Catalans aixakeuvus xD (#26)

1, 2, 3, 4, 511
te pinta de ingfeccióhn :P
morr escribió:A ver si me podeis arreglar esto:

Desde esta tarde (tengo timofonica) no me va ni el team speak, ni el messenger, a veces se me cuelga el guild wars, ciertas paginas de internet no mevan, no sé he probado de reiniciar el router y nada.

¿alguien sabe algo?

Com diu el seerj pot ser algo del teu pc, com algun virus/spyware/worm/windows.

Si fos nomes lo de algunes pagines d'internet apostaria que poden ser les dns, ja sigui per culpa del teu router o bé de telefonica... pero lo del guild wars no m'ho sabria explicar.

salut
Cafetino escribió:Com diu el seerj pot ser algo del teu pc, com algun virus/spyware/worm/windows.

Si fos nomes lo de algunes pagines d'internet apostaria que poden ser les dns, ja sigui per culpa del teu router o bé de telefonica... pero lo del guild wars no m'ho sabria explicar.

salut

Joder pos mañana tocará format. vaya puta mierda.

Es que no sé qe pasa , en el ordenador de mi hermano ahora va el msn, pero en el mio no (estan en red inalhalmbrica) he resetado la config del router y nada.

Hay otra cosa que no entiendo, he abierto los puertos del emule, y en el analisis me sale que incorrecto. No lo entiendo.

Comprobando IP: 182.Red-213-98-206.dynamicIP.rima-tde.net (213.98.206.182)

Empezando el test de conexión TCP...
¡Test TCP incorrecto! test UDP no se realizará.

PD: Para más INRI y sin explicación alguna el receptor de mi teclado inhalambrico ha dejado de funcionar.

A tomar por culo la informática.
morr escribió:A tomar por culo la informática.
estoy contigo!!

jo estic gafat amb la informatica i tot aquest mundillo U_U no paro de tenir problemes, i ara continup tenint-ne.... :-( :-( :-(
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
Cafetino escribió:Si :p
De fet porto casi desde principis d'agost fent d'auxiliar administratiu, però demà se m'acaba el contracte per segon cop. Que el primer cop s'em va acabar un divendres al mati, i el següent dilluns a la tarda ja hi tornava a ser [+risas]

I pel que tinc parlat, es possible que si es dona el cas faci algún festiu o alguns dies sueltos.

jejejeje, jo tb ho soc d'auxi.admin. XD no vegis com ratlla aguantar la gent i les seves paranoies XD ... ara k tinc plaça vaig elegir un poble per fugir de la zona d'influencia de Barna pk es horrible [Ooooo]

I tot i k no es cobra un gran sou, tampoc esta tant malament XD
Home, la informatica quan et trobes coses 'que semblen' no tenir explicació pot ser desesperant.

morr, abans de formatejar asegura't que passes l'antivirus i algún antispyware per veure si trobes alguna cosa que pugui ser la causa del problema (evidentment tot des del "Modo a prueba de errores" o com es digui).
Si acabes formatejant asegura't de posar tots els parxes al XP i protegir-lo bé. Jo crec que un bon antivirus com el antivir i una mica de seny (aka no fer servir el IE i no executar coses rares) faràn que la cosa no degeneri.

Evidentment si vols una solució definitiva (com sempre dic) és posar també Linux, deixant el windows per jugar i l'altre per la feina del dia a dia.

M'extendria molt més explicant del mal que ha fet windows a la informàtica al facilitar les coses a qualsevol preu, però no estic molt fi ara :p

^RöKöKÿ^: En quin sentit dius que estas gafat?
no sera el c++? xDDDD
Al principi tens tirria als punters i referències, però al final els hi agafes carinyu [looco]

tzare escribió:
jejejeje, jo tb ho soc d'auxi.admin. XD no vegis com ratlla aguantar la gent i les seves paranoies XD ... ara k tinc plaça vaig elegir un poble per fugir de la zona d'influencia de Barna pk es horrible [Ooooo]

I tot i k no es cobra un gran sou, tampoc esta tant malament XD

Quina sort, jo entre els impresentables del pais m'ha tocat algún que altre immigrant, entre que alguns no saben parlar ni el castellà, altres que els has d'interrogar per saber que volen, cuentistes i algún que altre es creu amb el dret d'exigir lo que no es pot, estem apanyats.... Ull, amb gent del país sol passar ser el mateix, però diria que el 70-80% de la gent que he atès son de fora, quan al meu poble la tassa d'immigracio crec que ronda el 30-40%, així imaginat com veig el panorama...

Per altra banda, ves a saber quan cobraré, que pel m'han dit al anar fer substitucions es tarda un pel, i en el pitjor dels casos seria per barrakes de Girona, mal moment si vull estalviar X-D

salut
morr, si has de reinstalar el backup del win xp, envia'm un mp que t'explicaré una història d'skins i oi!
doncs io aquest estiu he cobrat de auxiliar d'infermeria i nom puc queixar, ja faré comptes i us ho restregare, xo crec q la cosa amb finikitu i tot estará pels 6000€ x tres mesus i una setmana [Ooooo]
uenu avui mhe hagut d'axecar per nomes 1h de clase..

iastic per aqui vaguejant.. fins a la tarda res..
Esta mañana he puesto el ordenador y ya va todo inexpicablemente (igualmente le estoy pasando el antivirus ese, de momento no ha encontrado nada solo 16 warnings).

Lo que no se soluciona es el teclado (ahora mismo estoy escribiendo mediante un teclado usb) ya que el teclado PS2 (he probado tres) sólo me lo acepta cuando no está en windows, es decir para entrar en el setup de la maquina etc...

¿Alguien sabe que cojones pasa a mi teclado?

Igualmente creo que voy ha hacer el format pa quedarme más tranquilo, menos mal que tengo una partición aparte donde guardo todas mis cosas y así no se borran nunca.
jurr ara menteru que arribu als 10k
Que spamer que soc.. [plas]

a pels 20k XD
wenas!!!

ja tic aki!!

ahir vam tornar, per sort els de bcn ens vna donar permis x enlairanros q jo ja em veia pasan la nit la aeroport...

kurras: si q vaig anar a amnesia!! jaja, es la millor, sens dubte.

la ruta va ser 1 dia a space altres mes del pal cafe del mar, bora bora i savanha i dsps dimecres abans de tornar amnesia i privilege, pero amnesia x mi es la millor i de calle...

lo de les votacions, esta tarda mi poso q no he tingut tems, dsps de clase me de mirar 55 perfils....tu mismo...pero a tu et tinc un bon lloc guardat ;)

ens va agafar l'aigua (per sort kan sortiem aiix q tmapoc va molestar masa)

i dsps kan arribi a casa ja us fare un resum del caos/gafes q som.... el de dalt ens devia castigar x saltarnos clase o algo... [buuuaaaa]

pero en resum, que està sobradisim pero molta pasta.... sobretot en transport i menjar...

men vaig a fer fotocopies d'akets dies i dsps a la tarda 1h i ja estaré.... en fín la sort dels div 2h de clase en tot el dia, la putada, 1 al matí 1 a la tarda...
kurras escribió:jurr ara menteru que arribu als 10k

Pero tens vida social?

XD
sgaesux escribió:Pero tens vida social?

amb organitzacio es pot fe de tot [qmparto]

Si busques per aqui hi ha gent que te mes missatges/dia que io..
la lodis mateix XD

Veig que tothom coincideix en que amnesia es la millor, es que sens dubte es una passada!
No vas na a Pacha?
Amfff tinc les dents llarguess, vui tornariii
ia mexplicarasss
morr escribió:Esta mañana he puesto el ordenador y ya va todo inexpicablemente (igualmente le estoy pasando el antivirus ese, de momento no ha encontrado nada solo 16 warnings).

Lo que no se soluciona es el teclado (ahora mismo estoy escribiendo mediante un teclado usb) ya que el teclado PS2 (he probado tres) sólo me lo acepta cuando no está en windows, es decir para entrar en el setup de la maquina etc...

Veig dues coses:
* Estas enxufant al port PS2 corresponent al mouse, vaja que cal que l'enxufis on toca (el més exterior, que es de color lila crec). T'ho dic perque he vist un cop una cosa semblant
* Windows sucks, deu tenir cascat el driver ps2 per teclat o alguna paranoia. Reinstala win, o prova primer de tornar a posar els drivers de la placa.

salut

PD: Benvinguda lodis, i que sapigues que ens hem portat be, no hem dit re dolent de tu xDD
morr escribió:Esta mañana he puesto el ordenador y ya va todo inexpicablemente (igualmente le estoy pasando el antivirus ese, de momento no ha encontrado nada solo 16 warnings).

Veig dues coses:
* Estas enxufant al port PS2 corresponent al mouse, vaja que cal que l'enxufis on toca (el més exterior, que es de color lila crec). T'ho dic perque he vist un cop una cosa semblant
* Windows sucks, deu tenir cascat el driver ps2 per teclat o alguna paranoia. Reinstala win, o prova primer de tornar a posar els drivers de la placa.

salut

PD: Benvinguda lodis, i que sapigues que ens hem portat be, no hem dit re dolent de tu xDD
Bon dia a tots!!!!

buff quin agobiu ahir U.u.
lodis per fi has tornat que a veure si ma pots ajudar per algunes votacions que nu se q fer ^^ ja pensava que t'havien deixat abandonanda al aeroport XD!

Vaig a dinar ^^

p.d kurras spammer
Cafetino escribió:
Veig dues coses:

1) Sin acritud, no soy gilipollas (por lo del ratón).
2) Miraculosament, aquest matí, he desconectat y tornat a conectar el receptor (que va conectat a l'ordinador mitjançant P2P) i ya funcionaba, encara que el teclat no. Arribats a aquest punt, la solució per al teclat era fàcil, canviar-li les piles.
3) Aquest router NETGEAR és una puta merda que ho tindré que canviar perque no és normal que cada x temps hi passin coses extranyes sense explicació alguna. Y no crec que tingui la culpa Telefónica.
4) Gràcies per intentar ajudar.
me caguen la p*** escric tota la parrafada del mil i sem salta la conexio total q n i e pensat i kan pitjo enviar em surt lo de q em registri cawento ... plorare!!

en fín la cosa deia algo aixi:

aya: si esq n se us pot deixar soles...la tamulun ja mu a dit a clase q teniueu grans dilemes....si esq...jaja, pos ara mi fico a fer la llista, percer...al kurras el votem o q?? [666] a mi no ma arribat cap soborn... i dsps de ibiza estic fatal i ara son festes.... jo n+ o dic...e?? sr interesat XD

cafetino: si esq kan voleu no sou masa marujos...po de mi no podeu dir res dolent q soc una santa [666]

kurras: amnesia es lo millor, x sobre de privilege (tot i q akesta es més gran) i q space q son les 3 discotekes q vaig anar, pacha vma pasar pq eren 70 euros el dia mes barato i sense consumició...

tema pasta...en menjar i transport ti deixes molta, en discotekes...has de trobar el lloc on et venguin els entrades i els flyers de descomte...mira naltrus vam tenir: space x 10 euros, privilege per 15 (akestes 2 tota la nit) i dsps teniem amnesia abans d els 3 x 20 i una consumició o x 22 tota la nit sense cosumició, aixi q vam anar 1er a amnesia am consumicio (pq lo minim son 12 x un cubata i 9 x una cervesa) la pua esq n podies entrar ni cameres de fer foto i si et veien am el mbl tmb te les carregaves, pq vam veure gen am el mbl, pero un listo va posari el llumet i un segurata pasan i pam...sel va emportar...es unic q controlaven aixo i als nois depen de com anesin vestits els caxejaven, pero lo sobrat de la illa esq ja pots anar super tirat q etnres a tot arreu mentre paguis...

pd: el kurras i l'aya son spamers profesionals....pero el repte esta en els 118 post d'algu q jo conec... ^^
lodis escribió:al kurras el votem o q?? [666] a mi no ma arribat cap soborn... i dsps de ibiza estic fatal i ara son festes.... jo n+ o dic...e?? sr interesat XD

XD ia vaig dir que moferia per qualsevol "afer" (sexual o no) que necesitesiu.. [666]
tu demana

lodis escribió:kurras: amnesia es lo millor, x sobre de privilege (tot i q akesta es més gran) i q space q son les 3 discotekes q vaig anar, pacha vma pasar pq eren 70 euros el dia mes barato i sense consumició...

Nosatres vam na,
Privilege per 15€
Pacha per 35
Amnesia FREE!

Per cert, a Privilege em van caxejar, devia fe cara de trafican.. [qmparto]

Em vaig quedar amb les ganes d'anar a la festa de l'aigua d'Es Paradis, que els que han nat aquest any mhan dit que es la canya.

lodis escribió:pd: el kurras i l'aya son spamers profesionals....pero el repte esta en els 118 post d'algu q jo conec... ^^

Aquest es un repte que per ara ni em planteju.. [jaja]

PD: Aquesta nit festa!!
Es veu que inauguren Enjoy a on abans hi havia l-suitt
naltrus esq la gran majoria dels 45 no baixaven...pero el 1er dia x la nit vam anar a sopar (wenu a la 1 de la nit) a un lloc de pizzes i el relacions d'alli ens ho va arreglar, total q els altres dies i vam anar...
x festa de l'aigua la nostra, tornem del cafe del mar i pam...1h esperan el bus am el fred i pluja..consekuencies...he tronat am la grip...

mmm....pos ara q o dius...te trobat una feineta ^^ seres el conillet d'indies x un treball q he d fer...

pd: avui comensen els festes d'aki!!! este any com a novetat barrakes i mes musica electronica [babas] si algu vol baixar, recomanació el finde del 22 al 24 es el ultim finde i lo milloret de tot, percer este dills julieta venegas...
uii axo de conillet d'indies no sona massa be.. xD
No sera algun test dinteligencia a fi de demostrar que som masoques no? [jaja]
jajaja, faig hist del art...la cosa va x aki, es un estudi sobre la cultura q te cada persona i com veu els obres i kin significat li dóna i dsps jo he de posar el q els academicites consideren i coses d'aketes
kan el tingui montat ja tel pasare...
osti, am lu que entenc io d'art.. [tomaaa]

Ah si, ara que vaig na a paris vaig vere la Gioconda.. Molt petit el quadru.. [qmparto]

PD: has tret la mixeta? [burla2]
sips, he deixat el gif, poder trec el gif i poso la mixeta...tic miran, pero no em diguis q esta firma no xana??

per aixó, el estudi es sobre gen q no sap d'art....
millor la mixeta [risita]
es que el gif aquet ocupa mool

Ah axi no t'espantaras de les barbaritats que diguii [jaja]
A mi m'agrada la teva firma ^^
Aya_cat escribió:A mi m'agrada la teva firma ^^
la de qui? XD

Afanyeuvos a votar e.. que us volen dexar foraa[toctoc]
morr escribió:1) Sin acritud, no soy gilipollas (por lo del ratón).
2) Miraculosament, aquest matí, he desconectat y tornat a conectar el receptor (que va conectat a l'ordinador mitjançant P2P) i ya funcionaba, encara que el teclat no. Arribats a aquest punt, la solució per al teclat era fàcil, canviar-li les piles.
3) Aquest router NETGEAR és una puta merda que ho tindré que canviar perque no és normal que cada x temps hi passin coses extranyes sense explicació alguna. Y no crec que tingui la culpa Telefónica.
4) Gràcies per intentar ajudar.

No serà una mariconada de mouse inalàmbric, no?
Entre piles i osties donen molts problemes, jo sempre recomano amb cable i òptics (cosa que jo no tinc ara mateix... amb cable i bola xD).
I si és un pack mouse+teclat les pots passar molt putes.. ho dic perquè un amic en té un i cada cop que li perd la senyal.. [tomaaa]
Pel tema del router, busca l'ultim firmware, actualitza'l i reseteja el router (el botonet de darrera durant 10 seg), a veure si s'arregla.

Jo em continuo cagant en el HDD que tinc mig mort, que fa que de tant en tant el pc es torni boig i hagi de reiniciar per poder fer algo perquè al no poder escriure-hi les seves coses, falla [reojillo]

PD: Gràcies per lo de la firma [ginyo]
estem en ello
la de lodis :P ho sento pero la Britney no m'agrada U.u
Aya_cat escribió:estem en ello
la de lodis :p ho sento pero la Britney no m'agrada U.u
a mi magradava mes quan hi havia nomes la mixeta ;P

A mi en Josh Harnett tampoc no magrada massa.. [jaja]
tu estas obsessionat am la mixeta.... po no em diguis q esta no mola??
no la trobu gaire morbosa axi tan blaveta.. XD

Es del Warcraft Frozen Throne si no mequivoco?
kurras escribió:no la trobu gaire morbosa axi tan blaveta..

ets un pervertit!!

si que la és.
lodis escribió:ets un pervertit!!
per? [decaio]
et posa més una mixeta que una vampiresa??
lodis escribió:et posa més una mixeta que una vampiresa??
aiaam, la mixeta es pel simbol que representa (nose, veure Catwoman), no l'animal en sí..

ja m'enteneu [burla2]
kurras escribió:a mi magradava mes quan hi havia nomes la mixeta ;P

A mi en Josh Harnett tampoc no magrada massa.. [jaja]

No pretenc que t'agradi en josh :P

U.u pos mola la vampiressa
la firma és única jaja, són dos coses diferent, la dolçor d'una gateta amb contrast amb una vampiresa.... aya tu m'entens a q si??
X-D ja savia q tu m'entendries....la tamulun crec q tmb...

pd: ja he enviat les votacions...
no es por tocar la marrana, pero es una elfa nocturna :P

ahora mabeis exo q me den ganas de jugar...habrá que sacarlo del cajon ese gran juego xD.
JAaajajajajajajajja, jo te d'entendre? pero si no t'entenc ni quan estem juntes jajjajajjajjajaj

Que si, q si q t'entec

Encara q jo diria q no es una vampiresa si no un elfo negro

jajajjajjajajajaaj, es q jo sempre te de tocar la moral, [toctoc] [toctoc] [toctoc]
tamulun no estudiarem el quadre del rai de les meduses i tenies rao es super wapu!!!!!!! m'encanta pero es veu que aquest any l'han tret U.u hi han posat un horroros Tableaux II crec que es
ia heu votat totes?

Ara ia podeu dir a qui heu votat donss [rtfm]

[jaja]
kurras escribió:ia heu votat totes?

Ara ia podeu dir a qui heu votat donss [rtfm]

[jaja]

primer el suborn i despres tu diem :p
NOp aixo es secret :-P

[beer] [beer] [beer]

Aya, pos quin pal mira q el quadro es una passada, no se xq el treuen si es importan x la historia .
Aya_cat escribió:primer el suborn i despres tu diem :p
am la lodis ia hem arribat a un acord.. Em vol fer cert tipus d'experiment per definir la meva incultura artistica.. XD

tu que necesites? XD
jo tic am elles primer el soborn
:P :P :P :P :P :P :P :P
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 511