Catalans aixakeuvus xD (#2)

1, 2, 3, 4, 511
Aki las teneis en JPG (ocupan 15 kb cada 1)
iepaaaa un altre

gojesusga (Barcelona) [ok]
Darkcaptain escribió:Y yo donde estoy? no me apuntasteis la otra vez xDDDD

Vinga, yo també per a la llista

Darkcaptain (Badalona - Barcelona)

PD: Mola la imatge xD

122. Darkcaptain (Badalona-Barcelona)

Estas al llistat desde fa 3 setmanes :P

La imatge per la firma esta molt be, llastima que hi haura mes d'un que no es sentira atret per la imatge i la bandera pero bueno, es pot fer una segona imatge menys "radical" i que la gent trii la que vulgui.

Un saludo
Bueno, més val tard que mai, un altre cap a la llista.

DJ Deu ( Gavà - Barcelona)

Salut i força al canut.

10.
Primer missatget d'una pobra catalana que va perduda per l'EOL. Sóc de Girona i estic en fase d'aprenentatge! Salutacions a tothom. Us agrairia que em poseu a la llista. [+risas]
(Encara no tinc carona!)
Bon dia y bon hora!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aki teniu un altre barceloní. o_OSephirothO_o De l'Hospitalet [fumeta]
Bon dia y bon hora!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Aki teniu un altre barceloní. o_OSephirothO_o De l'Hospitalet [fumeta]
aaaaaaaaaaaargggghh, donde estoy??? [mad] :Ð

saludos [fies]
DiGiJoS escribió:La imatge per la firma esta molt be, llastima que hi haura mes d'un que no es sentira atret per la imatge i la bandera pero bueno, es pot fer una segona imatge menys "radical" i que la gent trii la que vulgui.

Crec que tens una mica de raó, hi ha qui es pot sentir incòmode portant una bandera quatribarrada, ens agradi o no és així. Si a en grome no li xiulen les orelles amb aquest post ja el perseguirem al fil dels logotips.

Per cert, ja torno a ser a Barcelona, s'ha acabat l'aventura urupea. Ha estat molt bé, però com a casa... enlloc!
DiGiJoS escribió:La imatge per la firma esta molt be, llastima que hi haura mes d'un que no es sentira atret per la imatge i la bandera pero bueno, es pot fer una segona imatge menys "radical" i que la gent trii la que vulgui.

Crec que tens una mica de raó, hi ha qui es pot sentir incòmode portant una bandera quatribarrada, ens agradi o no és així. Si a en grome no li xiulen les orelles amb aquest post ja el perseguirem al fil dels logotips.

Per cert, ja torno a ser a Barcelona, s'ha acabat l'aventura urupea. Ha estat molt bé, però com a casa... enlloc!
Gerim escribió:Per cert, ja torno a ser a Barcelona, s'ha acabat l'aventura urupea. Ha estat molt bé, però com a casa... enlloc!

Així m'agrada... com a Catalunya enlloc! [toctoc]

PD: Per cert, si no t'importa, de moment et pillo l'enllaç de la foto, quan aconsegueixi fer la firma com vull que quedi, em busco un host.
Salud [beer]
eTc_84 escribió:Així m'agrada... [toctoc]

Encantado de agradar a la gente.
PD: Sorry por la intromision pero no he podido resistirme
PIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII xD

eTc_84 escribió:
PD: Per cert, si no t'importa, de moment et pillo l'enllaç de la foto, quan aconsegueixi fer la firma com vull que quedi, em busco un host.
Salud [beer]

La firma no es pot borrar d'aquest host(a no ser que el treguin), o sigui q no et preocupis XD

Edito:

AIXI escribió:Encantado de agradar a la gente.

xDDDDDDDDD
AIXI escribió:Encantado de agradar a la gente.

dò_Ób ¿Són les 3?

Edito... ara entenc el gag... [qmparteixo]
Per cert,com voleu q sigui la fir...sig...imatge "alternativa"? xD
Be, aci hi ha un altre català... apunteu i digueume kin numero tink per saberho... :D

--Krap (Valencia)--

PD: Jo em posaria la imatge a la firma de bon gust, pero el problema esq no se kom es posa... jejejej si algú poguera dirme com es fa... :D thxxx!!
Krap escribió:PD: Jo em posaria la imatge a la firma de bon gust, pero el problema esq no se kom es posa... jejejej si algú poguera dirme com es fa... :D thxxx!!

Amb link a la llista de catalans:
[*URL=http://www.elotrolado.net/showthread.php?s=&postid=1702325727#post1702325727][*IMG]http://img78.exs.cx/img78/1209/cat28td.jpg[/IMG][/URL]
Sense els *

PD: Quin merder per posar una foto amb link [decaio]
gromenauer escribió:Per cert,com voleu q sigui la fir...sig...imatge "alternativa"? xD

Llista de Catalans d'EOL amb fons negre? Més "neutre" és difícil.

Krap escribió:Jo em posaria la imatge a la firma de bon gust, pero el problema esq no se kom es posa... jejejej si algú poguera dirme com es fa... :D thxxx!!

[img*]http://img78.exs.cx/img78/1209/cat28td.jpg[/img*]

i si vols a més enllaçar la imatge amb la llista: [url=www.elotrolado.net/showthread.php?s=&postid=1702325727#post1702325727*][img*]http://img78.exs.cx/img78/1209/cat28td.jpg[/img*][/url*]

Enrecorda't de treure els asteriscs.

PD: Collons nen, m'has guanyat un altre cop per 2 minuts.[uzi]
ueis...io no posare la foto, k ia tinc la Britney xD xo com ho hauria de posar perque la frase "Catalans d'EOL" portés el link a la llista?
graciess [fies]
kurras escribió:ueis...io no posare la foto, k ia tinc la Britney xD xo com ho hauria de posar perque la frase "Catalans d'EOL" portés el link a la llista?

I si et poses el logo al costat? XD

[url=www.elotrolado.net/showthread.php?s=& postid=1702325727#post1702325727*]Catalans d'EOL[/url*]

A veure si aquest cop sóc el més ràpid...

EDiTO: Sembla ser que sí! XD

Imagen
asies Gerim..de moment ho deixare aixi..k trobu la foto un pèl radical.. ;P
a vere si en grome en fa alguna atra i ia vurem [barret]
Gerim escribió:A veure si aquest cop sóc el més ràpid...

EDiTO: Sembla ser que sí! XD

Imagen

Això és un cop baix.. però 2-1 XD
Val, per a posar la imatge ja se perke ho heu explikat... ara el q no se per exemple es kom posarla al mig, o kom posar una altra imatge (la de britney per exemple..) o kambiar el kolor de la lletra a la firma...

PD: Perdoneu ke parega un konsultori, pero esq he postejat diverses vegades preguntant el mateix i mai mhan kontestat....

[tadoramo] Thxxxxxxxxx [tadoramo]
Val, per a posar la imatge ja se perke ho heu explikat... ara el q no se per exemple es kom posarla al mig, o kom posar una altra imatge (la de britney per exemple..) o kambiar el kolor de la lletra a la firma...

PD: Perdoneu ke parega un konsultori, pero esq he postejat diverses vegades preguntant el mateix i mai mhan kontestat....

No se quans sou ja, xo si feu una llista ja teni un mes per posar-hi.
Krap escribió:Val, per a posar la imatge ja se perke ho heu explikat... ara el q no se per exemple es kom posarla al mig, o kom posar una altra imatge (la de britney per exemple..) o kambiar el kolor de la lletra a la firma...

amb un
n'hauries de tenir prou...

PD: A veure si ara arribo abans [jaja]
Edito: que abans no sortia... t'ho poso tot junt:
[*CENTER][*URL=http://www.elotrolado.net/showthread.php?s=&postid=1702325727#post1702325727][*IMG]http://img78.exs.cx/img78/1209/cat28td.jpg[/IMG][/URL][/CENTER]
thx thx thx vaig komprenent... ara nomes una pregunteta mes... jejejej kom faria per a posar una imatge k jo vullguera?? :D

etc_84 i Gerim i love youuuuuu
Krap escribió:thx thx thx vaig komprenent... ara nomes una pregunteta mes... jejejej kom faria per a posar una imatge k jo vullguera?? :D

etc_84 i Gerim i love youuuuuu

We love you too. [amor]

[img*]www.direcció.ext[/img*]

Capde, benvingut.

PD:3-2, i lo de Guerin que compta com a cop baix.
DiGiJoS escribió:
122. Darkcaptain (Badalona-Barcelona)

Estas al llistat desde fa 3 setmanes :P

La imatge per la firma esta molt be, llastima que hi haura mes d'un que no es sentira atret per la imatge i la bandera pero bueno, es pot fer una segona imatge menys "radical" i que la gent trii la que vulgui.

Un saludo

Juas, pues ahora iba a postear otra vez diciendo ke os olvidadesteis de mi, yo mirando por la lista de los ultimos (170-200)

Jajaja molt bona eTc_84

Upssss! ke el dibuix es del Gerim [tomaaa]
Un altre catala k s'aixeca!!!, NGC

no se kin numero seré [comor?] .... bueno si l'ultim XDD
ratataaaa
ratataaaa

Adjuntos

Darkcaptain, si ja el primer cop ja t'ho vaig dir que ja hi eres... empanat!

NGC, m'agrada el teu nick... on has deixat al teu germà petit GBA? I la teva germana GBA SP Girld edition? [qmparto]

En fi... ets el numero... erm..... dona click al link de la meva firma xD

Un saludo

PD: 212. NGC
I lo proxim es lo 213 ! Com algú nou pregunti quin numero té l'hi arranco els ous i los foto al caldo.

PD: Ie Gerim, benvingut a caseta atre cop. Si tot va bé d'aqui 2 anys me'n vaig de Erasmus a Helsinki [Ooooo]
quelcom escribió:I lo proxim es lo 213 ! Com algú nou pregunti quin numero té l'hi arranco els ous i los foto al caldo.
[sonrisa] [sonrisa] es vritat, no costa res mirar la llista per veure kin numero ets..
[bye]
quelcom escribió:PD: Ie Gerim, benvingut a caseta atre cop. Si tot va bé d'aqui 2 anys me'n vaig de Erasmus a Helsinki [Ooooo]

Asies nen. A casa s'està bé, però ja veuràs com ara el Barça comença a perdre. Quan vaig tornar per nadal, al primer partit vam empatar a casa.

Si vols saber quelcom sobre l'Erasmus Expiriens ja saps on trobar-me. ;)

PD: El dibuix no és meu! És d'en gromenauer (aka grome), està ben explicat al meu post.
Bona nit catalans, nomes comentar que ahir l'amic buenafuente va tenir mig millio mes d'espectadors que CM, aixi que sembla que l'humor català tambe pot tenir un lloc a españa.
Bona nit catalans, nomes comentar que ahir l'amic buenafuente va tenir mig millio mes d'espectadors que CM, aixi que sembla que l'humor català tambe pot tenir un lloc a españa.
QUINA CLECA QUINA CLECA, i ademés es va urvidá d'n Brian Adams, car, pensant ja en la invitació que li va fer en Nachete Vidal per a la seva porxima peli al brasil aquet home ja volia fer maletes jajajajaja. Pobre Carolina Ferre, ja la cunsularía jo, ja, xDDDD

PD Felicitats, Bonafont! XD XD XD XD
hi ha algu fil de valencians????? o com el valencia es catala i viceversa es el mateix fil [barret] ???

a10
Crec que no hi ha cap fil de valencians.
Respecte a la segona pregunta si parles Català doncs aqui estas be: valencians, mallorquins, andorrans, los de la Franja, algueresos i, logicament, los de Catalunya.

Salut!
quelcom escribió:Crec que no hi ha cap fil de valencians.
Respecte a la segona pregunta si parles Català doncs aqui estas be: valencians, mallorquins, andorrans, los de la Franja, algueresos i, logicament, los de Catalunya.

Ché! No mos deixem los de la Catalunya Nord, que després vindràn a protestar en massa, que me los conec jo. Collons, com s'engenxe lo puto accent.

Teniente Dan, si vols afagir-te només t'has de tatuar el número 213 allà on los mixelins perden llur honorable nom. Benvingut.
Nova signatura, menys "radical" i baixa en col·lesterol...

Imagen
Jajajajaja molt bona xDDDDDDDDDDD

Teniente Dan, no hi ha cap problema per que siguis a la llista, al contrari, seras ben rebut :)

Un saludo
DiGiJoS escribió:Jajajajaja molt bona xDDDDDDDDDDD

Teniente Dan, no hi ha cap problema per que siguis a la llista, al contrari, seras ben rebut :)

Un saludo

Al tanto que és madridista!

PD: Benvingut Tinent [burla2]
eTc_84 escribió:Al tanto que és madridista!

En tots els llocs n'hi ha d'haver-hi l'ovella negra... :/

Un saludo
tzare está baneado por "utilizar clon para saltarse baneo"
En tots els llocs n'hi ha d'haver-hi l'ovella negra... :/

en akest cas....blanca cagum l'olla, l'hem d reconvertir al culerisme!!! i si es un infiltrat de l'aleju?¿?¿
tzare escribió: en akest cas....blanca cagum l'olla, l'hem d reconvertir al culerisme!!! i si es un infiltrat de l'aleju?¿?¿

Hi ha més madridistes... infiltrats però estan controlats [fumando]
Salut
501 respuestas
1, 2, 3, 4, 511