Home, la informatica quan et trobes coses 'que semblen' no tenir explicació pot ser desesperant.
morr, abans de formatejar asegura't que passes l'antivirus i algún antispyware per veure si trobes alguna cosa que pugui ser la causa del problema (evidentment tot des del "Modo a prueba de errores" o com es digui).
Si acabes formatejant asegura't de posar tots els parxes al XP i protegir-lo bé. Jo crec que un bon antivirus com el
antivir i una mica de seny (aka no fer servir el IE i no executar coses rares) faràn que la cosa no degeneri.
Evidentment si vols una solució definitiva (com sempre dic) és posar també Linux, deixant el windows per jugar i l'altre per la feina del dia a dia.
M'extendria molt més explicant del
mal que ha fet windows a la informàtica al
facilitar les coses a qualsevol preu, però no estic molt fi ara
^RöKöKÿ^: En quin sentit dius que estas gafat?
no sera el c++? xDDDD
Al principi tens tirria als punters i referències, però al final els hi agafes carinyu
tzare escribió:jejejeje, jo tb ho soc d'auxi.admin.
no vegis com ratlla aguantar la gent i les seves paranoies
... ara k tinc plaça vaig elegir un poble per fugir de la zona d'influencia de Barna pk es horrible
I tot i k no es cobra un gran sou, tampoc esta tant malament
Quina sort, jo entre els impresentables del pais m'ha tocat algún que altre immigrant, entre que alguns no saben parlar ni el castellà, altres que els has d'interrogar per saber que volen, cuentistes i algún que altre es creu amb el dret d'exigir lo que no es pot, estem apanyats.... Ull, amb gent del país sol passar ser el mateix, però diria que el 70-80% de la gent que he atès son de fora, quan al meu poble la tassa d'immigracio crec que ronda el 30-40%, així imaginat com veig el panorama...
Per altra banda, ves a saber quan cobraré, que pel m'han dit al anar fer substitucions es tarda un pel, i en el pitjor dels casos seria per barrakes de Girona, mal moment si vull estalviar
salut