Catalans aixakeuvus xD (#26)

1, 2, 3, 4, 5, 611
enuu de fet el suborn era perque em votessiuu, no en faig pas de res de saber qui heu votat si no soc io.. [tomaaa] [jaja]
una amiga m'ha dit esta wapisim pero es depriment no? i jo depriment pero m'encanta va ser veurel i bua :-O

kurras a mi em fa falta ehhhh ....... es igual ja m'ho pensare i ja tu dire
Aya_cat escribió:una amiga m'ha dit esta wapisim pero es depriment no? i jo depriment pero m'encanta va ser veurel i bua :-O
de qui parles ara? ein?
jo no dire res sense el meu avogat

[pos eso] [pos eso]
del quadre es que me oblidat de citar
Aya_cat escribió:del quadre es que me oblidat de citar

aaa [+risas]

tamulun els advocats son mol lents, i cobren massa.. XD

PD: Men vai a dutxar, empolainar, rasu.. en fi, tota la pesca.. XD
fins araaa
Aya es mol deprimen (el quadre) pero x exemple a mi em dona una sensacio de pau qan el veig... a cada u li dona una sensacio dif. aixo es lo bo del qadre

El meu no q li pago am favors carnals

jajjaajajajajjajajajja
tamulun escribió:El meu no q li pago am favors carnals
veus, bona filosofia
es el que proposu per vosatres.. XD
tamulun escribió:Aya es mol deprimen (el quadre) pero x exemple a mi em dona una sensacio de pau qan el veig... a cada u li dona una sensacio dif. aixo es lo bo del qadre

El meu no q li pago am favors carnals

jajjaajajajajjajajajja
tic d'acord

ala jo tambe vull un advocat aixis XD!
ewm dono la volta un momen i ja eu posat la tira de post si esq...

jo tmb em vaig arreglar q comensen les festes i e kedat ^^

ja se q es una elfa, no ho deia en aket sentit la comparacio...ejems... ^^ si esq a vegades els xikets sembleu curtets....x aixo la vaig posar em mola tot el tema de elfs i el món fantàstic.

el kuadre a mi m'agrada moltisim.

pd: parlan de mixetes...em vai fer un tatoo de hena d'un gatet super mono! jaja es mol gracios ;)
es q lodis sempre tan tiquis miquis, si nosaltres tem entes po solament puntualitzavem un fet
:-p
Parlant d'elfs, com mola el resum del Senyor dels Anells que fan a Clerks 2 XD
Osti, acabo d'arribar a casa i em trobo spam i spam
No mola si jo no en formo part xDDD

morr escribió:1) Sin acritud, no soy gilipollas (por lo del ratón).

Home, no ho deia pas per això, en aquesta vida tothom pot tenir despistes d'aquest calibre, i en aquest cas t'ho comentava perque havia viscut algo identic [beer]

---

Coi encara tinc que posar-me l'avatar i em fa mandra, ja no se ni que posar-me, total, sempre me n'acabo cansant :p

salut

EDIT: Ala, avatar cambiat, a veure lo que em dura xD
Tic a Vic amb la música del Mercat de musica viva i jo a casa.....
quina vida... més trista
Cafetino escribió:
Coi encara tinc que posar-me l'avatar i em fa mandra, ja no se ni que posar-me, total, sempre me n'acabo cansant :p

salut

EDIT: Ala, avatar cambiat, a veure lo que em dura XD
jo ja faig campanya per al 11-s de l'any següent!! :P :P :P
^RöKöKÿ^ escribió:jo ja faig campanya per al 11-s de l'any següent!! :p :P :p

comences d'hora XD!
Aya_cat escribió:comences d'hora XD!

mes val aviat que tard!! ;)

bona nit gent! ;)

pd: algun voluntari per a calcul i algebra?? kurras espero un si de resposta per que m'ajudis a algebra!! mwhahahhahaha XD XD XD
^RöKöKÿ^ escribió:mes val aviat que tard!! ;)

bona nit gent! ;)

pd: algun voluntari per a calcul i algebra?? kurras espero un si de resposta per que m'ajudis a algebra!! mwhahahhahaha XD XD XD

Bona nit
jo t'ajudaria pero... vaig deixar les mates a 4t i no et serviria de gaire [sonrisa]
feu me preguntes aviam si m'enrecordo d'algo de l'algebra i analisi matematic de la carrera
^RöKöKÿ^ escribió:pd: algun voluntari per a calcul i algebra?? kurras espero un si de resposta per que m'ajudis a algebra!! mwhahahhahaha XD XD XD

Això diga-li a l'eTc, que segur que ho te més fresc que jo xDDD

Pels de l'eps-udg, heu vist al p3 a fotocopies el llibre d'algebra del dr. sainz [mad]
La portada en pla arab i és un bon totxo

salut
Bon dia gent, portu una torta que no maguantu encara..
i se suposa que aquesta tarda haig de "rendir".. [sonrisa]

En aquest estat d'ara et faig qualsevol problema d'algebra am els ulls tancats... [qmparto]
kurras escribió:Bon dia gent, portu una torta que no maguantu encara..
i se suposa que aquesta tarda haig de "rendir".. [sonrisa]

Has quedat amb el jurat de mr. eol per pagar-ho tot en especies? xDDDDD
Cafetino escribió:Has quedat amb el jurat de mr. eol per pagar-ho tot en especies? xDDDDD
jaja no, avui tinc un altre afer.. XD

Pero ia saben que quan em necesitin aqui estic.. [jaja]
wenas!!!

me llevat ara, obro la porta mig zombie i lo 1er q vec un nuvol de pols de els obres...ostias el susto q me pegat (lo fort es veu q feia 1h q picaven i polien i jo soban...) ma mare flipa...

espero que avui no plogui q ara esta tot nuvol...ja se q x festes sempre plou.

pd: va q ara us o deixo a webo x els vostres super comentaris.... esta tarda men vaig a fer una mamadeta ^^

pd2: es el nom de la veguda típica de festes d'aki, chartreus groc i verd am gransita de llimona...mmm... [babas]
lodis escribió:pd: va q ara us o deixo a webo x els vostres super comentaris.... esta tarda men vaig a fer una mamadeta ^^

pd2: es el nom de la veguda típica de festes d'aki, chartreus groc i verd am gransita de llimona...mmm... [babas]
i cal anomenarla axi? [qmparto] [qmparto]
kurras escribió:i cal anomenarla axi?

és el nom que té/se li va donar...
lodis escribió:

és el nom que té/se li va donar...
i el que li va posar axi no se en què deuria estar pensant.. [jaja]
Que caxondos aquets de Tarragona xD
cafetino q mono el avatar!!! encara no m'havia fixat...

doncs nose quí va posar el nom, pero així es va kedar...fa com mes festa, tu vas i li dius al cambrer/a vull una mamadeta, i et dira: petita o gran? [plas] aki baix som únics ^^
lodis escribió:cafetino q mono el avatar!!! encara no m'havia fixat...

doncs nose quí va posar el nom, pero així es va kedar...fa com mes festa, tu vas i li dius al cambrer/a vull una mamadeta, i et dira: petita o gran? [plas] aki baix som únics ^^
jajajajajaj que bo! xDxD
bona tarda! avui haurem de fer alguna cosa amb la algebra, portem nomes 4 dies de clases i vaig mes perdut.....tots us vau trobar amb això??
Hurt, Nine inch nails cover, por Johnny Cash
lodis escribió:wenas!!!

me llevat ara, obro la porta mig zombie i lo 1er q vec un nuvol de pols de els obres...ostias el susto q me pegat (lo fort es veu q feia 1h q picaven i polien i jo soban...) ma mare flipa...

espero que avui no plogui q ara esta tot nuvol...ja se q x festes sempre plou.

pd: va q ara us o deixo a webo x els vostres super comentaris.... esta tarda men vaig a fer una mamadeta ^^

si q sou caxondos si [qmparto] [qmparto][qmparto][qmparto][qmparto][qmparto][qmparto][qmparto]
lodis escribió:pd: va q ara us o deixo a webo x els vostres super comentaris.... esta tarda men vaig a fer una mamadeta ^^

LOL XDXD

Qualsevol treta de context d'aquesta frase és pura manipulació

PD: Recuperem avatar.
x aixó he especificat bé, pq ja us vec entran a saco...
lo millor esq no deixa reseca (wenu almenos a mi) i am el granisat entra q n vegis...jaja ten prens una i ja vas content fa efecte rapid ^^
seerj escribió:Hurt, Nine inch nails cover, por Johnny Cash

eing¿? ¬_¬

lodis escribió:x aixó he especificat bé, pq ja us vec entran a saco...
lo millor esq no deixa reseca (wenu almenos a mi) i am el granisat entra q n vegis...jaja ten prens una i ja vas content fa efecte rapid ^^

Una pregunta molt inocent.... i que porta això? XD
chartreuse groc i verd amb granisat de llimona
chartreuse? que es axo? Es gaire fort?

On hi hagi un bon Ballantine's o Jack Daniel's..
[babas]
Crec que a hores d'ara encara corre per aqui dins.. XD
Oye el nombre este que le dáis por las tierras moras de tarragona a la bebida esa da mucho juego. Me imagino situaciones que pueden acabar saliendo provechosa como : ¿Fem una mamadeta? ¿Vamos para mi casa y nos tomamos un poco de cava y luego una mamadeta?

Me gusta el nombre ¡Sí señor!
Cafetino escribió:eing¿? ¬_¬

Una pregunta molt inocent.... i que porta això? XD
me he equivocat de fil, bravo! xDDD
jajaja, sisi, el nom pot portar a moltes situacions divertides jaja ^^

doncs es una beguda que la feina els monjos cartuxans, només es feia aquí i a frança, pero en temps de franco van tenir que marxar i ara només es fa a frança (la beguda dic) hi ha de dos tipus groc i verd, pq m'entenguis es semblan al orujo pero mes fort.

kurras escribió:chartreuse? que es axo? Es gaire fort?

nooo que vaaa, només et recomanen q el xupito tel beguis a glopets petits... es més fort el groc que el verd. imaginat barrejats... per aixó es posa amb una base de granisat de llimona.
lodis escribió:nooo que vaaa, només et recomanen q el xupito tel beguis a glopets petits... es més fort el groc que el verd. imaginat barrejats... per aixó es posa amb una base de granisat de llimona.

okii he buscat na mica de info (lu que fa laburriment XD)

Pel que diu aqui es mes fort el verd que el groc..

El Chartreuse Verde (Chartreuse Verte) 55°
es el único licor verde del mundo, natural incluso en su color.
Es potente y diferente.

Solo dos Hermanos Cartujos conocen cuáles son las 130 plantas y saben cómo mezclarlas y destilarlas.
También son los únicos que saben qué plantas utilizar para dar este color natural verde y amarillo.
Controlan el lento envejecimiento del licor y deciden cuándo se pueden embotellar.

COMPOSICIÓN
Alcohol, azúcar, 130 plantas y sustancias vegetales.

PRESENTACIÓN
Botella característica :
sobria y elegante con el sello de la "Grande-Chartreuse".

MODO DE CONSUMO
Para descubrir su sabor, conviene degustar el Chartreuse con hielo.
Tradicionalmente está considerado como un digestivo, pero cada vez más entendidos lo degustan también en cócteles. [font=Arial, Helvetica, sans-serif]El Chartreuse Amarillo (Chartreuse Jaune) 40°
es más suave.
Está fabricado con la mismas plantas que el Chartreuse Verde, pero en proporciones diferentes.
[/font]Pel que veig encara guanya l'apreciada Absenta.. XD
en absoluto, la absenta oscila entre 65 y 80 y pico grados, por no hablar de las tuyonas, el elemento psicotropico que dudo que tenga esa gabachada del garbechoise ese :P
perdona, no es gabaxo, q ara es faci alli pq van expulsar las monjos es una altre cosa.

doncs el verd, total pujen = jaja, a més cada any porten la "beguda invitada" aket any toca aiguardent de la terra alta.... i per sort la 1er presentació es gratis tant de la mamadeta com la convidada ^^

l'absenta es lo millor, x aki baix si buskes en trobes ^^
seerj escribió:en absoluto, la absenta oscila entre 65 y 80 y pico grados, por no hablar de las tuyonas, el elemento psicotropico que dudo que tenga esa gabachada del garbechoise ese :p
ia volia dir que labsenta es mes forta.. X-D
la Órden si que se trasladó a Gabachia, pero el licor es de origen gabacho, si no aqui se diría licor cartujo, es de cajón.
es la ordre tu pots tenir monjo franciscans, cartoixans (com els de mallorca) dominics...etc.

pero siguin lo q sigui la beguda esta bonísima ^^
[mamaaaaa] la senyora mha deixat plantat avui... nose quines coses havia de fer.. Portem 4 dies tontejant i ia sembla un matrimoni axo.. XD
Mira que sou dolentes les dones..

/Mode Homer
Maburrooooo
kurras escribió:Mira que sou dolentes les dones..

pobrissó q es keda solet sense la novia... [qmparto] [qmparto]
dolentes?? caro caro i vosaltres sou uns angelets.... [qmparto]

jo tmb tic mig aborrida i me de kedar a casa q tem de paletes....
lodis escribió:caro caro i vosaltres sou uns angelets.... [qmparto]

io sats que sii [angelito] [sonrisa]

avui festa natre cop?

Uo veig que fan el Barça de basket, encara stare entretingutt
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 5, 611