Catalans aixakeuvus xD (#2)

hola yo querio ser catalan adoptivo, basicamente por dos razones.

las dos personas que mas me han motivado en mis objetivos son dos catalanes, mi tio y mi padrino.

y en un año largo me ire a vivir a Barcelona, asi que si alguien dar clases de català ^_^

jo no parlo molt be el catalá
Kailos escribió:hola yo querio ser catalan adoptivo, basicamente por dos razones.

las dos personas que mas me han motivado en mis objetivos son dos catalanes, mi tio y mi padrino.

y en un año largo me ire a vivir a Barcelona, asi que si alguien dar clases de català ^_^

jo no parlo molt be el catalá

Benvingut [beer]

1ª clase: català

Curso gratis de catalan online
Ets la primera persona que li agradaria ser català adoptiu. Per la meva part no hi ha cap problema. Això si, et ficaré en una llista independent de l'altre, et sembla be? I sobre aprendre català no et preocupis, nomes has de llegir els posts de la gent de parla catalana i, mica a mica, aniràs aprenent.

-------------------------------------------------------------------------------

Eres la primera persona que le gustaria ser catalan adoptivo. Por mi parte no hay ningun problema. Eso si, te metere en una lista independiente de la otra, te parece bien? Y sobre aprender catalan no te preocupes, solo tienes que leer los posts de la gente de habla catalana y, poco a poco, iras aprendiendo.

Un saludo
Bones... primer de tot, benvingut Kailos, i espero que t'agradi aquest fil i hi postegis sovint ;-).
Us dic un truc... la manera d'aprendre el català en Txiki Begiristain... com que a Barcelona sovint hi ha embussos, ell escoltava la ràdio en català.. i així en va aprendre [barret]
Yo tb quiero ser catalan adoptivo que para eso tengo la famili alli xD
Y soy Santaco en mis ratos libres :P
Por cierto que te ha pasasdo con tu cuenta que te veo habitual?
Acoplados agregados [sati]

Un saludo
Cal Evans escribió:Yo tb quiero ser catalan adoptivo que para eso tengo la famili alli xD
Y soy Santaco en mis ratos libres :P
Por cierto que te ha pasasdo con tu cuenta que te veo habitual?

Entre això i Immortal Gods ets a tot arreu [sati]
Per lo del nick.. mira un parell de pàgines abans ;)
Salut
uoo tenim catalans adoptius i tot!!
Benvinguts! [barret]
Un colega meu que venie d'un poble de Cantabria aprenie Català veient lo Doctor Slump.

Crec que de EOL lo neogaka aprenie algunes paraules veient shin-chan.

Lo que està clar es que a través de qualsevol mitjà de comunicació (televisió, radio, premsa) es una molt bona manera d'apendre l'idioma. No sols el Català, sino qualsevol.
Bueno aquest es el meu primer missatge, avui me'n registrat per Ashitaka i res, afegiu-me a la llista dels catalans [oki]
evelyn escribió:Bueno aquest es el meu primer missatge, avui me'n registrat per Ashitaka i res, afegiu-me a la llista dels catalans [oki]

Benvinguda [barret][barret]
Esperem que t'hi trobis com a casa... o quasi XDXD

Salut
Que fort tio catalans d'adopció i tot. No hi ha globalitzacio el que hi ha es una Catalanitzacio!!!!!!!!! [barret] [barret] [barret] [barret]
Bon dia catalans i catalanes d'EOL...

I de passada pujo una miqueta el fil XD
eTc_84 escribió:Bon dia catalans i catalanes d'EOL...

I de passada pujo una miqueta el fil XD
Bona nit catalans [burla2] [burla2]
kurras escribió: Bona nit catalans [burla2] [burla2]
[jaja][jaja] Si que és veritat... que ja era fosc quan he postejat [burla2][burla2]
Bon matí a tots. Doncs aquí en teniu un més, de Barcelona. Apa, a fer pais [barret] .
Jo m'apuntaria a la kdd per anar al MA , llastima q curri :p !!!!
:) , suposo q anireu a Votar NO el Diumenge oi ??? !
[barret] , no deixem caure aquest fil ;) !!
Evidentment, la duda ofen. El NO esta garantit per part d'una bona part de catalans :D

Soñador, ja estas al llistat :P

Un saludo
DiGiJoS escribió:Evidentment, la duda ofen. El NO esta garantit per part d'una bona part de catalans :D

Soñador, ja estas al llistat :P

Un saludo

Tinc una sensació diferent, no ho se, em sento més català [ginyo] . Gràcies per afegir-me
Apa, a veure les estrelles.
jo no voldria ser menys jeje barcelona capital! del barri de sant andreu-sagrera vinga nanusss!! NEEEENNNDDD!!
Weeeeeee avui e vist el post [fies] [fies] [fies] [fies]

A veure si mi afegiu: Ps2_OnE (Girona)

Salutacions !!!!!! i fins aviat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

( Ronaldinho 6 - 3 chevchenko )
Snak escribió:jo no voldria ser menys jeje barcelona capital! del barri de sant andreu-sagrera vinga nanusss!! NEEEENNNDDD!!

Ei! Sant Andreu al poder! Jo també sóc de SantAndreu-Sagrera
Eeeeeeeiiiii!!!! Acabo de veure el fil i he dit, i perque no???

viericrespo (Ripollet)

Vinga va que m'acomiado, adeeeeeewwww!!!! [beer]
garbagecrystal escribió:
Ei! Sant Andreu al poder! Jo també sóc de SantAndreu-Sagrera

Molt millor Sant Martí [666] , jeje. Bé, jo visc prop de st. andreu sagrera, però al barri de st martí.
Jo també vull participar.

BloodAge (Eivissa)
Doncs apa, un més a la llista. Jo soc de Figueres (Girona).
Ondia!!!!!avui he vist el fil xDDDDDDD(com sepre tart XD),apa un altre io soc de BCN [fumando]
[oki] ei culet! culet!

un altre de Tarragona

vaig a soparrrr i despres una partideta a la psp [looco]
deuj

Imagen [looco]
hooooola...

per qui no ho sàpiga...

Aquí
teniu el necessari per traduir el Mozilla Firefox al català...

salutacions,

sunjamer
sunjamer escribió:hooooola...

per qui no ho sàpiga...

Aquí
teniu el necessari per traduir el Mozilla Firefox al català...

salutacions,

sunjamer

Si no recordo malament, a la pàgina principal de firefox ja hi ha disponible l'executable en català.
Iori007 escribió:
Si no recordo malament, a la pàgina principal de firefox ja hi ha disponible l'executable en català.

Si, es cert, lo millor es que esta en català pero no en castellà. [carcajad]

Edit: Be, ara ja si pero quan va sortir nomes en espanyol latinoamerica.
keops escribió:
Si, es cert, lo millor es que esta en català pero no en castellà. [carcajad]

Edit: Be, ara ja si pero quan va sortir nomes en espanyol latinoamerica.

Correcte, em vaig riure molt xDD Sembla ser que al ritme que anem el "Español Neutro" serà una llengua independent de la resta. xD
carai, FireFox en catala i tot.. axo si que és saber-ne. Que n'aprenguin xD
Hola a tots!
Apunteume a la llista tb, que soc de la terra |!*!|
De L'Hospitalet de Llobregat.

Salutacions a tots/es! [barret]
Benzo escribió:PD: Lista echa por DiGiJoS.

Amb le vostre permís [tomaaa] (Hecha)
uoo en Benzo ha actualitzat el primer missatge! [jaja]
A veure si es digna a postejar una mica per aquí també ;) [risita] [buenazo] [ginyo] [ginyo]
donç apa, jo tambe m'apunto, ke llegeixo mes k escric, pero sempre estic a l'aguait ^^.

Desde Barcelona Ciutat.

Atte
Evil Vega
Apunteume ^^ Barcelona ciutat [fumando]
Bona nit catalans. Torno després d'un tour de 7 dies per terres estranyes (Tenerife, Illes Canàries). Estic mort.

Ha passat alguna cosa que hauria de saber durant la última setmana?

Salut!
Como siempre hablando en catalan............... No digo mas.
chancho escribió:Como siempre hablando en catalan............... No digo mas.
Oooh como siempre?

eso eso, no digas mas, por favor.

Quina poca fenya.

[qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] [qmparto] qui ha deixat la porta oberta??

Imagen

[poraki] [poraki]
Pobre desgraciat [poraki][poraki], i a més duu des del primer dia d'EOL quasi registrat...
Li poso 13 anys mentals
Qui deu ser català¿?? jo sóc català! collons, jo vaig posar un fil igual que aquests fa la tira de temps.

sóc el DoctorK, per qui em conegués (ni déu se'n recorda de mi, però s'ha d'intentar, no trobeu?) vinga va... ei, i qui m'apunta?
Qui deu ser català¿?? jo sóc català! collons, jo vaig posar un fil igual que aquests fa la tira de temps.

sóc el DoctorK, per qui em conegués (ni déu se'n recorda de mi, però s'ha d'intentar, no trobeu?) vinga va... ei, i qui m'apunta?
nobu escribió:Qui deu ser català¿?? jo sóc català! collons, jo vaig posar un fil igual que aquests fa la tira de temps.

No em sones, però benvingut al racó de catalans i catalanes [beer]
gràcies tiu :'(

eh, i el tema llista, com va? çes que veig doctor K apuntat però m'he canviat el nom, perquè tenia un problema de no sé quina parida... xD D'acord, no m'explico, però "doctor K" s'hauria de canviar per nobu
axo en DiGiJoS quan es passi per aqui..
Benvingut [oki]
501 respuestas
13, 4, 5, 6, 711