i se'n va anar al barriu xinu a follarse putes, se'l van trubar allá al cap d'una setmana de cardar sense parar xDDD, despres d'aquest incident, no ha tingut cap atac ni re semblant, es tope de maju i tope de amable jajaja.

to be continui...xDDD
Bona nit a tots/es!!!

seerj si et toca el torn de nit podries grabar una peli ^^segur q historia hi ha
seerj escribió:q mort q esta aixo, no? i el pseudo pepero del gerim?
Al final tindràs raó i acabaré sent convergent... XD
kurras escribió:

I ara, si jo trec el cap per la finestra i veig el manicomi+l'hospital [looco]

Gerim escribió:Al final tindràs raó i acabaré sent convergent... XD

Ui, aixo sera culpa de la novia xDDD

-------------

Apa m'en vaig a dormir, que hem fet sopar a ca un colega i despres per Girona a pendre algo... total birres+vinillo+bermú+tissanes fan que vagi un pel tort.

Bona nit
Cafetino escribió:Ui, aixo sera culpa de la novia xDDD
Ui, si de la nòvia depengués, cremaria el títol que encara no tinc, em posaria un passamontanyes i incendiaria les seus de tots el partits polítics del món [tomaaa]
Gerim escribió:Ui, si de la nòvia depengués, cremaria el títol que encara no tinc, em posaria un passamontanyes i incendiaria les seus de tots el partits polítics del món [tomaaa]

JA ESTAS TARDANT!!

[666]
Mmmmm................ NO??

xDDDDDD
Comença per CdC.

PD: Sou uns frikis.
wenas!!!

una prgt, no teniu problemes am el msn?? esq cada 2 x 3 sem penja... i ara esq n em deixa entrar!!! me hagut d'enxufar x el amsn...
DIJOUS, 20/07/2006 - 09:03h

La fiscalia arxiva el cas de la tramesa de les cartes d'ERC
Considera que no constituïen delicte de coacció

La fiscalia del Tribunal Superior de Justícia de Catalunya ha confirmat l'arxivament de les diligències obertes arran de la polèmica tramesa de la carta financera d'Esquerra als càrrecs de confiança de la Generalitat. La fiscalia considera que els fets no són delictius. L'ex-conseller de Governació, Xavier Vendrell, va declarar fa dues setmanes que l'aplicació de la carta s'havia fet legalment, encara que podia haver-hi hagut algun error.

El fiscal José M. Mena ha dit que no es podia considerar que les missives signades per Xavier Vendrell i trameses als càrrecs de confiança fossin delictives, perquè no s'ha constatat que cap de les persones que les va rebre pagués sota amenaça de perdre el càrrec.

Font: VilaWeb, www.vilaweb.cat/www/noticia?p_idcmp=1998269

A veure quants fils s'obren a misce per a comentar la notícia i per a demanar disculpes certes acusacions que es van realitzar.
lodis escribió:una prgt, no teniu problemes am el msn?? esq cada 2 x 3 sem penja... i ara esq n em deixa entrar!!! me hagut d'enxufar x el amsn...

Es lo que tenen en general els productes microsoft X-D

Ja fa anys que faig servir amsn i de moment n'estic molt content, es rara l'ocasio en que faig servir el oficial, mes aviat perque el windows ni el toco [looco]

I per que no se m'acusi de taliban anti-windows, et dire que provis de:
  • Revisa la data i hora, si esta malament molt avançada dona problemes de conexio
  • Reinstala el msn
  • Desinstala el msn i torna a instalar
  • Lo mateix d'abans pero provant altres version 6,7,7.5 o la 8
  • Fes servir l'amsn :p

Gerim escribió:A veure quants fils s'obren a misce per a comentar la notícia i per a demanar disculpes certes acusacions que es van realitzar.

Obre'l tu :p

Si esperem que el tipic que s'aburreix, que sempre es preocupa més de dels problemes de catalunya que no pas els de 'casa seva', anem força errats :p

salut
Cafetino escribió:Obre'l tu :p

Si esperem que el tipic que s'aburreix, que sempre es preocupa més de dels problemes de catalunya que no pas els de 'casa seva', anem força errats :p
Passo, fa temps que no trepitjo territorio comanche i de moment no em ve de gust XD
el amsn el fai servir sovint, sobretot am el portatil.
nse de momen ara torna a funcionar... ja vorem kan dura...

Gerim... lo de demanar disculpes...dubto moltisim que surtin... i tot aixo de les cartes es com les subvencions de els campanyes polítiques, quan els interesa s'ho miren molt i depen de quin partit sigui no masa aixi que...poca cosa i pots fer, es la realitat.
Buenas gente, desde tierras inglesas, bueno.... desde tierras globalizadas.

Este finde me piro a la school disco a follar, el lunes vuelvo a Barcelona, al final me matriculo en ADE, me estoy 10 dias haciendo el cabra, y pillo un tren a galicia, me estoy 15 dias, y despues 5 dias mas a Amsterdam, a fumar de todo y mas.

PD: Aun no me han petado el culo..., todo lo contrario xDD.

PD2: Me he comprado unas nuevas botas.
PD3: Seerj, este tipo de curros, si falta gente, se comenta en privado, que a mi me interesaria mucho xDD.
Bona nit, cada dia arribu mes tard del curru, quin fastic..
A sobre avui mediem unes parceles per alla a Begur, i na veient tots els ricachus am els xalets, la piscina, vistes al mar.. [uzi] [uzi] [uzi]
Jo e cobrat avui a les 10, uns 1000 euets, que pel que fet està molt bé, només 5 dies montant teles.. xDD

Demà agafo vacances fins el dia 16, [sati] , la veritat es que estic tenint molt sort amb el treball, aquesta última setmana de 8 hores, només treballem unes 3, les altres 8 estem allà parats [looco]. Tenim aire acondicionat a tota la fàbrica i es treballa molt molt bé, la veritat es que estic molt content, per ser el meu primer treball no està malament. :)

Per cert, l'altre dia vaig haber de fer unes coses en un model de tele que era la ostia, la TAV-L1 la ostia de tele. Porta lector dvd integrat, subwofer, i alteveus extra. Aixo si, costa uns 5000€, jo la puc treure per uns 3200€ pero contiuna sent cara de cullons, que lc ompri qui pugui, jo...paso [jaja]

Imagen

Punxar la foto per més info
buas no parleu de pasta q jo am el meu super curro, vlae q treballo pokes hores, po tmb cobro poket...em deprimiu kan dieu lo q cobreu [buuuaaaa]

a sobre avui x el temps, tan trankils diuen q estem a 28 graus mes el 80% de humitat q aixo vol dir 41 graus....i q dma continuaran pujan...
que no puji més sisplauu!!!! al menjador de casa meva es suporta amb l'aire pero la meva habitació no hi podre estar si hara estic a 32.5º amb ventilador incluit U.U

Jo vaig malament de diners perque no curru més que res... els hi demano als meus psares de moment U.u l'estiu es car
Que be que cobreu alguns [carcajad]

Jo de moment faig unes horetes cada tarda programant en asp per un home que te varies web s :-P

Lo dolent es que no faig moltes (odio l'asp amb totes les meves forces) i a sobre no es pas que estigui molt ben pagat

Sort que de calers encara em queden forces del premi ^^

salut
aya escribió:la meva habitació no hi podre estar si hara estic a 32.5º amb ventilador incluit U.U

jo ala habt n i puc posar ventilador...aixi q finestra oberta i am sort pasa algo d'aire...mira es com tenir una sauna a casa po sense el gasto de posarne una de veritat jaja, cada nit abnas d anar al llit duxeta i al mati lo mismo, i altre dia laes 4 del mati tmb pq em via despertat q n podia mes... po mira...han dit q una semana i dsps baixarien una mica...
alguien me explica que coño pasa con lo del laporta?

PD: morr, io si vols tenviu MP amb el telefon que has de trucar, pero has de tenir en compte que segurament a partitr de que truquis, en 3 dies estas currant ia, i q de vacances re de re, que son suplencies el q fem...
Bona nit!

Acabo de arribar de reus, he estat amb els amics tot el dia jejeje. Vaya dia, ha sigut molt bo menys la tornada... vaya mala ostia... (cuan pugi ja us contare, k es un tochaco)

Vosaltres que tal el dia? Tambè heu passat molta calor?

Salud!
Bastant! pero ocm sempre U.u
morr escribió:PD: Aun no me han petado el culo..., todo lo contrario xDD.

Todo lo contrario...es a dir... que n`has petat molts [jaja]
Ya te comentare seerj para septiembre y tal, porque no tengo nada de tiempo este agosto.

If the kids, are united, never, never, be defeated!

PD: En londres no bajamos de los putos 30 grados, solo por la noche.
Maleits quillios.. fills de la gradissima **** cawento

Ara fa un moment acabo de renovar el meu odi contra aquests animals [uzi]

Me mare ha arribat de fer la compra, i com que no ha trobat aparcament, ha parat a la cantonada (era un pas de zebra) un momentet per descarregar, aixi que jo he baixat de casa i he anat agafant les bosses per entrar-les dins del portal. Doncs en el ultim viatge cap al portal passen dos nengs (aka **** ** ****) i un d'ells em diu: "Gilipollas a ver si le dices a la gorda esa que aparque bien", i marxen escopetats amb el cotxe... no m'ha donat temps ni de contestar-los, vaia desgraciats...

Sort que la meva mare no els ha sentit...

[uzi] Quillos
Cafetino escribió:Maleits quillios.. fills de la gradissima **** cawento

Ara fa un moment acabo de renovar el meu odi contra aquests animals [uzi]

Me mare ha arribat de fer la compra, i com que no ha trobat aparcament, ha parat a la cantonada (era un pas de zebra) un momentet per descarregar, aixi que jo he baixat de casa i he anat agafant les bosses per entrar-les dins del portal. Doncs en el ultim viatge cap al portal passen dos nengs (aka **** ** ****) i un d'ells em diu: "Gilipollas a ver si le dices a la gorda esa que aparque bien", i marxen escopetats amb el cotxe... no m'ha donat temps ni de contestar-los, vaia desgraciats...

Sort que la meva mare no els ha sentit...

[uzi] Quillos

A les armeries venen rifles francotiradors..... aleshores faries un be per a la humanitat i et podrien donar una creu de st. jordi.

Jo treballare aket agost i +/- guanyare uns 900-1000€
Bona nit, ara arribu del curruu
Pot fer mes calor??????? cawento
Pel colmu avui mhan picat 3 abelles de cop, la ostiaa. Mai me nhavia picat cap i el primer cop men piquen 3..

Sort que ia som divendres
kurras escribió:Bona nit, ara arribu del curruu
Pot fer mes calor??????? cawento
Pel colmu avui mhan picat 3 abelles de cop, la ostiaa. Mai me nhavia picat cap i el primer cop men piquen 3..

Sort que ia som divendres

Si per casualitat son avelles sudamericanes jo no estaria gaire trankil si te n'han picat tres....

xDD
Es conya pero les avelles d'alla america del sud son mes verinoses que les de aki i si t'en piken tres ja has de anar al metge, les da'ki son unes merdes comparades amb les d'alla.
avui fem mig any, sis mesets [Ooooo]

[modo gay off]

xDDD

Bueno, morr, como quieras, en septiembre ni idea si ya necesitarán gente o qué, pero por probar que no falte...

me voy a sobar, que mañana y pasado curro ^^ (es decir 80 € de extras por esta semana xD, y llebo 3 este mes xD)

por cierto, gran dia hoy, tenia miedo de que me trasladaran a los chungos la resta del verano, xo ya me han dado la planilla y a excepción de 1 dia, estoy con mis abuelos jugando al dominó jajaja.

[beer]
aixecant el fil

que esteu tots de festa o que U.u !!!!

jo el diumenge jugare al domino i acartas amb la familia en les tipiques reunions familiars xdd
Bon dia, io ahir no vai pas surtir de festa, tava massa petao del curru..

Suposu que avui si que nire per Platja d'Aro a vere com esta el tema..
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 5, 611