Catalans aixakeuvus xD (#26)

però teniu un horari partit decent el meu...

mira dills de 10 a 11 i dsps a la tarda de 18 a 19, dimars millora una mica de 9 a 11 i de 17 a 19, dimecres es el dia on em col·loquen totes les practikes, aixi q es resumeix en de 9 a 20 i ales ves fen hores x aki, pq son cada 15 dies, pero els profes son pasen x el forro i les fan kan els senyors volen, dijous es el mes decent de 11 a 13 i de 16 a 18 i div mortal de 11 a 12 i de 16 a 17... es lo q em fot rabia, que si t ingues les hores seguides pos mira vens aki, pases el mati o la tarda i ja ta, pero no, ara vine 2h ara marxa a casa, torna al cap de 4 hores...i la veritat avui de 18 a 19 nse si aniré pq es 1h, son festes i em fot pal estar a casa fen el mandra...

jo de "matins" és el 1er any, sempre he anat de tardes, si q es perd una mica el dia, sobretot al principi, pero dsps a examens tb aprofites x estudiar fins tard, dormir, menges repases i al examen...a part que com els amics tmb tenien horaris fins tard, kedavem x sortir i els findes q entre semana no hi ha tems.
uenu aquestes hores mortes son per spamejar per aquuii XD

uaa io no puc fer un examen a la tarda... Estic tot el mati nervios i sense saber que fer..
Magrada axecarme i na de dret a fer lexamen..axi ia no hi penses mes
kurras escribió:uaa io no puc fer un examen a la tarda... Estic tot el mati nervios i sense saber que fer..
Magrada axecarme i na de dret a fer lexamen..axi ia no hi penses mes

Tens examen avui? ¬_¬

----------------

Per cert, tinc que enviar un paquet (aka la meva gp2x escaxarrada) a euskadi per arreglar-la o que me la canvïn. Algú sap com coi va això (no he enviat un paquet en ma vida)? I ja posats, alguna empresa en particular, correus, dht, seur...?

salut
en teoria, la propia marca te l'hauria d'enviar x reparar i is encara està en garantia el enviament és gratis, personalment seur no tel recomano pq m'han perdut coses, i per correus ara q a pasat el agost son fiables, vas allí, et pesen el paket et diuen kan costa (per el nombre de sellos) i tel envien...
lodis escribió:en teoria, la propia marca te l'hauria d'enviar x reparar i is encara està en garantia el enviament és gratis, personalment seur no tel recomano pq m'han perdut coses, i per correus ara q a pasat el agost son fiables, vas allí, et pesen el paket et diuen kan costa (per el nombre de sellos) i tel envien...

La consola la vaig comprar per internet a una botiga d'allà. Pel que m'han dit l'anada la pago jo i la tornada la paguen ells, que hi farem.
He estat mirant fa un rato i per correus la cosa sortiria per 5-6€ i per seur entre 30-40€, així que si em dius que son fiables em decantare per correus :p

salut
Bon diaaa

els meus horaris son normals :P només pel mati aixo si llevarse a les 7h per mi es mortal no soc persona encara

el de llatí es passa molt U.u i el de filo un altre simpatic ... [+furioso]
jo no em puc keixar, tan el profe de llati com la de filo q vaig tenir eren mol bons, explikaven be i eren justos a la hora de corregir q en tenia cada u...

uff am el solet q fa... i jo esperan a q siguin casi els 6 x nar a clase...

prgt
aya, ja vaig enviar les meves votacions, po si tens dubtes ja sas...
ja? pos pasa per mp que tinc alguns dubtes

es que es passen amb els deures i el de llati segueixu dient que ta pirat

encara no et va el msn?
ara te la paso, si enxufo el msn no em va el mozilla ni el explorer i la revés aixi q de momen miro tot lo penden i dsps enxufare msn.
Cafetino escribió:
La consola la vaig comprar per internet a una botiga d'allà. Pel que m'han dit l'anada la pago jo i la tornada la paguen ells, que hi farem.
He estat mirant fa un rato i per correus la cosa sortiria per 5-6€ i per seur entre 30-40€, així que si em dius que son fiables em decantare per correus :p

salut

Jo vaig enviar un cartutx de gba a una tenda de madrid pk estava defectuos i la anada la vaig pagar jo i la tornada ells.
Jo ho vaig enviar per correus amb certificat i no vaig tenir problemes pero clar, lo teu es mes gran i valuos...
Mira amb mrw haviam k tal.
jo em fiaria de correus, esq am les companyies privades he tingut males experiències, seur i una altre d'aki q al final van tancar...
a part que el preu es una pasta...el emblatge et recomanaria que anesis a comprar una mcia d'akell plastic de boletes q es peta sas?? a part q a correus ja to emboliken be pero x si de cas...q mai se sap!

aya, t'arribat el mp??
lodis escribió:jo em fiaria de correus, esq am les companyies privades he tingut males experiències, seur i una altre d'aki q al final van tancar...
a part que el preu es una pasta...el emblatge et recomanaria que anesis a comprar una mcia d'akell plastic de boletes q es peta sas?? a part q a correus ja to emboliken be pero x si de cas...q mai se sap!

aya, t'arribat el mp??

jo per experiencia propia nuse pero crec que seur era bona no? ara nuse com funcionen ni res

si m'ha arribat el mp a la nit supopsu q les enviare

el yogurin ara q mi fixo tampoc es tan monu pero hi ha un altre que xi [plas]
jo volia posar el yogurin x tu, pero tmb en vaig descobrir un altre ^^ nse si es el mismo...

ara dsps probare si el msn em va tenin aixó obert.

marxo 1h cap a clase...dioss kin pal filosofia del art... [noop] venga va!! jo puc!! jaja, esq es el 3er any q em matriculo d'esta asignatura... i la tinc tota, teoria de l'art I i II ...

aya!!! a veure si dps em puc enxufar te d'explikar una cosa ^^ sino t'envio mail...fliparas colorets jajaja ja sas de q va ;)
Cafetino escribió:Per cert, tinc que enviar un paquet (aka la meva gp2x escaxarrada) a euskadi per arreglar-la o que me la canvïn. Algú sap com coi va això (no he enviat un paquet en ma vida)? I ja posats, alguna empresa en particular, correus, dht, seur...?

Sobretot embolica-ho bé, amb paper d'aquell amb bombolles i tal... que els transportistes a vegades sembla que juguin a futbol amb els paquets.
lodis escribió:
jo volia posar el yogurin x tu, pero tmb en vaig descobrir un altre ^^ nse si es el mismo...

aya!!! a veure si dps em puc enxufar te d'explikar una cosa ^^ sino t'envio mail...fliparas colorets jajaja ja sas de q va ;)

per fi ja he acabat lu de llati ^^
quan puguis explica explica ^^
que friki soy, xD.

me acabo de comprar en edición coleccionista:

la noche de los muertos vivientes

el amanecer de los muertos vivientes

el dia de los muertos vivientes

y tb:

las colinas tienen ojos

las colinas tienen ojos 2

xDDDDD

ara men vai a comprar les de hellraiser, les de creepshow i les de la matança de texes, i fins ledicio especial de reservoir dogs prometu q no comrpare mes coses frikis xDD.

[beer]
seerj escribió:els cantamanyanes sempre han de tenir l'ultima paraula, ni que sigui per semblar que tenen raó, eh, sgaesux :P

si, ja ho veig [poraki]
jo vull veure la matanza de texas!!!!!!
jo em vaig comprar ichi the killer uncensored [angelito]
Tendriáis que ver las matemáticas que se dan en ADE, joder, maldita sea el año que perdí con la ingeniería. Si no me saco más de un 8 es para matarme.

Eso sí, Macroeconomia pinta chungo.
morr, ara fas ADE? [poraki][poraki]

Jo sempre em perdo, ADE són 5 anys oi? i Empresarials/Econòmiques (són el mateix, no?) en són 3.. és així?

Un altre desertor, com el seerj [uzi]
uhm arribu de clase i ia tinc 3 pagines dspam.. XD
Quin cansancii tantes horess [burla3]

Cafetino escribió:Tens examen avui? ¬_¬
juass noo, comentava que no magrada gens fer examens a la tarda, estic tot el mati nervios, en canvi si es al mati, taxeques, fas lexamen i iasta..
eTc_84 escribió:morr, ara fas ADE? [poraki][poraki]

Jo sempre em perdo, ADE són 5 anys oi? i Empresarials/Econòmiques (són el mateix, no?) en són 3.. és així?

Un altre desertor, com el seerj [uzi]

Más o menos, donde yo estoy son 4 años y tengo el titulo, los de Empresariales tienen el título malo y hacen 3.
kurras escribió:juass noo, comentava que no magrada gens fer examens a la tarda, estic tot el mati nervios, en canvi si es al mati, taxeques, fas lexamen i iasta..

I a la tarda fot calor XDXD

morr escribió:Más o menos, donde yo estoy son 4 años y tengo el titulo, los de Empresariales tienen el título malo y hacen 3.

També és un tema semblant com tècnic/superior?

Tindrem el morr de broker jefe i promocionant grups d'oi! XDXD
Sí,más o menos, los técnicos serian los de economia, y yo sería el superior.

No sé, la verdad es que la carrera no parece dificil, y hembras hay a piñón, ya he iniciado los contactos con este tipo de animal.
seerj escribió:que friki soy, xD

bahhh, avui dia de qualsevol cosa en diuen frikisme [Ooooo]

L'altre dia els meus colegues deien que un de la colla era mes friki que jo, perque ell veia perdidos, house i no se que més..... com si a mi m'importes i hagués de competir amb ell.

Vaja, que ser 'friki' esta de moda.

No ho dic per tu seerj, ja que ser d'eol ja implica ser-ho en un grau [beer]

eTc_84 escribió:Tindrem el morr de broker jefe i promocionant grups d'oi! XDXD

[qmparto] [qmparto]

morr escribió:No sé, la verdad es que la carrera no parece dificil, y hembras hay a piñón, ya he iniciado los contactos con este tipo de animal.

Parlant de femelles... com es nota que aprop de on tinc l'aula han posat el servei de fotocopies, deu ni do quines mosses corren per alla ara ^^

salut
pos si a mi me la pela, sinceramente, he dicho freack por que no son compras "habituales", simplemente x eso.

el termino freack muchos se lo han acaparado para ellos, cuando es simplemente una palabra...
seerj escribió:pos si a mi me la pela, sinceramente, he dicho freack por que no son compras "habituales", simplemente x eso.

el termino freack muchos se lo han acaparado para ellos, cuando es simplemente una palabra...

Evidentment, la paraula esta molt 'devaluada', y la culpa la tenen els que ho van proclamant als 4 vents cada 2x3, i per aqui eol en corre algún...

L'etc ja sap de qui parlo X-D

salut
Cafetino escribió:L'etc ja sap de qui parlo X-D

Quin personatge... [+risas]
seerj escribió:mp xD

Et pica la curiositat? :p

Apa, tens un mp X-D

etc_84 escribió:Quin personatge... smile_[+risas]

Ja veus
no es pot dir en public axo?

jue quin rallasu, no fan re a la tele..
kurras escribió:no es pot dir en public axo?

No [cartman]

Mes aviat perque no em sembla bé rajar aqui... puc dir tot lo dolent, però el nom publicament no el penso dir.

kurras escribió:jue quin rallasu, no fan re a la tele..

Jo em sembla que anire a fer la meva sessió de DBZ, que per fi vaig acabar la saga Freezer que s'em va fer interminable. Ara mateix vaig per la minisaga d'en Garlic junior ^^

salut
bona nit a tots!!!

lodis la llista la fare dema xdd

x cert jo tmp en se res desde fa temps
Dioss he estado 3 horas con uno del clan, experimentando con una build de asesino, para poner banderas en mucho menos tiempo del normal. Hemos probado de todo y hemos dado con algo realmente bueno, se lo hemos enseñado al líder, y esto puede ser un logro flipante.

Solo decir que hemos conseguido lo que de media se tarda 60 segundos, a unos 15segundos, 25 si paras a luchar algo.
Aya_cat escribió:bona nit a tots!!!

lodis la llista la fare dema xdd

x cert jo tmp en se res desde fa temps

oks, a la tamulun tmb li e pasat avui encara q lo de mister o tenia clar, li faltava a consejo i elegancia.

que le den...nose pero jo he flipat mol am lo q te explikat, esq [+furioso] dsps es keixarà pero...ara ja està fet, començo a pillar mania al a gen...

pd: ja ne guanyat un altre!! jaja, obro linia de 5 punts ^^ dma posaré llibre, no me fallis q aket ha de ser teu ;)
Aya_cat escribió:
el yogurin ara q mi fixo tampoc es tan monu pero hi ha un altre que xi [plas]

Ia mo explicaras aixo del yogurin xD... [sonrisa] Es broma ;P.

Que ets jurada de lo de miss y mister eol?

Io et vui votar princesa... Que puc votarte? [inlove] Petoneeets ^^.

Edito: Per cert avui he vingut aviat de treballar, akesta tarda no hi soc pero a la nit... tarda/nit segur que podrem parlar, que sino se't trobara molt en falta... [ayay]
Bon dia gent!
Per avui ia en tinc prou de classe.. tinc 2h ara de 3 a 5 pero nom trobu gaire b, prefereixo quedarme a dormirr..
kurras escribió:Bon dia gent!
Per avui ia en tinc prou de classe.. tinc 2h ara de 3 a 5 pero nom trobu gaire b, prefereixo quedarme a dormirr..

Però no t'oblidis de deixar quelcom aquí
Bona tarda

Avui una horeta de classe i cap a casa ^^
lodis escribió:
oks, a la tamulun tmb li e pasat avui encara q lo de mister o tenia clar, li faltava a consejo i elegancia.

que le den...nose pero jo he flipat mol am lo q te explikat, esq [+furioso] dsps es keixarà pero...ara ja està fet, començo a pillar mania al a gen...

pd: ja ne guanyat un altre!! jaja, obro linia de 5 punts ^^ dma posaré llibre, no me fallis q aket ha de ser teu ;)

no pateixis per ell

aquet sera meu!!!!! dema quan posis llibre m'avises i mi pasare a veure ^^.

ja he rebut la postal asies wapaaa ^^ vai protegir el fort

Ia mo explicaras aixo del yogurin xD... [sonrisa] Es broma ;P.

Que ets jurada de lo de miss y mister eol?

ja tu explicare ^^

jurada del mr eol ^^ x cert kurras ma deus el suborn [chulito] [sonrisa]

ale men vai a llegir .... avui m'han ences [enfa]
Aya_cat escribió:jurada del mr eol ^^ x cert kurras ma deus el suborn [chulito] [sonrisa]
tu demanaaa :p

Encara queda la ronda final e.. Aiam si us porteu b.. [jaja]

que es axo del iogurin? A qui ha agafat mania la lodis? No menteru de re.. ^^
kurras escribió:tu demanaaa :p

Encara queda la ronda final e.. Aiam si us porteu b.. [jaja]

que es axo del iogurin? A qui ha agafat mania la lodis? No menteru de re.. ^^

tu trankil que ens portarem be oi lodis ?

jo vai pensant el subron XD! pero tu recordu

i conecta radio tomateol 24h ^^a la teva disposició
[qmparto] jo ja le timat am el suborn...tu veste preparan kurres q t'enviare aviat (wenu en 2 semanes o aixi) el test q m'has d'omplir... [sati]

aya!! jaja m'alegro q la postal et moli, ara ja sas q et toca, baixar x festes aki baix per fer una mamadeta ^^ (torno a dir la beguda!!!) jajaja.

kurras, si enxufesis tomatoeol, sabries de q va la cosa, po kan to expliko no t'empanes [buuuaaaa]

jo em salto les 2 ultimes hores x fer algo més profitos q estar aguantan akell home.
lodis escribió:[qmparto] jo ja le timat am el suborn...tu veste preparan kurres q t'enviare aviat (wenu en 2 semanes o aixi) el test q m'has d'omplir... [sati]

aya!! jaja m'alegro q la postal et moli, ara ja sas q et toca, baixar x festes aki baix per fer una mamadeta ^^ (torno a dir la beguda!!!) jajaja.

kurras, si enxufesis tomatoeol, sabries de q va la cosa, po kan to expliko no t'empanes [buuuaaaa]

jo em salto les 2 ultimes hores x fer algo més profitos q estar aguantan akell home.
quan tingui un finde llarg ( ket no q es la merce [chulito] i tinc aniversaris, concerts i ruta de bars XD!) prometu q baixuu a fer una mamadeta ( la beguda XD!)

aixx que faras [666]
jo tic amb el TR U.u almenys ara tem avançant
[angelito] soc un angelet ja u sas....no fare res de dolent ^^

pos...haurem de buscar pq la beguda en si, la fan per festes, pero els xupitos de chartreuse sempre surten.

lo q pasa esq ens han canviat el profe (per sort x mi pq poder aket any aprobo la asignatura) i en ves d'examens has d'entregar treball

el finde q vulguis mu dius i baixes.
lodis escribió:[angelito] soc un angelet ja u sas....no fare res de dolent ^^

pos...haurem de buscar pq la beguda en si, la fan per festes, pero els xupitos de chartreuse sempre surten.

lo q pasa esq ens han canviat el profe (per sort x mi pq poder aket any aprobo la asignatura) i en ves d'examens has d'entregar treball

el finde q vulguis mu dius i baixes.

;-) si si angelet com jo ^^

pos la busquem nu passa res [risita] i ja t'avisare no pateixis

buff portu un maldecap i ja m'he pres el gelocatil pero res que no passa ...
Ruxii escribió:Però no t'oblidis de deixar quelcom aquí

LOL, res de nou, sempre són els mateixos arguments, els mateixos personatges i les mateixes mentides, i ara ja no hi ha moderació endurida, així que..
eTc_84 escribió:LOL, res de nou, sempre són els mateixos arguments, els mateixos personatges i les mateixes mentides, i ara ja no hi ha moderació endurida, així que..

Jo m'he mirat el fil i tela.

Una cosa curiosa és que indirectament s'ha dit que som uns maleducats contestant en català als que aqui parlen en castellà pero que entenen el català [nop]

Ah si, i que un gran filoleg eolia diu que el català es un dialecte del castella [qmparto]
Semblen "yenas", a la minima que surt el catala, catalunya, nacionalistes o erc sempre tiran merda.... aixx quan creixeran, lo de l'eto va ser un chorrada, pero bueno que ho alimentin si volen i aixi s'obliden dels seus problemes, s'oblidin que al madrid encara no hi ha president asegurat, que juguen malament,....
501 respuestas
14, 5, 6, 7, 811