Catalans aixakeuvus xD (#27)

1, 2, 3, 4, 511
la vida es una mierda, y cuando necesitas amigos para emborracharte y no los encuentras aún más...

salut a tothom [beer]
kurras cubata no!! 2 ampolles de kalimocho en 10 min ( hi havia cordo policial)

Rok si llegeixes un sms q no sas de qui es es meu ^^
la gent una histerica Mclan genial i el canto buaaa pero he vist poc
claroo, la escusa es x el cordó policial... [beer]

dsps posare les de festes, dma o pasat.

kurras....mmm...x mi destakes en moltes categories [amor]
pero em centraré en 2 en la maxima puntuació, dsps ja vorem.

:( dma me de llevar aviat.... les ganes! jaja, percer...dijous ja tindré el 1er examen.... [+furioso] merda de evaluació contínua...
lodis escribió:kurras....mmm...x mi destakes en moltes categories [amor]
mmm em posare vermell... [angelito]

io començu a les 8 dema.. [mamaaaaa]
jo a les 9[triston] la merda es que son 2h al mati i dsps a la tarda 2h mes...jo les vull seguides!! jo no soc persona fins pasades les 11 del mati [ayay]

pd: estic am els altres vots, els teus ja se a on col·locar-los ^^

reclamo ajuda urgent!! esq ja nose q fer ni a on mirar.... vull pasar les fotos del meu mbl al pc ya!! [buuuaaaa]

a+ son les 2 no tinc son i dma he de matinar i avui me pasat migdia am migranya... [triston]
wenas!!!

kurras, et veig preocupat am el tema votacions.... X-D don't worry, be happy...esta tarda o dma envio les votacions...al final destakes en 2 categories i tmb te repartit en les altres [ginyo]
Bon dia, o més ben dit, bona tarda

lodis escribió:reclamo ajuda urgent!! esq ja nose q fer ni a on mirar.... vull pasar les fotos del meu mbl al pc ya!! [buuuaaaa]

Crec que una de les ultimes opcions et queda moto4lin de linux.... així que es podria mirar de buscar algun livecd que el tingués, així no et faria falta instalarlo

salut
cafetino escribió:Crec que una de les ultimes opcions et queda moto4lin de linux.... així que es podria mirar de buscar algun livecd que el tingués, així no et faria falta instalarlo

[triston] mu explikes am un idioma q jo ho pugui entendre??[ayay] esq estes coses no son lo meu. es nota, e?? [+risas]

merci!!

pd: avui tinc macarrons gratinats de la mama x dinar....mmm.... [babas] [amor] [amor]
lodis escribió:
[triston] mu explikes am un idioma q jo ho pugui entendre??[ayay] esq estes coses no son lo meu. es nota, e?? [+risas]

jeje, suposo que no has entès lo del livecd (o com dira algún talibà ortografic, CD autonom) :p
Lo que et venia a dir, es que existeixen CD's (i fins i tot DVD's) de Linux que en tenen un "d'instal·lat" amb una sèrie de programes. Que només cal posar-lo i engegar l'ordinador amb ell (potser cal tocar una coseta perque arranqui, pero es força senzillet), després veus com arranca i automaticament es configura sol, i et deixa amb un escriptori perque tu puguis treballar.

Doncs la qüestio seria trobar-ne un que portes el programa moto4lin, que permet accedir als motorola.

salut
[ayay] [ayay] [ayay] es que jo per estes coses soc un desastre...

a mi tot aiox de informatica i estes coses se m'han d'expikar com x a nens de 3 anys i segur que ells o enten abans...es algo superior a mí.

doncs miraré si algu en te algun de cd d'akets. merci!!
bona tarda

dios quin mati més.... desastros tenia son tots fent soroll , cridant jo numés volia dormir U.u I no puc fer migdiada que tinc feina snifff que hi farem U.u
pels mobils motorola el progrma que existeix i que jo utilitzo es el "motorola mobile phone tools".
Pels nokia a la pagina web de nokia esta el rpograma, per la resta a les webs suposo que surtira algo.
lodis escribió:[ayay] [ayay] [ayay] es que jo per estes coses soc un desastre...

a mi tot aiox de informatica i estes coses se m'han d'expikar com x a nens de 3 anys i segur que ells o enten abans...es algo superior a mí.

doncs miraré si algu en te algun de cd d'akets. merci!!

Lo que intentan decirte es, en palabras que puedas entender:

Enciendes el PC con un CD dentro y, automaticamente, entraras al escritorio de un windows (o Linux) que no es el tuyo sin necesidad de instalar nada. Como unico requisito (de los que yo he probado) es que configures tu ordenador para que cargue primero desde tu unidad de DVD/CD en vez del disco duro. Los nuevos PC ya vienen asi para facilitar las instalaciones de windows xD

Ahora, encontrar una imagen que tenga el programa que necesitas es jodido. Mi padre tiene un motorola y nunca ha tenido ningun problema. Yo me acabo de incorporar a la conversacion hace poco por lo que, si me comentas cual es tu problema o que error te dan los programas que utilizas, igual puedo ayudarte.

Un saludo
bona tarda.. iastic per aquii

lodis escribió:kurras, et veig preocupat am el tema votacions.... X-D don't worry, be happy...esta tarda o dma envio les votacions...al final destakes en 2 categories i tmb te repartit en les altres [ginyo]

jeje preocupat no.. mes aviat resignat.. que ara ia nomes guanya 1.. pero wenuu, amb els teus vots i els de l'aya, si men dona algun, ia tik content.. [Ooooo]

;P
[mad]
kurras escribió:bona tarda.. iastic per aquii

jeje preocupat no.. mes aviat resignat.. que ara ia nomes guanya 1.. pero wenuu, amb els teus vots i els de l'aya, si men dona algun, ia tik content.. [Ooooo]

;P
Dubtes de mi ?
Aya_cat escribió:Dubtes de mi ?
jaja nooo, pero quedaria lleig donarho per suposat.. no?

[angelito]
el problema està en q tinc un "precios" motorola v 220 i q no hi ha manera de pasar les fotos al pc, he probat nse kans programes que m'han dit i res, q no vol, q el programa se instala i kan enxufes pos res com si el mbl no hi fos, no hi ha conexio i alli es keda...

jo tinc windows aixi q tema linux...com a q ni fava. i vull pasar les meves fotos pq em vull canviar el mbl, pq ja he agut de borrar uens kantes i ma fotut moltisim [+furioso]

pd: kurras ara enviaré les votacions.
Jo instalaria Debian a veure si així funciona [666][666]

Per casualitat no tindràs un movil d'aquells que du una targeta xD o SD o algo aixi? Amb un adaptador segurament t'ho reconeixeria com a 'Dispositivo de almacenamiento masivo" i hi podries accedir directament.. des de windows o amb una Knoppix mateix..
eTc_84 escribió:Jo instalaria Debian a veure si així funciona [666][666]

SECTARI!!! xD

eTc_84 escribió:Per casualitat no tindràs un movil d'aquells que du una targeta xD o SD o algo aixi? Amb un adaptador segurament t'ho reconeixeria com a 'Dispositivo de almacenamiento masivo" i hi podries accedir directament.. des de windows o amb una Knoppix mateix..

Ai com sigui amb targeta, a la lodis li dona algo xDDDD

salu2
Ese movil si es el que pienso solamente tiene memoria interna y se traspasan los datos a traves de cable miniUSB <-> USB

Cuando puedas me das un toque por msn y te paso un par de cosillas.

Un saludo
jajaja, el espíritu de Raúl ha vuelto, las risas que nos vamos a pegar con el intocable.
morr escribió:jajaja, el espíritu de Raúl ha vuelto, las risas que nos vamos a pegar con el intocable.

wtf?
No pot ser tant extremadament complicat, jo tenia el soft de Nokia pel meu i em passava les dades via IrDa facilment...

lodis, mira't això:
http://www.my-forum.org/descripcion.php?numero=97068&nforo=37958
sobretot "Como instalar el cable USB para posteriormente, liberar, pasar logos, o modificar cosas del movil MOTOROLA.-:"

Si hi ha algun problema avisa.

PD: Només té memòria interna, si, 1'8mb concretament.
Cafetino escribió:
wtf?

Tío a mi me hablas en el idioma del imperio, o en su defecto en uno de sus provincias. Que pareces los de mi clan con los OMG y estas tonterías...

¿Qué significa eso ya que estamos?
morr escribió:Tío a mi me hablas en el idioma del imperio, o en su defecto en uno de sus provincias. Que pareces los de mi clan con los OMG y estas tonterías...

LOL ROFLMAO

HTH, HAND [bye]
morr escribió:¿Qué significa eso ya que estamos?

wtf = what the fuck = qué cojones.. XD
morr escribió:¿Qué significa eso ya que estamos?
wtf = what the fuck = qué cojones.. XD
eis gracies x tot!!!

soc un desastre, o reconec, sort del digijos...en serio que santa paciència que té i valtrus tmb [sonrisa] dijs o arreglarem que jo tinc examen i la ritme que vaig jo en estes coses tardaré [ayay]

pd: aya, dsps et fai resum de anatomia ^_^
morr escribió:
Tío a mi me hablas en el idioma del imperio, o en su defecto en uno de sus provincias. Que pareces los de mi clan con los OMG y estas tonterías...

jeje, ja no es pot spamejar ni diguent qualsevol xorrada [looco]

wtf = What the fuck? (com t'han dit)
lol = lot of laughts (igual que l'xD)
roflmao = rolling on floor laughing my ass off
omfg = oh my fucking god
aka = as known as
hth = hope this helps
hand = hava a nice day
rtfm = read the fucking manual [rtfm]
sftw = search the fucking web
imho = in my imble opinion

I la llista podria ser mes llarga... personalment solc utilitzar a vegades el wtf i aka, i quan toca el stfw i el rtfm. La resta gairebé mai, pero sempre va bé saber que signifiquen :p

salut

PD: I 8 lol, prefereixo l'xD
ganes de complicar-se la vida... am lo facil q es un luky o FTF X-D jejeje. x aki baix a part d'akets 2 tmb sutilitza mol el KED i el TPM

^_^ un premi x ki em digui el q signifiken q us vec apagadets avui...
lodis escribió:ganes de complicar-se la vida... am lo facil q es un luky o FTF X-D jejeje. x aki baix a part d'akets 2 tmb sutilitza mol el KED i el TPM

^_^ un premi x ki em digui el q signifiken q us vec apagadets avui...

En quin idioma se suposa que estan?

EDIT: Estic provant la beta 2 del firefox i deu ni do, te bona pinta. Que a més incorpora corrector ortogràfic, entre els idiomes hi ha el nacional (català), argentí (espanyol neutre) i el guiri(anglès)
bon dia macuss XD

Avui fins les 12 no tinc clasee :-p

T'en surs amb el mvl lodis? ;P

lodis escribió:ganes de complicar-se la vida... am lo facil q es un luky o FTF X-D jejeje. x aki baix a part d'akets 2 tmb sutilitza mol el KED i el TPM
TPM = Tu Puta Madre? [qmparto] [tomaaa]
Cafetino escribió:
jeje, ja no es pot spamejar ni diguent qualsevol xorrada [looco]

wtf = What the fuck? (com t'han dit)
lol = lot of laughts (igual que l'xD)
roflmao = rolling on floor laughing my ass off
omfg = oh my fucking god
aka = as known as
hth = hope this helps
hand = hava a nice day
rtfm = read the fucking manual [rtfm]
sftw = search the fucking web
imho = in my imble opinion

I la llista podria ser mes llarga... personalment solc utilitzar a vegades el wtf i aka, i quan toca el stfw i el rtfm. La resta gairebé mai, pero sempre va bé saber que signifiquen :p

salut

PD: I 8 lol, prefereixo l'xD

Em recorda els meus temps de moderador del xdcc XD, allo si que era vida i no la merda dels p2p XD
LoL es Laugh (o Laughing ) out Loud , algo aixi com riure escandalosament.
kurras escribió:TPM = Tu Puta Madre?

mb kurras, encertat, aket era facil ;) jeje

cafetino escribió:En quin idioma se suposa que estan?

en catala o castellà X-D

kurras escribió:T'en surs amb el mvl lodis? ;P

no, lo del mbl o he aplaçat al finde pq entre semana ja vaig prou liada i el pobre digijos ahir x la nit kan mo explikava debia flipar de la meva ignorància [sonrisa]

pd: el mbl es tema tabú!!! [buuuaaaa]

aya, aki tens anatomia:

la yang, es keda sobada mentre so montava em el burke, i aket es pica mol, el burke ha de operar la seu violinista preferit i al final el señor es mora, pq ja li havien posat un marcapasos, la izzi continua picada am el george, fins q aket al final fa un pas i es keda un nit a dormir altre cop a casa, pero am la novia, i resulta q aketa com apsa vergonya kan entra al wc pq tan al grey i la izzi pasa de rentarse les mans total q ja veus akelles 3 partinse la caixa i el george mig empreñat, de malats hi ha una familia q a tingut un accident de coxe, els pares, la filla i el marit d'aketa, q han estat xafats x un conductor q es intern en un altre hospital i es va kedar adormit al volant, es salven, menos la mare, pero el nen, q tava embaraçada, si, la grey al final dsps d'algunes cites am el veterinari [babas] i kedarse a dormir, només dormir, al final del capi es lien, percer, el derek va a portar el gos pq torna a estar mal i la veu baixar ella am el cabell mullat i caro es pensa q so han montat(cosa q encara n ha pasat) i al hospitla li monta el pollo i ella li diu q n es ningú, q ell ja va escollir am ki kedarse, percer, com es pensa q so ha montat am el veterinari, x fí so monta ma la dona, q aketa s'habia keixat q necesitava sexe (total, altre cop caxondeo) i el alex continua mol gelos de la relació entre la izzi i el denny el malalt akell del cor, q li a pillat un xungo, pero ja està bé, i al final del capi es posa alli estirada al seu costat, q monos!! i em sembla q si fa no fa aixo es tot, van posar falixbacs dels ultism capis i es veuen mol interesans, crec q keden 2 dies o aixi x q acabi

pd2: aya, el diumenge 8 d'octubre, a les 22h fan un especial de house. van pasar el anunci ahir.
a mi mestan rallant danar a un macrobotellon dema a barna.. "el botellon dels novatos" XD tot ple de noies fresquess XD

Nose pas que fer.. que divendres tinc practiques a les 9.. Al igual puc ser aqui..
[looco] ni de conya estas a les 9 a girona un altre cop ^_^

ara pensa...que te interesa més?? xiketes freskes?? o la clase de 1era hora...?? [sonrisa]
kurras escribió:...un macrobotellon dema a barna.. tot ple de noies fresquess XD

1ª noticia que tinc. On es i a on quedem? [angelito]

lodis, ho deixem pel finde? Ara m'entero xD em vas dir que avui tenies un examen (que per cert, com t'ha anat?) i pensava que per dema ho fariem pero bueno, quasi que em va mes be el divendres (aixo si no m'agafes begut xD)

KED = podria ser Kedem el Divendres (per anar de festa/botellon/ligoteos varios)... nuse ^_^

Bueno, que me voy a comer que aun tengo el plato sin acabar encima de la mesa. Suele pasar cuando tengo a Aya distrayendome por el msn U_U

Un saludo
Per la gent de poble digijos, 10 persones begent ia es macrobotelló aixi que ves a saber xDDD (golpe bajo mode off) xDDD

por cierto, la semana que viene ya acabo el curro, se me cae la baba siolo de pensar en el finiquito xDDD (mode fardar off) xDDD

menuda taja la que mespera avui (mode normal off) xDDD

Salut! [beer]
DiGiJoS escribió:
1ª noticia que tinc. On es i a on quedem? [angelito]

lodis, ho deixem pel finde? Ara m'entero XD em vas dir que avui tenies un examen (que per cert, com t'ha anat?) i pensava que per dema ho fariem pero bueno, quasi que em va mes be el divendres (aixo si no m'agafes begut xD)

KED = podria ser Kedem el Divendres (per anar de festa/botellon/ligoteos varios)... nuse ^_^

Bueno, que me voy a comer que aun tengo el plato sin acabar encima de la mesa. Suele pasar cuando tengo a Aya distrayendome por el msn U_U

Un saludo

Mentider jo no et distrec ets tu que et fiques amb mi!!!!!!!
lodis tenies examen? que hagi anat mu be ja diras algu asies pel resum ^^que faria sense tu
Quet finde no puc sortir U.u
seerj escribió:Per la gent de poble digijos, 10 persones begent ia es macrobotelló aixi que ves a saber xDDD (golpe bajo mode off) xDDD

ha ha ha XD

L'any passat ia hi vaig nar i mes de 200 persones fijo..
Crec que ho monten els de la residencia de Santa Pau o algu axi
Ni zorra de on es fa..ia em guiaran.. XD

lodis escribió:[looco] ni de conya estas a les 9 a girona un altre cop ^_^

ara pensa...que te interesa més?? xiketes freskes?? o la clase de 1era hora...?? [sonrisa]

ia tinc clar que no hi sere a les 9 a classe.. XD
La vritat m'interesen mes les noietes, a part que la classe que tinc es un paloo, lunic que em frena es que son practiques, i teoricament "obligatories"
que l'examen és demà!!!

jaja, sa colat ;)

espero que vagi bé...me estava rallan aketa tarda miran les obres pero mira, així trec matèria x abansat.

sips, digijos, millor per el finde (aixo sino marxo fora)

sempre "et pots trobar mal" i "haberte kedat a casa"

nu KED es Ke Et Donguin (afegin la part del cos q + t'agradi)
lodis escribió:nu KED es Ke Et Donguin (afegin la part del cos q + t'agradi)
XD aquesta no lhavia pillat..

iam diras què del camping

Crec que al final li donaran pel cul a les practiques i men nire cap al botellon
(com em presiona la gent..nose cuans mhan trucat entre ahir i avui perque hi vagi.. [tomaaa])
pos ja sas que et toca....anar!!! [666] [666] la presió no és bona...

lo del camping...toy en ello, tu tmb ves dien si veus alguna altre opció. ^_^

kurras escribió: aquesta no lhavia pillat..

encara t'en keda alguna més X-D
M'he colat, m'he colat pero la culpa es teva que t'expliques fatal [poraki] Per la meva part no n'hi ha cap problema en quedar el finde encara que ha de ser be el divendres a la nit (si no surto) o ja el dissabte a partir de las 12h o 13h depenen de la resaca que porti al damunt ^_^ Ja em diras algu que per alguna rao tens el meu msn i jo no t'agafo mai!!

Llastima que jo estigui currant ara mateix que sino no m'ho pensava pas per anar al botellon pero bueno, igual em paso un parell d'horetes. Saps l'hora i el lloc EXACTE?

Parlant d'abreujaments (s'escriu aixi? xD) a veure qui em diu el que significa MQMF (aixo va pels peliculeros!)

Modo cotilla ON!

Kurras, que li dius a la Lodis de "camping"?

Modo Aya_C, digo... cotilla OFF!

Un saludo
DiGiJoS escribió:Parlant d'abreujaments (s'escriu aixi? xD) a veure qui em diu el que significa MQMF (aixo va pels peliculeros!)

MQMF!!
Madre Que Me Follaria!! [qmparto]

DiGiJoS escribió:Modo cotilla ON!

Kurras, que li dius a la Lodis de "camping"?

Sii, ens en nem a fer una escapadeta romantica.. [666]
kurras escribió:MQMF!!
Madre Que Me Follaria!! [qmparto]

American Pie, anda que no vaig riure en el seu temps X-D

kurras escribió:Sii, ens en nem a fer una escapadeta romantica.. [666]

Tot sigui per ser mister no? [jaja]
eTc_84 escribió:lol
aquet si que es spam del bo.. [jaja]
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 511