Ara resulta que la bandera del pollastre es una incompresa....
ja sobretot incompresa....
mira que mels carrego a tots buffffff em vaig posar verda llegint coses de l'educació de la dona al franquisme ( treball de recerca) i ja vaig tenir prou ... la incompresa era la gent!!!
ahora hemos qdao en un laktuca, un buffé libre de esos, con la curiosidad de que el vino y la cerveza es tb buffet libre (MENUDA PAPA ), hoy cambiaremos del habitual que ya nos conocen en alguno q otro xD.
luego probnostico taja x tallers que el valhalla tiene 2x1 las 24 h. del dia esta semana y luego seguramente que acabemos en marina insultando a los frikis de esas lindes xDDDD.
he dicho xD.
PD: resaka del 15 q tengo aun de ayer....menuda nochesita xD
lodis
MegaAdicta!!!
8.323 mensajes y 1 foto desde may 2006
Editado 1 vez. Última: 27/10/2006 - 14:01:04 por lodis.
tinc feina a fer.... la perdua de facultats...crec q fins asl 30 puc estar trankila ^_^ jaja. a partir d'aki ve la crisi irreversible i llavors....decadència.
avui am tot lo q tinc q fer se men va la pinça, no em feu cas.
eisss que aquesta setmana he tingut examens i he d'organitzar á quina hora naem pel saló i he d'aconseguir diners i he de llegir llibres i he d'anar a comprar
lodis escribió:tinc feina a fer.... la perdua de facultats...crec q fins asl 30 puc estar trankila ^_^ jaja. a partir d'aki ve la crisi irreversible i llavors....decadència.
nnooo, em poso histeric quan algu em diu que ia anem de cap a caigudaa..!